Také nevidím důvod
proč bych měla cestovní kancelář FISCHER pomlouvat a hanit jenom proto, že se za poslední dva týdny psali o jejím majiteli polopravdy a často i snůžky lží. Toto úterý jsem se vrátila z dovolené na Krétě a v hotelu, ve kterém jsem dovolenou trávila nás bylo do FISCHERA kolem 70. Velice jsem, stejně jako ostatní oceňovala přístup a pravidvé informace slečny průvodkyně Marie, která na dotazy některých klientů, kteří byli poněkud nejistí odpovídala "Samozřejmě , že odletíte, porč byste neměli". Kdžy jsem pan nastupovala do letadla Fischer Air a viděla usměvavé a příjemné letušky a start na minutu přesně, uvědomila jsem si, že toto dokáží jedině u FISCHERA. Já nerada někoho pomlouvám, ale proč noviny nepíší o těch, kteří na domácích letištích i v destinacích čekají dlouhé hodiny na odlet letadel Travelu, který má neustálé zpoždění a personál silně připomínající ten v Interflugu. Má sousedka si před pár týdny poseděla na letišti v Brugasu 12 hodin, než odletěla domů. A arogantní personál na palubě Travel servisu se za zpoždění nejenomže neomluvil, ale ještě cestujícím řekl, že mohou být rádi, že pro ně přiletěli. Samozřejmě že rádi byli, vždyť cesta vlakem z Bulharska trvá podstatně déle, než letadlem.