Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Dálnici do Ostravy postaví stát sám

Vláda zrušila smlouvu s konsorciem Housing & Construction na dálnici D47 do Ostravy. Zakázku, kterou bez výběrového řízení udělil kabinet Miloše Zemana, považuje za příliš drahou. Stát si na dálnici půjčí a bude stavět sám.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

pozorovatel

Pro cenzora
Cenzore, jsi hnusný vymaštěný pako!!! Až budou demonstrace lidí z Ostravska ,tak před ně předstup a řekni jim , že mluví sprostě.Oni sprostě mluví,protože jsou totálně vytočení , jak se s tímto regionem jedná !!! A pamatuj , že na Ostravsku se vždy mluvilo sprostě! 
0/0
3.4.2003 9:53

daja

Je mi z vás na blití!!!!!!!!!
Nemůžu se smířit s tím, že jste můj včerejší příspěvek vymazali kvůli jednomu slovu. Proto vás žádám, abyste ho vrátili! Já jsem si myslela, že v tom mém příspěvku šlo o ÚPLNĚ NĚCO JINÉHO než o JEDNO sprosté slovo! Napsala jsem svůj názor a chtěla jsem, aby mi na to někdo odpověděl. Napsala jsem, že si myslím, že žiji ve zku.veném regionu, který nikdo nepotřebuje a nikdo ho nechce a vy jste to jen kvůli tomu vymazali! Zato teď si také myslím, že žiji ve zku.veném státě! Je mi z vás na blití,tak jako je mi na blití z celé této společnosti, přestávám vás číst a vaše hnusné a odporné noviny!
0/0
3.4.2003 8:49

pozorovatel

Re: Je mi z vás na blití!!!!!!!!!
Včera jsem jen v krátkosti přelítl Tvůj příspěvek ,dnes jsem se chtěl podívat na reakce a případně podpořit Tvé slova.Je to hnus co se tady děje , na jiných stránkách se nemaže nic a zde sedí cenzor , který se vyžívá a chytá za slůvka.Ono to asi bude ,jako s tou dálnicí.Je třeba podržet co nejvíc investorů  v okolí Prahy .....
0/0
3.4.2003 9:37

daja

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
3.4.2003 8:37

daja

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
2.4.2003 13:12

To je jedno

Dopr
Tak kdo je za tohle dopr... zodpovedny. To prece neni mozne aby si tady urednici delali co chteli a pak se jen smali... lidi to prece nemuze byt normalni:-(((((
0/0
1.4.2003 17:39

Ondras

jdete nekam
jdete do prd..e!!!!  vsadim se klildne o milion ze dalnice v roce 2008 zprujezdena nebude!!!!
0/0
1.4.2003 10:53

jouza

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
1.4.2003 10:50

Krteček

Silniční a dálniční síť v ČR
Stav silnic je v Čechách a na Moravě velmi ubohá. Stát vyhazuje peníze komínem a my daňoví poplatníci jenom čumíme, jak to státním úředníkům placeným z našich daní jde od ruky. Co se týče dálnic konkrétně : 1. Stát nekontroluje přetěžování nákladních vozidel, která prokazatelně ničí vozovky, ale trestá všechny , kteří silnice používají paušálním rozepisováním nákladů do dálničních známek. 2. Stát používá peníze vybrané z dálničních známek na výstavbu vlakových koridorů a ne na výstabu dálnic. 3. Stát z peněz daňových poplatníků oddlužuje špatně hospodařící firmu (ČD), místo toho aby peníze investoval do výstavby a renovace silniční sítě, jejíž kvalita je nedílnou podmínkou hospodářského rozvoje regionů! Kauza ostravské dálnice je jasná. ČSSD potřebovala před volbama body v Ostravě a tak vláda tvořená soc. dem. nahonem podepsala nevýhodnou smlouvu o níž ani nemusela předpokládat, že ji naplní.Druhá strana smlouvu s klidem podepsala, i když mohla předpokládat, že nedojde k jejímu faktickému naplnění, to však nevadí, protože penále bylo smluvně odsouhlaseno.Takže když to se to pokusím shrnout vláda vloni podepsala kontrakt na milionové penále.Zřejmě žádný orgán činný v trestním řízení bohužel tento úmysl neprokáže. Nová vláda teď získá body protože na tento švindl úkáže, vydá dluhopisy, které prodá v zahraničí a místní daňoví poplatníci je zaplatí. Jak říká Béďa Trávníček :,, A mám to zadarmo!"
0/0
1.4.2003 10:42

RSD

Re: Silniční a dálniční síť v ČR
1.Ano 2. Ty peníze za známky by nestačily ani na p.d, víte jak vysoké mělo být stínové mýtné na D47 ? Takže konec pohádek :) 3. Stát prostě dotuje osobní přepravu, ČD hospodaří všelijak ale moc dálnic by se za těch pár miliard nepostavilo :) Dálniční síť NENÍ podmínkou ani předpokladem rozvoje. Vysočina je a bude p...l dálnice nedálnice. Budit v lidech dojem že výstavbou další dálnice na Ostravsko se něco podstatně změní je nehorázná báje, je to přání, ale ne skutečnost.
0/0
1.4.2003 12:18

Krteček

Re: Re: Silniční a dálniční síť v ČR
Vážený (á),1 mld. dluhu vzniklá hospodařením ČD za 10 let, která byla letos převedena do konsolidační banky jistě věc neřeší, v tom máte pravdu.Ovšem ČD do této částky, kterou vy označujete jako podporu osobní přepravy, započetla i náklady na nákladní přepravu, bohužel jak jistě pochopíte důkazy Vám neposkytnu, takže je to jen mé tvrzení. Dále si nemyslím, že by oblast Vysočiny byla tak daleko, jak se domníváte.Myslím si, že v oblasti Jihlavy je situace daleko lepší, než v oblasti Ostravy.Jistě Jihlava NENÍ Vysočina. Nevím, čím se zabýváte, ale z osobní skutečnosti vím, že kvalita infrastruktury (+ daňové podmínky) jsou jedny z prioritních požadavků investorů. Také s Vámi souhlasím, že vytvoření pracovních míst pro lidi, kteří NEJSOU motivování k tomu aby pracovali, ( stát jim totiž platí poměrně vysoké částky na ,,důchodech", které jsou vyšší, než mzda , kterou by po rekvalifikaci mohli dostávat)není tím správným řešením, ale co Ti ostatní, kteří nemají na Ostravsku práci z jiné příčiny než utlumení těžby a hutnictví ? Co se týče státu : Stát peníze daňových poplatníků UTRÁCÍ místo toho , aby je INVESTOVAL. V roce 2000 dělala doprava 8% HDP, z toho byl podíl silniční přepravy na celkové přepravě 52% vs. 33%. Celkově dělalo HDP v přepravě cca 50 mld Kč.Zároveň stát ve stejném roce poskytl přímé dotace přepravě na její infrastrukturu ve výši 24 mld. Kč. Z těchto 24 mld Kč šlo na podporu železniční infrastruktury 53%, což znamená , že silniční infrastruktura byla jen v roce 2000 ošizena o 1 mld. kč. Zdraví Vás Krteček
0/0
1.4.2003 14:50

Keramik

Nevidím do toho
Nevím, jestli byla dálnice předražená, ale nějak mi zkušenost říká, že stát není ten, kdo by zrovna stavěl nejšetrněji... proto bych zatím nepřeháněl s optimismem jak se ušetřilo. Zatím stát platí milionovou smluvní pokutu a poškodil si pověst důvěryhodného obchodního partnera. Uvidíme kolik se ušetří a pak můžeme říct, jestli to stálo za to.
0/0
1.4.2003 9:47

Dalibor

dalnice,
pokud si dobre pamatuju, tak dalnice byla priorito zemanova vlady. Vysledek smlouva, kterou nova vlada zrusila. Prioritou nove vlady je ta sama dalnice (aspon to tvrdi), ale ono to nebude asi tak jednoduche. Ta smlouva ma uricte spoustu stran a spoutu pravnich klicek, takze bych se vubec nedivil kdyby kolem roku 2008 se vytvorila nova smlouva pro zmenu zase s nekym jinym. Tempem jakym nas stat stavi dalnice to nepostavi ani za deset. Ta dalnice draha proto ze je tam nekolik tunelu, hodne mostu, vede v horach. Bude tam spoutu vicenakladu, takze to stat nakonoce postavi tejne draz. Soucasny ministr ani vlada se toho uz nedozijou v soucasnych funkcich. Budeme svedky toho jak zase nkde klepou kladivkem an zakladni kamen nove uzasne dalnice, ale prvni most je uz skoro hotov, ostatni mosty uz maji vyrobene zelezne sklelety a uspesne rezavi!!!
0/0
1.4.2003 9:16

Stréc

Nechte židy židama a podívejme se raději do vlastních řad,
neboť z historie je známo, že židé do role obchodníků byli pasováni námi - nadlidmi. A logicky, když něco nabízím a někdo to koupí, byť předražené, není to můj problém. A stát koupil. Obávám se, že bude následovat další arbitráž (již pravděpodobně třetí, ve vzduchu je ještě kauza IPB) a opět ji stát prohraje a my všichni budeme krmeni propagandou, jak se to ten svět sprostě vůči nám chová. Tam není zádrhel. Ten je v ekonomickém chování minulé i současné vlády. Tam jsou skutečně samí odborníci. Račte si povšimnout, čím více problémů, tím méně možností vyšetřování. Není rušení spec. policejních útvarů snad záměrné. Pravděpodobně ano. Kdo bude vyšetřovat kauzy, kde to peklem a korupcí smrdí na dálku?  
0/0
1.4.2003 1:10

železný

Re: Nechte židy židama a podívejme se raději do vlastních řad,
NAPROSTý SOUHLAS-ještě bych přidal, že zločinci kteří o tomto všem rozhodují a rozkrádají nás, se nechají zvolit do nejvyšších funkcí...pro jistotu, imunitu
0/0
1.4.2003 8:14

udaj

schling
za všechno může pan exministr schling,navrhuji ať zaplatí tu miliardu sáma potom ať ho veřejně popraví na staroměstkém náměstí stětím jeho vychitralé hlavy... je to odstrašující případ
0/0
1.4.2003 0:04

Gunter

Zidovska mafie
Je to skoda. Mohli jsme 130 miliardami, o ktere byla zidovska dalnice(tunel) predrazena vyzbrojit Izrael, jako jsme to udelali v roce 1948. Ale to by zase nebyly vsechny ty valky, 11. zari a ta genocida Palestincu a vsechna ta psina kolem toho. Ale exministr Schling s velkym frnakem, co ted sedi za CSSD v parlamentu, asi neprijde do zidovskyho nebe, jak me Sharon slibil. Ale zidovsky podnikatele Vovka Zelezny s Ronaldem Lauderem v zidovskym nebi urcite budou, 10 miliard, ktere spolecnymi silami vyrazili z tech hloupejch Cechacku, se pocita. Zid Vlada Mlynar ted prosazuje do cela Cesky Telecomu Gabriela Eichlera, ktery je cirou nahodou taky prislusnikem vyvolenyho naroda. Tak jim drzme palce.
0/0
31.3.2003 21:06

Mark

Re: Zidovska mafie
Máš recht !!! Ale Židi byli, jsou a budou ve "kšeftech" vždycky obratní
0/0
31.3.2003 22:44

Jiří Kolář, Pardubice

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
31.3.2003 23:16

Spam

Nadhera!
Tak tohle jsem necekal. Po letech, kdy se penize z nasich (danovych) kapes jen tahaly, se tam taky jednou vraceji!!! Pamatujme si to, az pujdeme priste volit. Jen by to nemelo stavbu zpozdit (potvrdi kazdy, kdo jel v poslednich letech z Lipnika na Ostravu).
0/0
31.3.2003 20:31

Jan K.

kdyby to tak vydrzelo
Oni si ti tunelari brzo najdou zase neco jineho kde krast. Vsadte se se vysetrovani korupce v tomhle pripade zase nepovede k jakkymkoliv zaverum.
0/0
31.3.2003 23:14

wewerka

Re: Nadhera!
Pane Špidlo, začínáte předvolební kampaň?
0/0
1.4.2003 12:48

To je jedno

Re: Nadhera!
A co takhle arbitraz... ?! Myslis, ze se tam ty penize vrati i potom?? A kvolbam se moc netesim, protoze uz opravdu  nevim koho volit. Vsechno je to stejne zlo..
0/0
1.4.2003 17:43

Daňový soumar

Stát postaví tak leda velký kulový
Stát není absolutně schopen ani zastavit rozpadaní státního majetku (brrr, to je šokialistický termín!), natož něco hodnotného vytvořit. Být schopným, vzdělaným a ambiciózním Ostravakem, už na nic nečekám a balím kufry.
0/0
31.3.2003 20:29

Petr

Re: Stát postaví tak leda velký kulový
Souhlasim s tebou, ze stat toho moc nepostavi a kdyz tak to bude stejne drahy nebo drahsi, ono v podstate je videt, ze stat neni ani schopen sepsat dobre smlouvu, ale to je jedno. Obavam se jenom, ze to je chyba nas vsech at jsme z Prahy nebo Ostravy. A s tim prchanim z Ostravy to tak snadne neni, mas tam mamu, tatu, kamarady mas je tam nechat chcipnout. Dalnice neni samospasitelna, ale snad je to cesta jak tam nejakou praci dovest. Treba se tam nejaky investor najde resp. asi se najde snadneji nez bez dalnice. A co se tyka te inteligence nas ostravaku - co nam sem z cele republiky navozili to tu proste mame. Takze pokud tu bude prace pro kvalifikovane lidi, oni sem taky prijdou. Da se tu zit docela slusne a Ostrava neni skarede mesto. Asi je jine, ale ma neco do sebe.
0/0
31.3.2003 21:44

herman

Re: Re: Stát postaví tak leda velký kulový
Jo, jo - pravda, pravda.
0/0
1.4.2003 11:54

zmrzlik

Necemu nerozumim
Nechapu proc vlada hledala financovani dalnice v zahranici, vzdyt prece kazdy obcan, kteremu na state zalezi a ktery chce mit sve penize v bezpeci, by si koupil dluhopisy na solidni urok s kazdorocnim navysenim inflace. A vytezek z dluhopisu prodanych obcanum by dane prostredky urcite vynesl, proto jsem pro soucasne rozhodnuti teto vlady. Proc by z takove obrovske akce mela tezit zahranicni firma?
0/0
31.3.2003 20:07

TBC

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
31.3.2003 21:29

John

Ježíš, Zzmrdzlíku, mysli přece hlavou
Ty si myslis, ze kazdy z nas si muze koupit dluhopisy za 10 litru?
0/0
1.4.2003 9:11

stoupa

Ať žije ČSSD,
HURÁ, HURÁ....
0/0
31.3.2003 18:41

Občan

OK Šimonovský i vláda
Každý den odvahu, a pan Šimonovský i vláda ji tentokrát měli.
0/0
31.3.2003 18:39

Rejpal

Stavitelé chtějí zpět jen vyplacené provize !
Myslíte si, že zakázku bez výběrového řízení lze získat bez příslušného všimného,  jehož výši lze pouze spekulovat, že pane Schlingu a pane Lachnite. Také lobing pana exgenerála také něco stál.
0/0
31.3.2003 18:37

kaktus

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
31.3.2003 18:09

jirka

Re: Tosenovsky = idiot, ze vetsiho neni
Ó jak vtipné. Z kterého vidlákova jsi Ty? Z jižních, východních nebo severních Čech, které tak mohutně přispívají k tvorbě ND a sponzorují tak chachary?
0/0
31.3.2003 18:16

Hladovej Vlk

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
31.3.2003 17:55

kafka

Re: hajzli židovský
ty chudacku antisemitskej, jen si dal vylevej sve primitivni pudy...
0/0
31.3.2003 18:18

Hladovej Vlk

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
31.3.2003 22:44

Hladovej Vlk

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
31.3.2003 22:50

Ian Maus

Re: hajzli židovský
Doufám, že tě policajti najdou čecháčku! 
0/0
31.3.2003 18:46

Spam

Re: hajzli židovský
Zklidni hormon, H&C jsou Rusaci s izraelskyma pasama. A taky nezapomen, ze lidstvo by nebylo tak daleko, nebyt prinosu Zidu.
0/0
31.3.2003 20:28

Hladovej Vlk

Re: Re: hajzli židovský
tak nevim, jestli je to fakt dobře že nás ty židi vedou kupředu (kam vlastně, když vidím jak to vypadá v izraeli a iráku tak asi tak leda doprdele).
0/0
31.3.2003 22:46

alkohoLik

vyzva
a nezapomente ten sek na 600 mil. Kc poslat mohutnemu duchodci na Vysocinu...
0/0
31.3.2003 17:55

bert

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
31.3.2003 17:53

Dayton

Re: SOC DEM jsou kreténi a blbečci, hlavně V.I. Špidla
Co to je za bláboly?V týhle zemi kradli zatim všichni,kdo byli u moci,to je pravda,ale z těch keců o rudý vládě soudruhů to vypadá ,že autor tohohle příspěvku moc inteligencí neoplívá...
0/0
31.3.2003 19:20

Jo

Dobré rozhodnutí...
Sice se neví za co, ale je to dobře...
0/0
31.3.2003 17:26

Thyronx

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
31.3.2003 17:18

coby

Re: Vasi vladu by meli zavrit.
Cizinče, kdo Vám to nakukal ? Ti , co vládnou v té Vaší divukrásné zemi ? A kterápak to je, smím - li vědět?
0/0
31.3.2003 17:27

ppetr

dalnice
konecne zvitezil zdravy rozum i kdyz to neco bude stat.to penale by mel zaplatit Schling ze svy kapsy.
0/0
31.3.2003 17:17

Tomáš

Ostrava další dálnici nepotřebuje
Celá ČR zaplatí dálnici, která povede z větší části souběžně se stávající rychlostní komunikací do Frýdku-Místku (většinou čtyřpruhovou) a kterou by stačilo rozšířit a dodělat pár obchvatů a cca 15 km napojení na ostravu. Zato z Poděbrad do Hr./Pardubic se bude jěště 20 let jezdit málem po okresce. To všechno je dílo socialistické ostravské lobby. Co se ovšem tou dálnicí má propojit se zbytkem ČR mi je záhadou - ostravsko je totálně odumírající region, který rozhodně dálnice nespasí. Pro poteciálního investora je existence dálnice pouze jedním z tisíce parametrů a zbylých 900 v ostravě splněno není. Vím o čem mluvím, jsem z Moravy a v ostravě jsem nucen se občas pohybovat díky nesmyslnému umístění úřadů z doby komunismu (u hranic - že to není rovnou v Polsku). Aspoň, že zrušili ten jasně korupční kontrakt a do ostravy tentokrát nasypeme míň.
0/0
31.3.2003 17:13

Praha

Re: Ostrava další dálnici nepotřebuje
Nezávidíš ty troubo ze senohrabova?
0/0
31.3.2003 17:27







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.