Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Škoda pod VW vyrobila čtyřmiliontý vůz

Na výrobních linkách mladoboleslavské automobilky se opět oslavovalo. Škoda Auto vyrobila čtyřmiliontý vůz od začlenění firmy do německého koncernu Volkswagen. Jubilantem se stala Fabia Combi, jeden ze tří modelů škodovky. Před dvanácti lety vyráběla pouze jediný typ.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

zdeněk

Žvásty pana Kulhánka.
Proč se pan Kulhánek pořád ohání minulostí ?? Jaký pokrok od roku 91 udělali automobilky jako např. Renault, Peugeot, Citroen a vlastně všechny ostatní ? Myslím, že na autech a počtu modelových řad ostatních výrobců je ten pokrok vidět !!!  A proč pan Kulhánek nemluví o budoucnosti ??? Protože značka Škoda žádnou budoucnost nemá !!!!  To, že pan Kulhánek nemluví o dalších modelových řadách (jako MPV, VW Touran, Sharan, vozidla této kategorie jsou prodejním hitem téměř všech automobilek ) znamená, že Škoda nic nového prodávat nebude. Pan Kulhánek z obchodního hlediska lhát musí, protože, kdyby přiznal, že značka Škoda bude končit, lidé by ji přestali kupovat !
0/0
2.9.2003 19:13

Spiteful Evilman

Re:
A nasazení Škody Fabia WRC v podnicích MS Rallye sleduje takový marketingový cíl, že to bude jediné auto v celém podniku, které  nese značku, která neexistuje.
Neposloucháte příliš často Radio Jerevan?
Spiteful Evilman
 
0/0
3.9.2003 7:41

konzervativec

technologicke zlepseni
A nebylo by lepsi misto snizovani poctu valcu viz. FABIA 1.2 HTP jit radeji cestou technologickeho pokroku, jako napr. MITSUBISHI CARISMA 1.8 GDI, nebo motor VW FSI, u kterých se snizuje spotreba pomerem palivo/vzduch 1:40 specialni upravou spalovaciho prostoru ? Pak muze byt objem, kroutici moment o tretinu vetsi, pri stejne spotrebe jako 1.2 HTP.
0/0
2.9.2003 17:22

šejk

Ale ty parametry
Super - gratuluji, ale co na to spotřeba oleje u Fabií - moc se o ní nemluví, ale v servisní knižce to je černé na bílém - norma spotřeba oleje motoru 1.2/74kW je 1litr na 1000 km . No nic třetí tísíciletí.
0/0
2.9.2003 17:18

tomas holek

Re:
Na mam v servisni knizce sve Octavie take napsano, ze spotreba oleje muze byt u naftaku az 1 litr na 1000 km.
Ve skutecnosti je spotrena 1/2 litru na 30.000 km.
   
0/0
3.9.2003 0:37

Big Ben

Nezdá se mi informace o poklesu zájmu o Superby
Byl jsem na dovolené na Slovensku a znatelný počet Superbů na silnicích ve větších městech mne velice udivil. Na venkově se zajisté proháněly 120 (nic proti nim).
Řekl bych, že na Slovensku Superby vytlačily "luxusní ojetiny" asi kvůli ceně, či co. Nebo tam prostě umí prodávat. Nechápu čím vzniká ten pokles?
0/0
2.9.2003 17:09

Dall

Re:
Ja si myslim, ze je to otázka myšlení. Superb je skvělé auto. Sám ho mám TDI PD a nemůžu si stěžovat. Myslím si, že spousta lidí má odpor k českým autům. protože jsou vyráběné u nás. Je jedno, že je tam německá technologie, ale pořád je to pro ně české auto. Při výběru jsem volil mezi Mondeem, Passatem a Superbem a vyšel mi jednoznačně bezkonkurenčně Superb. Vnitřní prostor, výbava cena a nemůžu si stěžovat. Mám už 4 Škodovku a jsem maximálně spokojený. Člověk se musí o auto starat a pak jezdí bez problémů.
0/0
2.9.2003 17:33

tomas holek

Re:
   Mas uplnou pravdu.
0/0
3.9.2003 0:33

Ondra Vejvoda

Re:
Tak to Vás docela lituju, VW i Ford je o 100% lepší volba než Škoda.
0/0
3.9.2003 7:10

Spiteful Evilman

Re:
Nemohu posoudit, sám vlastním Audi, ale fakt je ten, že Superb je lepší volba než Passat už jen díky měřitelným parametrům.
Mě však bohužel štve ta věc, že pro všechny automobilky v rámci koncernu jsou využívány stejné prvky, což působí velmi trapně. Jsou to třeba ovladače el.pojezdu oken (mám v A8 stejné jako Passat a asi i Octavia) apod.
Ale jsem rád, že Škoda jako česká značka přežila a rozvíjí se. Jestli to dělá dobře pod německým managementem, nebo pod čínským, je mi úplně fuk.
Spiteful Evilman
0/0
3.9.2003 7:53

Dall

Re:
Uvedte mi duvody, proc jsou Mondeo A Passat lepsi nez Superb, prosim. Mel jsem je oba na tyden pujcene na vyzkouseni a asi jsem neco prehledl. Diky
0/0
3.9.2003 11:15

Spiteful Evilman

Re:
Já si myslím to co říkáte vy - Superb je na tom lépe. Bohužel plno čecháčků se cítí lépe v cizím trakaři, než domácím kočáře. Bohužel není to jen o automobilech, je to generalizovatelné.
S.E.
0/0
3.9.2003 16:31

Hugo

HTP
Čekal jsem od nového motoru HTP nižší spotřebu. Po městě to jezdí skoro za 7!
0/0
2.9.2003 15:25

Rad

Re:
Jezdim po Brne kolem 5.5. Kdyz chytnu zelenou vlnu tak ipod 5.
0/0
2.9.2003 15:54

be

Re:
tak netankuj 91, šetřílku
0/0
2.9.2003 15:59

Killer

Re:
 
Máš těžkou nohu. Dá se jezdit kolem 5 litrů. Bůhví jak to auto honíš!
0/0
2.9.2003 16:14

vita

Re:
mě se to nezdá moc, podle výrobce je ve městě spotřeba přes sedm litrů a jestli jezdí někdo za míň tak to už je nohama
0/0
2.9.2003 16:35

Jaroslav

Re:
Deset dni jsem HTP měl půjčený jako náhradní vozidlo, byla to Fabča v kombíku a průměr vycházel kolem 8,5. Ale převážně po městě a vyloženě jsem na spotřebu nejezdil. Ale docela jsem rád, že už zase jezdím svoji oktávkou TDi, sice jen 66 kw, ale narozdíl od těch silnějších verzí no problemo a za 4 litry po dalnici.
0/0
2.9.2003 16:37







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.