Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Rusnok v politice skončil tak, jak začal

Cesta Jiřího Rusnoka vrcholnou politikou skončila tak, jak začala. Díky neshodám ministra a premiéra se vyšvihl do vlády. Kvůli neshodám s předsedou vlády musí odejít. Do ministerského křesla usedl po ministrovi financí Pavlu Mertlíkovi, který v roce 2001 vzdal souboj s premiérem Milošem Zemanem a odstoupil.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

oberan

Škoda rovného politika
Je ohromná škoda, že kvalitní lidé jsou donucováni z politiky odejít. Vše to jen dokazuje jak funguje politika a české politikaření.
0/0
24.4.2003 10:31

bajle

xxx
je mi líto všech krátkozrakých jedinců bažících po senzaci, kteří jsou schopni ze slušného člověka stáhnout kůži víceméně za živa. Člověka, který si stojí za svým názorem si nesmírně vážím, a pravdu řečeno, je mi jedno jestli je z prava, z leva nebo ze středu. A tahle vládnoucí strana mou důvěru v příštích volbách rozhodně nedostane!
0/0
23.4.2003 16:16

Věra

Re: xxx
SOUHLASÍM S TEBOU. NEBOŤ BEZPÁTEŘNÍKŮ A PŘEVLÉKAČŮ KABÁTŮ JE VŠUDE KOLEM DOST A DOST. SAMA SI STOJÍM VŽDY A ZA VŠECH OKOLNOSTÍ ZA SVÝM NÁZOREM, O KTERÉM VÍM, ŽE JE PRAVÝ...
0/0
24.4.2003 10:26

Aknel

K zamyšlení
Vážení čtenáři,žasnu nad amatérismem,jakým neustále komentujete kroky vládních činitelů.Zdůvodňuji si to téměř 40-ti letou absencí možnosti vyjádření svého názoru.Když něco komentujete,sežeńte si alespoň relevantní informace.Často bych "zvracela".Kdy náš národ získá úroveň ? Učte se ve světě. 
0/0
14.3.2003 9:05

Diesel

Je to 1no
Predevsim je uplne jedno kdo z tech socialistickych kreaturek tam sedi...
0/0
14.3.2003 8:22

Diesel

Je to 1no
Predevsim je uplne jedno kdo z tech socialistickych kreature tam sedi...
0/0
14.3.2003 8:22

Lukáš

S takovými "charaktery" nelze spolupracovat
Člověk jenž zvedne ruku proti kandidátovi, kterého několik dnů předtím sám nominoval, nemá místo v žádné politické straně. O jeho odborných kvalitách nevím ani zbla, ale svými nynějšími prohlášeními, na adresu premiéra vlády ve které ještě včera fungoval, mě však definitivně přesvědčil o správnosti Špidlova postupu. Jako občan této země nemám žádný zájem aby mé zájmy hájil člověk tohoto typu. P.S. Řečeno sportovní terminologií, byl to úmyslný gól do vlastní brány. Na to se dá reagovat pouze jediným způsobem.
0/0
14.3.2003 7:51

Kája

Re: S takovými
Rusnok Sokola nenominoval. Než něco napíšeš, ověř si to!
0/0
14.3.2003 8:29

0/0
14.3.2003 7:20

xXx

obetoval se za dobrou vec
obetoval se za dobrou vec
0/0
13.3.2003 21:45

XXX

, Volil jsem soc. dem. proto,protože za nima byla vidět práce,ale to co tam předvadí ten ksichtící se panák,to si můj hlas ve volbách jednoznačně nezíská.Rusnoka je mi líto.
0/0
13.3.2003 20:02

Rumcajs

Re:
Vláda by měla skončit jako celek, takový nejpravicovitější kočkopes nemá v Čechách co hledat, už se těším na vládu ODS podporovanou opoziční smlouvou se soc. dem. (mají vracet 4 roky).
0/0
13.3.2003 21:13

Vlkysh

Rusnok spatne nevsadil
Nechápu, jak mohl Špidla odvolat jednoho z nejschopnějších ministrů. To už měl radši poslat do háje Součkovou.
0/0
13.3.2003 19:33

Ivo

Rusnok spatne nevsadil
Nechapu, jak mohl Spidla odvolat jednoho z nejschopnejsich ministru. To uz mel radsi poslat do haje Buzkovou.
0/0
13.3.2003 17:44

Glum

Re: Rusnok spatne nevsadil
Jak se pozná , že je někdo z těch ministrů schopnej ?
0/0
13.3.2003 19:03

Helmut

Re: Rusnok spatne nevsadil
To by měl sice taky, ale nikdo se nemůže divit, že Špidla odvolá ministra, kterej volí komunistickýho kandidáta na prezidenta.
0/0
13.3.2003 19:29

Alojz

Smudla
Smudla by měl být sebekritický a odejít včas z vlády dokud ta ostuda není tak veliká,Neokážu pochopit jak takový politik může vůbec řídit stát, je to brutální tragedie 
0/0
13.3.2003 17:29

M

To byl jeden z mála
lidí v ČSSD, kteří mi jsou sympatičtí.
0/0
13.3.2003 16:22

marti

Dobré by byly i další změny ve vládě.
Ještě by měl odejít  Škromach, Dostál (veselí se na soukromých oslavách prezidenta Klause). Z jiných důvodů se mi moc nelíbí Sobotka (postoj k deregulaci nájemného). Když se něco podobného stalo v ODS tak to byl hned sarajevský atentát, je vidět, že odeesáci měří dvojím metrem. Ať si zemanovci založí vlastní stranu nebo ať se spojí s komunisty.
0/0
13.3.2003 16:20

Dáša

Bla,bla,bla.
Jdeme si zahulit
0/0
13.3.2003 15:47

Karel

To jsou posledni vykriky fanatika diktatora Spidli pred padem!
  
0/0
13.3.2003 14:35

marti

Re: To jsou posledni vykriky fanatika diktatora Spidli pred padem!
Fanatik z ODS zrudnul vzteky. Mám upřímnou radost ze Špidlových kroků a příjemně mne překvapuje. Já nechci žádnou novou opoziční smlouvu, nebo koalici ODS a ČSSD nebo ODS a KSČM nebo menšinovou vládu ČSSD s podporou ODS a komunistů. Proti tomu všemu Špidla je.
0/0
13.3.2003 16:14

Včelka Mája

Re: Re: To jsou posledni vykriky fanatika diktatora Spidli pred padem!
Proti větru nejde chcát....
Pokud to byl joke, nebyl špatný. Pokud to byl vážně míněný názor, tak už nezbývá než socanské ministry jít vybírat do Bohnic, protože volně už nikdo hloupější snad ani něběhá...
0/0
13.3.2003 20:18

Zeman

vzkaz z vysociny
Spidla  je  P  I  C  A  >
0/0
13.3.2003 14:26

Hans

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
13.3.2003 14:28

Zeman

Re: Re: vzkaz z vysociny
Myslim ,ze Rusnok.Vlada totiz padne.Musi padnout.
 
0/0
13.3.2003 14:39

Kája

Re: Re: Re: vzkaz z vysociny
Dle nejčerstvějšího průzkumu veřejného mínění, provedeného firmou  TNS Factum,  komunisti sice o chloupek, ale přece jen předstihují sociální demokracii a posunují se v popularitě politických stran na druhé místo! Inu za chyby se platí, tentokráte platí socani.
0/0
14.3.2003 8:34

marti

Re: vzkaz z vysociny
Na tvém příkladě je vidět fašisticko - komunistická a primitivní mentalita některých příznivců ODS. Primitivní výkřik opice vylezlé z tunelářské bažiny.
0/0
13.3.2003 16:16

Belzebub

Spis bych rekl
ze se k Spidlovi doneslo kolik shrabnul za svou podporu Trineckych zlatokopu. Nebo ze bych se mylil ?
0/0
13.3.2003 13:36

angelito

Re: Spis bych rekl
Taky bych rek. Vypada to Spidla zjevne nepochopil, ze statni oddluzeni Trincekejch zelezaren je v zajmu nas vsech danovejch poplatniku a ze to zvysi nase obecny blaho. Nastesti zajmy lidu porad jeste muze uspesne hajit Tlustej expert na mobilni komunuikaci v cele dozorci rady CKA.
0/0
13.3.2003 14:39

Pavel

Vyhodil bych i Škromacha.
Premiér má právo si vybrat do vlády koho uzná za vhodné. Na Rusnoka nemám žádný názor, ničím mi v paměti neutkvěl. Jediné, čeho jsem si všiml, je to odborník na všechno. Odborářský šéf, náměstek ministra práce a sociálních věcí, ministr financí, ministr průmyslu. Osobně bych z vlády vyhodil i Škromacha, mimochodem taky bývalý odborářský šéf.
0/0
13.3.2003 13:28

seb

Re: Vyhodil bych i Škromacha.
Pavle, Rusnok je podle Tebe odborník na všechno.. A na co jsi odborník Ty? Pro polokomunistu Špidlu je hlavní, že Ty zůstáváš v jeho fanklubu:-)))
0/0
13.3.2003 13:42

briza

Re: Vyhodil bych i Škromacha.
To nejde. Skromach je mistopredseda CSSD. Je treba pockat na vysledek sjezdu a vyhodit ho az pokud neobhaji tu funkci mistopredsedy. Doufam, ze se tak stane.
0/0
13.3.2003 14:07

Simca

Re: Vyhodil bych i Škromacha.
No možná v paměti neutkvěl, protože nebyl namočen v žádném skandálu. A taky asi nemá potřebu se neustále vyjadřovat - zviditelňovat v médiích. Ty zastávané funkce možná znamenají : dobrý manažer.
0/0
13.3.2003 14:37

tukaz

zase těch funkcí
To moc na odborníka nevypadá, spíš na funkcionáře. Takovejch máme všude dost... až moc.
0/0
13.3.2003 13:22

Krompl

Re: zase těch funkcí
Jsi chudak, kdyz jsi tak chytry, jdi do toho sam. Zbabelce.
0/0
13.3.2003 13:31

t.

Re: zase těch funkcí
osobne si myslim, ze pozice ministru a namestku ministru jsou politicke - manazerske. jde v nich o to prosadit pohled vlady do daneho resortu. od odborne prace jsou tam (nebo by alespon meli byt) urednici.
takze to, ze se i bez vecneho predvadeni v mediich dokazal do takto vysokych postu dostat a predevsim se v nich nejakou dobu udrzet vypovida skutecne spis nez o cemkoliv jinem o jeho manazerskych kvalitach ...
0/0
13.3.2003 15:29

President

Jsme ještě jeden stát?
Jde nám o stát nebo o křesla? Je v téhle zemi trestné volit a jednat dle vlastního názoru nebo dle názoru občana? Co je důležitější: image, loayalita nebo práce, která je vidět za člověkem? Nevím, nechápu, raději nevidím-neslyším-nemluvím.
0/0
13.3.2003 13:15

Boba

Re: Jsme ještě jeden stát?
Ne, není to trestné. Udělal to Rusnok, udělal to i Špidla. Udělají to i voliči (pokud se modrý pták zbaví zkorumpovaných tlustých odborníků na mobilní telefony).
0/0
13.3.2003 15:58

Roam

Co můžeme od této vlády čekat
Tak a teď již opravdu těžko hledám v této vládě rozumného ministra.
0/0
13.3.2003 13:10

fahrus

Re: Co můžeme od této vlády čekat
Souhlasim...
0/0
13.3.2003 13:52

Ayssan

No comment
Doufám že Špidla po sjezdu poletí
0/0
13.3.2003 13:05

Krompl

Re: No comment
Souhlas.
0/0
13.3.2003 13:32

Jirka

Re: Re: No comment
nemyslim, že je to vina Špidly ale celé sociální demokracie, nedokážou se semknout a táhnout za jeden provaz, jenom na sebe navzájem kujoupikle a vymýšlejí podrazy, viz volba prezidenta, máslo na hlavě má bohužel Špidla ale co bys dělal dkokoliv z nas na jeho místě když mu lidi kterým věřil serou na hlavu!!!!
0/0
13.3.2003 15:51

Jules_S

Je ho skoda
No a ted jenom muzeme doufat, ze se navrati atomovej dedek gregr :o) Nebo nekdo mu podobny...
0/0
13.3.2003 12:46

Vlčice

Odborníci z kola ven!
0/0
13.3.2003 12:21







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.