Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Jihomoravští učitelé chtějí tvrdší stávku

Jednodenní výstražnou stávku navrhovanou vedením školských odborů důrazně odmítli jihomoravští učitelé. Šéfka jejich odborového sdružení Růžena Šalomonová je odhodlaná v pátek na celostátním sjezdu prosazovat časově neomezenou a minimálně týdenní stávku. Vláda podle ní nevyšla školám vstříc.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Rejpal

Do školy až 15. září.
Podle našich meteorologů, budou vedřiny pokračovat ještě nejméně 1. dekádu měsíce září. Doporučuji proto využít vedřiny a žáky ponechat doma. Stát ušetří i za provozní náklady  a všichni budou spokojeni.
0/0
21.8.2003 19:56

petra

už aby je vyházeli
učitelů je čím dál víc a dětí čím dál míň, tak ať začnou taky propouštět podle toho a už budou mít pochuti stávkovat - budou rádi, že si udrží koryto.
0/0
21.8.2003 7:25

Patriot

Re:
Mmmm, jenze odchazeji, a hlavne odesli ti nejschopnejsi. Ti, kteri za ty smesny penize delat nebudou,nebo spise nemuzou, protoze treba musi zivit rodinu.
A zustavaji tam nuly a neschopni blbci, kteri budou ucit i tvoje deti.
 
0/0
21.8.2003 10:31

Destroyer

Re:
Bezva a těm se teď má přidat? To je opravdu důvod.
0/0
22.8.2003 15:53

schopní odcházejí???
Tak běžte taky. Učitelů je málo, tak proč jsem nesehnal práci za celé dva roky po škole /obor matika-zeměpis/.
A co Sorkozi tomu taky teď neprodloužili smlouvu a proč, protože učitelů je hodně. Tak si nestěžujte, že je jich málo a že to nikdo nechce dělat.
 
 
 
 
 
0/0
21.8.2003 7:23

lan

vyděrači
Nevím co by ještě chtěli.Doporučuji povolat učitele ze Slovenska,klidně to zvládnou a bude po vydírání.Plat na Zš je 17 013 Kč,na gymnáziu 19 153 Kč v průměru.(viz Hosp.noviny 17.12.2002).To vše za 22 hod týdně,3 měsíce volna a za nic nezodpovídají.Je -li dítě blbé,naučte je to doma.Jinde by stávkovat nemohli,dostali by padáka. 
0/0
20.8.2003 23:32

pv

?
Zajímalo by mě, zda by se pro rodiče dětí našlo morální právo ke stávce resp. k neposlání dětí do školy z důvodu nespokojenosti s nezpůsobilostí učitelů/ek (odborná/duševní), kteří teď chtějí stávkovat  ? Osobně bych uvítal "jejich" přínos k věci od srdce, např. alespoň jedna diskuze v místě školy během učitelského "volna", určitě bych si jakožto zaměstnaný člověk našel čas ... A k stávce ? zákon toto povoluje, každý má právo na svůj názor - neodsuzuji je a stále se pokouším pochopit "proč" ...
0/0
20.8.2003 21:45

Surka

Jsem z toho.....
Jsem z vašich příspěvků tak trochu v šoku, pojďte všichni kritici učitelů na měsíc do školy učit, ráda si místo vás sednu k PC a budu brouzdat internetem, místo abych dělala přípravy . Hlavně by měli učitelé být státními zaměstnanci se všemi právy i povinnostmi jako i lékaři a zdravotní sestry. Pak by se snad změnil i postoj laické věřejnosti k našemu povolání a nebylo by třeba stávek.  Surka
0/0
20.8.2003 20:49

Radek

14 platu za 10 mesicu prace?
Nechapu jak nekdo muze chtit 14 platu za 10 mesicu prace. Myslim ze 12 platu jako maji ostatni je akorat. Takove vymozenosti maji pouze privilegovani statni zamestnanci!
0/0
20.8.2003 18:40

Patriot

Re:
A ty mas kolik platu? 12?
nech si platit kazdeho pul mesice a budes jich mit 24. Jenze polovicnich !!!!
Tak proc te ta 14ka tak fascinuje?
0/0
21.8.2003 0:03

mirekl

Mají těžké povolání, ...
, ... ale sami si ho vybrali. Pokud mají málo peněz, ať jdou pracovat jinam, stejně jako to dělá spousta jiných lidí, kteří chtějí vydělávat více peněz. Mám 35 roků, pracuji na osmém místě, vesmě to bylo vždy za lepší peníze. :-) Svoji práci mám rád, baví mne, ale kdybych za výplatu neuživil rodinu, šel bych jinam, musel bych. :-) Mám jen 12 platů, stejně jako je 12 měsíců v roce, pokud jsou peníze, tak je něco na dovolenou, mám 20 dní dovolené, jako asi většina lidí v tomto státě. Učitelé mají téměř 3 měsíce volna, přípravy si dělají tak jednou za 5 let, když se změní osnovy. Ono je to možná i o tom, že učitelé svoji práci někdy berou opravdu jen jako práci, tedy způsob vydělávání peněz a ne jako víceméně tvůrčí proces, kdy mají možnost pracovat s tvárnými objekty - tedy našimi dětmi. Ovšem na druhou stranu jen do doby, než je potomci některých z nás pošlou při hodině matematiky třeba do . Pokud tedy nejsou terčem útoku třeba baseballovou pálkou :-(. Opravdu dobrých učitelů si vážím, o mnoha dnešních to však nemohu říci. :-( V každém případě se mi zdá zvolený postup býti špatným. :-( A osobně jsem velmi blízek tomu, abych tu pálku vzal do ruky sám a šel bránit možnost svého dítěte jít prvního září do školy. Abych mu nemusel vysvětlovat, že ho ve škole nechtějí, když bylo celé prázdniny tak hodné a do školy se těšilo. uf! toť fše :-) mirekl@agroup.cz
0/0
20.8.2003 17:56

DAJ

Re:
Ty si absolutne protirecis, samozrejme, ze je to nomalni prace, pokud by to mel byt opravdu tvurci proces tak to urcite nebude nikdo delat ya nejakych 15 hrubeho to je uplne logicke. A jsi opet jeden z tech co zavidi podprumerny  ucitelsky plat, pokud se ti to tak libi tak to muzes take zkusit, budes se muses nervovat pres den s arogantnima parchantama, o 13. a 14. platu si tak mozna prectes v podobnem prispevku jako je ten tvuj, ale na vyplatni pasce ho uz nenajdes. No a pokud si dobrych ucitelu vazis tak jim skutecne prejes aby pracovali za podprumerne platy???? to take nechapu co tim myslis? myslis ze ucitel ti bude kvalitne vyucovat jen za dobre slovo, nebo jen proto ze by si mel ze je to poslani??? Vzpamatuj se a pokud mas malo dovolene a nemas vice platu tak si najdi lepsi job a mozna prestanes i zavidet. Na zaver chci rict, ze ucitel nejsem a vice penez jim preji a svavku podporuji.
0/0
20.8.2003 20:10

Jindar

Statistika
Je jich moc,tot vse. Ve skolstvi je zamestnano temer 300 tis. , stejne tak ve zdravotnictvi (271 tis).. Ve skolstvi stav prubezne klesa o 2000 zamestnancu rocne , ve zdravotnictvi  je tomu presne naopak (+2000/rok).
0/0
20.8.2003 17:49

je to jedno

13, a 14, platy
nevím co vy víte o platech učitelů, je pravda, že je rozdíl mezio vesnickým a městským učitelem, ale co vím, průmer u učitelů se pohybuje mezi 13 až 16 tisíci měs., ve měste a to já která dělám 9 hodin denně u souk. firmy nemám, a ta částka je v čistém ......................................................................................
0/0
20.8.2003 17:49

Posleda

Nenechte se vysmát - učitel s 16 tis. čistého?
To by musel mít cca 22 hrubého
Učitelé na vesnici a ve městě mají v zásadě platy stejné - tabulkové. Jen ten městský má vyšší životní náklady a nemůže na záhumenku pěstovat zeleninu a chovat králíky...
0/0
20.8.2003 17:58

Pepan

Re:
Jak jednoduché. Přestěhoval byxh se do nějaké vesnice.
0/0
20.8.2003 19:59

stirlingx

13 a 14 platy?
Učitelům a všem co řvou po 13 a 14 platech bych pěkně nakopal. Kde to kdy viděli, copak rok má 14 měsíců? Vzpamatujte se! A učitelé... pohodička, prázdniny, ve dvě doma, že vám není hanba, zkuste si jít máknout do soukromýho sektoru a uvidíte jak vám bude práce smrdět, tam se musí jinak otáčet a na 13 a 14 nebo i 20 platy můžete zapomenout. Všichni státní zaměstnanci jsou jenom vyžírky kterej pošlou tento stát do pr..le...
0/0
20.8.2003 17:39

Posleda

Vysvětlení k 13. a 14. platům
a učitelům coby "státním zaměstnancům" jsem psal někde níže.
0/0
20.8.2003 17:45

jan-neodborář

manipulace!
Učitelé, nenechte se zmanipulovat odboráři typu Šalamonová, kterým jde jen a jen o vlastní zviditelnění a následně o odborářská koryta a osobní prospěch! Stávkou, při níž si vezmete jako rukojmí děti jen víc rozdráždíte rodičovskou veřejnost, která Vám není moc nakloněná - většinou přes osobní zkušenost vlastních dětí. Ať si těch pár nařvaných odborářů stávkuje jak chce, ale Vy použijte svůj vlastní rozum a střízlivý úsudek
0/0
20.8.2003 17:23

Posleda

A jaké tedy navrhujete konstruktivní a účinné řešení?
Jste neodborář učitel, nebo jen plamenný řečník?
Pokud jste učitel, jste snad s platem spokojen?
posledazavináčpost.cz
0/0
20.8.2003 17:43

jan-neodborář

Re:
Pokud je Vám známo, tak zavedením nové tabulky si i učitelé polepší. A to v situaci, kdy ve státní kase je díra a na víc prostě není, takže Vaše reakce je  přinejmenším podivná!!
0/0
20.8.2003 18:05

PM

Re:
Ve státní kase není žádná díra, ale cca 1000mld korun každý rok na útratu. Jde jenom o to, kdo urve větší koláč. Dosud to byli různí podnikatelé a bankéři a myslím, že by je mohli vystřídat učitelé. Chce to vydržet minimálně týden, ale lepší bude měsíc. Všichni vysokoškoláci (nemyslím bakaláře),kteří učitelům  závidí mohou do školství nastoupit.
0/0
20.8.2003 19:02

R

Co chteji????
Jestli se nezamlouvaji panum ucitelum platy tak at tahnout delat neco jineho.Nasral bych jim.Jina povolani jsou taky zodpovedna a taky ty dotycny nervou.
0/0
20.8.2003 17:12

Pavel

Re:
A kdo ty chytraku? Nikdo jinej uz mensi plat nema? Jo, mozna nejaka prodavacka, ale ta nemusi mit vysokou skolu a neni za ty haranty zodpovedna. Mel by ses utratit!
0/0
20.8.2003 17:33

jarda

Re: cha cha
vždy jsem si myslil že je člověk placen za práci a ne zato kolik škol absolvoval.........ale tady je to asi jinak !!!
0/0
20.8.2003 17:47

Re:
POTRATE.TU VSˇ DĚLALI ZA MÉ DANĚ.AT TÁHNOU DO HAJ.ZLÍKU
0/0
20.8.2003 22:17

DAJ

Re:
Ty jsi ale vul, ty asi mermomoci chces, aby pristi generace cechu byla pologramotna,.. pokud nekoho nebudes financne motivovat k praci tak samozrejme odejde za lepsi praci. A to se nebude dit, ale bohuzel se to uz stalo. Vesmes veskeri schopni ucitele ze skol uz davno odesli a jestli bude tato platova politika vlady ve skolstvi pokracovat, tak odejdou i ti prumerni a pak ti jako rodici zbydou v budoucnu jen oci pro plac, az zjistis ze tvoje nedostatecne vzdelane deti nebudou mit sanci uspet v konkurenci EU. Prumer vedomosti na zaka se neustale zhorsuje a je to samozrejme primo umerne odchodem kvalitnich ucitelu ze skolstvi do soukrome A ty kecy kvuli 13. a 14. platum uz me take nebavi, pokud jim ty penize tak zavidis tak se na to muzes klidne vrhnout. A mimochodem o tech platech se tak mozna pise v novinach, realita je ale trosku jina. Poznamka na konec, nejsem ucitel, muj plat je minimlane 2x vyssi nez jejich prumerny plat a urcite bych jim pral lepsi platove ohodnoceni. A stavku samozrejme schvaluji, maji na to pravo.
0/0
20.8.2003 19:18

Tomas K.

Prosim Pozor
Asi takle mili ctenari, nas system , myslim skolni system je natolik nelogicky, ze tomu opravdu spousta lidi nemuze zahranici. proc proboha na stredni skole se uci 13 predmetu cely 4 roky, kdezto treba v anglii se od 16 let ucite pouze 4 predmety, ktery si vyberete. pak v cechach sice umime vsechno, ale vlastne neumime nic. vsechny ucitelky a ucitele, chapu Vas. a myslim ze byste meli dostat pridano a ze Vase platy jsou s prominutim smesne. a s prominutim jednodenni stavkou rozhodne nic nevyresite. kdyz tak aspon tyden, minimalne. Soucasna vlada bohuzel neni moc inteligentni, aby toto pochopila a proto v pristich volbach prosim nevolte a neverte CSSD. VSEM PREJI HEZKY ZBYTEK PRAZDNIN. muj email> PROFIWEB2003@CENTRUM.CZ
0/0
20.8.2003 16:58

jura

pred vlastnim prahem
Každý by si měl nejdřív zamést před vlastním prahem. Jak se rodiče věnují dětem, kolik svého volného času jim věnují apod. Schovávat se za školu, plivat na učitele - to dokáže každý. Kantoři jsou odměňováni zoufale - to je bez diskusí. I proto se na ně většina národa díva skrz prsty. Takže pokud se nezmění pohled na profesi a celý komplex školství, tak takovou debatu můžeme vést za dalších deset nebo dvacet let znovu
0/0
20.8.2003 16:55

kiv

Re:
Co to placate za nesmysly? Porovnavat volny cas rodicu s pracovni dobou nami placeneho statniho zamestnance je naprosoto mimo misu, ne? Prave proto si snad platime u statu za to, aby nekdo kvalifikovany ucil nase deti. Pokud se mi nekdo snazi argumentovat, ze se o deticky taky blbe staram a mam proto drzet hubu na tema kvality ucitelu pripadam se jako v Kocourkove.
0/0
20.8.2003 17:06

mm

Re:
nedívám se na nikoho rozhodně podle výše jeho příjmů, a upřimně řečeno, je mi jedno, kolik kdo bere ... lidi hodnotím podle odvedené práce, podle jeho názorů a podle schopnosti se přizpůsobit době .. a je mi líto, vážení učitelé (POZOR - NE VŠICHNI - JSOU MEZI VÁMI VÝJIMKY !!!) - Vás opravdu hodnotit dobře nemůžu, a už vůbec ne kvůli tomu, že si berete za rukojmí rodiče a především DĚTI !!!!
Pročpak jste nevzali útokem ministerstvo školství nebo Úřad vlády v průběhu prázdnin? Protože jste si váleli ninimálně 6 neděl šunky, zatímco většina národa si nemohla dovolit zůstat doma obvykle více než 14 dní, protože tu práci za ně nikdo neudělá !!!
0/0
20.8.2003 17:10

venomacek

nechápu
požadavek kantorů na 140 /nebo kolik přesně/ % průměrné mzdy.. Někdo má víc, někdo míň, přidat chtěj´ všichni. Tak kdo tady bude pracovat za průměr a míň ? Jestli to čte učitel - matematik tak prosím o odpověď...  
0/0
20.8.2003 16:46

agresor

Re:
No jasne ze nejaka trubka, co zameta zachody nemuze mit prumernej plat. To samy se tyka kolbenkaru, nadrazaku, a leckterych dalsich, jelikoz tu jejich praci muze vykonavat kde kdo (po drobnym zaskoleni) ... Bohuzel realita je jina a v tomhle state se vzdelani nevyplaci (bodejt by taky vyplacelo, kdyz nam vladla delnicka trida a ted nam vladne zase delnicka trida, ale maj fialovy saka ...).
0/0
20.8.2003 16:52

petr

Re:
Prosil bych toho matematika jeste o propocet na hodinvou mzdu ve vztahu k normalnimu fondu pracovni doby t.j. 2016 hod/rok standardniho zamestnance se 4 tydny dovolene a prumerne max. 6 dny svatku versus skutecnou prac. dobou ucitele na ZS. Obavam se, ze pak se dostane nekam k 250% prum hod. mzdy.... A plky o domaci priprave necht laskave rychle zapomene, neb kazdy trochu slusneji placeny zamestnanec se musi nemalou cast sveho volna tez zabyvat studiem ci jinymi cinnosti souvisejici s jeho pozici.
0/0
20.8.2003 16:55

Tom

Re: (petr 20.08.2003 16:55)
Nejsem pro Vás ten správný matematik : Vám nikdo nemůže SPRÁVNĚ, jak byste si představoval, odpovědět. Pro Vás a další lidi s podobnými názory, je jediná možná alternativa - jít do školství a učit. Na vlastní kůži si vyzkoušet to nicnědělání v rozeřvaných třídách arogantních dětí. A budete mít ...samé prázdniny, nic nebudete dělat - protože budete neschopný i kdybyste se přetrh a samé prachy za to nicnedělání...PROČ ASI NEPŮJDETE, TUŠÍME VŠICHNI. PS: ani já bych to nedělal. A nedělal bych to ani za dvojnásobek platu.
 A ještě pořád tady někdo bude vykládat dopodrobna "VÝHODNOST a LUKRATIVNOST" tohoto povolání? Pak je trapný a ne zcela upřímný. VŠICHNI víme, že povolání kantora je mimořádně vysmívané a podceňované, protože každý chodil do školy a ví vše nejlíp. Každý dělá, jakoby v ostatních povoláních byly jen samé hvězdy. Přitom všude jsou i ulejváci a nekvalitní pracovníci. Jen se podívejte kolem sebe. U učitelů by bylo vhodné, tak jako u ostatních povolání, konkrétně pojmenovat flákače a škůdce dětí a nikoliv všeobecně tady nadávat na všecjny kantory pořád dokola. Je to o ničem. 
0/0
20.8.2003 17:26

DAJ

Re:
Po dlouhe dobe konecne objektivni prispevek. Jsem rad, ze se konecne nasel nekdo, kdo nezavidi vysokoskolskym ucitelelum podprumerne platy + 13. a 14./o kterych se vetsinou pise jen v novinach, ale realita je trochu jina/. A take souhlasim, jak kazdy pise jak je to povolani vyhodne, 250 procent prumerne hodinove mzdy atd., zajimave je , ze pred skolama nestoji fronty zajemcu o praci,.. CIm to asi bude?? Jsou na to pouze tri odpovedi, ..... 1/. Lide, kteri jsou vysoce kvalifikovani a schopni-ti za prumerny plat ucit nebudou/to je zcela logicke/. 2./ Prumerni ucitele, vetsinou starsi vekove rocniky, kteri uci jiz 20 let a berou uz uceni jako povinnost a logicky vlastne pro ne neni na trhu prace jina pozice 3./ Spousta zvanilu jako tady na i-dnes, kteri vychodili tak tak zakladni skolu nebo se vyucili a umi tak akorat blbe pindat.
0/0
20.8.2003 19:47

Re:
ONA TOTIŽ TA FRONTA NA PRÁCI SE V CR NESTOJÍ NIKDE.
0/0
20.8.2003 22:22

Petr

Stavkujte
Naprosto souhlasim s uciteli. At stavkujou, dokud ten hurvinek Spidla nevypadne od koryta
0/0
20.8.2003 16:36

petr

Vyhodit!!
Par tech nejvetsich rvounu povyhazet a bude pokoj. Denne jsem konfrontovan s udesnou urovni naseho skolstvi potazmo ucitelu takze nechapu, za co chteji vice penez. Az jako zbytek vsech zamestnancu budou muset opravdu pilne pracovat, denne bojovat o udrzeni na svem miste, vzdelavat se, prescasy apod. tak at pak dostavaji platy na urovni prosperujici firmy. Zajimave, ze ucitele soukromych skol jaksi nestavkuji....
0/0
20.8.2003 16:33

night

Re:
ovsem to je dane taky tim ze maji vic penez ze ....
0/0
20.8.2003 16:36

petr

Re:
Asi taky za neco vic stojí, ne?
0/0
20.8.2003 16:42

night

Re:
no, byl jsem 4 roky na soukrome skole a platil jsem hodne velky peniz a muzu s klidnym svedomim rict, ze NENI rozdil mezi uciteli, je to jen o stesti..nekde je lepsi ten nekde zas jiny. I mlady ucitel muze byt naprosto neschopny, i schopny profesional nemusi umet ucit....
0/0
20.8.2003 16:50

PM

Re:
Z Vašeho příspěvku vyplývá, že jediné řešení je totální privatizace školství a kdo na to nebude mít, tak ať má klidně negramotné děti a nebo si je učí sám doma.
0/0
20.8.2003 17:47

Václav

Učitelé vydržte!
Nedejte se od vlády opít rohlíkem, jako se to stalo už tolikrát a náprava oceňování vaší profese veškerá žádná. Zlobit se s dnešními, z mnoha rodin nemajících na řádnou výchovu svých ratolestí čas, nevycválanými dětmi, to musí být věru fuška. Když už se je snažíte vychovávat, tak za slušnější peníze. Však řada odborových svazů se vás chystá podpořit, nebudete v tom sami. A těm, co tu kecají v diskuzi proti vám, doporučuji, aby snad v září nechodili nikam na úřady, protože pokud se sjednotí odbory státních zaměstnanců, nebude možné vyřídit zcela nic.
0/0
20.8.2003 16:30

petr

Re:
Souhlas. Soudruzi vydrzte!!! Nejlepe aspon tak dlouho, az se zjisti, ze valna vetsina z Vas je zcela zbytecna. My na Vas prestanem platit dane a dame deti do soukromych skol. Ve vysledku to mozna vyjde trochu draz, ale aspon nebudete nase deticky prznit svym neumetelstvim a socialistickymi modely chovani!!!
0/0
20.8.2003 16:40

Tom

Re: (petr 16:40)
soudruzi, jako např. pan Petr, požadují státní školství špičkové úrovně. Ještě se nevymanili z trhoveckého fundamentalismu plyšákové revoluce. Kvalita se musí zaplatit a obecné odsuzování a agresivita proti všem učitelům je naprosto bezcílná. Fata morgana - Já být učitel, samozřejmě prchám do jiného odvětví, nečekal bych roky a desetiletí, že opravdu, ale opravdu teď už konečně školství bude prioritou. Ale kdybych tak moc měl své povolání rád, že bych jinde pracovat nechtěl, po všech těch zoufalých článcích novinářů v médiích a naprosto hysterických reakcích veřejnosti, bych "učil" dle uváděných rad v diskusích. Choval bych se totálně neschopně a bez zájmu o profesi: 1. vůbec bych neučil, jen bych proseděl ve škole těch pár minut denně při dobré kávičce! 2. v té době bych si vyřizoval soukromé záležitosti hlavně zaměřené na job mimo školství! 3.děti bych samozřejmě také nehlídal, nechal bych je  mezi sebou vzájemně "pobít" - šikana nešikana! 4. mohly by se před mýma očima zhulákat, zkouřit ...jako neschopný učitel za těch pár kaček bych to rád přehlížel! 5. pouze v den výplaty kapesného bych se hodil do gala a s velkým přemáháním bych se dětí zeptal, jestli mají ještě co kouřit a chlastat. O jejich dalších aktivitách v oblasti jejich zájmu se radši šířit nebudu. atd. Kdo má oči a uši ví, jak se nemalá část našich dětí nevhodně a bez zábran chová.Tak takhle nějak maká neschopný učitel. Jestli jen jednu věc z těch pár mnou vymyšlených nedělá, pak nemůže být ve státním školství brán za neschopného a líného vyžírku. Za tu drobotinu, co bere, to plně státnímu školství vyhovuje. PS: stovky miliard "se" vytunelovaly známo i neznámo kam. Neměly by se všichni kritici učitelů zapřít tímto směrem?! Proč se někteří z Vás vybíjejí jen na učitelích? Aha, zapomněl jsem, jsou vždy při ruce a je to v obecné rovině, tudiž  beztrestné. Diskuse o nich nevede nikdy nikam, protože jejich nadřízení je ztrapňují kde mohou. Např. 13. a 14. p
0/0
20.8.2003 21:30

Tom

Re: (Tom 20.08.2003 21:30)
...13. a 14. plat (a nevymysleli ho učitelé)  jinde vesměs funguje jako prémie. Jen ve školství se s ním kupčí, dostává ho každý, neboť se s ním dorovnává  plat. To aby aspoň o vánocích a dovolené se mohli trochu rozšoupnout. Škoda řečí, učitelé jsou v pasti. Budou odcházet další kvalifikované mladé síly. Za těchto podmínek, ruku na srdce, by tam žádný z nás nedělal.  
0/0
20.8.2003 21:43

night

kdo z vas vi o cem mluvi ? vite co se stalo ve skutecnosti ???? asi ne kdyz to ctu, ucitele meli driv tusim dvanact platovych trid, ted jich melo byt ?16? no a penize byly rozhozeny spravedlive. ALE >>> normalni ucitel prechazi z jedne tabulky do druhe s maximalne jednim nebo dvema stupni nahoru..tj. kdyz mel driv stupen 10 dneska ma 11 nebo 12 >>> praxe : na 11 stupni je mene penez nez drive na stupni 10 :)) oni nestavkuji za zvyseni platu, ale za to aby jim neubrali...takova je realita, za to stavkuji ucitele na vesnici
0/0
20.8.2003 16:04

JJ

Re:
No, z vašeho příspěvku mám také pocit, že ani vy nevíte, o čem mluvíte ani co se stalo ve skutečnosti.
0/0
20.8.2003 16:13

night

Re:
hovoril jste se nekdy z nekym z dane skupiny lidi o tomto problemu ? ja ano...a tohle mi rekli. a vezte ze to nebyl jeden clovek, ale hned ucitelu 13 z male vesnice v jihomoravskem kraji
0/0
20.8.2003 16:22







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.