Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Banka zbavuje Čechy škrobenosti

Pracujete v bance a svého nejvyššího šéfa znáte jen z obrázku ve firemním časopise? Pak nemůžete pracovat v GE Capital Bank. Personalisté této americké banky tomu říkají přeskakování úrovní. A Gerard Ryan, Ir, který necelý rok stojí v čele české GE Capital, skáče v hierarchii banky rád.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Honzisko

Víno, ženy, zpěv
Jak už nadpis příspěvku evokuje, tak zaměstnanecký poměr v GE nemusí být nutně jen o negativní kritice. I když souhlasím skoro se všemi příspěvky, které tu zaznívají, já osobně na pracovní zkušenosti chválím tu věc, že jediné, co mě svého času drželo (dost dlouho) v prostorách open space, oranžových zdí a proskleného průhledu na ruch na dálnici, byli moji úžasní kolegové a kolegyňky , se kterými jsem měl možnost pracovat.  Tímto bych je chtěl všechny pozdravit a ti, kteří již opustili stejně jako já prostory GE, těm bych věříl, že si určitě nepohoršili. GE třikrát zdar! Víno, ženy a zpěv, to býval denní chléb naší práce v již zmíněném podpalubí.  :-))))) Bývalý Honza z bývalého GE
0/0
21.5.2003 15:16

Agent Kovaříček

Zkušenost, kterou by si měl zkusit každý
Milí přátelé, bývalí kolegové a zaměstnanci GE. Jak bylo za mých mladých let v GE propagováno heslo jako na jedné lodi, tak i takový Titanik jako GE musí mít výkonné podpalubí. Motivace dělníků v Opsu byla skvělá podívaná pro každého. Nedá se vždy jen objektivně posoudit výkon pracovníka, proto souhlasím s názorem, že politika a taktika managementu této společnosti je probírána snad jen ve skriptech posluchačů VŠE. Zkrátka věřte, že GENERAL ELECTRIC je v ČR známo pod názvem генеральный 
электричество (Dženerálna Električna) - opravdu společnost s americkým kapitálem, ale socialistickou strukturou.  Doporučuji tuto zkušenost každému. Je opravdu k nezapalcení.
0/0
21.5.2003 14:58

Zaměstnanec

práce v GE
No já u nicch už nějaký ten rok dělám na nejnižší pozici, na přepážce. A je to docela síla. Měli popsat v článku svou hlavní strategii "makej na 200% nebo máš padáka" Platěj celkem slušně a člověk se k něčemu občas dostane, ale musí neustále něco vykazovat, systémy nic moc, je pořád o stresu. Lidí je míň a oto se ještě musí dělat víc.
0/0
17.5.2003 11:22

Parkinson

Re: práce v GE
 To zní jako dobře fungující společnost (až na ty výkazy, pochopitelně).
0/0
20.5.2003 14:22

andy

mám jen jeden dotaz
pokud se vám tu děcka tak strašně nelíbí, proč tu pracujete?  Řešením není pomlouvání nadřízených přes net, přátelé... Já jsem tu třetím rokem a určitě bych neviděla všechno tak růžově jako diskutovaný článek, ale mám tohle prostředí ráda, vyhovují mi lidi, které mám okolo sebe a dovedu si představit mou dlouhodobější spolupráci s GE:)) Mějte se hezky, Andy, noční
0/0
16.5.2003 23:23

Honzisko

Re: mám jen jeden dotaz
Andrejko, určitě chápu tvá slova, proto bych jen chtěl ostatním přiblížit, že v GE opravdu záleží kde pracuješ - oddělení od oddělení. Když jsem začínal na nočních, tak to docela šlo. Pak jsem přešel na CC a díky lidičkám tam to šlo taky, ale jen do doby než se přiřítil Hurvínek a pak to už nešlo   Tedy šlo to jen a jen z kopce a mám takové tušení, že už tam nikdo z mých bývalých kolegů díky němu nepracuje. Buď se od něj posunuli po bance nebo odešli jinam mimo GE.  I taková zkušenost v GE kvůli jednomu Hurvínkovi může být. Andy,měj se moc pěkně a ať ti vychází studia. Honza
0/0
21.5.2003 15:35

T.

Tak tohle je fakt supr diskuse
Tomu se říká zaměstnanecká loajalita...
0/0
16.5.2003 18:09

michal

ge
je videt ze tam mate skutecne moc prace, kdyz mate cas se tady prekrikovat. To ze to je jenom reklama je nadmiru jasny, nebot zadna firma nema chut ani zajem neco vylepsovat, nakonec je to vzdy prace pro opice a nic jinyho, proste rutina a kecy o tom jak zamestnanci prinasi hodnoutu do firmy jsou hovadiny, mozna tak spickovy manazeri a to je vse. nakonec vsichni "delnici jsou stejni" a na HR vdycky sedi nejvetsi pitomci.
0/0
16.5.2003 16:01

eQuido

Re: ge
" je videt ze tam mate skutecne moc prace" - závidíš, viď :-)
0/0
16.5.2003 16:15

HR od konkurence

Re: ge
Nemyslím si, že je to vždy jen o snech a PR, spousta lidí se díky takovým programům HR posunula.  Ale je vidět, ře všeho moc škodí. Tady vylítnul špunt...
HR od konkurence, díky za toho pitomce, nápodobně
0/0
16.5.2003 16:18

HR od konkurence

tušili jsme to, ale teď už to víme :-)))))
mějte se :-)
0/0
16.5.2003 15:21

eQuido

Re: tušili jsme to, ale teď už to víme :-)))))
Co jste tušili - že je GE nejlepší ? Nebo že je to jen pozlátko ? :-)
0/0
16.5.2003 15:28

HR od konkurence

Re: Re: tušili jsme to, ale teď už to víme :-)))))
... až se ucho utrhne :-)
0/0
16.5.2003 15:30

eQuido

ex-GE
Tenhle článek vyšel i v dnešní MFD. Před chvílí jsem byl na cigáru a narazil jsem na něj. Se zájmem jsem si ho přečet' a pak jsem se dlouho smál. Když si pročítám reakce v téhle diskusi, evidentně nejsem sám .
Když si vzpomenu, jak se kroutili, když jsem chtěl dostat 500 přidáno :-) A ten "příjemný" styl open-space :-)) A krásné oranžové barvy na stěnách :-))) Vůbec mi to nechybí a jsem docela rád, že jsem pryč.
Ale řekl bych, že někdo z marketingu bude mít hezký prémie, co ? Takhle krásnej P.R. článek jsem už dlouho nečetl.
P.S. : Bývalý zaměstnanec Š.F. z IT (ex-MTS) zdraví AP, Ověřování i všechny ostatní ...
0/0
16.5.2003 15:09

caryfuk

Re: ex-GE
AP zdraví Štěpána.
0/0
21.5.2003 14:59

drakulka

Re: ex-GE
Zdravím quida, co dela hokejka.cz ?
0/0
22.5.2003 16:30

centrála

pořád nevim co s těma prachama co tu vydělávám dělat:))
0/0
16.5.2003 13:15

zaměstnanec

platy
Hlavně ty platy jsou super, pořád nevim co s těma prachama dělat :))
0/0
16.5.2003 13:13

drakulka

Re: platy
To je pravda, už měsíc je hledám a nemůžu najít, že bych si došel půjčit................Brrrr, to radši jinde.
0/0
23.5.2003 14:27

Petr

Něco mi chybí
Jako klient GE capital musím zdůraznit pár věcí, které mi v portfoliu služeb opravdu chybí (vadí).  Předně nedostatek bankomatů na opravdu frekventovaných místech (když jsem před rokem přijel do Prahy kvůli studiím, trvalo mi 2 hodiny, než jsem v okolí Václavského náměstí našel jediný bankomat této instituce). Dál si myslím, že byste měli zavést nějaké studentské konto + nějaké zajímavé výhody k němu, protože jen tak si můžete vychovat věrné klienty do budoucnosti. To je jen pár mých poznámek, možná bych je měl ale směřovat někam jinam než na stránky idnes.cz, nejspíš přímo do gecb.
0/0
16.5.2003 13:07

krtek

:-)))
Toto je neredigovaná a nemoderovaná diskuze zaměstnanců GE. Redakce serveru nemůže ovlivnit obsah jednotlivých příspěvků. Vyhrazuje si právo příspěvky odstraňovat. Jejich délka může být maximálně 6000 znaků. Delší texty budou automaticky zkráceny.
0/0
16.5.2003 12:47

eQuido

Re: :-)))
diskuze zaměstnanců GE a bývalých zaměstnanců.
0/0
16.5.2003 15:27

muf

HR v GE k pláči
oddělení HR v GE je ke smíchu a zároveň k pláči, to co předvádí Sodomková a její dvorní kašpar Čeřovský je opravdu podívaná. Myslím si, že GE je na nejlepší cestě do pekel.  
0/0
16.5.2003 12:43

hubič Krtka

WHO ARE YOU
Kdopak to sem píše z AP???
0/0
16.5.2003 12:28

krtek

Re: WHO ARE YOU
á pan Janda se na nás přišel podívat
0/0
16.5.2003 12:30

Tom

Hehe :)
No, fajn článek, ale Gerarda jsem ještě nepotkal, abych mu vysvětlil svoje názory na GE :))
PS. To Krtek: AP zdraví Ověřování :)
0/0
16.5.2003 12:20

Tom

Re: Hehe :)
Jakej Tom? Ja sem Tom a sem tu snad jedinej z APcka, ne?
0/0
16.5.2003 13:14

krtek

Re: Re: Hehe :)
tak tohle mi hlava nebere, kdo ste kdo
0/0
16.5.2003 13:25

Tom

Re: Re: Re: Hehe :)
no, jen sem chtel vedet, kdo je stejne vytizenej jako ja ... to tam mate tolik volna na overovani?
0/0
16.5.2003 13:26

krtek

Re: Re: Re: Re: Hehe :)
ověřim smlouvu, mrknu na přízpěvky, ověřim smlouvu, mrknu................
0/0
16.5.2003 13:31

Tom

Re: Re: Re: Re: Re: Hehe :)
jo tak to jo. jen tak dal ...
0/0
16.5.2003 13:33

krtek

pozdrav z GE
ověřování zdraví kolegy:-)))
0/0
16.5.2003 12:14

beda

Pekna pohadka
Moc pekne jsem si pocetl jak to tady vsechno skvele funguje :-))) ale GE nema rado kdyz nekdo ma jiny nazor nez ten, ktery je oficialne komunikovan a propagovan a cela ta masa lidi MUSI byt takto formovana a vsechno smete nebo se o to snazi co nejak vybocuje jinak, zkratka uprimna otevrena komunikace se stale naucenymi falesnymi usmevy...poradal bych tady staze pro zajemce jak se takovym spolecnostem vyhnout...
0/0
16.5.2003 11:02

Alfons

Není všechno zlato co se třpytí
Ano je to krása, všichni se máme rádi , táhneme za jeden provaz, šéfovi mohu říci co se mi nelíbí, on to pak změní. No prostě fantazie.  Ale pozor, nezapomeňme že amíci jsou schizofrenici. Něco jiného říkají, něco jiného dělají. Všichni se tam na sebe smějí, milují se, ale za zády intrikují, donášejí a likvidují se navzájem.  Vždyť jde vlastně jen o jedno, vydělat co nejvíc prachů  Ať to stojí co to stojí  I kdyby si ten zisk měli vymyslet No a do toho všeho nastoupí češi a ti jsou papežtější než sám Svatý Otec,   to je pak síla  Těch, ne 80 lidí, ale minimálně 100, se vzájemně kontrolují a sledují a jejich HR -lidské zdroje , to je kádrovka o jaké se vám ani nezdálo. Tam může uspět jen ten, kdo umí slepě poslouchat jejich rozkazy. Tam se nemyslí, tam se vymýšlejí ..... věci.
0/0
16.5.2003 10:37

drakulka

Re: Není všechno zlato co se třpytí
Pravdou je, že myšlení je v této bance zakázáno, a pokud se ho někdo dopustí, tak končí. (Odměny ty se pro jistotu nevedou - jen horních 5%).A HR to vymyslí víc nesmyslu, jak obejít zákon a udřít lidi, než něco pro ně.
0/0
23.5.2003 14:23

paja3000

No jo no
...raději by se měl zajímat o názory klientů !!!! Mě je to tedy jako bývalému klientovi GECB už jedno , protože to , co jsem zažil na pobočce GECB je srovnatelné snad už jen s Českou spořitelnou . Nyní jsem u banky , která mi plně vyhovuje a za mnohem nižších nákladů , než u GECB. O kvalitě služeb nemluvě. Takže pane řediteli , možná si místo běda s nejnižšími podřízenými skočte na něco dobrého s klienty.Určitě se dozvíte mnohem více....
0/0
16.5.2003 10:26

karel

Dobra manipulace s ctenarem
Hezký clanek pouze do novin, avsak realita je vzdy jina... a az tady clovek pozna jake "prátelské" vztahy a atmosfera tady panuji...jaky je pratelsky pristup k zamestnancum od HR...jak jsou lidi opravdu odmenovani za jejich prinos a vykon...a jake jsou nabidky na karierni postup :-))) a jak se takove "dobre" nabidky rozdeluji...vymackat jako citron...next...kdyz ptacka lapaji pekne mu zpivaji.Clovek musi mit zaludek na to tady pracovat.
0/0
16.5.2003 10:25

Petr

GE
To zní jako pohádka, ale realita je úplně jiná. Obsluha je na přepážce formální a produkty jsou nezajímavé ,včetně multiservisu, který je předražený. Už jsem jinde a ten účet jsem taky zrušil.
0/0
16.5.2003 10:22

Nicka

"Příjemné" pracovní prostředí
Opravdu nádhera, 80 lidí v místnosti, skleněná stěna, obrazy modernistů - to by mě motivovalo k tomu to místo co nejdříve opustit. Absolutní klid na práci mi vadí, ale 80 lidí dělá dosti slušnou hlukovou kulisu a o soukromí a osobní zóně se také mluvit nedá.
0/0
16.5.2003 9:18

mo

Re:
jo, jo - zajimalo by me, jestli se dnes nekdo zajima o schopne a inteligentni zamestnance, kteri ale nejsou schopni premyslet v mistnosti s dalsimi 80. lidmi. a nebo u te prace nemusi premyslet? leda, ze by meli vsichni na usich sluchatka, ale to pochybuju, to by jim nepovolili.
0/0
16.5.2003 10:03

krtek

Re: Re:
zrovna mam na jenom uchu handsfree a mluvim s klientem, do druhýho mám puštěný rammsteiny - prostě dreamjob, a okolí tě tu fakt vůbec neruší, to sou jen předsudky lidí, co to tu neznaj
0/0
16.5.2003 12:42

drakulka

Re: Re:
Hlavně se GE zajímá jen o průměrné lidi, moc chytří tak nejsou podporováni.
0/0
23.5.2003 14:18

prazak

A pritom je to tak hrozna banka
Muzou se snazit jak chtej, ja od nich utikam.... papa... a jsme zvedav, zda mne budou presvedcovat, ze mam zustat... ale stejne nezustanu
0/0
16.5.2003 9:11

pepa

Re: A pritom je to tak hrozna banka
Jo presne tak slupka vypada navenek dobre, ale kdyz se kouknes po ni tak je to uz bez komentare...a jeste tu chteji nejaci nadsenci tady pracovat...snad az si to overi na vlastni kuzi...pak zmeni nazor a pujdou jinam za lepsim!
0/0
16.5.2003 10:42

ppetr

oběd
jen jestli nechodi na obedy ve stejnou dobu,to bych se s nim vubec nepotkal.jinak to je  dobra strategie.takhle se dozvi vse z prvni ruky a ne od sveho primeho podrizeneho,ktery mu to vzdy pekne zabali a naserviruje.jen skoda,ze to takhle nefunguje u nas v podniku.
0/0
16.5.2003 8:27







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.