Diskuze

Více klientů zisk spořitelny nezvýšilo

České spořitelně klesl v pololetí zisk ve meziročním srovnání téměř o čtvrtinu. A to navzdory tomu, že se zvýšily poplatky za služby a řady klientů se rozrostly o 12 procent. Spořitelna pokles zisku na 3,38 miliardy korun přičítá nižším úrokům a chybějícímu inkasu dividend od dceřiných firem.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

z nadhledu

31. 7. 2003 12:08
A bude klesat dál,protože
ze všelidové,domácké a příjemné spořitelny se stal běžný bankovní kolos,který svým způsobem služeb a poplatky nepřitahuje střední a nižší skupinu obyvatel jako dřív
0 0
možnosti

Bobošík

31. 7. 2003 11:54
Spokojený klient ČS
Myslím, že v dnešní době není nutné stát frontu u přepážky. Plně využívám internetbanking (Servis24) i GSM banking za velmi slušné poplatky, dále využívám platební kartu (bez ní si již nedovedu představit placení v obchodech, tam kde karty berou) v případě provádění operací u kterých musím navštívit spořitelnu, využívám osobního bankéře se kterým jsem moc spokojený.A když potřebuji náhodou uložit nějakou hotovost, tak navštívím pobočku ČS v Hypernově, kde mají otevřeno v sobotu i v neděli až do večera a nemusím stát žádnou dlouhou frontu (na stání front totiž nemám nervy). Takže jsem poslední dobou velice spokojený se službama České spořitelny. Ještě jsem si vzpoměl, že jsem se nezmínil, že dokonce mohu provádět investování a odkupování podílů v investičních fondech, tím odpadá jákákoliv návštěva spořitelny.Výpis dostanu poštou a zůstatek vidim každý den na internetu přes Servis24.
0 0
možnosti

z nadhledu

31. 7. 2003 12:19
Re: Bobošíku Bobošíku,Jana je pěkná a chytrá
a ty jsi nás proškolil.Možná je problém v tom,že spořitelna měla nějakou klientelu,o kterou dnes nikdo nestojía k terá rozhodně nezvládá věci jako ty.Stala se z ní šedá instituce jakých je tady řada a nijak nevybočuje.Asi jí to nevadí,ale pak se nesmí divit nižším ziskům a možná někdo svou strategii na střední a nižší vrstvu zaměří.
0 0
možnosti

.

31. 7. 2003 10:21
Uspechy
Kdyz jsme u tech uspechu, dodejte jeste, ze se zkratila prumerna doba cekani u prepazky z 68 na 54 minut!
0 0
možnosti

Petr

31. 7. 2003 10:49
Re:
Kdybys nebyl socka tak dostaneš osobního bankéře a nemusíš čumět u přepážky...
0 0
možnosti