Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Sazka chce losování na Nově

Největší loterijní společnost v zemi Sazka chce přestoupit s losováním k televizi Nova, a připravit tak Českou televizi zhruba o sto milionů příjmů. ČT má však platnou smlouvu až do konce roku 2005. Generální ředitel Sazky Aleš Hušák uvedl, že již požádal o ukončení smlouvy v letošním roce.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

registr StB

JUDr. Hušák
krycí jméno: K rakonoš;Chapman
Datum narození: 27.7.1957
Druh svazku: "PO;KTS;A"
Registr. číslo: 20681
0/0
16.7.2003 15:54

Milan Krížeček

Účet pošlete do Klekánice
Vzkaz řediteli ČT: případnou škodu nechť uhradí tým pořadu Klekánice.
0/0
24.6.2003 13:04

Jimmi

Re: Účet pošlete do Klekánice
A kdo zaplatí škody, které Hušák a spol. ukradli českému sportu..!?
0/0
24.6.2003 13:25

Silvestr

Re: Účet pošlete do Klekánice
a proč by to měli platit? řekli o svi.. že je svi.., prostě pojmenovali realitu. holt to něco stojí, ukazovat na zlodějny. ale je to pořád lepší než nad tím zavírat oči. na jednu stranu, teď už se nemusí ČT bát kritizovat Sazku a ČSTV, už nemá co ztratit. a třeba se jí podaří rozpoutat nějaký policejní vyšetřování.
0/0
24.6.2003 14:04

Jimmi

DÁVÁM HLASOVAT:
Otázka zní: Souhlasíte, aby společnosti Sazka byla odebrána licence na provozování loterie a znovu se vybudoval systém loterie, který bude DOOPRAVDY podporovat české sportovní aktivity, zvláště ty které podporu nejvíce potřebují?
 
Souhlasím:
Nesouhlasím:
0/0
24.6.2003 12:53

Jimmi

Re: DÁVÁM HLASOVAT:
0/0
24.6.2003 12:54

kermit

Re: Re: DÁVÁM HLASOVAT:
Ja souhlasim,  slibuji, ze uz nebudu hulit:-)
0/0
17.7.2003 0:30

HD

Re: DÁVÁM HLASOVAT:
0/0
17.7.2003 3:27

qwerty

ja nevim
ja nevim co se divite, vy kdybyste byli nebo vlastnili nebo akcie nebo proste majetek v SAZCE, nesli by ste snad tam kde vam nabizeji lepsi podminky a navic kde je vetsi sledovanost?
Ja myslim ze je to zcela pochopitelny krok.
0/0
24.6.2003 12:28

MartinL

Peníze
Všechn je otázka peněz.
0/0
24.6.2003 11:31

Jk

Je Hušák Husák?
Hušák je Husák!
0/0
24.6.2003 11:09

Milan Krížeček

Re: Je Hušák Husák?
Hušák je Husain...
0/0
24.6.2003 13:01

Tom

Směšné
Je humorné pročítat prohlašení toho StBáckého agenta o kvalitě zpravodajství. Na ČT se mu nezdá objektivita, tak to dá na Novu. Chachacha. No musíme se připravit, že v ČR nebude svatějšího podniku než Sazka a Hušákovi budiž nasazena svatozář. Novácké zpravodajství nám brzo  a rychle vysvětlí, že Hušák byl StBák jen proto, aby rozvracel režim zevnitř. Možná i ta jeho evidence je zfalšovaná. Je to natolik kvalitní člověk, že ho všichni mocní nenávidí a chtějí ho tak diskreditovat.
0/0
24.6.2003 10:39

bug

Re: Směšné
to je jasny, a nasadej na to bobrosikovou, ta domina jim da co proto
0/0
24.6.2003 12:16

Jan Kotek

Re: Směšné
To neni smesne. Me se take nezda objektivita na CT. Na Nove to mas jednoduche - bude objektivni pouze podle toho jak budes inzerovat. Kdezto CT je objektivni podle toho v jakem spis spacaku, ktere redaktory podmazes, ktere umelce budes sponzorovat. Proste rozdil mezi komercni a KOMERSNI televizi.
0/0
24.6.2003 12:47

Pája

Správně !! Všechno na Novu nebo Primu
ČT si musí konečně přečíst za jakým účelem byla zřízena a jaké je její poslání. Tím že vysílá komerční filmy, seriály,..... bere práci lidem z komerčních televizí. A nevím proč by to měla dělat i nadále. ČT si musí uvědomit, že má stejně vše již zaplacené a že prostě nemusí s komerční televizí soupeřit. Takže souhlas
0/0
24.6.2003 10:30

Zed

Re: Správně !! Všechno na Novu nebo Primu
Prostě musíme dohnat ČT do totálního srabu. Sebereme jim všechny peníze z reklam, z koncesionářských poplatků nic pořadnýho nenatočí a pak teprve lid český vyzdvihne a náležitě ocení kvality nováckých pořadů typu Hospoda. Nejde o to, že by se musela Nova zlepšovat, ale hlavně o to zlikvidovat soupeře. Dejme všechnu reklamu na  Novu a pak se jednou podívejme co udělá monopol s cenou reklamy, potažmo s cenou výrobku.
0/0
24.6.2003 10:34

estebak

Re: Re: Správně !! Všechno na Novu nebo Primu
A co takhle rovnou potopit ČT, zvolit neschopného ředitele, prosadit privatizaci ČT2 (nebo rovnou celé ČT) a PPF se nažere, aby měli peníze na halu Sazka?
0/0
24.6.2003 10:37

Pája

Re: Re: Správně !! Všechno na Novu nebo Primu
Tys to asi nepochopil nebo jsi byl včera stávkovat, ne ?? Nikdo nechce brát ČT žádný příjmy z konc.poplatků, jde jen o to, že ČT je v roli syna, kterýmu dal otec kreditní kartu s neomezným kreditem a tento syn stejně ještě bere prachy otci z peněženky.
0/0
24.6.2003 10:44

Bezmozek

Re: Správně !! Všechno na Novu nebo Primu
Jojo, zlá ČT, bere prachy za poplatky. A hodná Nova tahá penize kapes firmám, takže Novák to má zadarmo. Nebýt ČT, tak by nebylo vidět, co za hlupáky na té zNově dělá - televizy zNova se podařilo zjistit (např. z ČTK). A co takhle sebrat Sazce licenci na provozování her a prodat ji v dražbě. Taková koncentrace Stbáků na m2 neexistuje nikde jinde.
 
0/0
24.6.2003 10:47

TeameXtreme

Re: Správně !! Všechno na Novu nebo Primu
Ja ja ko koncesionar chci na CT komerecni serialy
0/0
24.6.2003 11:52

martin

trochu jinak
Nebudu psát o poměrech v Sazce - neznám je a nejsem kompetentní. Na co však hledím s údivem je že státem vlastněné firmy využívají ke svým reklamním aktivitám - soukromé prání subjekty viz NOVA. Vzpomeňte si na pro mě ne zcela pochopitelnou reklamu na státní lesy ČR, která úspěšně běží na Primě. Nevím zda je finančně tak lukrativní dát přednost soukromé televizi před státní (když ta reklama je tak neadresná, že to jsou stejně vyhozený peníze). Asi by si ti tatíkové v dozorčích radách měli lámat hlavu co se v jejich firmách děje. A zda je lepší nasypat peníze do také státní firmy nebo soukromé firmy a pak stát dostane jen 35% z operativního výsledku.
 
0/0
24.6.2003 10:29

PM

Re: trochu jinak
Zadavatel reklamy (příslušný  odpovědný pracovník) inkasuje od příslušného média (v tomto případě televize) 20% z inzerované částky, samozřejmě hotově a nedaněných. Pro pana Hušáka je to 20mil. kč. ročně "čistá ruka".
0/0
24.6.2003 11:29

Jimmi

Kdy se konečně někdo kompetentní podívá Sazce na zoubek?
Kdy se konečně někdo kompetentní podívá Sazce na zoubek? Není to třeba klamavá reklama..? Vždyť spousta lidí sází v domnění, že podporuje český sport. Přitom to vůbec není pravda.......
0/0
24.6.2003 10:12

Delirium Tremens

Re: Kdy se konečně někdo kompetentní podívá Sazce na zoubek?
ČT se již pokusila ...
0/0
24.6.2003 10:14

Jimmi

Re: Re: Kdy se konečně někdo kompetentní podívá Sazce na zoubek?
ČT je snad kompetentní ve zcela jiném oboru....
0/0
24.6.2003 12:48

Delirium Tremens

Kampak asi zmizel
rohovor se soudruhem Hušákem? Ještě ráno na IDnes byl. Už jenom z přečtení tohoto rozhovoru bylo zřejmé, co je Hušák zač.
0/0
24.6.2003 10:03

Jimmi

Re: Agent Hušák
Vy vy......ci z IDNES, nechte tý cenzury! *********************************
Hušák Aleš, nar.27.7.1955
Druh svazku : PO, KTS, A
Registrační číslo: 20681
Krycí jméno: Krakonoš, Chapman
Registrováno: 16.12.1980   X. správa FMV, III. Odbor, 1. oddělení
PO (Prověřovaná osoba) od 16.12.1980  
KTS (Kandidát tajné spolupráce) od 13.2.1983 X. správa FMV, II. Odbor, 1. oddělení
A (Agent) od 29.9.1984
Archiv 6.12.1989   (zničeno)
********************************* Drzost tohoto „mladého nadějného hocha“, jehož krédem může být   CO MŮŽEŠ, Z....I, CO NEMŮŽEŠ, URVI !, asi nezná mezí. Opravdu uvažuji o zveřejnění materiálů kolem jeho aktivit vůči EUROLOTO. Dle podpisů na některých listinách by se dalo pochybovat o jeho právnickém vzdělání. (Nicméně mu neberu, že se obklopil schopnými lidmi. Inu, za ty prachy!)   Nepoužívej některá neslušná slova, zbytečně ti zruší příspěvek a to by byla škoda té informace...   P.S. Kdy se konečně někdo kompetentní podívá Sazce na zoubek? Není to třeba klamavá reklama..? Vždyť spousta lidí sází v domnění, že podporuje český sport. Přitom to vůbec není pravda.......
0/0
24.6.2003 10:10

Pepa

NOVA
NOVA Rulezzzzzzzzzzz !!!!!!!!  
0/0
24.6.2003 9:33

matěj

Co si teď čestní hoši v ČT počnou ??
0/0
24.6.2003 8:56

HONZA

Pozadí Sazky
 
Doporučuji návštěvu
http://www.users.qwest.net/~honza/ 
odkaz VYTUNELOVÁNÍ SAZKY A ČSTV KOMUNISTY
 
Není to nejnovější, ale o vazbách v Sazce všeříkající.
 
 
0/0
24.6.2003 8:45

Mario Lengels

Re: Pozadí Sazky
Tak jsem to pročítal. Jen něco, neboť celé se to naráz skousnout nedá. Docela síla, ale nic překvapivého ve státě, který byl vytunelován skrz na skrz a kde se teď honí snížení zadlužení na přídavcích stavebního spoření, důchodech, nemocenských a daních. Jeden by se z toho poblil.
0/0
24.6.2003 9:34

V1kt0r

Re: Pozadí Sazky
Jen proc to prasacke formatovani textu? Kdybys (nebo to neni tva stranka?) vytvoril normalni styl nadpisu, odsadil je a prolinkoval to, da se to i cist... Nabizim prepis. :-)
0/0
24.6.2003 10:52

HONZA

Re: Re: Pozadí Sazky
Viktore, souhlasím, nejsou to ale moje stránky, jde o shodu jmen.
V tomto případě je však obsah nad formu.
0/0
24.6.2003 13:15

BbB

Vždyť je to jedno.
Sazka si určitě dovede spočítat, co je pro ní výhodnější a jen těžko si nechá kecat do toho, na jaké stanici bude její losování. Jinak čísla si lze zjistit i jinak než z televize. 
0/0
24.6.2003 8:42

Silvestr

pochybuju že se zvýší
sledovanost losování sportky, vždycky na ní bude koukat stejnej počet lidí jako na jedničce, ti co si vsadili. a počet sázejících se nezvýší kvůli tomu že je losování na nově, maximálně o pár nova-cvoků. akorát ta renta asi zabere, přece jenom bejt v telce a užít si svých 5 minut slávy je lákavý.
0/0
24.6.2003 8:29

boule

Re: Sazka sena NOVU hodí-vrána k vráně sedá
.. proc by VAM ji rusili Jardo ? Zvysi koncesionarske poplatky tak aby se to srovnalo a bude.. mate IQ ? Tzn. inteligencni kvocient ? To jako vsech deset pohromade ! At nemusite vyhazovat vasi televizi tak te vasi milovane CT poslete 100mil. a je to :o) Jste opravdu mimo misu chlape !
0/0
24.6.2003 8:17

vitriol@centrum.cz

Re: Re: Sazka sena NOVU hodí-vrána k vráně sedá
přesně tak, jsou lidé, kterým ještě vše nedochází a uvažují podle toho, kdo jim nabulíkuje více keců o morálce a spravedlnosti....
veřejnoprávní televizi přeci nejde zrušit, je to veřejná služba...ale taky námi tvrdě zaplacená
0/0
24.6.2003 8:44

Mario Lengels

Re: Re: Re: Sazka sena NOVU hodí-vrána k vráně sedá
Ono je to stejně jedno. Za ČT sice pravda platíme pravidelný koncesionářský poplatek, na druhou stranu jsme teď zaplatili za Novu 10 miliard jednorázově. Čili rozpočteno na těch devět let, co vysílají, je to také slušný měsíční poplatek. Tak jako tak je ČT monopolem a Sazka ztovna tak. Areál ČT je sice takovým malým městem, ale jejich roční tvůrčí produkce je žalostná. Sazka je tady zase od toho, aby podporovala rozvoj tělovýchovy a sportu v zemi, nacpeme do ní měsíčně neuvěřitelné peníze a výsledek? A poměry v TV Nova nemá ani cenu rozebírat. Někdo si tu dělá léta s lidí a zákonů srandu a vše za tiché podpory televizní rady, tedy ministerstva kultury, tedy vlády. A proč ne, když ty všechny poplatky, veřejné loterie a prohrané arbitráže nakonec zaplatí daňoví poplatníci.
0/0
24.6.2003 9:16

bohus1

Re: Re: Re: Re: Sazka sena NOVU hodí-vrána k vráně sedá
 No , ať počítám jak počítám , pořád mi to vychází na nějakých 9,26Kč/měsíc za  Novu.Proti 75,-Kč za ČTnic mi to připadá celkem výhodné .
0/0
24.6.2003 10:13

Mario Lengels

Re: Re: Re: Re: Re: Sazka sena NOVU hodí-vrána k vráně sedá
Jo, ale to počítáš každého obyvatele a nikoliv příjmače, neboli domácnosti, kde je mají. V tom případě už to dělá něco přes 20 Kč. Já vím, je to stále méně, než za veřejnoprávní TV, ale na soukromou komerční TV, které žádný divák dle jejich slov nedá ani korunu a ona je tak chudinka odkázaná jen sama na sebe a na své vlastní příjmy, je to docela dost, nemyslíš?
0/0
24.6.2003 12:18

Re: Sazka sena NOVU hodí-vrána k vráně sedá
To je pravda estebák Hušák k Zazovi. Prima dvojka.
0/0
24.6.2003 8:46

estebak

Síla peněz
Jelikož PPF financuje halu, musí jít Sazka na Novu. Bude i nová hra NOVA RENTA, něco jako byla dřív podvodná Tutovka. ČT vysílala reportáže o podvodech Sazky, jak tuneluje a uplácí. Ale jelikož nikdo nikdy případ nevyšetřil, zde je výsledek. Pomluvili jste mi strejčka, tak tady máte přes držku. Hušák mi přijde spíš jako ředitel mafie, než solidní společnosti. No lidé, sázejte, nechť Vás touha po penězích neopustí, ale pak nenadávejme, jaký tu máme ksindl!
0/0
24.6.2003 7:27

jakub

a uvádět to bude poulíček !!!
0/0
24.6.2003 6:29

MartinB

N@VA JE SVINSTVO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
N@VA JE SVINSTVO   !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
0/0
24.6.2003 1:21

MartinB

N@VA JE SVINSTVO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
N@VA JE SVINSTVO   !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
0/0
24.6.2003 1:20

Tomíno

Sazka vydírá ČT za nelichotivé zprávy!!!!
no comment
0/0
24.6.2003 1:03

Don Antonio Soprano Sr.

Re: Reklama
Mas recht Lilou, je to krize zavirat x prudicich oken, kdyz se chci neco docist! Kdo chce moc, kolikrat nema nic.
0/0
24.6.2003 2:33

PeteF

Re: Reklama
Lilou,
Nejlepsi je kontaktovat idnes primo emailem, ponevadz pochybuji, ze se nekdo (krom automatickych filtru) zabyva ctenim diskusnich prispevku.
Myslim, ze by se vice lidi melo ozvat proti marketingovym tahum redakce idnes!
Pro ty kteri maji Norton firewall, velice jednoduchy script "trashcan" vas zbavi techto vlezlych a neetickych reklam......
 
0/0
24.6.2003 8:38







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.