Diskuze

Vláda chce dálnice, ale nemá na ně

Ministr dopravy Milan Šimonovský slíbil českým motoristům do roku 2010 přes třináct set kilometrů nových dálnic a rychlostních silnic. Ročně má stát za jejich stavbu utratit třicet miliard korun. Otázkou ale je, kde vláda takové finanční prostředky vezme.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Karel Jetel

14. 4. 2003 18:52
příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0 0
možnosti

Mirek

14. 4. 2003 15:10
Zavest dan z auta
V nekterych statech USA se plati dan z auta, co takoveho zavest i v CR na financovani dalnic a silnic.  A take co nejvice zatizit dani nakladaky, kterych jich jezdi po Cesku daleko vice nez kdekoliv v Severni Americe.
0 0
možnosti

Zemi

14. 4. 2003 13:56
Socialistický hospodářský zázrak!?
Jak si stojí Česko pod taktovkou pana Špidly a Škromacha? Naleznete zde:
0 0
možnosti

Jan Kotek

14. 4. 2003 12:54
Reseni financovani EXISTUJE!
Staci pouzit mobilni vahy kamionu. A kazdy pretizeny kamion zastavit a dokud nezaplati pokutu 5000, tak jej nepustit zpatky na silnici. A z takto vyanych penez dat ctvrtinu na nakup dalsich mobilnich vah (plus platy obsluhy) a zbytek vrazit na stavbu dalnic. Tak by stat nejen ziskal penize na stavbu novych dalnic, ale take by usetril na opravach stavajicich. Situace, kdy se dopravcum vyplati pred vjezdem do CR prelozit naklad ze dvou kamionu na jeden pretizeny je donebe volajici.
0 0
možnosti

TommyCZ

14. 4. 2003 22:03
Re: Reseni financovani EXISTUJE!
Jen pet tisic ?! Aspon padesat ! Skody zpusobuji daleko vyssi !
0 0
možnosti

Krteček

14. 4. 2003 12:45
Bravo, Hurá a třikrát sláva
To je hezké a krásné. A nebylo by lepší alespoň trošku představit projekt, který toto vše zrealizuje + jeho financování ? Já mám akorát tak pocit, že takové prohlášení pouze zvýší spekulativní cenu dotčených pozemků a jinak nic víc.
0 0
možnosti

Jan Kotek

14. 4. 2003 12:55
Re: Bravo, Hurá a třikrát sláva
Nezvysi. Protoze zajimave pozemky jiz davno skoupili panove exministri Lachnit a Fencl. Proste kudy chodil, tudy krad - socialni demokrat!
0 0
možnosti

entler

14. 4. 2003 12:00
Problém nejsou jenom peníze,ale i umístění dálnic.Z Prahy do Vídně se bude jezdit přes České Budějovice,protože daleko nejkratší směr - Praha,Jihlava,Znojmo ,Hollabrunn Vídeň(stará císařská cesta)je pro Pražáky nestravitelná.Druhá varianta spojení Prahy s Vídní přes Brno a Břeclav či Mikulov je ještě větší hovadina,protože rakouská strana zde nemá napojení a ani mít nebude.
0 0
možnosti

Rollo

14. 4. 2003 11:56
Krátký život českého projektového financování.
Jedním z nejčastěji používaných (a nejefektivnějších) způsobů financování velkých veřejných projektů (jako jsou dálnice) je ve vyspělých státech projektové financování soukromými finančními institucemi. Toto financování má řadu výhod a, hlavně, stojí mimo veřejné rozpočty. Česká vláda byla ale schopná (svojí těžko uvěřitelnou a světově unikátní neschopností) v D47 tento způsob financování v naší zemi totálně zdiskreditovat. Takže teď bude peníze ždímat z občanů. Anebo zastaví velké veřejné projekty. 
0 0
možnosti

Maxipes Fík

14. 4. 2003 11:54
Já bych toho taky plno chtěl a nemám na to ....... tak to mít nebudu, no. Stejně jako dálniční sít. Bóže.
0 0
možnosti

Daňový soumar

14. 4. 2003 11:39
Vláda nemá schopnosti!
Bez socialistických experimentů a skutečným hodpodařením s penězi vydrbanými z občanů už tu musela kompletní dálniční síť stát.
0 0
možnosti

Mic

14. 4. 2003 9:53
dálnice
Kdyby po dálnicích nejezdili přetížené nákladáky tak se jim prdlačky stane a na nutné opravy by se vydalo daleko méně peněz.Osobákem ji nezničíte.Necht všichni autodopravci prominou ale každý ví že je lepší věci "léčit" preventivně než odstraňovat následky. Samosebou by to chtělo lépe vyzívat peněz a účelněji je vynakládat což vzhledem k velikosti aparátu a myšlení lidí půjde dost ztěžka...
0 0
možnosti