Diskuze

Firmy daly 47 miliard na svou propagaci

Za to, aby jejich služby či zboží co nejvíce upoutaly pozornost zákazníků, a ti si je pak koupili, české firmy loni zaplatily přes 47 miliard korun. Rozsáhlý průzkum, který zjišťoval, kolik firmy utrácejí za veškeré marketingové aktivity, provedla agentura Brand Brothers.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Petra

10. 8. 2003 19:18
Bavíte mne
já naopak co je nabízeno reklamě - toho se vyhnu obloukem. Jak říkávala babička. Dobré zboží se chválí samo a co sebechvála smrdí - no a co jiného je reklama ???,
0 0
možnosti

čtenář

9. 8. 2003 11:08
Stejně to platíme všichni v ceně zboží !!!
0 0
možnosti

:-)

10. 8. 2003 10:45
Re:
neuvěřitelné
0 0
možnosti

Jaja

9. 8. 2003 9:12
cemu se divite?
Je to take hlavne otazka toho, zdali dam penize statu ze sveho prijmu nebo je radeji "ucelnym" zpusobem vydam. Trati na tom akorat stat, ktery nema zakon upravujici mnozstvi penez vydane za propagaci. Ja mam take firmu, ktera ma na konci roku nejake nasetrene penize. A mam na vyber jestli dam tyto penize statu za statisicove dane nebo je proste presunu do jineho podnikatelskeho subjektu. Samozrejme ze dam radeji penize jinemu podnikateli. A tak mam na konci roku peknou partisicovou dan a jeste obohatim jineho cloveka, ktery bude muset udelat neco podobneho. A penizky se pekne presouvaji mezi lidmi a podelanej stat nedostane ani kacku!
0 0
možnosti

Loner

9. 8. 2003 13:52
Re:
Tak to delas peknou hloupost. Zaloz si agenturu na fingovanou osobu (nastrcenou) a plat si to sobe. A nebo, kdyz chces dat vydelat tak je dej me, ja ti neco splichtim, kdyz ti na tom tak nesejde.
0 0
možnosti

Honza

9. 8. 2003 0:56
Reklama nebo reklamace ?
Vůbec se tomu nedivím, protože u nás jsou z TV lidi už tak vygumovaní, že těm reklamám opravdu věří. Zajímalo by mně, kdy se na veřejnosti objeví žaloba nespokojeného spotřbitele na klamavou TV reklamu.
0 0
možnosti