Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Do schránek míří půlkilový katalog

V těchto dnech se rozjíždí distribuce nejrozšířenější tištěné publikace dodávané milionům domácností zdarma. Švédský obchodní řetězec Ikea rozdělí do 31. srpna rozdělí mezi domácnosti od Šanghaje po Seattle 130 milionů výtisků katalogů svých výrobků pro nadcházející sezónu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Zdeněk

Je to otřesné plýtvání s finančními prostředky
včera nám to hodili do schránky a lidé, drtivá většina, to vhodila hned do popelnice. Neměli by raději snížit ceny svého předraženého zboží?
0/0
22.8.2003 12:07

Firestrater

Re:
tve marketingové názory jsou opravdu obdivuhodné...
0/0
22.8.2003 12:52

neználek

Re:
Určitě nejde o "obdivuhodné marketingové názory", ale proč mám mít doma katalog na zboží, které nechci. Proč mám být každý týden přesvědčována o té nejlepší chladničce, myčce když v těchto materiálech nejsou  úplné technické údaje inzerovaného nejlepšího výrobku. Nebo je pro nás opravdu nejdůležitější zajet si x km pro ten "nejúžasnější jogurt" a pod. Stejně nakupuji, tak jako většina národa, pouze ty výrobky které potřebuji a hlavně na které mám finanční prostředky. A ještě k "MARKETINGU", který je houby platný, když v daném obchodě chybí fungující pokladny a nebo opravdu odborníci, kteří jsou schopni zákazníkovi vysvětlit proč je výhodnější tento nebo onen výrobek.
 
 
0/0
22.8.2003 13:15

Amy

Re:
Katalogy IKEA jsou náhodou moc pěkně udělané a doufám, že ten "svůj" výtisk ve schránce najdu. Trocha inspirace nikdy neškodí a IKEA přece nikoho nic nakupovat nenutí!
0/0
22.8.2003 15:19

Rejpal

Re: Do smetí ?
Pokud bydlíš na Severní Moravě, tak dnes skoro v každém vchodě paneláku, kde mají krabici na reklamy bys jich našla desítky. Já jsem to zatím nevyhodil, ale ten nábytek uvnitř není to co by se mi líbilo. V mém případě a většiny v našem baráku jsou to vyhozené peníze.
0/0
22.8.2003 20:41

JAMA

Re:
Milý pane neználku! Za prvé dáváš do jednoho pytle katalogy IKEA a ostatní reklamní materiály, což i při nejlepší vůli prostě nelze. A ten nejdůležitější marketingový krok, kterým mě IKEA na této akci zaujala nejvíce  je ten, že se každá domácnost nalepením či nenalepením samolepky mohla rozhodnout, že ten katalog chce či nechce. Aspoň v našem regionu - Brno - to takhle bylo udělané. Jinak je to ale samozřejmě bussines. But first think..
0/0
22.8.2003 16:10

Fantomas

Re:
A kde se ty nálepky braly, já ji neměl.....  ale katalog mám, to bude mít mamina radost!
0/0
23.8.2003 0:41







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.