Diskuze

Fischer: Cítil jsem se, jako by mi vykrádali byt

Před dvěma týdny vypukla krize kolem firem Václava Fischera. Věřitelé poslali do jeho firem i k němu domů exekutory, protože se domáhali splacení více než 450 milionů korun. Z nejhoršího Fischerovi pomohla až dohoda s podnikatelem Karlem Komárkem.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Keramik

15. 8. 2003 1:06
FISHER DELAL DLUHY
tato veta je ekonomicky nesmysl. Dluhy dela kazda firma. V zakladnich ucebnicich ekonomie se uci o tom, ze vlastni kapital je nejdrazsi a je vhodne cast podnikani financovat na dluh. Neni na tom nic nemoralniho, jen jde o to se v zadnem okamziku nedostat do platebni neschopnosti. To se Fisherovi stalo, je ale videt, ze je to standardni podnikatel a ne podvodnik, protoze situaci vyresil, klientu se to vubec nedotklo, dluhy budou zaplaceny a ziskany nove (mozna od serioznejsich partneru nez byla KB) atd.... Co chcete ? Naopak se ukazalo,ze je to dobra cestovka,protoze i pres velmi vazne problemy klienti nic nepocitili... kloouk dolu. Ze se divam jinak na Fisherovo ucinkovani v politice je vec jina, ale proboha proc to sem nekteri pletou.
0 0
možnosti

Iveta

15. 8. 2003 13:11
Re: Vážený Keramiku
Naprosto s vámi souhlasím. Kdyby byl Václav Fischer neseriózní, tak by jeho klienti určitě pocítili, že něco není v pořádku. A faktem nepopiratelným je, že o všechny klienty a určitě jich jsou po světě desítky tisíc, bylo standartně postaráno.  Musíme jen všichni věřit, že se začně psát i o problémech jiných cestovních kanceláří, jak už jsem uvedla v mé reakci ze včerejška. Jak to, že se nenapíše ani řádka o neustálém zpoždění letadel konkurence, o špatných službách atd. Anebo klienti jiných cestovek rezignovali a špatné služby berou jako standard? A máte pravdu, účinkování pana Fischer v politice do této kauzy rozhodně nepatří.  
0 0
možnosti

Globík

14. 8. 2003 23:09
Ad Šimáně atd.
Kdo měl prsty v "urychleném požadavku na splacení dluhu" v KB? Komu asi může nejvíc vadit Fischer a Fischer Air? Jen tak mimochodem, Čedok je dnes akcionářem Travel Servisu. Travel Servis svého času neplatil za parkování letadel. Ne, že by na to neměl, ale "jaksi" se zapomnělo sledovat, kolik dnů tam vlastně parkují a "zapomnělo" vůbec parkovné účtovat. ČSL vedou estébáci. Kdo má nejvíce free shopů na letišti? Unimex group, majitel Čedoku. Kdo je m.j. velkým akcionářem Travel Servisu? Čedok. Poněkud uzavřený estébácký kruh... A až nám skončí Fisher Air, kolik bude charterových aerolinek? Jedna, Travel Service. Kromě toho Čedok na krachu Fischera postaví největší reklamní kampaň v dějinách české turistiky. A když jsme u médií, která propírají hlavně Fischera (pokud je mi známo, např. o hrůzách klientů Travel Servisu na cestě na Mauritius loni na jaře nikdo nic nepsal), čím to asi bude?
0 0
možnosti

Šimáně

21. 8. 2003 21:58
Re:
Samozřejmě, že máte pravdu, kdekdo o tom ví, že STB Šimáně už neví co by roupama dělal a KB dostala malou domů. S podivem je, že tyhle komunistické praktiky nikdo nenapadá, protože jsme totálně zkorumpovaný stát.
0 0
možnosti

Honza

14. 8. 2003 15:56
špatný odhad sil
Pan Fischer se příliš spoléhal na své kontakty (bez který to, uznávám, v takovéhle lize příliš nejde). Přepískl to a končí - myslím ale, že poměrně se ctí (alespoň ve srovnání s jinými). Jestli se nepletu, chronická předluženost jeho firmy povážlivě narostla už v roce 2000 (plus půlmiliardová ztráta). Bagatelizování problémů v článku nevěřím - Atlantik stejně jako Fischer nepotřebuje mezi lidmi paniku a vracení peněz, vždyť je sezóna! Ale tipuji, že sezóna poslední.
0 0
možnosti

Iveta

14. 8. 2003 12:44
Také nevidím důvod
proč bych měla cestovní kancelář FISCHER pomlouvat a hanit jenom proto, že se za poslední dva týdny psali o jejím majiteli polopravdy a často i snůžky lží. Toto úterý jsem se vrátila z dovolené na Krétě a v hotelu, ve kterém jsem dovolenou trávila nás bylo do FISCHERA kolem 70. Velice jsem, stejně jako ostatní oceňovala přístup a pravidvé informace slečny průvodkyně Marie, která na dotazy některých klientů, kteří byli poněkud nejistí odpovídala "Samozřejmě , že odletíte, porč byste neměli". Kdžy jsem pan nastupovala do letadla Fischer Air a viděla usměvavé a příjemné letušky a start na minutu přesně, uvědomila jsem si, že toto dokáží jedině u FISCHERA. Já nerada někoho pomlouvám, ale proč noviny nepíší o těch, kteří na domácích letištích i v destinacích čekají dlouhé hodiny na odlet letadel Travelu, který má neustálé zpoždění a personál silně připomínající ten v Interflugu.  Má sousedka si před pár týdny poseděla na letišti v Brugasu 12 hodin, než odletěla domů. A arogantní personál na palubě Travel servisu se za zpoždění nejenomže neomluvil, ale ještě cestujícím řekl, že mohou být rádi, že pro ně přiletěli. Samozřejmě že rádi byli, vždyť cesta vlakem z Bulharska trvá podstatně déle, než letadlem.
0 0
možnosti

Havirov Devils ! ! !

14. 8. 2003 12:20
EU
P. Fischer se udajne rozhodl zrusit sve ucty u KB a prevest je do CSOB a proto ho KB zarizla... holt konkurence
0 0
možnosti

BF

14. 8. 2003 9:32
Fiserus humus
Fiser rozjel u nas svojí cestovku na dluh. Vsichni vedi, ze cele predstavenstvo Komercni banky melo zdarma zajistenou dovolenou. Oproti tomu spousta cestovek zkrachovala, zatímco Fiser delal propagandu, samozrejme na dluh. A jme u toho. Pritroubly Cech pojede radeji s Fiserem, protoze ma pocit, ze jede s tim nejlepsim. Do senatu sel jen kvuli beztrestnosti, myslel si, ze se to v bance nejak vyresi, a ono ejhle.  
0 0
možnosti

Pepula

14. 8. 2003 9:54
Re:
Z toho plyne, že je lepší letět s Čedokem a letadly TravelServisu (léta také např. pro Exim, Firo, atd.). Ale má to háček,  ty totiž patří STBákovi Šimáněmu. Tento člověk je ten největší hnus a sajrajt v republice. Kdo využije služby TravelServisu popř. Čedoku tomu to asi nevadí, ale slušný člověk by si měl před těmito firmami odplivnout...
0 0
možnosti

xray

14. 8. 2003 9:22
Vážení přátelé, závistivci, nuly. Fischer opravdu měl dluhy. Ale jako jediný mě známý polistopadový podnikatel je řádně splatil. Jiný člověk už by byl na bahamách, jak je u nás zvykem. Jednalo se o dluhy, ne o krach. Ficherův majetek je několikanásobně vyšší než jeho dluhy. Zvládnul to, jeho klienti nezůstali nikde trčet v zahraničí. Nicméně někomu leží v žaludku. Například nedávno mu v televizi propírali žrádlo, že nebyl pojištěn. Pár měsíců po tom se v tisku objevila informace, že dosud není pojištěno přes 700 cestovních kanceláří. Alo to se nic neděje. To je v pořádku. Takže přeju hodně štěstí.
0 0
možnosti

Honza

14. 8. 2003 16:02
Re:
Máte špatné informace. Fischer dělal dluhy celá 90-tá léta a v roce 2000 již činily přes půl miliardy Kč. Dnes jsou ještě vyšší. Majetek? Jedná se o firmu, která má vlastní jmění ve výši několika stovek miliónů Kč - ovšem se záporným znaménkem!
 
0 0
možnosti

KAREL 4

14. 8. 2003 9:15
Tak jen přemýšlím...
Komupak pan Fischer nevyhovoval, kam se nezapojil, s kým nedržel basu v senátu... A tak si myslím, že se jedná opět o jedno pěkně vykutálené politické svinstvo naši demokratické reprezentace...
0 0
možnosti

Moravák

14. 8. 2003 8:56
Dekuji, pane Fischer
Byl jsem s Vasi CK v dobe krize Vasich firem na dovolene v Recku.
Vsechno probihalo k naproste spokojenosti. Personal v letadle svely, delegatka na ostrove Thassos velmi profesionalni. Hotelier, kdyz slysel ze jsme od Fischera ani nechteli pasy.
Drzeli jsme Vam po celou dobu palce, abyste se z te podpasovky dostal. Preji Vam aby ty utoky na Vasi osobu uz konecne prestaly.
Jeste jednou diky.
0 0
možnosti

Václav

14. 8. 2003 8:21
Už jsem zase za vodou.
Nakonec mne zasponzoroval Kamil. Radši se ani neptejte, co všechno za to po mně chtěl.
0 0
možnosti