Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Česko se v unii bude muset otáčet

Pokud by se chtěl někdo při rozhodování o vstupu do EU řídít podle toho, zda Česko získá víc peněz než zaplatí, nebude to mít snadné. Bilance vypadá optimisticky - přímé platby a nabídka peněz z fondů v letech 2004 až 2006 převyšuje podle ministerstva financí očekávané náklady státu asi o 24 miliard korun.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

martin

jeden jazyk
Aspon by si vsichni rozumeli. 
0/0
19.4.2004 18:57

opi

EU vs. USA
EU je super a doufam ze bude aspon poradny konkurent USA. Jeste by to chtelo zavest vsude jeden jazyk(anglictinu).
0/0
19.4.2004 18:55

Simona

Chyba opravena !
EU-chyba tisku!! Má být EO! EO - Evropské otrokářství!!
0/0
12.6.2003 10:18

Jarek

Nechci být poddaným Bruselské šlechty !!!
12 let makám jako barevnej, vybudoval jsem firmu,jsem zadluženej až po uši a teď má přijít nějaký uslintaný Bruselský prase a bude mě poučovat co mám dělat?Sami tam mají bordel jako v tanku, tak ať táhnou do řiti.Špidlu a Svobodu si mohou vzít sebou.Budu hlasovat NE !
0/0
12.6.2003 10:03

bobek

Re: Nechci být poddaným Bruselské šlechty !!!
no podle vaseho agresivniho prispevku bych rekl. Ze ste nastvany, protoze uz vam obchody nenesou to co za ODS kdy si podnikatele na vlne spatnych zakonu namastili pekne kapsy. EU na vas prijde - paneboze - se zakony ktere budete muset respektovat.
Kazdy podnikatel vi ze dluhy jsou dobre pokud se dobre investuji do zvyseni produktivity prace a zlepseni chodu firmy.
Pokud jste si za pujcene penize koupil Porsche a tripatrovy barak je to vas problem.
Je zajimave ze maji vsichni podnikatele takovy strach z EU muzete mi to vysvetlit?
0/0
12.6.2003 10:57

Bobx

Re: Re: Nechci být poddaným Bruselské šlechty !!!
Proboha to si myslite, ze v tom EU ziji nejaci jini lide nez jsme my a ze jsou o kapanek chytrejsi? Vazne si myslite, ze vsechny nesvary z naseho statu zmizi vstupem do EU? Jediny rozdil bude, ze lide zacnou ospravedlnovat svou zlodejinu tzv. bojem s vnitrnim nepritelem, v tomto pripade s EU. Vstup se jen opet vice podepise na nasem lokajstvi a pokrivenosti. 
0/0
12.6.2003 13:56

Ladin

Ano, ano, ano, ano.......
Jasně že je pro nás EU přínosem, i kdyby nám nedalo ani euro. Už jenom ty důsledky kdybychom zůstali venku
1. celní bariéry na všech světových stranách a naše exportní ekonomika......
2. stejně bychom převzali všechny EU normy, zákony i předpisy, jenže bez výhod spojených s možností ovlivňovat jejich tvorbu, jinak bychom těžko mohli existovat v centru EU.
3. Češi by dál pracovali v Německu, Rakousku, ale i za 10 let pořád většinounačerno a schovávali by se před policií jako krysy, tak jako teď.
Tím neříkám, že se EU nemusí změnit. Je tam štrašně silná byrokracie=stát (jako u nás, viz den daňové svobody), vysoké daně apod. , to se musí změnit, jinak to nepůjde.
 
 
0/0
12.6.2003 9:18

tlama

Re: Ano, ano, ano, ano.......
Re 1: Vstupem do EU nám vznikne více celních bariér než máme teď. Musíme k nim přistoupit bez jakékoliv diskuze a možnosti je ovlivnit protože byly již dávno dány. Většina našeho (i mého) exportu jde do zemí EU. Je to mnohdy i díky rozdílu cel, ceně práce apod. Bude-li se rozvíjet nebo klesat, o tom se dá jen spekulovat. Re 2: Většina těch norem je dávno dána a už toho beztak nic neovlivníme. Jen na nás padnou ze dne na den a někteří (hlavně menší firmy) se z toho možná ani neproberou. Re 3: Pokud je to pro ně důvod vstupu do EU, tak ať si hlasují ANO. Já jsem v SRN pracoval oficiálně s povolením i bez našeho vstupu do EU. EU se musí změnit, s tím souhlasím, my tuto obrodu ale stejně těžko ovlivníme.
0/0
12.6.2003 9:36

Mario Lengels

Re: Ano, ano, ano, ano.......
Já ti nevím, ono to není tak jednoznačné. Se zeměmi EU obchodujeme už teď a to za zvýhodněných podmínek. V rámci EU se také platí různé poplatky a jakási bezcelní volnost je zavádějící pojem. Navíc je v rámci EU těžší obchodovat se zbytkem světa (Asie, Amerika) než doposud. Jejich normy přejímat nemusíme. Po vstupu so EU tak učiníme pouze proto, abychom se vyrovnali podmínkám v Německu a přestali tak být pro ně konkurencí. Tím pádem se tok kapitálu zahraničních firem do ČR spíše zastaví, neboť už zde pro ně nebudou výhodnější podmínky než doma. A s tou prací v zahraničí to bude jistě snadnější, jenže to stejně bude ještě X let nějakým způsobem omezováno a kdo ví, co bude potom. Tak nějak mi připadá, že nová vlna rozšiřování EU je pouze zastírací manévr a náhradní řešení pro zkvalitnění unie jako takové stylem "nežli vychovat pořádně dvě děti, tak si jich raději pořídíme sedm a oni se jejich nároky rozmělní". Trochu se obávám, že nám v Evropě vznikne monstrózní konglomerát odlišných národů, který nikdy nebude fungovat jako jeden celek a do budoucna se dost možná opět rozpadne. A ten moment by mohl nastat tehdy, až bychom byli konečně připraveni, začít na EU získávat a nikoliv tratit. Z celé transakce bychom pak odešli s dluhem. Vždyť kdo přesně ví, co s námi vlastně státy jako Německo a Francie zamýšlejí? 
0/0
12.6.2003 9:40

aaa@post.cz

Re: Re: Ano, ano, ano, ano.......
Reakce na (Mario Lengels 12.06.2003 9:40) - Trošku přemýšlejte. Myslíte, že současné zvýhodněné podmínky našeho obchodu s EU by platily i dál po našem odmítnutí vstupu do EU??? Je logické, že EU si bude chránit zájmy svých členů! A právě proto, abychom se nemuseli obávat politiky Německa a Francie, tak je důležité naše členství v EU! Výhodou je, že 3-4 malé státy mohou přehlasovat i toho největšího člena, jako jsou výše zmíněné Německo a Francie. Právě spolupráce a součinnost malých států v systému hlasování a rozhodování v EU jsou trnem v oku Těm nejmocnějším jejich členům!!! V perspektivu systému EU věřím a jsem ochoten EU akceptovat i se všemi nedostatky, které se stejně v budoucnu v rámci vývoje EU odstraní. Proto jsem rozhodnut volit ANO v referendu o našem vstupu do EU. A rozhodne tak i většina logicky a pragmaticky uvažujících spoluobčanů! Nic na světě není ideální!!!!
0/0
12.6.2003 11:49

cb

Re: Re: Re: Ano, ano, ano, ano.......
Dneska se nam do USA vyvazi lip a jednoduseji nez s temi "vyhodnymi podminkami" do EU.
0/0
12.6.2003 17:16

bobek

Pro thyronyxe:
Vis my cesi jsme od prirody vychcanej a linej narod. Proc by jsme pracovali, kdyz muzeme v nekonecnem kole okradat jeden druheho?
Jestli si myslis ze nejsme vzdelany tak to neni pravda. Tuhle sme s kamosema v hospode probirali teorii relativity z pohledu sklenice piva (je poloprazdna nebo poloplna).
Nasi urednici jsou taky zlati. Tuhle sem jednoho podmaznul a nemusel sem cekat dalsiho pul roku na vyrizeni. Neni to pohadka?
Jo a do EU bysme vsichni radi. Jen by nam musela platit a my ji ne. A nesmela by se zvysovat produktivita prace. Jo pracovat to tak jeste .
A navic kdyz su muzu na nekoho zanadava tak se mi ulevi. Je to lepsi nez neco delat. To se mi neulevi. Pri praci se mi jeste nikdy neulevilo.
Dyt sem Cech ne?
Tak sii zapis za usi. Nam Cechum nesmi do naseho bordelu lizt zadna Unie, jeste by sme vo nej prisli to tak. Bych pak musel makat ne?
Tak cau
0/0
12.6.2003 9:11

Bobo

Re: Pro thyronyxe:
OK
0/0
12.6.2003 9:39

aaa@post.cz

Re: Pro thyronyxe:
Reakce na (bobek 12.06.2003 9:11) Je to tak, vystihl jste to v podstatě přesně! A může se to vyčíst mezi řádky ze zdejších příspěvků! Takoví naši typičtí Čecháčci by chtěli z EU jen dotace, zajistit podmínky pro vývoz našich výrobků bez jakýchkoliv cel, překážek a omezujících kvót, aby dále na nás nebyli v EU moc přísní na různé normy (nejlepší, aby pro nás žádné omezení z norem neplatilo!) a třeba nám poslali nějaký ten příspěvek na mzdy, když už tam do EU naše výrobky vyvezeme, že??? Jo, a kdyby něco (zemětřesení, povodně,...), tak samozřejmě finančně neomezenou pomoc a bezúročné půjčky z EU, že?! Na druhou stranu, abychom my Češi mohli volně a nezávisle požadovat cla na dovoz zboží z EU, vydat kvóty a stanovovat minimální ceny z EU dováženého zboží!!! A nesměl by u nás být samozřejmě zaměstnán nikdo z ciziny, aby lidem nebral práci!!! A bankovnictví pro Čecháčky? Samozřejmě půjčit na jakékoliv "podnikatelské" aktivity!!! No, a když to s "podnikatelskou aktivitou" nevyjde, tak ať to zaplatí stát nebo ještě lépe EU, vždyť od čeho tu je, že??? A na závěr, aby všem těmto Čecháčkům létali holubi do huby!!!(Samozřejmě té nejlepší kvality, správné teploty a pěkně "vypečené" do zlatova, když už by to muselo být, že??!!!) A se zárukou kvality!!!
0/0
12.6.2003 10:04

beckbetl holešov

hurá. konečně jsem se dočkal. zítra od dvou nula nula se otevřou volební urny referenda a hordy pracujících si cvakne píchačky za deset dvě aby o něco nepřišly. naše slavné celebrity si zakdákají své hity na pódiu, oslaví úspěšný krok směrem do evropy ( nikdo kolem si to ani jinak prostě nedokáže představit - čím to asi bude že? ), hordy pracujících si ožerou tlamy a pak v ranním opileckém oparu ani nebudou vědět o čem to vlastně hlasovali. já tam jdu taky, ale přiznám se fakt nevím. dokonce jsem přemýšlel o tom proč není na hlasovacím lístku kolonka NEVÍM, protože opravdu nevím a ani nechci udělat chybku neúčastí. vlastně nevím komu tím prospějeme.
0/0
12.6.2003 9:01

aaa@post.cz

Profesionalita v konkurenci zvítězí.
Po vstupu do EU nepůjde o nic jiného, než odvádět kvalitní práci od přípravy projektů přes perfektně připravený plán jejich financování a ekonomický rozbor, až po perfektní manažerskou práci se vším co k tomu patří (politika, lobby, spolupráce zájmových skupin). Až se to naučíme, můžeme díky různým programům a dotacím EU vlastně "vyrábět" a "stavět" s minimálními náklady. Nikdo nám ale z EU nedá nic zadarmo! Financovány budou z EU jen smysluplné a efektivní projekty! Věřím ale, že Češi jsou stejně šikovní, jako ostatní Západoevropané a že budou v konkurenci úspěšní! Jedině přímý tlak zvenčí donutí pracovat naše politiky a úředníky profesionálně a stejně tak pozitivně ovlivní vývoj ekonomiky České republiky.
0/0
12.6.2003 8:47

Bobx

Re: Profesionalita v konkurenci zvítězí.
Velmi rad bych mel tak ruzove bryle a optimisticky pohled na prebujelou byrokracii unie.
0/0
12.6.2003 13:50

cb

Re: Profesionalita v konkurenci zvítězí.
bla, bla, bla
0/0
12.6.2003 17:13

Bolek

To je to,co se nám moc nechce.Takhle něco šlohnout to se točíme ani se nejdem nažrat.
0/0
12.6.2003 8:42

tera

Už se těším, až zítra řeknu NE!
Na to existuje jediný lék. Půjdu k referendu a řeknu NE !!! Když do Evropy, tak za úplně jiných podmínek.Chci mít stejná práva a povinnosti jako oni a ne být někde v izolaci a platit jako mourovatej.
0/0
12.6.2003 8:41

Jabas

Re: Už se těším, až zítra řeknu NE!
A já už myslel,  že mě nikdo nepobaví.Děkuji.(:o)Stejná práva? Mám holou zadnici a jaké právo mám na stejné kalhoty jako můj soused, co si na ně vydělal a našetřil?
0/0
12.6.2003 9:07

Mario Lengels

Re: Re: Už se těším, až zítra řeknu NE!
Pak je tedy lepší ještě nějaký čas šetřit a na ty kalhoty si nejdříve vydělat, nežli je kupovat na dluh, jen abych se vyrovanl sousedovi.
0/0
12.6.2003 9:20

Jabas

Re: Re: Re: Už se těším, až zítra řeknu NE!
Asi jsem to nepochopil.Co budeme mít na dluh?Členství v EU?
0/0
12.6.2003 9:31

marco

Re: Re: Re: Re: Už se těším, až zítra řeknu NE!
Přesně tak. Prvních pár let bude téct víc peněz z unie k nám. Pak se to ale otočí - jsme docela rozvinutá země - na rozdíl od těch potřebných horkých krajin na jihu, s velkým zemědělstvím.
0/0
12.6.2003 9:44

alpha

Re: Re: Re: Re: Re: Už se těším, až zítra řeknu NE!
No jo, brat, to samozrejme, ale potom taky nekomu neco dat (v podstat vratit), to uz se nam nelibi...
0/0
13.6.2003 0:39

Mario Lengels

Re: Re: Re: Re: Už se těším, až zítra řeknu NE!
Ne, na dluh bude zavedení stejných cen v rámci celé EU s tím, že se platy příliš nezmění. Co do životní úrovně se tak Německu ještě více vzdálíme. Je to asi tak, jako bys chtěl žít na stejné úrovni jako soused, ale bral třetinu jeho platu.
0/0
12.6.2003 9:45

Petr

Re: Re: Re: Re: Re: Už se těším, až zítra řeknu NE!
Kde se mluví o stejných cenách v celé EU? Byl jsi tam vůbec někdy?! Nebo čteš moc komunistických autorů???
0/0
12.6.2003 9:48

Mario Lengels

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Už se těším, až zítra řeknu NE!
Promiň Péťo, myslel jsem přiblížení cen, nikoliv vyrovnání cen v rámci EU. V překladu to znamená, že se nám vše trochu (a něco i více) zdraží. A do EU jezdím. Například jen přechodem na euro se zdražilo i v Německu, což se tam setkalo s nevolí. Ještě jednou se omlouvám, že jsem tě mystifikoval a tím i rozohnil.
0/0
12.6.2003 10:04

Bobx

Mame co chceme
Tak jo, nestaci nam nadavat na nasi vladu, kterou si koneckoncu muzeme odvolat sami, ale budeme jeste v budoucnu zebrat o sve penize nekde v Bruselu a vysvetlovat nejakemu uredniku ve 150 kopiich a vyberovych tendrech ze potrebujeme nekde vybudovat cisticku. My se proste nepoucime. Nedavno tu bylo nase Rakousko-Uhersko. Dodnes slavime, jak jsme z neho vystoupili. No nevadi, casem opet pribude dalsi svatek - rozpad EU. Historie se proste stale opakuje. 
0/0
12.6.2003 8:29

Richard

Re: Mame co chceme
Si postav cisticku za vlastni, pokud mas asi tak miliardu. Nemusis vyplnovat 150 evropskych formularu, ale misto toho budeš vyplnovat 300 ceskych  formularu.
Me se penize z EU hodi. Ja si klidne ty formulare (a neni jich zase tolik) vyplnim a povazji to za pragmaticke.
0/0
12.6.2003 9:17

tlama

Re: Re: Mame co chceme
EU Ti (nám) dá nějaké peníze? Jo, a podle tvé logiky nebude vyplňovat těch formulářů 300 ale 450 (150 bruselských a 300 českých).
0/0
12.6.2003 9:41

Bobx

Re: Re: Mame co chceme
Preji hodne zdaru a naditou kapsu dotacemi z EU.
0/0
12.6.2003 15:16

Boris

Re: Mame co chceme
Rozbití Rakouska-Uherska byl nesmysl nesený euforií konce I. světové války. Za tuto chybu jsme zaplatili okupací ze strany Německa v roce 1938 a posléze okupací ze strany SSSR v roce 1968. Dnes se tuto chybu snažíme napravit vstupem do EÚ. Kéž se nám to podaří.
0/0
12.6.2003 9:50

Mario Lengels

Re: Re: Mame co chceme
Rozpadem Rakouska - Uherska jsme zaplatili v podobě okupace Německem??!! Co to tady meleš?? Jediný rozdíl by byl v tom, že by nás Němci neokupovali, ale připojili, jako Rakousko v roce 1937. A Rakousko - Uhersko byl vskutku vzorově rovnoprávný spolek, jen co je pravda. Kdyby Tě tak slyšel Masaryk, vlastenče.
0/0
12.6.2003 10:19

VÍT

O ČEMŽ SILNĚ POCHYBUJI
PROTOŽE, JAK ZNÁM NAŠE LIDI, TAK S TĚMI NIC NEPOHNE.
0/0
12.6.2003 8:16

Jabas

Pro Thyronxe
Vzděláni.Co je to vzdělání?Je to titul získaný na VŠ socialistického Československa a nebo Harward,Yale,Oxford?Když je tak důležité,proč pan Microsoft vystačil jen se střední školou?Vyhrávají konkurzy u nás skutečně vzdělaní a nejschopnější a nebo je to jen o tom mít ty správné kamarády?O těch správných dveřích na které je třeba zaklepat?O správném telefonním čísle na které je třeba zavolat?
0/0
12.6.2003 7:44

Swoboda

Re: Pro Thyronxe
Je to pravda že nezáleží na titulu co má kdo před jménem ale hlavně na tom jaký je kdo člověk. Když sem si včera čet ty příspěvky tak nechápu že spousta visokoškoláků je proti vstupu do EU. Copak je neučili na těch školách neučili počítat???
0/0
12.6.2003 8:25

Pepa Zdepa

Re: Re: Pro Thyronxe
Kdepak počítat. Visokoškoláci se učí na visoké ůplně jinačí vjeci.
0/0
12.6.2003 8:28

Zlej

Re: Re: Re: Pro Thyronxe
Třeba Wanastovi?
0/0
12.6.2003 8:34

Martin

Re: Re: Pro Thyronxe
No, ale nějaký ten titul před jménem, nebo dokonce i za ním není na škodu. Když se někdo hrabe papírama a probírá lidi, tak se na titulovaného člověka dívá hned jináč. To, co ten člověk umí a jaký je, bohužel z těch papírů nevyčte a mnoho schopných lidí jenom tímto vypadne z kola ven. Bohužel, je to tak na tom světě - nálepky rozhodují ...
Neříkám, že všichni titulovaní jsou neshopní, to ne, znám mnoho lidí s titulem i bez něj a v obou skupinách jsou tací i tací.
0/0
12.6.2003 9:08

Broněk

Re: Pro Thyronxe
A co má vzdělání společného s titulem? Může být jak vzdělání bez titulu tak titul bez vzdělání. Jinak s Thyronxem souhlasím. Jen je potřeba se odprostit od pohledu typu: já mám dvě vysoké školy a nemůžu (nemám, nikde mě nechcou,...). O tomhle to vůbec není. A pokud máte skutečně přehled, pak ani nemusíte mít kamarády na správných místech ale dojde Vám samotným na které dveře klepat a kde hledat ta správná telefonní čísla. 
0/0
12.6.2003 8:50

Thyronx

Nic neni zadarmo..a penize nejsou vsechno..
Ano, ovsem penize..to je jedna (pro Cechy asi nejdulezitejsi) hledisko. Vsude a ve vsem plati:
Ti schopni vydelaji ale je treba se starat.A to se nejedna jen o celky jako vlada,obce a podniky ale i o jednotlivce. Kdo chce spolupracovat ci pracovat se zahranicnimi firmami (a to neplati jen pro EU) musi byt schopny, mit skoly, znat jazyky, a mit co nabidnout.Na podvody s brzo prijde a EU je tolerovat nebude. V podstate se zvysi demokraticke mysleni a jednani, samozrejme obrovsky plus bude v prijeti a dodrzovani zakonu v ramci EU, nebude se tedy snadno tunelovat jako dosud a v mnoha pripadech se bude obchazet zdlouhava byrokracie znama  ve vlade a statnich uradech - primym jednanim s firmami v EU. Bude se muset dodrzovat vyplaceni faktur,objednavek,platu, a celkove se zkvalitni zivot lidi v CR.
Opakuji: tyka se to lidi podnikavych,slusnych,tech co maji skoly,jazyky a maji co nabidnout. Ostatni co sedi "v koutku" se budou mit stejne ci hur. EU neni vselek na nezamestnanost,a vyrazne neovlivni zivot nekvalifikovanych lidi. Ti se odepsali tim ze podcenili a podcenuji skoly.
0/0
12.6.2003 0:17

kvik

Re: Nic neni zadarmo..a penize nejsou vsechno..
Vite Thyronxi, co kdyby jste pocal doporucovat neco podnetnejsiho nez ty Vase kecy o libe demokracii? At se podivate kde chcete tam ten zatraceny oligarchicky system jde dolu s kopce. Od Japoncu po Jizni Ameriku po Zapadni Evropu a US vsude stale vetsi mizerie, bida , nezamestnanost, podniky krachuji a ekonomie stagnuji nebo dokonce take krachuje (jako treba Argentina).
Pokud nedate jinak a opravdu musite roztrusovat dobre rady a hospodarska dopuruceni, pak zacnete doporucovat komunistickou Cinu! Cina ma dnes zdaleka nejvysi hospodarsky rust na svete, kolem 8-10 procent. To je neco, zde je nutne si vzit priklad, co rikate?  
0/0
12.6.2003 0:57

Robos

Re: Re: Nic neni zadarmo..a penize nejsou vsechno..
Jo, mít tak možnost neomezeně přirazit obyvatelstvo ke zdi, ilegalizovat nezaměstnanost a střílet neúspěšnej management na poli, to by se to krásně rostlo...
0/0
12.6.2003 5:42

češtinář

Re: Re: Nic neni zadarmo..a penize nejsou vsechno..
"kdyby jste " se píše "kdybyste"
0/0
12.6.2003 8:21

noname

kosmeticka drobnost
a "ekonomie" je veda, krachuje "ekonomika" :) Thyronx ma pravdu nejvetsi prinos EU je ve zlepseni pomeru a moralky
0/0
12.6.2003 9:23

maxT

Re: Nic neni zadarmo..a penize nejsou vsechno..
Ty jsi ale chytrolin.Byl jsi nekdy v zahranici a videl jsi, jak jsou tam jen sami schopni a vzdelani? Spis lini, zhyckani prepychem a se skolami jsou na tom kolikrat hur nez tady u nas. A nevim, nevim, ale kazdy na vysokou jit nemuze. Jsi namysleny frajer. Zamysli se nad sebou.
0/0
12.6.2003 1:04

bety

Re: Nic neni zadarmo..a penize nejsou vsechno..
Vždy mě úplně dostanou řeči o tom, jak jsou všichni podnikatelé v EU čestní, poctiví, pracovití atd. a jací jsou čeští podnikatelé gauneři, podvodníci a tuneláři. Kdo má jen trochu (obecné) zkušenosti s podnikateli v zahraničí, musí vědět, že nic není tak růžové, jak se nám snaží téměř všichni nakukat. Je to zkrátka o lidech. To co začali někteří čeští podnikatelé "vymýšlet" po roce 89, to stačilo jen okoukat ze zahraničí. Děje se tam úplně to samé, co u nás. A víte proč? Protože ve většině evropských států je přebujelá byrokracie, dost vysoká cena práce a celkové daňové zatížení. A nakonec, milý pane, srovnatelně vzdělaný, schopný a jazykově vybavený český podnikatel (pokud nebude všeho schopný) nebude mít ani za 10 let po vstupu do EU srovnatelné podmínky jako "staří Evropané".
0/0
12.6.2003 1:19

Hermina Gumma von Guttapertch

Re: Nic neni zadarmo..a penize nejsou vsechno..
Poslouchaj Thyronxi, voni pisou jak kantor na vejminku, vo nich by mel vedet Spidla, je jich tady skoda.
0/0
12.6.2003 4:04

freespeech

Re: Nic neni zadarmo..a penize nejsou vsechno..
Thyronxi, zrovna včera jsem na ZDF viděl dokument o nezaměstnanosti v Německu: prudce stoupá počet nezaměstnaných VŠ (o 44%), jsou mezi nimi i IT specialisté atd.Pro úspěch jsou rozhoduící styky, exkluzivní postavení a informace a hlavně štěstí, ti kteří to mají se pak tváří jako ti nejchopnější na světe a přitom toho mnoho nabídnout nemohou......
0/0
12.6.2003 7:40







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.