Měli jsme smůlu
Připadám si hrozně. Po deseti letech jsme měli prvních 8 dní dovolené a totálně zdevastování na těle i na duši jsme se rozhodli pro Mallorku s Fišerem. Pečlivě jsme vybrali hotel tak, aby jsme těch vysněných osm dnů prožili dle svých představ: hotel přímo na písečné pláži, mezi pláží a hotelem hotelový bazén vnitřní s vířivkou i vnější, ping-pong, kolečkové brusle, šlapací vozítka, výborně upravená trasa pro ranní jogging podél pláže, skvělá klientela, vyhlášený švédský stůl, přímo za hotelem promenáda s obchůdky a desítkami restaucí s venkovním posezením, večerní programy přímo v hotelu.....snad ani nebudu pokračovat.
Tento sen se rozplynul po příletu do Palma de Mallorky. Delegátka CK Fischer nám oznámila, že náš hotel je překnihován a že jsme podepsali OBCHODNí PODMÍNKU Č. 12, tj. že při překnihování hotelu klientům nevzniká nárok na slevu a že budou umístěni do hotelu stejné kategorie. Stalo se. Byli jsme umístěni do hotelu stejné kategorie o sto km dále a byla nám nabídnuta finanční kompenzace 45 EUR. Hotel se nacházel na malém místě - na veřejnou pláž 15 minut chůze a z výše uvedeného bohatého programu měl k dispozici vnitřní bazén. Ano, měli jsme dovolenou u moře, ale úplně jinou, než jsme plánovali. Vznesla jsem dotaz, že je s námi zacházeno jako LAST MINUTE, ale bylo mi řečeno, že na MALLORCE je destinace Mallorka, takže CK má právo Vás umístit v tomto případě kamkoliv a že na slevu jako u last minute mohu ihned zapomenout.
A co je zajímavé? Dotázala jsem se delegátky TUI na to, jak postupují ve stejném případě.
1/ klient musí být umístěn ve stejné destinaci; (v případě Mallorky nelze v žádném případě považovat celý ostrov za jednu destinaci);
2/ není-li k dispozici hotel ve stejné kategorii, je automaticky umístěn do hotelu vyšší kategorie a finanční rozdíl nese CK TUI.
Poslední můj