Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Vláda: Milionářská daň nebude

Ministři se chtějí dohodnout, jak zabrzdit zadlužování země. Avšak ze spousty návrhů, s kterými různí ministři na zámeček do Koloděj za Prahou vyrážejí a které mají dát dohromady reformu státních financí, zatím není jasné, zda budeme na daních platit víc, nebo méně.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Rollo

Milionářská daň.
"Milionářská daň" je daní z vysokého příjmu, nikoli daní z velkého majetku. Tzn. postihne nejvíc ty, kdo nic nemají ale chtěli by mít a něco pro to dělají (a ne ty, kteří mají velké majetky a mají možnost restrukturalizovat, optimalizovat a převádět do zahraničí). Tzn. postihne nejproduktivnější část střední třídy. Kéž bychom měli daně a daňový systém alespoň jako na Slovensku, v Estonsku nebo v Rusku!
0/0
6.5.2003 15:37

Vaclav Hanus

Re: Milionářská daň.
HUH! Je to presne naopak. Resp. ani ne naopak, ale uplne jinak, protoze tve uvahy jsou jako caj rozsypany do vetru. Kazdemu kdo se trochu o to zajima je jasne, ze je to dan z prijmu a ne z majetku. A je to tak spravne. Protoze zdanovat majetek (alespon ten osobni) je jakasi divna myslenka. Trochu mi to zavani bolsevismem. Takove zdaneni by bylo hrube retroaktivni, protoze takovy majetek nabyl jeden za cely svuj zivot a nebo dokonce za generace. Take neshledavam zadny spolecensky prinos takoveho zdaneni (krome zaplaty na statnim rozpoctu). Dale milionarska dan nepostihuje stredni tridu. To je nesmysl. To chces tady proplachoat mozky s tvrzenim, ze v cesku je stredni trida "milionarska"? Milionarska dan by se dotkla mozna lidi s prijmem nad 30 tisic mesice. A to neni stredni trida. Stredni trida je pasmo kolem medianu..treba plus minus 20 procent. A koho jineho by mely dane postihnout, kdyz ne ty nejproduktivnejsi? Ano uznavam, ze by mely byt zacileny specielne na ty nejproduktivnejsi, kteri nejvice "prubezne spotrebovavaji konzum". No a to jsou prave ti, kteri moc vydelavaji, ale furt nic nemaji. Takze je to v poradku.
0/0
7.5.2003 9:42

Vaclav Hanus

tak, stradni trida..a mas nalozino na zadech
To jsou moulove! Kdyz nebude zavedena milionarska dan, tak celou diru v rozpoctu oddre stredni trida. A bude jeste hur. Zase probiha v parlamentu "money talks". Vyhoddte Marvanovou. Pracuje pro zajmy jineho politickeho subjektu.
0/0
5.5.2003 9:24

Pivo

Re: tak, stradni trida..a mas nalozino na zadech
Milionarska dan dopadne hlavne na stredni tridu, trida bohatych dane neplati, nebo je minimalizuje ;-p
0/0
5.5.2003 9:28

Vaclav Hanus

Re: Re: tak, stradni trida..a mas nalozino na zadech
VZdyt to rikam, resp. pisi.
0/0
5.5.2003 9:32

Rollo

Re: Re: Re: tak, stradni trida..a mas nalozino na zadech
Pane Hanusi, jste mimořádně nechápavý člověk!
0/0
6.5.2003 15:39

Vaclav Hanus

Re: Re: Re: Re: tak, stradni trida..a mas nalozino na zadech
A co jsem nepochopil? Zkuste mi to vysvetlit. ..pokusim se Vas neurazet...vidim, ze mate slusny zpusob komunikace
0/0
7.5.2003 9:49

Náhodný

Dotaz?
Prosím P.T. přispěvovatele, této diskuze, aby mi laskavě řekli, která strana v Českozemsku je pravicová. Za míru pravicovosti a levicovosti nepovažuji sílu nadávek KSČM, ale vztah k přerozdělování zdrojů.
0/0
4.5.2003 23:43

Masakr

Coze
Dan za uzivani automobilu? Co to je? Muze mi to nekdo vysvetlit?
0/0
4.5.2003 23:24

Vaclav Hanus

Re: Coze..vidlicky a noze
To je: 1. dan za poskozovani prirody. Priroda je jak znamo verejny statek a masovy automobilismus je jev, ktery v spoucasnosti nejvice poskozuje prirodni prostredi a to pausalne, bez ohledu na to zda ho nekdo uziva nebo ne. 2. je to vynikajici indikator kam alokovat vyber prispevku do rozpoctu, protoze s vysokou mirou presnosti oznacuje skupinu lidi, kteri "jsou na tom dobre" a tudiz si mohou dovolit vyssi miru prispevku ke spolecenske solidarite. 3. v neposledni rade si myslim, ze dan z uhlovodik. paliv a cestna dan jsou nedostatecne k tomu aby pokryly naklady spojene s udrzbou silnicni site a vsech ostatnich extrenalit s provozem spojenych.
0/0
5.5.2003 9:29

OBČAN

......
 KUDY CHODIL TUDY KRAD,
 SOCIÁLNÍ DEMOKRAT
0/0
4.5.2003 20:29

Rad

nejvíc kradou socky
spousta nezaměstnanejch je registrovaná na úřadě práce, ale makat se jim nechce. viděl jsem to několikrát na vlastní oči - obíhají firmy a shánějí bumážku, že je nepřijmou. když řeknou že berou lidi třeba jako pomocné zedníky, tak se snaží získat papír, že je nevezmou jako skladníky. další jezdí do zahraničí na různé sběry ovoce a pod. a zde jim běží sociálka - taky o několika takovejch vím, našlo by se i spousta dalších příkladů. všechny takový bych nahnal na veřejně prospěšný práce, jinak by ze socky neměli ani kačku a navíc by se jednoduše vyřešilo, co vybudovat místo civilní služby. spolu s tím jak tato vláda rozhazuje je to cesta do pekel. pokud se to nezlepší, slovensko bude vhodná varianta k emigraci. S takovýmto přístupem tu brzo žádní milionáři nebudou, protože utečou do daňovýho ráje a ostatní se přes obrovskou daňovou zátěž nevzmůžou. milí voliči socanů a spol, jste pěkní blbci! já věděl že socani jsou diletanti už před tím, než nám to dokázali, dokonce fantasticky předčili moje očekávání!
0/0
4.5.2003 20:17

IQ

Ještě jednou Zazům
Přemýšlím koho by vlastně ta daň postihla?Respektive kolik lidí , kteří vydělali miliony poctivě, vynálezce, umělce, kdo by ještě mohl vydělat  miliony poctivě?A zbytek .... zdanit, šmejdy.
 
0/0
4.5.2003 18:36

Renata

Re: Ještě jednou Zazům
manageri uspesnych podniku to vydelaji taky. Proc zrovna umelci by meli byt elita naroda? Jenom proto, ze Vondrackova zazpiva na plese 3pisnicky - cca 20minut ma shrabnout 200litru? za co? A nekdo, kdo se ohani, dela od rana do vecera by mel tvrde prokazovat, jak je vydelal? Kolik uredniku na to prokazovani bude potreba? Kolik dalsich byrokratickych smejdu bude natahovat ruku pro uplatek? Lidi vidi jenom ty o kterych se mluvi v televizi -> umelci - ty vydelavaji poctive, a pak smejdi podnikatele (v Obcanskem Judu), kteri vydelavaji nepoctive. Ale ze existuje i zlaty stred, ktery se nemusi prezentovat v televizi, to nikoho nezajima. Pro nase jednoduche ceske obcany jsou vsichni, co vydelaji nad milion a nic nezazpivali ani nevynalezli, nepoctivi smejdi.
0/0
5.5.2003 12:26

Vaclav Hanus

Re: Re: Ještě jednou Zazům
My - radovi obcane - vime, ze je mezi nimi (vam) cca polovina poctivych, ale bohuzel to tady odspoda neni videt. Paklize dnes nekdo vola po milionarske dani je to jen dan za to, ze jste si doposavad nezavedli samoocistny proces. Bohuzel se to jevi tak, ze jste se soustredili jen na hrabani do vlastnich kapes (at uz poctive, nebo mene poctive) a tento ukaz jste dosta znacne podcenily). Obavam se, ze ted uz je pozde.
0/0
5.5.2003 15:01

Vaclav Hanus

Re: Re: Ještě jednou Zazům
A mimochodem. To jsou zvasty, ze jen uspesni lide pracuji 10-12 hodin denne. Znam hodne lidi, kteri pracuji take tolik, vcetne sobot. A berou za to 17 tisic. Takze, takovou demagogii si usetrete.
0/0
5.5.2003 15:03

RSDr. Jindřich Koníček

Jsme pro milionářskou daň!
Jménem pracujícího lidu této země žádáme vládu, aby zavedla milionářskou daň. Milionáři, tito paraziti na národním hospodářství se neštítí jakéhokoliv způsobu, jak se bezpracně obohatit - včetně podvodů, daňových úniků, spekulací, vydírání, pochybného "podnikání" atd. A kdyby to nestačilo - zneužívají svých peněz k tomu, aby podpláceli politiky, úředníky, kupovali si v novinách články ve kterých přesvědčují o čistotě svých úmyslů. Bezstarostně a zahálčivě žijí v luxusu a bezdůvodně bohatnou na úkor výsledků poctivé práce miliónů pracujících. Vláda by aspoň v tomto případě měla vyslyšet spravedlnost a formou této daně vrátit aspoň část neoprávněně nabytých majetků lidu této země. Po zavedení této daně by měly přijít úřední kontroly jejich (milionářů) majetků a kontroly jejich příjmů.
0/0
4.5.2003 18:28

ppetr

Re: Jsme pro milionářskou daň!
hochu ty jsi asi nemocny clovek a mel bys jit na leceni do Bohnic.nepochopil jsem na co mas ten titul RSDr.,jestli ho davaji lidem jako jsi ty,tak to potes panbuh s touhle republikou.jeste jsem nikde nevidel,ze by bohatstvi statu tvorili CHUDACI a pokud jsi o tom presvedcen,tak BYS MEL JIT NA LECENI.
0/0
4.5.2003 19:08

Noper

Re: Re: Jsme pro milionářskou daň!
Ppetře ty jsi to teda moc nepochopil....
0/0
4.5.2003 20:35

Martin

Re: Jsme pro milionářskou daň!
No tak tady je videt co vsechno muze clovek vymyslet za  p******* .Hochu zlatej co te legitimuje k tomu,ze tvrdis,ze kazdej kdo ma nejaky penize musi zakonite podplacet a buh vi co este.Proc by mel nekdo kdo poctive maka platit vic jenom za to ze umi vic nez ostatni? Mam dojem,ze tvoje zavist je mooooc velka. Pokud ses takovej Bolsevik jako vypadas tak vis kam mas jit. Do p*****.
0/0
4.5.2003 22:15

bětka

Re: Jsme pro milionářskou daň!
Pane Koníčku, pokud chcete zavést milionářskou daň, tak mluvte sám za sebe a neberte si laskavě do huby pracující lid. To už tu bylo, že za nás mluvil někdo jiný. Děkuji, jedna z pracujícího lidu. 
0/0
4.5.2003 23:38

Mirek Říha

Re: Jsme pro milionářskou daň!
RSDr- - rozhodnutím strany doktor. Odstěhujhse do KLDR tam milionáři nejsou. Já milionář nejsem ale nevím proč mám vyšší daně než někdo kdo vydělá 10 tis. Jediná spravedlivá je rovná daň. 15 procent z 10 tis je 1500 15% z 30 tis je 4 500 Vydělám 3x víc zaplatím 3x víc. A kdo je milionář?  Ten kdo to vydělá za rok nebo za dva, ten kdo mám dům a auto? Přerozdělování peněz občanů vede ke korupci na všech stranách.  ASOC-DEM je korupcí prolezlá.
0/0
5.5.2003 11:33

IQ

Zazům a Novákům
No samozřejmě, že se žádná daň neschválí, vždyť už naši hoši se pomalu dostávájí do pásem,  kde by museli platit i oni.. (Mimochodem myslím, že  na Slovensku je milionářská daň  zavedena).
0/0
4.5.2003 18:28

Thyronx

Slovenske reformy
Vazena Ceska vlado, pri pohledu na Vychod, divejte se jak odvazne reformy prave delaji na Slovensku a racte se divit a obdivovat o neco pozdeji. Na takove reformy ale z Vas nikdo nepristoupi. Po vstupu do EU se jen prohloubi problemy ktere mate.Zivotni uroven samozrejme klesne.Klesne proto,ze ti podnikatele co se sotva ted drzi nad vodou se potopi v konkurenci a propusti abytek pracujicich lidi.Jestlize zvysite dane ze zisku firmam, hnou se na Vychod na Slovensko a dalsi tisice lidi prijdou o praci. Na Slovensku zavedli plosnou dan 20% platici pro VSECHNY pro firmy i lidi.Zavedli i 20%DPH.U lekare se plati a je zavedene skolne.Dejte jim par let a budete emigrovat na Slovensko.Heheheheehehe
0/0
4.5.2003 17:28

Thyronx

Zbytecna prace..
Vase vlada postrada odborniky-ekonomy.Zel tech nejschopnejsich uz z tak mizerneho vyberu se Spidla z politickych duvaodu zbavil a ministri typu ministra prace, nemohou prijit doslova s nicim.Natoz pak rezantnim. Vase socialisticka (nikoliv socdem) vlada, prijde jen se zvysenim dani a znekolinanasobenim placenim dani. Mozna hodi nemocenske na podnikatele, ale jinak neudela zhola nic. Je to zapadoevropsky zopusob reseni krize. V USA se krize a vysoka nezamestnanost (6%) resi snizovanim dani firmam a podnikatelum,snizovanim urokove sazby a podhodnocenim dolaru (Aby se mohlo vyhodneji vyvazet) Vy koukate spis jen na to,nakoupit lacineji dollar na dovolenou>Trochu kratkozrake. Vlada CR nema sanci resit reformy protoze sama podstata socdem jim svazuje ruce.Chce to pravicovou vladu odborniku-ekonomu.TO JE JEDINA SANCE!!!!!
0/0
4.5.2003 17:23

sk info

sr
http://www.finance.gov.sk/mfsr/mfw100.nsf/cdf1cf0386510d7dc125694500298c07/3f808ecffbfbe459c1256cf600390ccd/$FILE/predkladacia_sprava.htm
0/0
4.5.2003 8:52

hukal

proč lidi ...
rozlišujete ODSČ a socany? Podívejte se na vaše zastupitelstva ve městech! Jsou spolu domluveni a prodávájí si navzájem pozemky a městský majetek. A vy lidičky s tím nemůžeter nic dělat.
0/0
4.5.2003 8:34

roxor

stát může ...
spotřebovat jen tolik, kolik vyprodukuje. To je velmi jednoduché. Ale poslancům, prognostikům a podobným "ekonomům" to jasné není. Navíc jejich neschopnost vládnout a jejich pohodlnost stále zvyšuje počty úředníků a tím se náklady státu stále zvyšují. Milionářská daň je volovina, ale přiznání majetku by se mělo udělat. jenže toho se tito pánové bojí jako čert kříže !!! Proč? Odpovězte si sami
0/0
4.5.2003 8:29

Stanislav Hruska, Praha

Stat versus obcan
Cim vice stat bude okradat danoveho poplatnika, tim vice bude okradat danovy poplatnik stat, je to tak  velice jednoduche a to by si pani ve vlade museli trochu klepnout vajickem  do sve hlavicky, aby si tento fakt uvedomili...
A hlavne nejsem stavu pochopit, proc vladni cinitele maji skoro vse zadarmo, bydleni, dopravu, telefonovani, kdyz normalni obcan tuto moznost nema Copak berou malo penez Anebo  jsou to bohove Mam pocit ze maji slouzit lidem a ne  hlavne sobe..
 
 
 
0/0
3.5.2003 23:05

Vašek

Re: Stat versus obcan
To je těžký, když pan ministr financí veřejně prokázal, že tuhle zákonitost nezná ...
0/0
3.5.2003 23:19

Vašek

Souhlas
Souhlasim s p. Kolářem. Daně u nás jsou vysoký. I zahraniční odborníci nám radí, abysme je snížili a nakopli tak ekonomiku k vyššímu růstu. Ovšem naše smůla je, že tu máme nepřeberný množství "chytřejších", kteří věří, že problém hlubokýho dluhu je na straně příjmů.
0/0
3.5.2003 22:24

ppetr

dodatek
v zakladech MATEMATIKY je, bylo a bude,ze 1 + 1 = 2.jenom nase VLADA a pinglove nas chteji presvedcit,ze 1 + 1 = 3 .ti pinglove uz se v ty MATEMATICE zacinaji lepsit,jenom ta nese vlada  ma trosku mezery a nenaucili se pocitat.
0/0
3.5.2003 21:10

Jitka U.

srovnani se Slovenskem
Jak ven z dluhu??? Podivejte se na Slovensko. Zatim se CR chlubila tim, jak se zde lide maji lepe nez na Slovensku, jak jejich zivotni uroven ve srovnani se Slovenskem roste. Ale pockejte za par let..... Na Slovensku se udelaly vsechny nutne reformy pro prechod od socialismu ke kapitalismu - deregulace, reforma zdravotnictvi... Tak ziska statni kasa vice penez. Dane se snizi na 20 %, a to i pro firmy. Tak si zajisti priliv investoru. Dokonce i nektere ceske firmy uvazuji o odchodu na Slovensko. Pise se jiz o nem jako o budoucim ekonomickem tygrovi vychodni Evropy. A v CR??? Podle toho, jak tato vlada pokracuje, zadluzenost stale poroste, reformy se nedodelaji, u moci jsou jiz opet castecne komuniste (CSSD s nimi spolupracuje), a za par let se zhrouti cela ekonomika..... A CR bude "bananova republika bez bananu".
0/0
3.5.2003 19:51

Jiří Kolář, Pardubice

Re: srovnani se Slovenskem
     Plný souhlas Jitko!
0/0
3.5.2003 19:55

ppetr

Re: srovnani se Slovenskem
jitko, na to, aby to pochopili nasi politici BOHUZEL NEMAJI VZDELANI a na lidi z vysoka ser..  .
0/0
3.5.2003 20:18

Jiří Kolář, Pardubice

Daňová výtěžnost
     Je to především stát, který určuje daňovou výtěžnost. Děje se tak stanovením druhů daní, jejich velikostí a způsobem jejich výběru, včetně kontroly. Při známém způsobu špidlování, t.j. bezbřehým rozhazováním státních prostředků však musí být státní pokladna stále prázdná. Na druhé straně se však nedůsledný výběr daní také podílí na vzrůstajícím schodku státního rozpočtu. Není tedy pravdou, že daně jsou nízké, právě opak je pravdou! Vzpomeňme daně z příjmů fyzických a právnických osob, zásadní daň z přidané hodnoty, daň z nemovitostí, silniční daň, podíl zaměstnavatelů na sociálním, zdravotním pojištění zaměstnanců, příspěvek na státní politiku zaměstnanosti a tak dále. Sám takto odvádím do státní pokladny několik milionů korun. Proto mne uráží postoj zupáků typu rodné strany doktora Jindřich Koníčka, kteří mne a podobné daňové polatníky osočují z lichvy, spekulací a bezpracného zisku. Tito hlupáci, lenoši a spekulanti se závistí, falešní a samozvaní "zástupci  lidu" se snaží vrátit kolo dějin zpět a ze smetiště padlých politických idejí vrátit na světlo denní ten jejich socialismus. 
     Bohužel však také vláda sociální demokracie a jejich spojenců ze strany US a KDU, místo zefektivnění daňové soustavy a zlepšení výběrů daní uvažuje v podstatě o zavádění dalších daní, případně zvyšování sazeb. Zářným příkladem je absurdní nápad ministra práce a sociálních věcí Zdeňka Škromacha na převedení úhrad za nemocenské dávky v prvních 14 dnech na zaměstnavatele. Těcho dávek je tak 95%. Úžasný nápad jak podnikatele zničit. Kdo bude daně platit potom ví snad jenom Špidlova vláda, ale obávám se, že ani ta ne.
0/0
3.5.2003 19:23

ppetr

Re: Daňová výtěžnost
doktora Jindřich Koníčka neber vazne a doufam,ze vlada taky ne.dene jsou opravdu vysoke,staci se podivat kamkoli do sveta.vsude se snazi dane snizovat,jenom ta nese vlada je chce zvysovat.je to akorat cesta do pekel.uz i tem Slovakum to zapalilo a chovaji se jako CHLAPI a ne jako BABY (tim nechci urazit druhou polovicku,lecktara umi hospodarit podstatne lepe nez nase VLADA).mam dojem,ze ti zamestnanci nenadavaji,ze jsi zlodej, ackoli si to nase vladnouci garnitura mysli a proto je musim na vsem oskubat a normalni lidi co maji baraky taky .JSOU MOC BOHATI NA NAS VKUS.ja bych je poslal do zakladni SKOLY?ABY SI DOPLNILI ZAKLADY MATEMATIKY
0/0
3.5.2003 20:37

ppetr

dane
chci zacit stavet barak,ale radsi si jeste pockam,na co ti z vlady prijdou,abych potom nesplakal nad vydelkem.MIT PETKRAT ZDANENY PENIZE SE MI VUBEC NELIBI  TAK UZ TO KONECNE OMASTETE,AT JE SE STAVENIM POKOJ.
panove z vlady,co kdyby jste uz konecne zacli setrit u sebe.to se vam to z ciziho rozhazuje,ze jo.me by to taky bavilo a jeste bych za to nemusel nest zodpovednost a PRITOM SE NAPAKOVAL
ZE VAM NENI HANBA
0/0
3.5.2003 18:41

liberian@consultant.com

Milionarska dan Offshore
Pokud se bojite milionarske dane, respektive dani vubec, pak je tu informacni server www.offshorenews.org  ktery popisuje informace ze sveta Offshore sluzeb a danovych raju.
0/0
3.5.2003 16:52

RSDr. Jindřich Koníček

milionářská dávka
Milionářská dávka musí být!Milionáři - tedy ti kteří neoprávněně zbohatli z lichvy, obchodování na burze a ze spekulací, z bezpracného zisku musí vrátit aspoň část svého nakradeného majetku pracujícímu lidu!
0/0
3.5.2003 16:42

ljara

Re: milionářská dávka
pane konicek  ,obchodovani na burze neni krades.
0/0
3.5.2003 17:07

Alfons

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
5.5.2003 6:50

S

Re: milionářská dávka
jsi uplny hlupak a titulovany hlupak, vubec nerozumis ekonomice ale jsi starej ojetej komous ci stbak vid svejku? tak to se nedivim, jsi vyplachnutej rudou propagandou, radsi uz zhebni
0/0
3.5.2003 17:28

Jenni

Re: Re: milionářská dávka
Vždyť je vidět ten titul: vizitka komunistů, ale v tomto případě se kloním k tomu, že to ja kamufláž. V případě, že je to pravdivé, o to hůř. V každém případě se jedná o vypatlance.
0/0
3.5.2003 17:49

rejpal

Re: milionářská dávka
Ach vy komunisti ! Zase byste chtěli získat něco na cizí účet. Pořád byste jenom brali, ale dělat se vám nechce co, soudruzi?
0/0
4.5.2003 8:31

Martin

Re: milionářská dávka
Ticho Bolseviku!!!!!!
0/0
4.5.2003 22:20

nam

ja
pozn. k dani z automobilu-Velorex je auto nebo ne?Jinak souhlas se snížením daní pro podnikatele-třeba je budou i platit
0/0
3.5.2003 14:18

martin

vláda v Kolodějích
by udělala pro budoucnost Česka nejlépe, kdyby místo plánování své budoucnosti sama sebe zrušila a podala demisi
Česko v současné době není vůbec k žití
0/0
3.5.2003 13:43

VLK

Re: vláda v Kolodějích
RYyChle Aa at jssME PPryc. Fakt souhlas. Stehuji se nekam na jih.
0/0
3.5.2003 19:14

ppetr

Re: vláda v Kolodějích
vlada to je jeden paskvil a pro tuhle zem by udelali nejlip kdyby to zabalili
0/0
3.5.2003 19:17







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.