Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Tvrdík bude rozhodovat o miliardách

Bývalý ministr obrany Jaroslav Tvrdík, který po prvním neúspěchu při prosazování strategie rozvoje armády na své snahy rezignoval, nastupuje do ČSA. Přichází ve chvíli, kdy firma stojí před podobně strategickým rozhodováním o miliardových nákupech nových letadel.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

,

,
0/0
9.9.2003 15:24

Rebel

:-)))))
No to je radosti, když je zase do čeho píchnout, že jo!
A máme tu nejlepší náladu! Protože už dnes, už dnes, už dnes!
A my nezávidíme, my jim to přejeme!
0/0
9.9.2003 15:15

vari

komu asi Tvrdik bude volat
Prepokladam, ze se o koupi letadel bude exministr Tvrdik telefonicky radit s majitelkou bordelu v Nuslich, kterou nezna a vlastne ji ani nikdy nevolal...
0/0
7.9.2003 18:56

vari

komu asi Tvrdik bude volat
0/0
7.9.2003 18:55

tomas

je to guma
je to guma
0/0
5.9.2003 14:37

**

Dalsi zanik
Tak je to v pohode.Jarous jde dohnat dalsi podnik ke krachu.Bohuzel mel jsem tu moznost pracovat vedle p.Tvrdika v dobe kdyz byl jeste malej prdola a musim se smat.Cokoli Jarda delal tak slo do kopru.Kdyz byl jeste na sprave zahranicnich vztahu jako malej porucik a po te tam zdatne lezl urcitym lidem do p........ a dostal se na dobre misto tak to zacalo jit do kopru.Po te stvoril HUVSMO to slo malem do kopru hned za rok.Nastesti odesel na Volarezu a jini lide toto po nem zachranily.Volareza fungovala tim,ze  p.T...... rozdaval panum Svabikum a jinym co se ukazou v CSA poukazy na zajezdy.No a tak to slo az byl ministr,kde take vse pohnojil.Je to clovek bez patere a jde tak vlaje kabat.CSA se stane pouze dalsi stanici,kde boudou stari dustojnici,ktere p.Tvrdik si pritahne.Jezis to bude des.
Jardo je mne z tebe na b........!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
0/0
5.9.2003 11:14

zab

Re:
Koukám - dvě hvězdičky.Pořád ještě poručík?
0/0
5.9.2003 13:50

svobodny obcan

Re:
No Tvrdikovi sice chybi schopnosti, ale a to vic ma sebevedomi a cilevedomosti. K tomu patek nepotrebuje.
Videl jsem ho v Kotli a muzu rict: Tvrdik je namysleny, sebevedomy frajirek se silnym egem.
0/0
7.9.2003 23:38

neregistrovanej Antišprdla

Re:
ty nejseš Vendula, ty seš fakt to co píšeš.
0/0
5.9.2003 10:46

Vendula

Re:
No jo, když ty toho nikdy moc nenapíšeš...
0/0
5.9.2003 10:56

Vendula

Re:
Ať žije KSČ a soudruzi Lenin, Stalin, Brežněv, Grebeníček, Ransdorf, Klaus a celý zbytek vlády! Zítřek patří nám! Soudruzi kupředu a lidé bděte! Hamba USA!
0/0
5.9.2003 11:06

Vendula

Re:
na to, že jste byl vynikajícím svazákem a máte dvě střední školy skutečně dost ubohé
0/0
5.9.2003 10:45

Vendula

Re:
kdo mne prásknul
0/0
5.9.2003 10:50

Sisko

Tvrdik je zarukou , ze CSA nebudou vytunelovany Modrymi ptaky.
Spidla a jeho koalicni partneri spravne rozpoznali ze ODS chce vytunelovat dalsi uspesny podnik a vcas dosadili do cela razantniho Tvrdika .
 
0/0
5.9.2003 10:37

neregistrovanej Antišprdla

Re:
tak zase vykakat, vyčůrat, skotskej střik a pak pěkně zase do svěrací kazajky a polstrovanýho pokojíčku. Kóóóónééééc vycháááázek! A Siskovi dejte ještě brom a něco na uklidnění.
0/0
5.9.2003 10:46

Jirka

Re: Blábolíš
Mám hodně společného s CSA a můžu říct akorát to, že to rozhodně není úspěšný podnik. Celý vedení CSA má z Tvrdíka akorát kopřivku a Správa letiště (kam měl "trafikant nastoupit") si jen oddychla!
0/0
5.9.2003 10:57

MartinFX

Re:
Kromě toho, že jsi úplně vedle bych chtěl znát Tvůj názor pokud by se za Tvrdíka situace obrátila a podnik by klekl na kolena. A je úplně jedno,jestli ho nějaký management záměrně vytuneloval - což se dá jakž takž prokázat, anebo nějaký management svým amaterismem dovede k nule. Výsledek je stejný. Co řekneš Sisko potom ?
0/0
5.9.2003 11:56

Berňák

NEJBOHATŠÍ TRAFIKANT NA SVĚTĚ
Vláďo, Stando, sežeňte mi také nějaký podobný dobře placený job!
0/0
5.9.2003 10:34

Vendula

nalijme si čistého vína
jak říkáte stane v čele ČA neschopný a nekovalifikovaný člověk. Přesto se s vámi vsadím, že ČA budou v pohodě existovat dál... Jak je to možné? A takových pozic a firem je mnohem víc... Naskýtá se otázka: K čemu vůbec nějaké kvalifikace je, když všechno šlape i bez ní
0/0
5.9.2003 10:31

Vendula

Re:
... že by invaze Humrů
0/0
5.9.2003 10:43

Cocotus_Interruptus

Uff
To je vyborne. Psychicky labilni nekvalifikovana kancelarska krysa, ktera neumi anglicky, bude sefovat narodnim aerolinkam, zatimco clovek, ktery v CSA odpracoval vic nez tricet let a vypracoval se az na sefa firmy, je na hodinu vyhozen.
Huraaaa!!! Nejni nad teplou socdemackou trafiku. To by se jeden zblil....  
0/0
5.9.2003 10:21

Kryspin

Poznamka
McDonell - Douglas typ MD-80/81 je typ letounu ve stejné kategorii jako B-737. Jenže pokud vím, McDonell - Douglas skončil tak, že ho právě koupil Boeing a výroba MD-80/81 byla ukončena aby jeden koncern nevyráběl dvě letadla stejné kategorie sobě si konkurující. Takhle se likviduje konkurence. Koupí se celá firma. Jinak taky nevím, proč jak ve vojenské tak civilní letecké technice přestala existovat post-Sovětská část světa. Nové letouny Antonov, Jakovlev a podobně jsou fakt hodně dobrá, co jsem četl. Vojenský letoun Su-37 je i západními odbroníky tiše hodnocen jako nejlepší na světě. No - jako jsou důvody ignorace těhto výrobců? Špatný servis? Pochybná země původu? Náklady na provoz? Podlemne tohle jsou kecy. Důvody jsou politické.
0/0
5.9.2003 10:17

Vendula

Re:
Já jsem dokonce čtla, že nová post-Sovětská letadla mají ke každému stroji přidělenou pětičlennou skupinu mechniků, kteří jsou k tomu stroji "vázáni" a putují s ním po celém světě. Dokud letadlo lítá, mají tito lidé zaměstnání - ve chvíli kdy jde do šrotu jdou i oni. Takto je zaručen špičkový servis sovětských letounů (se "SUčkem" je těch mechaniků ještě víc - musí umět 3 světové jazyky a musí to být abstinenti). Být po mém, tak u nás lítají POUZE sovětská letadla  
0/0
5.9.2003 10:26

jaason

Re:
no comment :-)
0/0
5.9.2003 11:29

boygeorge

Re:
Mýlíš se , řada MD-80//81 je i nadále vyráběna jako B-717. Najdeš to na www.boeing.com. Jinak post-sovětská produkce tone v problémech všeho druhu a snaží se prosadit aspoň v zemích jako je Čína , Indie a Iran, koneckonců armáda ČR uvažuje o transportních letadlech AN-70, dodaných v rámci deblokace ruského dluhu, ale nikdo nedokáže říct, zda tato letadla vůbec budou vyrobena (výroba na Ukrajině)
0/0
5.9.2003 10:50

Vendula

Uvdíte co Tvrdík nakoupí
V zásadě se bude rozhodovat mezi Airbusem a Bójingem a vzhledem k vlivu CIA se přikoloní Bojingu, protože ten se jako celá Amerika potácí v bídě a ČA mu tímto vytrnou trn z paty. Samozřejmě Tvrdíka ani nenapadne porozhlédnout se po strojích lecinějších, modernějších a nenáročnějších na údržbu, jakýmy jsou IL-273, nebo Jakovlev-ZX508... Případně vyrobit si kvalitní letadla svoje v Aero Vodochody a poskytnout naší kvalifikované prac. síle důstojné zaměsrnání. To by mu USA nikdy neodpustily. Až vládu v naší zemi opět převezme lid a KSČ, nebudeme se ptát žádného Bushe a nakoupíme dle zájmů socilaistické vlasti.  
0/0
5.9.2003 10:08

Jirka

Re:
Vždyť je to bývalá guma. Ten nenakoupí nic jiného než to co mu dříve nevyšlo! Budou to GRIPPENY!!  Co jiného. Naše aerolinky budou rarita.
0/0
5.9.2003 10:15

jaason

Re:
ukaz mi jediny cesky mozek, ktery navrhne dopravni letadlo. navis o cem mluvis, to chce jine vzdelani, nez je clovek schopny u nas dostat. neco jineho je kvalifikovana prace a neco jineho je pro ni praci vymyslet. a ze by ruska letadla byla mene narocna na udrzbu, potazmo ze by bylo snadnejsi a spolehlivejsi ziskavani nahradnich dilu, o tom nebudu urcite pochybovat jen ja. posledni bod - z clanku vyplyva, ze tvrdik se spise prikloni k airbusu. osobni nazor - letel jsem obojim jak na kratke vzdalenosti, tak pres ocean. airbus je lepsi.
0/0
5.9.2003 11:27

Jimi

Copak nemusím se přihlašovat ?
Tak nevím, včera Idnes annoncovala nutnost registrace co se děje, rozmysleli si to ?
0/0
5.9.2003 9:54

Kornoutek

Re:
U ekonomickejch článků to neplatí.
0/0
5.9.2003 9:59

PTAK

Re:
Bude to asi proto, že lidi píšou sprosťárny, takhle sice můžou taky, ale přece jen budou registrovaní a už si trochu dají pozor na hubu :o)
0/0
5.9.2003 10:03

Janina

Re:
Ano, registrovaný na nové vymyšlené adresy. A tím se to značně zlepší. Ani všichni vulgaristi nejsou žádní blbci.
0/0
5.9.2003 10:23

PTAK

Re:
To máš pravdu, ale Ti slušněji vychovaní, kterým to občas ulítne si dají trochu pozor. Navíc, pokud chtějí ty příspěvky zveřejňovat v novinách tak to takhle bude lepší
0/0
5.9.2003 13:17

Jimi

Re:
No nevím, spíš bych řekl, že Idnes zvýší počet uživatelů zpřáteleného provozovatele freemailu, což je asi jediný skutečný důvod pro zacvedení povinných registrací.  Jinak blokovat nepřístojné příspěvky lze zablokováním např. IP adresy.
0/0
5.9.2003 14:31

Lada

Re:
A jak bys blokoval IP takovejm modemistum, kterym se prideluje dynamicky, skolakum, kteri se stridaji na jednom pocitaci, nebo podnikovym, ve kterych jedina verejna IP je router? Zakazeme je preventivne vsechny?
0/0
7.9.2003 11:44

PTAK

Re:
0/0
5.9.2003 10:03

PTAK

Dobrý frk ........ :o)
Včera jsem slyšel dobrý komentář na tohle Tvrdíkovo jmenování, pokusím se ho citovat: "Už jste slyšeli o té nové TRAFICE ex-ministra Tvrdíka???"  Tohle říkali na Impulsu (aspoň myslím) a dost se jim to povedlo! A taky tam byla nějaká poznámka, že ex-ministr by ve výběrovém řízení neprošel ani prvním kolem, protože prý nesplňuje základní podmínku, prý neumí anglicky. Nevíte jak to doopravdy je? Fakt je, že je to sfinstvo! Kdyby to místo vyhrál ve výběrovém řízení tak by se v tom lidi taky šťourali, ale tohle je podfuk. Jestli je tak zásadový, jako když odstoupil z ministerstva, tak odstoupí taky. Pokud ne tak asi bude mít spoustu nových přezdívek, a myslím, že se mu nebudou zrovna líbit.
0/0
5.9.2003 9:54

Dredwerkz

Kdy se konecne ta pakaz
co volila socany probudi ? Vcera jsem sledoval kotel a co predvadelo to tluste prase ministr povalecu Skromach to byl uz vazne hnus, ktery dokonce predcil teatralni vykony profesionalni placky Tvrdika. Jsem zvedav jak se zejmena levicova holota postavi k novym slibum starych podvodniku.
0/0
5.9.2003 9:50

hehe

Kam to vsechno speje?
Tak to sem jeste nezral,videli ste nekdo nekde vyberove rizeni ci konkurs??na misto reditele CSA?? Ja tedy ne! Takze tohle narychlo upecene misto pro klucika Tvrdika,znamena pouze to ze ,Tvrdik bude delat to co rekne rada...tudiz stat....tudiz Spidla a jeho parta. Uz to tady rikam hodne dlouho,ale porad tady budou sv.ne u koryt a porad ,nic se nezmenilo,porad se krade,uplaci,tuneluje,je to vsechno v pr.eli !!  
0/0
5.9.2003 9:45

neregistrovanej Antišprdla

to je panečku bordel
socani nasaděj do tak důležitýho místa nerváka, kterej brečí, jak na něj někdo zvýši hlas. A todle bude rozhodovat vo miliardách. Prostě Šprdlo, ty seš eso nad esa. Btw viděli jste včera to prase Škromacha v Kotli? Já bych ho dal vyškvařit do opravdovýho, šmejda prolhanýho!
0/0
5.9.2003 9:32

zajda

Bléééééééééééééééé
Ty vole Tvrdík, ty seš guma se vším všudy,.......
0/0
5.9.2003 9:27

david

Kde jsou?
Kde jsou všichni bojovníci proti opoziční smlouvě, kteří křičeli, že si ČSSD s ODS rozebírá posty ve státních a polostátních firmách. Když si je rozebírá sama ČSSD a když místo po křeslech v dozorčích radách obsazuje místa generálních ředitelů, tak to jim nevadí? Členové dozorčích rad toho nemohou zase až tak moc zkazit, ti obvykle berou jen peníze za nic nebo skoro nic, ale generální ředitelé něco dělat musí, a proto toho zkazit mohou zatraceně hodně.
0/0
5.9.2003 9:05

Everton

Když si pořídím stranickou průkazku dostanu taky místo??
Když si vzpomenu koho na základní škole dokázali přemluvit aby šel dělat vojáka z povolání, tak je mnohé jasné - předpokládám, že Tvrdík procházel se čtyřkami. Shodou okolností a členství ve straně se stal ministrem, který nicmoc nedokázal - připravil reformu, která nebude realizována a občas si pobrečel, že nestíhá a má moc práce. Ale protože STRANA SE POSTARÁ, dostal prestižní a náročné místo, na které absolutně nemá. Tvrdík je pro mě normální průměrná zelená guma, kterému stranická legitimace pomohla k místu.
0/0
5.9.2003 9:00

DES

Re:
Přesně, i odnás ze školy šli ti největší tupouni na vojenskou školu .... ale je pravda, že i jeden kluk který měl dobrý známky, ale měl zase špatné sociální zázemí ... ale to byla opravdu jenom vyjímka ...
0/0
5.9.2003 9:05

david

Re:
Bylo samozřejmě i pár těch, co na vojenskou školu šli proto, že se jinam dostat nemohli z jiných důvodů, než byla jejich inteligence. Vzpomeňte si na socialistické (dnešní je jen o málo lepší) školství v provedení pro ZDŠ: holky, které měly v sešitech okraje a podtržená čísla hodin, dostávaly jedničky, kluci, kteří psali nečitelně nebo sešity vůbec neměli, pětky. Já jsem se na gympl dostal na druhý pokus s velmi odřenýma zádama a tam jsem rázem téměř exceloval jen proto, že jsem nikomu nemusel ukazovat sešity. A holky, které na ZDŠ mívaly samé jedničky, byly najednou rády, když vůbec prolezly. Tím ovšem nechci naznačit, že Tvrdík není trubka :-)
0/0
5.9.2003 9:17

david

Re: Guma
Na zelenou gumu je zjevně nadprůměrný. Což však samo o sobě mnoho neznamená :-)
0/0
5.9.2003 9:08

Otík

To si zase nahrabe z úplatků ten "doveda",čeho se budeme muset ještě dočkat než bude normálně???
0/0
5.9.2003 8:55

DES

tak to mě bobavilo ...
Specialista na leteckou dopravu Bém, já se na to fakt vykašlu, to se mohli jít zeptat i hajzlbáby do metra, jaký na to má názor ... Je to horší než za komančů ... ti byli asi blbější, ale zase tolik, nebo aspoň tak okatě nekradli ...
0/0
5.9.2003 8:48

karolina herera

A je to tady,
uz je vsem jasny proc musi byt prave toto individuum u klicoveho nakupu novych letadel. Vzpomenme slavny tendr na stihaci letouny, Tvrdika a "jeho" Gripeny. British Aerospace tehdy utratili hodne penez. At zije CSSD!
0/0
5.9.2003 8:43

Rado

To by me zajimalo,
, Jak nekdo, kdo nema o aeroliniich zadnou paru, muze stihnout do listopadu vyprodukovat rozvojovej plan. Dyt do te doby nebudou schopni ani pochopit jak to tam fungovalo do jejich nastupu.
0/0
5.9.2003 8:35







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.