Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Na stávku se připravují i letušky

Kolektivní vyjednávání se vedení Českých aerolinií sype pod rukama. Po pilotech, leteckých mechanicích a leteckých inženýrech se rozhodli přitlačit na pilu i letušky a stewardi. Odborová organizace posádek letadel ČSA vyhlásila stávkovou pohotovost. Sdružuje zhruba 630 z 800 palubních průvodčí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Petr

Generální stávka
No jasně, pojďme stávkovat úplně všichni! Ať všichni bereme to samé, co v EU. Krleš, krleš, krleš, generální stávka !!!
0/0
13.6.2003 11:23

kor172

pitomá stávka
To tě docela lituju. Už ráno jsem nadával na piloty kvůli stávce a zrovna teď jsem se dozvěděl i o těch letuškách. Třeba zítra vyhlásí stávkovou pohotovost i odborové sdružení uklízeček a údržbářů na Ruzyni.
0/0
12.6.2003 19:40

Maier

stávka
no do pice ja v patek letim do britanie....
0/0
12.6.2003 19:18

Alf

Jen at stavkujou.
Proste, kdyz CSA nebudou litat, tak zkrachujou. Po Evrope je v pohode nahradi partneri ze Sky Teamu: Air France, Alitalia a diskontni aerolinky (EasyJet, RyanAir,...), Severni a Stredni Amerika: Delta a AeroMexico.
V USA je 5 velkych aerolinek (American, United, Delta, Northwest a Southwest) a par mensich. American a United mely za minuly rok nejvetsi ztraty v historii a ostatni maji taky problemy. Jediny kdo je v zisku je Southwest. V EU je cca 15 narodnich spolecnosti a po rozsireni jich bude 25. Swissair a belgicka Sabena zkrachovaly, spanelska Iberia na tom neni moc dobre a ostatni taky ne.
Zakonite se bude v Evrope konsolidovat a maly narodni aerolinky budou zanikat a prezijou jen velky jako BritishAirways, AirFrance, Lufthansa a KLM.
Takze jestli chteji byt prvni na rade jen at pokracujou, konkurence si uz urcite brousi zuby. Stejne kdyz se leti do zamori, tak vas vetsiou jen dopravi do Parize, Londyna, Frankfurtu, Amsterdamu na prestup.
 
0/0
12.6.2003 17:40

Autobus

Re: Jen at stavkujou.
Alfe, děkujeme za ekonomický rozbor. Moc se to to povedlo, nikdo jiný by to lépe neshrnul .
0/0
13.6.2003 11:12

Autobus

Re: Jen at stavkujou.
Alfe, děkujeme za ekonomický rozbor. Moc se ti to povedlo, nikdo jiný by to lépe neshrnul .
0/0
13.6.2003 11:12

zzv@centrum.cz

Re: Jen at stavkujou.
0/0
13.6.2003 13:07

zelenac

vetší plat než prezident
Větší plat než český prezident? A větší než členové vlády? To jsou totiž požadavky pilotů - prý aby se to srovnalo se Sky  teamem. Pěkní vyžírkové tihle řidiči lepších autobusů. Těch 90.000 co mají teď je skoro moc.
0/0
12.6.2003 17:10

Chilli

Vsechny stavkujici bych vyhazel
Vzdyt oni tam za tak smesne nizky plat stejne pracovat nechtej. Jenze to bysme nesmeli zit v socialismu, kde to zakony zakazujou.
0/0
12.6.2003 17:00

Lojza

Vubec se neni cemu divit
Jejich odbory nechteji zustat stranou, kdyz vedeni spolecnosti ustoupi natlaku odboraru.Oproti pilotum maji bohuzel tu nevyhodu, ze novou stewarda/stewardku je mozne vyskolit behem 3-4 tydnu.Z druhe strany v pripade, ze dostanou vypoved nebo CSA zbankrotuje, tak si praci najdou okamzite napriklad v pohostinstvi nebo jako sekretarky.Panove a chlapci to budou mit trochu tezsi, ale vetsinou jsou to bystri hosici, praci si urcite take najdou
0/0
12.6.2003 16:55

allua

Re: Vubec se neni cemu divit
jenom bych trochu poopravila..
nejsou to hosici ale hosanci..
0/0
16.6.2003 17:36







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.