Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Platy šéfů bank? Miliony ročně

Demonstrovat kvůli platům se tuzemští šéfové bank na rozdíl od učitelů či lékařů rozhodně nechystají. Ročně jim totiž platy a odměny vynesou několik milionů korun. Finančníci tak patří mezi nejlépe placené manažery v Česku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Křemílek

Asi takhle.
Velká odpovědnost, tlak akcionářů na ziskovost, dlouhé hodiny v práci, odbornost, práce v cizím jazyce většinu pracovní doby. Odměna je přiměřená. Dnešní velké české banky kontrolované zahraničními bankami jsou něco úplně jiného, než státem kontrolované a naprosto neefektivní kolosy Klausovy éry bankovního socialismu. Stačí se podívat na jejich ekonomické výsledky.
0/0
20.6.2003 17:15

Blažena

Domnívala jsem se, že vysoký příjem je odměna za výkon
a nikoli za strmé zvašování poplatků klientům, zhoršování služeb (uzavírání poboček, zkracování přepážkových služeb pro klienty), a v případě potíží nastavení dlaně ke státu, aby nesprávné a neekonomické hospodaření "zalepil" z peněz daňových poplatníků. Takoví jsou manageři všech našich bank a jejich platy by této kvalitě měly odpovídat.
0/0
20.6.2003 14:51

L.

Re: Domnívala jsem se, že vysoký příjem je odměna za výkon
A jak jinak chces donutit, aby se i lidi v Cechach zacali chovat civilizovane a konecne se naucili pouzivat telefon, platebni karty, atd. ? vis kolik penez stoji banky manipulace s hotovosti, provoz spousty prepazek, zajistovani bezpecnosti pri prevozu, vecne prepocitavani penez , prevazeni z pobocky na pobocku?  
0/0
20.6.2003 15:10

Re: Domnívala jsem se, že vysoký příjem je odměna za výkon
, Dyz naka banka dela takovy zisky, tak to je vykon. Banka VYDELAVA penize, nesoutezi vo cenu zdvorilosti nebo dobrosrdecnosti. Kafe je kafe a kseft je kseft.
0/0
22.6.2003 19:03

Laco

Platově jsou možná na špici
ale docýlenými výsledky jsou na konci společně se soudci. O jejich schopnostech hovořil stav bankovnictví za éry Klause. Jedna velká černá díra.
0/0
20.6.2003 14:00

Daňový soumar

Re: Platově jsou možná na špici
Nepleť si pojmy a dojmy. Dnešní banky mají s těmi zmíněnými společné jen jméno. Jinak majitelé, management i ty výsledky jsou dnes úplně jiné. Tenkrát jsi si možná stěžovat mohl, protože byly státní a ty jsi přece volič...  
0/0
20.6.2003 14:29

Jarda

Jsem referent v Komerční bance a mám 13 tis. hrubého..
..co mám dělat, aby mi zvýšili plat? Už to dělám 8 let a zatím jsem se nedostal platově výš, i když se hodně snažím. Myslím, že svoji práci dělám dobře a zodpovědně. Proč má pan Juan o tolik víc? Poraďte mi prosím někdo. Děkuji. Jarda
0/0
20.6.2003 12:02

Mike

Re: Jsem referent v Komerční bance a mám 13 tis. hrubého..
Zeptej se se přímo A.J. Osobně si myslím, že to bude asi tím, že nejsi generální ředitel
0/0
20.6.2003 12:59

L.

Re: Jsem referent v Komerční bance a mám 13 tis. hrubého..
Neber si to osobne, ale jako referent se muzes stavet na hlavu a partne Ti to bude k nicemu. Pokud budes delat porad jen referenta, tak si vic nevydelas, to co umis ty, muze totiz delat po zaskoleni polovina populace, na to staci max. stredni skola. Pokud jsi chtel neco ridit a brat velkej plat, tak jsi mel vic studovat, pokud mozno i v cizine, delat jazyky, ridit lidi, nejdriv jednotlivce, pak skupiny nebo i mensi firmu , no a pokud bys lidsky i profesne dozral, tak by ses v 50. letech treba dopracoval tam kam pan Juan. A pokud bys navic majitelum firmy ridil uspesne firmu a pomohl vydelat 9 mld., tak oni by Te par milionama taky odemenili.   Ale ceskej clovicek vetsinou vidi (a zavidi)jen odmeny, ale nejak mu unika to obrovsky mnoztvi prace pred tim.
0/0
20.6.2003 13:03

Mike

Re: Re: Jsem referent v Komerční bance a mám 13 tis. hrubého..
0/0
20.6.2003 13:07

Povidlo

zajimave je ...
, ... zajimave je, ze tito bankeri takrka 50% svych vydelku odvedou na danich statu a jinych odvodech a pokud je mi znamo nejezdi temi nejluxusnejsimi auty a nemaji vily za x milionu, jako pocestni podnikatele, kteri dane sice neplati takrka zadne a vzdy jsou to ty nejvetsi chudaci a pritom maji auta za 2-3 mega a o cenach obydli snad ani nemluve ... tak nevim kdo koho okrada ... mimochodem i ty banky ze svych tucnych zisku musi platit tucne dane ...
0/0
20.6.2003 10:36

MartinFX

Re: zajimave je ...
Tak to se povidlo !
0/0
20.6.2003 13:40

Chuligán

Socky
Přestaňte nadávat a závidět! Holt si uvědomte, že jste prachobyčejný socky a dělňasové u pásu, a někdo se holt vypracoval trochu víc a nebere desítku hrubýho!!!
0/0
20.6.2003 10:28

JayKay

Jaký platí poplatky manažeři?
Aby zlevnili bankovní poplatky, to né. Žijou z peněz, který tam maj lidi uložený a my ještě platíme za to, že na našich penězích vydělávaj.
0/0
20.6.2003 9:40

Tigram

Re: Jaký platí poplatky manažeři?
Vždyť tam lidé nemusí mít uložené peníze. Mohou je mít v kanapi. Poplatky se řídí nákladovou stránkou podniku, ale má na ně vliv také ČNB. A také stát, skvělá daňová reforma opět poplatky zvedne.
0/0
20.6.2003 10:00

Anděl

Ať.....
....si je užijí. Nazdáááááááár.
0/0
20.6.2003 9:39

fido7788

platy
nemuzu sez bavit dojmu, ze jim na ty platy dost prispivame poplatkama za ruzne transakce.
0/0
20.6.2003 9:37

Pavlas

Re: platy
Tak to neplat a mej penize doma!
0/0
20.6.2003 17:03

Pierre

Nadutost
Je ta také jeden z důvodů, proč nám sice skrytě, ale zato trvale zvyšují poplatky za to, že jim umožníme manipulovat s našimi penězi. Já to vyřešil jednoduše. Založil jsem si účet u zahraničí, stejné banky jako v ČR, ale světe div se, poplatky (všechny) mám v souhrnu o 70% nižší než u stejné banky v tuzemsku. Holt český tunelistán je nepoučitelný.
0/0
20.6.2003 9:35

Lékař

Re: Nadutost
Asi bys mi neporadil kde si ten účet mám založit a jde jednoduše obsluhovat odsud ? A co běžné platby, nějak něvěřím , že to vyjde aspoň o polovinu levněji ?!
0/0
20.6.2003 10:30

Pierre

Re: Re: Nadutost
Je to velmi jednoduchá věc. Především založení o založení účtu v zahraničí musíš oznámit ČNB. Ale je to jedoduché a nejsou s tím komplikace. Já to mám ve Švýcarsku u BCV. Tam to mám asi 2 měsíce, přešel jsem od Credit Suisse. Proč? BCV má výborné podmínky pro studenty. Založil jsem to na syna. K tomu stačí studentský průkaz a pas. Je úplně jedno, že je z Česka s tadky v Česku studuje.  A teď podmínky. Založit to můžeš s 0 na účtě. jakmile ti tam něco přijde , vystaví ti platební kartu. Vedení účtu, karta, veškeré operace, vše je pto tuto kategorii zdarma. Tedy opravdu zdarma (a to až do 29 let věku.). Úročení účtu je 2% p.a. i když tam máš třeba 10 CHF.  No a platby jdou provádět telefonicky nebo přes internet. Takže jediný problém je , když chceš hotovost. Tu musíš pouze z bankomatu a tam trochu ztrácíš na poplatcích. Ale jinak se to bez problémů vyplácí a skutečně náklady jsou o zmíněných 70% nižší.  částečnou překážkou může být komunikace. Ta je nutná ve francouzštíně, němčině nebo italštině. Anglicky tam sice všichni umí, ale ten jejich software je v jazycích, které jsem uváděl. Ale rozhodně doporučuji.
0/0
20.6.2003 11:15

L.

Re: Re: Re: Nadutost
A co poradis nam, co nejsme studenti a podvod se synem-studentem si nemuzeme dovolit, protoze zadny deti jeste nemame? Z takovych ceskych chytraku a jeste vetsinou hodne zavistivych je mi na nic.....
0/0
20.6.2003 11:39

Mike

Re: Nadutost
Máš důkazy? Pokud zaplatím za bezhotovostní položku cca 3,50 nechce se věřit, že bys ji měl za několik eurocentů!
0/0
20.6.2003 13:12

L.

Re: Re: Nadutost
Presne tak, ja taky vybiram v bankomatu, prevadim penize po telefonu, platim kartou, atd. a platim 90 Kc mesicne na poplatcich. Nevim, kde jsi  mel v Cechach ucet, ale kvuli usetrenym par desetikorunam (v eurech jsou to centy) nebudu  saskovat, nehlede na to, ze i tak je ted ten muj poplatek 3 EURA mesicne, coz mi neprijde moc. Ale nadavat se v Cechach musi furt, neco se vzdycky najde....... 
0/0
20.6.2003 13:33

Joke

Levna dovolena v Krkonosich
Levna dovolena v Krkonosich vice na www. pronajemchalupy.unas.cz
0/0
20.6.2003 9:32

kralet

Re: Levna dovolena v Krkonosich
Ta adresa nefunguje. Za kolik je to na týden a jaké je vybavení?
0/0
20.6.2003 9:37

derby

Toto jsou skuteční grázli
Do těchto se navážejte a ne do dělníků, nezaměstnaných, poslanců a jiných, kteří jsou proti těmto lumpům nopořád v normě.
0/0
20.6.2003 9:19

Daňový soumar

Vděčné téma v sociálním státě
Platy managementu soukromých a mimochodem i ziskových firem, jsou ve státě, kde přes 2/3 populace splňuje podmínky pro nějakou sociální dávku, velmi vděčné téma, které spolehlivě zaručuje odbyt novin. Pokud by náš svobodný tisk věnoval alespoň zlomek dnešní péče bankám v době, kdy byly státní, nemuselo to nás, asi 1/5 populace, která tu solí daně, stát 500 miliard Kč.  A těm, co tu brečí, že nemají na poplatky pro instituci, která se jim stará o peníze doporučuju, ať se zamyslí nad tím, kolik je stojí tenhle stát a jestli mají pocit, že se vůbec o něco dokáže za ty nekřesťanský prachy postarat a pak to porovnají s dnešníma bankama.
0/0
20.6.2003 9:02

Blabolil

Re: Vděčné téma v sociálním státě
Ba, ale luza potrebuje sve bankere nebo aspon poslance, aby mohla nekomu spilat do grazlu, zlodeju a podvodniku. Tak aspon na chvilku zapomene na svuj udel nedovzdelanych lemplu, kteri budou radsi cely svuj bidny zivot sedet na zadku u pivka a nadavat a nadavat a nadavat. Kdyby dvacet, petadvacet let chodili do sklol a pak dlouha leta pracovali dvanact a vic hodin denne, mohli taky neco mit... Ale to uz neni takova zabava, jako inkasovat miliony... Sebrat davky luze a z nich doplatit ucitele a doktory, ne z odirani lidi, kteri plati na danich miliony uz ted, to by zasluhovali...
0/0
20.6.2003 9:45

Mike

Uvědomte si, ...
..., že 1) stát měl ve všech velkých bankách majoritní podíl a jako akcionář se choval více než podivně (kašlal na vše)
2) většina velkých nedobytných úvěrů (Poldi, Škoda ...) byla udělena za souhlasu státu
3) banky jsou nyní zprivatizované a do platů šéfů nikomu - s výjimkou vlastníků - nic není. Zajímavé, že např. Škoda MB vám chytrým v žaludku neleží. 
0/0
20.6.2003 8:54

Iráčan

Re: Uvědomte si, ...
POZOR!! - ne za souhlasu státu, ale za souhlasu pár lidí ve státní správě kteří si za to řádně namastili kapsu...!
0/0
20.6.2003 8:59

William

Re: Uvědomte si, ...
a ty jsi kdo cechacku obecny pod jmenem Mike? ze by bejvalej stbak kteremu vyhovuje tunelovani, okradani klientu v bankach, korupce jako prase, prvni chaos, nedovolani se prava a lenost a socanstvi ceskeho obyvatelstva??? tak si to tady uzij ty prasatko ceske a rochni se v te spine pako (zrejme bankerske ci politicke ci stbak v businessu, co?)
0/0
20.6.2003 8:59

Tigram

Nadávání na banky
Vážení přizpěvatelé, nadávat na poplatky je hloupost. Banka nasazuje poplatky na základě nabídky a poptávky. Nikdo si tam peníze ukládat nemusí. Četl jsem legrační komentář, že problémy způsobilo tunelování. Šťastný to člověk.  Problémy velkých bank vznikly především pro státní účast v těchto bankách. Poskytování výhodných úvěrů byla státní zakázka. Jiste byly příklady podvodů ( např. Vít ), ale v obratu banky to znamená pouze malé procento. A co se platů týče, nemyslím si, že by byly až tak nepřiměřené.
0/0
20.6.2003 8:45

Tigram

Re: Re: Nadávání na banky
No teď jsi mne odhalil. Ano nežil jsem v cizině, ty zřejmě ano. A živil jsi se podle slovníku umýváním nádobí. Znovu opakuji je to obchod, když nechceš poplatky platit nemusíš. Nemusíš si vybírat z bankomatu, nemusíš platit kartou. Vůbec nemáš představu o nákladech bank.  Skrátka jsi takový český Hňup.
0/0
20.6.2003 9:57

Der

nejen banky ale i stat NAS OKRADA!!!!
A PROTO JDU PRYC Z CESKA A ZA CHVILKU TI "MILI" CESTI BANKERI A JINI JIM PODOBNI SEJDIRI A NEMAKACENKOVE S VYHODAMI A PRAKTIKOVANOU ZLODEJNOU NEBUDOU MIT NIC!!!CAU PAKA BANKERSKA!
0/0
20.6.2003 8:44

jo jo

Re: Plat redaktora MF DNES?
ááááááááá - pán je bankéř 
0/0
20.6.2003 8:31

Petr

!!!!
A proto jsou u nás jedny z nejdražších bankovních poplatků a nejnižší úroky na běžných účtech .....
0/0
20.6.2003 8:19

Dad

Banky,
včetně Komerční banky byly zachráněny díky nacpání peněz státem - tedy daňovými poplatníky. Za to si páni bankéři vyplácejí morálně neodůvodněné platy - stačí se podívat na kvalitu jejich služeb, na nehorázné poplatky které si účtují, s prominutím za každý prd, úroky na účtech jsou směšné (nepokrývají ani inflaci - např. na běžném firemním účtu činí 0,1%!!!) a když potřebujete úvěr, tak pod 10% se nedostanete. To se to pak vydělává. I ta hrubá průměrná mzda 15 407,-Kč se na tuto úroveň dostává díky právě takovým bankéřům a jim podobným. Mimochodem, průměrného platu nedosahuje téměř 70% lidí, pobírajících mzdu. On ten průměr je totiž ošidný - když já sním dvě pěkně grilovaná kuřátka a vy žádné, tak jsme v průměru zbaštili každý jedno. Má to však háček - já jsem přecpaný a vy můžete jít vybírat popelnice.
0/0
20.6.2003 8:19

houba

Re: Banky,
s tim prumerny platem mate pravdu, totiz zvyseni prumerne mzdy na 15400kc (nebo kolik to ted je) muze byt totiz zpusobeno prave temito zvysenymi odmenami.
daleko zajimavejsim udajem by byl nejcastejsi plat (myslim, ze se tomu rika modus) - troufnu si odhadnou jeho hodnotu tak na 8000.
0/0
20.6.2003 8:31

karel

Re: Re: Banky,
Co se týká průměrných mezd, vyšel nedávno údaj, že medián je cca 12 000 Kč.
0/0
20.6.2003 8:39

Věra

Re: Banky,
Máš naprostou pravdu. Je to strašlivé zjištění, jaké obrovské platy mají úřadníci v Bankách, Spořitelnách a Pojišťovnách. Mají největší platy ze všech úředníků ve Státní správě. Jak je tohle možné? Přitom vím bezpečně, že už dnes 80% národa živoří. Ale teď se mi právě dnes dostal do ruky článeček, kde píše Brněnský kytarista, Pavel Váně, jak hrál v jižní Africe. Mimo jiné tam píše: je tam šokující, krásná příroda, ale i šokující bída. Lidé tam žijí v tak strašlivé bídě, že si ji my, stále na něco žehrající, neumíme vůbec představit a přesto jsou "v pohodě", usměvaví, zkrátka přijímají SVŮJ ŽIVOTNÍ ÚDĚL, což mnozí a troufám si říci, že převážná většina z nás, vůbec nedokáže. A PŘITOM KAŽDÝ Z NÁS MÁ PŘESTNĚ TO, CO SI ZASLOUŽIL. NEBOŤ SI NĚKDY V MINULOSTI SVÝMI MYŠELNKAMI-SLOVY-EMOCEMI-ČINY PRÁVĚ ONU SKUTEČNOST, KTEROU PROŽÍVÁ - PŘIPRAVIL. JEN ON SÁM... ŘÍKÁ SE TOMU KARMA. ALE TO BY SE LIDÉ MUSELI ZAJÍMAT O DUCHOVNÍ NAUKY MÍSTO ŽEHRÁNÍ NA OSUD, ZÁVIDĚNÍ A ZÁŠŤ. Tudíž, lidé, kteří mají v současnosti v Bankách vysoký příjem, si museli tuto skutečnost něčím dobrým z minula připravit. TAKOVÁ JE SKUTEČNÁ PRAVDA. A ten, kdo nedokáže přijmout SVŮJ OSUD, připravuje si jenom OSUD HORŠÍ. PROTO TA POZNÁMKA O AFRICE. Dnešní lidé se zaměřují na to "co nejvíce mít, vlastnit..." tedy na HMOTU, a ne zkrátka - BÝT!!!! Cítit a prožívat každý okamžik s pozitivní náplní mysli... LIDÉ BY SE MĚLI ZAJÍMAT O TO, ŽE MAJÍ TAKÉ DUŠI A PŘEDEVŠÍM DUŠI. PROTO SI HLÍDEJTE KAŽDÝ Z VÁS PŘEDEVŠÍM SVÉ - MYŠLENKY-SLOVA-EMOCE-ČINY, ABY BYLY VŽDY A ZA VŠECH OKOLNOSTÍ JEN KLADNÉ!!! JEN TAK SI PŘIPRAVÍTE LEPŠÍ ZÍTŘEK... A NEJLÉPE ZAČÍT HNED!!! Přeji pěkný den všem. V
0/0
20.6.2003 8:52

tom

Re: Re: Banky,
No ty musíš bejt slušně sjetá...
0/0
20.6.2003 9:12

jgd

Re: Re: Banky,
kouris majrajnku casto verusko?
0/0
20.6.2003 9:23

MartinFX

je to nenormální
abych platil poplatek, když peníze do banky přinesu, abych platil poplatek, když je tam mám a nakonec abych bance zaplatil za to, že si je zase vyzvednu. Nedivím se, že mají tak vysoké platy. Není to náhodou státem kontrolované okrádání klientů ? Hrůza. At mi ukážou, že umí s penězi hospodařit, a ne žít z nesmyslných poplatků. Až ke mně do firmy přijde nějaký bankéř, zaplatí si za vstup do provozovny, za obsloužení a vyvedení ven ! A dostane stejné nic jako já v bance. Ahoj !
0/0
20.6.2003 8:15

jo jo

takže to je důvod - proč máme nejvyšší poplatky za vedení bankovních účtů na světě?
ne nejvyšší  pardon - že to je v rusku ještě dražší  sorry - aha chápu  
0/0
20.6.2003 8:01

Otto

To se jim to žije.
Pokud se nemýlím, tak stát sanoval banky částkou kolem 700 miliard z kapes daňových polatníků (nás všech)!!!!! Drtivá řada tzv. špatných úvěrů by se dala zařadit do kategorie podvodů, na kterých se podíleli zaměstnanci bank od jejich nejvyšších představitelů až po disponenty na nejnižší úrovni. Bohužel se nekalý úmysl těmto "bílým límečkům" podařil prokázat jen v minimu případů(a jen malým rybkám).A řada "manažerů" (spíše však podvodníků a zlodějů) ještě dostala při nuceném odchodu tzv. "zlaté padáky". Dělník ,pokud způsobí zaměstnavateli svou špatnou prací(a nemusí v tom být úmysl) škodu, ji musí do haléře zaplatit v případě zaměstnanců bank však toto pravidlo neplatí, protože se nepodařilo dokázat, že v tom byl špatný úmysl.Dnes, kdy jsou oddlužené banky zprivatizovány jde zisk do v přeážně do zahraničí (majiteli jsou zahraniční banky) a nám (daňovým poplatníkům)nezbývá, než splácet miliardové částky, kterými stát banky před prodejem, sanoval a nebo dluhy, které stát převedl na sebe. Zdá se mi, že se po 89 dostala k moci banda vyvrhelů a gaunerů nejhrubšího zrna-navenek čistí, s úsměvy na tvářích ve skutečnosti persony na úrovni těch nejhorších zločinců.Řada z nich stále pracuje v těch samých bankách, které před privatizací přivedli ke krachu, takže jejich cena se hluboko propadla a nový zahraniční majitel ji za babku koupil. Napadá mě i ta možnost, že už tehdy byli ve spojení s nynějšími majiteli a tak jim na úkor nás všech svým jednáním pomohli k tomu, že vše dostali za babku.
0/0
20.6.2003 7:55

jo jo

Re: To se jim to žije.
pravda - samá pravda - bohužel  proč má být ale tunelářům dokazovám úmysl? tvrdím, že špatný úvěr je zmetek, za který má ručit pracovník (-ci) který ho poskytl ....... jak by asi vypadala statistika nynějších soukromých bank? kolik mají nedobytných úvěrů? neni již tohle důkaz o špatném úmyslu?
0/0
20.6.2003 8:08

Karl von T.

Re: To se jim to žije.
Na titulní stránce dnešních Lidovek je článek o tom, že pomoc bankám byla v rozporu s předpisy EU a hrozí, že spořitelna a ČSOB (a zřejmě i další) budou muset ty DESÍTKY ČI STOVKY MILIARD VRÁTIT!
0/0
20.6.2003 8:16

Dad

Re: Re: To se jim to žije.
Pochybuji, že k tomu dojde - bankéři mají dlouhé prsty.
0/0
20.6.2003 8:22

Henoch

Re: To se jim to žije.
Naprostý souhlas s Otto,má úplnou pravdu,jsou to gauneři,šíbři a zloději,vykradli 28 bank,kterých je zřizovatelem Ministerstvo Financí,tudíž ze zákona zodpovídá za jejich "hospodaření",na ten bordel dohlíží Česká Národní Banka!  Za laskavého dohledu policie a vnitra,nebyl dosud nikdo dopaden,usvědčen,potrestán a nakradené zabaveno!
Jeví se mi to ,že všechny polistopadové vlády,jsou jen bandy zločinců,pokoušejících se rozkrást naši krásnou zemi!Jen vzpomeňte na Rumla vodícího se v objetí s bratry Helbigovými,když ještě rozdávali Mercedesy "zadarmo",nebo Salzmana co půjčil v KB Baráku Álonovi 7,5 miliardy a to udal falešné sídlo firmy a falešné bydliště!Zkuste to v KB taky,třeba vám to vyjde!
Nazdar!
0/0
20.6.2003 8:34







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.