Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Trabant vstává z mrtvých

Kdysi to byl symbol "pokroku" za železnou oponou, jehož výrobní technologie byla zastaralá, už když se v roce 1958 začal vyrábět. Po rozpadu východního bloku se stal ikonou - automobil, jehož vzhled se během 33 let výroby takřka nezměnil, používala jako rekvizitu při koncertech skupina U2.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

George

0/0
7.5.2003 13:58

Spooky

Trabant je cool
Vite jak vypada Hitlerova pomsta za Sudety??? Ano je to Trabant :-)
0/0
7.5.2003 11:12

dejmal

Nekolik oprav
Trabant nebyl zastaraly, ale prilis revolucni:
1) Nizka spotreba v 50. letech (cca 8 litru oproti standartnim 14)
2) Plastova karoserie (ostatni ji zacali pouzivat v 80. letech)
3) Nahon na predni kola (take se zacal pouzivat v 80.letech)
No, par much to melo.
0/0
7.5.2003 11:06

Daňový soumar

Smradbant - metla Afriky?
Neuvěřitelný, co může lidi napadnout. Smradbant je to poslední, co dnešní Afrika může ještě potřebovat! Dovedete si představit přecpaná velkoměsta kolem rovníku plná Smradbantů? Ještě rádi budou Afričani vzpomínat na AIDS, malárii, ebolu a další "drobnosti"...
0/0
7.5.2003 9:49

Viva Las Vegas, Baby!!!

VW
myslim, ze vzduchem chlazenej brouk by se v africe uplatil lepe.
0/0
7.5.2003 9:28

Spooky

Re: VW
Trabi ma taky vzduchovy chlazeni.
0/0
7.5.2003 11:13

Viva Las Vegas, Baby!!!

Re: Re: VW
nojo ale je to čtyřválec čtyřtakt a přeci jenom s vyšší užitnou hodnotou než Trabi, ale respekt
0/0
7.5.2003 11:46

radka

nas deda neda na nej dopustit
a to vozil v podstate vsechny nahradne dily v kufru vcetne motoru-co kdyby se neco stalo, ze? Taky se vzdycky neco stalo. Pru kazde delsi ceste jsme nekde stali a deda vymenoval. Ted narika u favorita,ze je to tak slozite a ze si nemuze vsechno opravit sam atd. a ty nove auta jsou uplna katastrofa, protoze je tam vsechno schovane a nemuze se v tom hrabat. Jo v trabantu to bylo vsechno jasne. Dodavam, ze deda byl ucitelem, s autama nemel nikdy nic splecneho.
0/0
7.5.2003 6:59

lurtz

Re: nas deda neda na nej dopustit
Vypada to, ze zkusesenosti nasich dedu jsou stejne. Muj deda je na tom stejne.
0/0
7.5.2003 8:58

Alf

To by se mohl vyrabet i vCesku
Kdyz je v Jizni Africe prumerny rocni prijem 8100 EUR, tak by mohli vyrabet Trabiho i u nas, kde je rocni prijem cca 6000 EUR
0/0
7.5.2003 2:13

ha-ha

Re: To by se mohl vyrabet i vCesku
nemoh' - výrobci by se to nevyplatilo, vzhledem ke kupní síle obyvatel není zajištěný dostatečný odbyt
0/0
7.5.2003 9:05

freespeech

Re: To by se mohl vyrabet i vCesku
JIžní Afrika má alespoň zlato, my máme jenom Klause...
0/0
7.5.2003 9:08

Spooky

Re: Re: To by se mohl vyrabet i vCesku
...a komunisty, coz jsou kamaradi soudruha prezidenta.
0/0
7.5.2003 11:14

Krakonos CDN

Rozzurenej vysavac
trsatka , pryskyricnik padivej ,krmivo pro krysy,blue cloud,pomsta za sudety,zadirac, nezapomenout m2o, je to byla sranda , se musi nechat , ale jezdilo to ,mel sem ten zazrak asi pul roku taky , sem tomu rikal pe ve ce. nebo skorapka.
0/0
7.5.2003 1:28

uni

prvni
0/0
7.5.2003 0:20







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.