Diskuze
Mýtné zdraží dopravu o třetinu
Děkujeme za pochopení.
Dalibor
3000 km silnic?
No dalnic mame asi 500km (500km je v planu). Na silnicich prvni tridy se v nmecku myto vybirat nebude. Takze zase neco "super" ceskeho. Cim vice bude stat delat prekazky lidem, tim to bude horsi, tim vice budou hledat skulinky jak uniknout - nekterym nic jineho asi ani nezbude. Kdyz se zdrazi doprava (byt o 10 -30%), prisadi si obchodnici a dockame se zvyseni zbozi. To se zase bude kupovat mene. Takze se zase vybere mene dani a statu zase bude chybet.Zelené Patro
Platit podle kilometrů
Jirka
Re:
Člověče vzbuďte se. Dráha si za své problémy může sama. Při převě větších nákladů je dráha levnější. Jenom nejsou schopni dodat vagóny a slíbit dodání zásilky.Bolča
Směr
Ať to vezmu odkudkoli, v zásadě jde o krok správným směrem. Ostatně elektřinu taky platím podle spotřeby a ne nějakou roční známkou. Myslím si, že těžké kamiony působí nejvíce na kvalitu infrastruktury, a proto by se jejich provozovatelé měli nejvíce podílet na její údržbě.Týpek
váhy!
Jsem jednoznačně pro známkový sytém. Osvědčil se, tak nač zavádět další tunely? Kdyby radši za 0,5mld Kč koupily váhy na kamiony, tak můžou vážit na kdejaké silnici!kušop
a jedem
Tak se nám ten Kocourkov opět dává najevo , jak je neporazitelný.Silnice první třídy jsou v katastrofalním stavu a o dálnici D1 ani nemluvě.Misto peněz na jejich opravu se budou investovat miliardy do neodzkoušeného čipového systému.A protože naše lidičky dokáží očůrat kde co , budou se vražet další peníze do bezpečnosti systému atd ........sound
proč ne
Nic proti ostatním diskutujícím, ale pokud autem vjedu do vyjetých kolejích na silnici, nejsem z toho zrovna nadšený .Řekl bych, že hned za přírodními vlivy mají na mizerném stavu našich silnic zásluhu právě přetížené kamiony. Takže bych považoval za logické, kdyby se autodopravci podíleli nejvíce. Navíc jsem zastáncem toho, aby se většina zboží dopravovala po železnici (ale to by asi naše dráhy musely být kvalitnější)-taková kolona kamionů na okresce není nic moc-zvlášť když jedete za ní:-)chrys
Re:
Přetížené kamiony se dají kupodivu zvážit jak na hranicích, tak ve vnitrozemí, takže nejenom elektronické mýtné, ale i nájezdové váhy pro nákladní auromobily. Rázem ubydou na našich silnicích stovky tureckých, rumunských a ukrajinských kamionů a určitě bude méně i těch vyjetých kolejí.Rád budu platit mýtné...
až uvidím, že se někde budují nové dálnice a stávající budou v provozuschopném stavu. I ten kdo po D1 nejezdí ví, že ujet po ní víc než 30 km bez uzavírky je asi stejně pravděpodobné jako vyhrát v loterii. Navíc uzavírky jsou většinou prázdné, odstavené stroje a pár chlapů u toho kouří nebo stojí s rukama v kapsách. Kdo někdy řídil např. v USA, a viděl jak tam třeba ve čtyři v noci makají na opravách dálnic, může si jenom přát aby se podobným služeb státu za naše vysoké daně taky někdy dočkal.Eraser
:-)
Jak už tady někdo psal, následovat bude osobní přeprava soukromými auty. To se vy, socky, co tohle schvalujete zblázníte :-) Vámi nenavidění "bohatí" ( ve skutečnosti je to obyčejná střední třída - ti co jezdí auty do 1 mil. Kč, vy střední třída za kterou se považujete nejste, vy jste chudí) zdražení dopravy bez problémů ustojí a jejich životní úroveň se nezmění. Ale vy, chudáčci, se budete na svou Š 120, Favorita, Felicii nebo Fabii "já na to mám" koukat z okna... Nezajezdíte si na chlaupu a za přibuznými (jinam stejně nejezdíte). Zapomeňte na to, to víte... Co jste si zvolili, to máte. Nakonec se těch aut bude zbavovat a vrátíze se na úroveň kolem roku 1950. Užijte si to.marzena
Re:
A
No to je ono
, Jak se zdá, socialističtí kašpaři z celé Evropy se už spojili, aby nám mohli ze života udělat peklo. Kdypak nějaký šikula z Bruselu přijde na tom, že lidi vypouštějí z plic škodlivý skleníkový plyn (CO2) a měli by za to platit. Nejlépe nepaušálně, za každý výdech (stačí implantovat maličký čip). Každej pak bude sedět doma a zadržovat dech, aby mu zbylo na žrádlo. A nikoho nenapadne pořvávat na ulicích nějaká anti-socialistická či anti-globalistická hesla.Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů
Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...
Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí
Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko
Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...
Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh
Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nová vábnička pro miliardáře: ponorná superjachta jako pevnost plná luxusu
Rakouská firma vyvíjí hračku pro super bohaté zájemce o cestování, bezpečnost a luxus. Je to 165...
Česko díky členství v EU zbohatlo. Poláci z něj ale vytěžili víc, říká analýza
Za dvacet let od vstupu Česka do EU se podařilo zvýšit životní úroveň vyjádřenou v HDP na obyvatele...
Hello Kitty slaví padesátiny. Celý svět si myslí, že je to kočička, jenže není
Kulatý obličej se dvěma trojúhelníkovýma ušima, drobný čumáček, vousky a červená mašle na uchu....
Ovocnářům hrozí bankroty. Mrazy ceny určitě ovlivní, hlavně jablek, říká jejich šéf
Pěstitelům ovoce hrozí kvůli mrazům bankroty, říká předseda Ovocnářské unie ČR Martin Ludvík....
České dráhy vydělaly téměř čtyři miliardy korun. Tahounem byla osobní doprava
Státem vlastněné České dráhy dosáhly v loňském roce hrubého zisku 3,8 miliardy. Na rozdíl od...