Diskuze

Za půl roku jelo vlakem 87 milionů lidí

České dráhy vykázaly za pololetí zisk přes 200 milionů korun, když podnikatelský plán počítal s půlmiliardovou ztrátou. Za šest měsíců dráhy přepravily 87,63 milionu platících cestujících. Tím se podle mluvčího podniku Petra Šťáhlavského zastavil pokles počtu pasažérů.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

ČenDa

28. 7. 2003 8:20
Zisk? :-)))))
To je dobrej vtip! Když někomu dát dotace XX miliard, dalších 8 miliard dluhů na mě převede a řekně že má zisk 200 miliónů, mám mu snad blahopřát? Ať si přestanou z lidí dělat srandu a radči ať si opraví lokomotivy (už 3x mi letos cestou vyměňovali lokomotivu někde v poli) a uklidí si ve vlacích!
0 0
možnosti

Jarda

26. 7. 2003 0:13
Skoda, ze tem jeho zpravam nikdo neveri .......
0 0
možnosti

D

26. 7. 2003 1:04
Re:
Když někdo věřit nechce!
0 0
možnosti

Delirium Tremens

25. 7. 2003 20:43
Český Enron?
Nebo jen razantně utlumili investice - modernizace strojového parku apod. No uvidíme na konci roku.
0 0
možnosti

ppetr

25. 7. 2003 19:58
vlak
no musim uznat,ze pokud jedu druhy den zpět,tak si kupuji zpatecni a jedu vlakem.na jednu cestu vyuzivam autobus.je to rychlejsi a pohodlnejsi.drahy maji stale co zlepsovat.
ta cistota se o trosku zlepsila
0 0
možnosti

Daniela

25. 7. 2003 19:32
HA
Jak mohlo jet 87 milionu lidi vlakem?? V Cesku je cca 10 milionu lidi. A urcite neprijelo 77 milionu turistu vlakem. Znam i plno lidi, kteri by vlakem nejeli. Vlaky jsou spinavy a pomaly.
0 0
možnosti

Inteligent

25. 7. 2003 20:03
Re:
Jestli to nebude tím, že pokud jedeš vlakem vícekrát, tak tě nepočítají za jednu osobu, ale počítají tě za tolik osob, kolikrát si jela vlakem.
0 0
možnosti

Cestující

25. 7. 2003 17:27
Kouzelníci
To nechápu, ve srovnání s Rakouskem maj menší dotace i menší jízdné, jak to dokázali?!?
Ještě kdyby tak dokázali vykouzlit z toho zisku nový vagóny... co to vlastně stojí, takovej vagón?
0 0
možnosti

Brouk

25. 7. 2003 17:31
Re:
Jeden nový klimatizovaný vagón stojí cca 50 mil. Kč,  jedna nová příměstská jednotka cca 150 mil. Kč, to Pendolíno přes 600 mil. Kč, mašina 80 až 120 mil. Kč, takový ten motorák, říká se mu Desiro, co jezdí z Německa k nám je za 70 mil. Kč...
Pěkné pálky, co?
0 0
možnosti