Diskuze

Firmy váhají, co s reklamou v době války

Sotva zasáhly první rakety Bagdád, stáhla Toyota reklamní šoty z večerního televizního vysílání a požádala deníky, aby reklamu umístily daleko od zpravodajských stránek. Podobně se zachovaly i další firmy, nikdo nechce být v očích diváků a čtenářů spojován s válečnou vřavou.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

oldrt

26. 3. 2003 14:30
kecy!!!
Podle odborníků z reklamní branže by některé společnosti podobného spojení i využily, kdyby si byly jisté, že veřejnost se s válkou jednoznačně ztotožňuje.
jedna velka pravda a ne zadna vaznost chvile. jde vo prachy az v prvni rade, tak proc ne. ale bohuzel k tomu patri i pokrytectvi nejhrubsiho zrna ...
0 0
možnosti

špagát

26. 3. 2003 13:35
reklama ať pokračuje
jen ať dělaj reklamu dál ,vždyť se prdlajs stane...no co někdo sleduje pitomou válku jinej připitomělí seriáli jinej zas čte na netu zpprávy a reaguje na ně  a co vždyť je to život.
0 0
možnosti

Frodo Pytlík K. Odehnal

26. 3. 2003 12:27
NOVA
Největší reklama a ještě  ostudná, je zlodějna Železného když uloupil 10 miliard za pomoci modrého ptáka a rady pro r, vysílání.
Ví to celý národ a nikdo to neřeší !
0 0
možnosti

Vendula

26. 3. 2003 11:42
to by šlo
Např. Christian Anampour ze zpravodajství CNN by na momemt přerušila svoje rozmazané zpravodajstí přes satelit a prohlásila: "Díky vložkám Always se cítím i po třech dnech v stávených v tanku pádícím na Bagdád suchá a svěží." 
0 0
možnosti

Vendula

26. 3. 2003 11:30
nepropást příležitost
Např. gumárna v Zubří by naopak měla umístit svojí reklamu na plynové masky vedle snímků z válečné vřavy. Marketing - když to umí hlopí maíci, tak my taky
0 0
možnosti

vox

26. 3. 2003 11:27
naopak, jen houst
uz se tesim na reklamy Coca-Cola nebo Always na delovych vezich tanku v primem zpravodajstvi z valecneho konfliktu
0 0
možnosti

Krovas

26. 3. 2003 14:47
Re: naopak, jen houst
Naše chemiky obleka VULKAN
0 0
možnosti