Diskuze

Cestující lákají lepší vlaky

Od dubna Českým drahám roste každý měsíc zhruba o čtyři procenta počet cestujících. Podle vedení železnice to ovlivňují nejen některé slevy, ale i nasazování kvalitnějších vlaků. Například na nejkratších - příměstských - trasách do deseti kilometrů jelo o půl milionu více lidí.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jarda

6. 8. 2003 14:00
Nove vlaky? No nevim nevim...
....jezdim kazdy den na trati Praha hl. n. -> Benesov. Za posledni ctyri mesice jsem jel pouze jednou novym vlakem - nejaky dvoupatrak, uplne novy. Pohodlne sedacky, okna s tmavou folii a snad i s klimatizaci. Koukal jsem na to jako tele na novy vrata. Ale jak rikam - jelo to jenom jednou. Porad tam jezdi xx let stary pantografy a ty "novejsi" nemaji ani stahovaci okynka. No proste humus... Takze by me zajimalo, kde ty "lepsi vlaky" jezdi. Podle slov kolegu to na trati Praha -> Kolin vypada uplne stejne...
0 0
možnosti

gggg

6. 8. 2003 16:20
Re:
1.Nový dvoupatrak tj. jednotka řady 471 jezdí na trase praha - kolín - pardubice docela pravidelně.
2.Kdyby stát přispíval čdčkám na nákup nových dopr. prostředků tak jako přispívá autobusovejm dopravcům, bylo by těch novejch souprav daleko víc (v současnosti jich je třináct, další tři jsou na cestě do prahy. Pak by se mělo vyrobit ještě asi třicet dalších souprav pro moravu a slezko.)
3.Nový jednotky nejsou levnou záležitostí jedna vyjde asi na 250 000 000Kč..
0 0
možnosti

Klára

6. 8. 2003 8:33
Lepší vlaky?
Jezdím pravidelně na univerzitu už tři roky. Nejčastěji tzv. expresy. Jejich stav se poslední dobrou spíše zhoršuje než zlepšuje, nejmarkatnější to je na záchodcích. Zpoždění rok od roku narůstá, konec výstavby koridoru v nedohlednu. Počítám, že dřív dostuduju, než se něco zlepší, a pak už mi to bude jedno.  
0 0
možnosti

Katoda

6. 8. 2003 9:05
Re:
Taky bych rád věděl, kde jezdí ty údajně lepší vlaky. Každý dne jezdím těmi příměstskými mezi Prahou a Kralupy nad Vltavou a jedním slovem - děs. Zastaralé pantografické jednotky, kde u některých jen "inovovali" okna. Bohužel tak, že se dají pootevřít jen takové jakési maličké ventilačky, které vůbec nevětrají. Ve vedrech těchto dnů je to opravdu cestování pro labužníky. Během deseti minut z vás leje pot proudem, oblečení můžete rovnou ždímat a na sedadlech z umělé koženky se po vás tvoří mokré kaluže. Fakt čím dál tím příjemnější cestování.
0 0
možnosti

Petr Karas

6. 8. 2003 8:04
Proč jezdit vlakem?
Bydlím v Přešticích,asi 25km od Plzně.Protože v Plzni pracuji, tak si kupuji čtvrtletní jízdenku za 1550kč.To je pro pracující výhodné.Pro obyčejného cestujícího,nebo turistu však stojí jízdenka bez karty Z 34kč a zpáteční 43kč.Proč by jedil vlakem, když autobusem vyjde jedna cesta na 20kč a má téměř 100% jistotu,že dorazí do cílové stanice bez zpoždění,což u vlaků moc jisté není?
0 0
možnosti

Pavel

6. 8. 2003 11:06
Re:
Třeba ho hřeje pocit, že vlaky jsou ekologičtějším dopravním prostředkem než autobusy. Ne každý přepočítává všechno na peníze...
0 0
možnosti