Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Více klientů zisk spořitelny nezvýšilo

České spořitelně klesl v pololetí zisk ve meziročním srovnání téměř o čtvrtinu. A to navzdory tomu, že se zvýšily poplatky za služby a řady klientů se rozrostly o 12 procent. Spořitelna pokles zisku na 3,38 miliardy korun přičítá nižším úrokům a chybějícímu inkasu dividend od dceřiných firem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

z nadhledu

A bude klesat dál,protože
ze všelidové,domácké a příjemné spořitelny se stal běžný bankovní kolos,který svým způsobem služeb a poplatky nepřitahuje střední a nižší skupinu obyvatel jako dřív
0/0
31.7.2003 12:08

Bobošík

Spokojený klient ČS
Myslím, že v dnešní době není nutné stát frontu u přepážky. Plně využívám internetbanking (Servis24) i GSM banking za velmi slušné poplatky, dále využívám platební kartu (bez ní si již nedovedu představit placení v obchodech, tam kde karty berou) v případě provádění operací u kterých musím navštívit spořitelnu, využívám osobního bankéře se kterým jsem moc spokojený.A když potřebuji náhodou uložit nějakou hotovost, tak navštívím pobočku ČS v Hypernově, kde mají otevřeno v sobotu i v neděli až do večera a nemusím stát žádnou dlouhou frontu (na stání front totiž nemám nervy). Takže jsem poslední dobou velice spokojený se službama České spořitelny. Ještě jsem si vzpoměl, že jsem se nezmínil, že dokonce mohu provádět investování a odkupování podílů v investičních fondech, tím odpadá jákákoliv návštěva spořitelny.Výpis dostanu poštou a zůstatek vidim každý den na internetu přes Servis24.
0/0
31.7.2003 11:54

z nadhledu

Re: Bobošíku Bobošíku,Jana je pěkná a chytrá
a ty jsi nás proškolil.Možná je problém v tom,že spořitelna měla nějakou klientelu,o kterou dnes nikdo nestojía k terá rozhodně nezvládá věci jako ty.Stala se z ní šedá instituce jakých je tady řada a nijak nevybočuje.Asi jí to nevadí,ale pak se nesmí divit nižším ziskům a možná někdo svou strategii na střední a nižší vrstvu zaměří.
0/0
31.7.2003 12:19

.

Uspechy
Kdyz jsme u tech uspechu, dodejte jeste, ze se zkratila prumerna doba cekani u prepazky z 68 na 54 minut!
0/0
31.7.2003 10:21

Petr

Re:
Kdybys nebyl socka tak dostaneš osobního bankéře a nemusíš čumět u přepážky...
0/0
31.7.2003 10:49

Čech

Re:
Kdybys uměl česky, tak ve svém příspěvku neuděláš hrubku, a pak nebudeš vypadat jak hlupák.
0/0
31.7.2003 11:53

Ctrl-Alt-Del

Re:
Jestli ses tak krasnej jako chytrej, to musis vypadat !!! kolik Te stoji hodina s zenskou ? Taky na kartu ? Nebo gumovou s cipem ?
0/0
31.7.2003 12:08

z nadhledu

Re: i ty pravičáku co ta babka z Horní Dolní
která byla hlavním klientem spořitelny taky dostane osobního bankéře?
0/0
31.7.2003 12:14

iVET

Re:
o ty obycejne lidi prece uz zadna banka nestoji. prinesli tam penize ty se vsem moc hodi, ale jinak nikoho nezajimaji. jen, aby si ty penize jednou nevzali domu do perin to by najednou zajimali vsechny.
0/0
1.8.2003 10:06







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.