Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Za půl roku jelo vlakem 87 milionů lidí

České dráhy vykázaly za pololetí zisk přes 200 milionů korun, když podnikatelský plán počítal s půlmiliardovou ztrátou. Za šest měsíců dráhy přepravily 87,63 milionu platících cestujících. Tím se podle mluvčího podniku Petra Šťáhlavského zastavil pokles počtu pasažérů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

ČenDa

Zisk? :-)))))
To je dobrej vtip! Když někomu dát dotace XX miliard, dalších 8 miliard dluhů na mě převede a řekně že má zisk 200 miliónů, mám mu snad blahopřát? Ať si přestanou z lidí dělat srandu a radči ať si opraví lokomotivy (už 3x mi letos cestou vyměňovali lokomotivu někde v poli) a uklidí si ve vlacích!
0/0
28.7.2003 8:20

Jarda

Skoda, ze tem jeho zpravam nikdo neveri .......
0/0
26.7.2003 0:13

D

Re:
Když někdo věřit nechce!
0/0
26.7.2003 1:04

dousak

Re:
Jezdim vlakem od povodni do prace a je to rychlejsi, nez metrem. Takze tem zpravam verim. V roce 2001 jsem jel vlakem 5x rocne, letos asi 400x. A nejsem sam.
0/0
28.7.2003 6:53

Delirium Tremens

Český Enron?
Nebo jen razantně utlumili investice - modernizace strojového parku apod. No uvidíme na konci roku.
0/0
25.7.2003 20:43

ppetr

vlak
no musim uznat,ze pokud jedu druhy den zpět,tak si kupuji zpatecni a jedu vlakem.na jednu cestu vyuzivam autobus.je to rychlejsi a pohodlnejsi.drahy maji stale co zlepsovat.
ta cistota se o trosku zlepsila
0/0
25.7.2003 19:58

Daniela

HA
Jak mohlo jet 87 milionu lidi vlakem?? V Cesku je cca 10 milionu lidi. A urcite neprijelo 77 milionu turistu vlakem. Znam i plno lidi, kteri by vlakem nejeli. Vlaky jsou spinavy a pomaly.
0/0
25.7.2003 19:32

Inteligent

Re:
Jestli to nebude tím, že pokud jedeš vlakem vícekrát, tak tě nepočítají za jednu osobu, ale počítají tě za tolik osob, kolikrát si jela vlakem.
0/0
25.7.2003 20:03

cha cha

Re:
Co zkusit používat hlavu, než něco napíšu ... :-)
0/0
25.7.2003 20:06

Cestující

Kouzelníci
To nechápu, ve srovnání s Rakouskem maj menší dotace i menší jízdné, jak to dokázali?!?
Ještě kdyby tak dokázali vykouzlit z toho zisku nový vagóny... co to vlastně stojí, takovej vagón?
0/0
25.7.2003 17:27

Brouk

Re:
Jeden nový klimatizovaný vagón stojí cca 50 mil. Kč,  jedna nová příměstská jednotka cca 150 mil. Kč, to Pendolíno přes 600 mil. Kč, mašina 80 až 120 mil. Kč, takový ten motorák, říká se mu Desiro, co jezdí z Německa k nám je za 70 mil. Kč...
Pěkné pálky, co?
0/0
25.7.2003 17:31

David

Re:
Jo to je pravda. Jenze kdyby Ceske drahy meli podnikatelsky plan v kterem by byla jasne uvedeno ze koupi X novych vagonu behem Z let, tak by na to mohli zareagovat i ceske firmy. Jenze jeden rok chtej cesky drahy modernizovat a druhy rok nemaj ani na platy. Ceny za vagony by se tak dali tvrdet stlacit dolu
0/0
28.7.2003 12:11

RIV

Re:
Tomu se říká "kreativní účetnictví"
0/0
25.7.2003 18:09







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.