Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Golf zaplatí miliony Čechů

Jedno z nejlepších tuzemských golfových hřišť v těsné blízkosti Karlštejna z velké části zaplatí všichni daňoví poplatníci v zemi. Stamilionové úvěry na jeho výstavbu a provoz nakonec skončily na bedrech státu, který z jejich prodeje inkasoval velkou ztrátu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

taptak

Da se verit novinari, ktery zamerne zkresluje?
Vubec se mi nelibi kritika ceny, za jakou se na Karlstejne hraje. Pan Prazak by se mel probudit ze sveho socialistickeho snu. Dokud se najdou lide, kteri daji za jednu rundu treba 50.000 Kc a naplni Karlstejn, ktery z toho bude uspesne prosperovat, bude stat 'jedno dopoledne' prave tolik. Druha vec je, jestli to mne, jako jedinci, za ony penize stoji. Nestoji mi to za 2.500 a po pravde receno, mi hra na Karlstejne nestoji ani za 1000 Kc a kolem teto ceny se pohybuje hra na HCP turnaji ve vsedni den. A jsem u jadra pudla - ta senzacechtivost, jak je podan uvod clanku, ktery taktne zamlcuje, ze se hovori o vikendove cene, stejne jako naprosty nesmysl, ze jen malokdo si muze na Karlstejne zahrat. 80 % golfistu, ktere znam, na Karlstejne hrali nebo aktivne hraji. Take me velmi mrzi, jak se ve clanku suse prechazi, ze se jedna o mistrovske hriste spickove kvality a za to se proste, pratele, plati! Kolik asi stoji pronajem hriste na Letne pro 22 fotbalistu? Tam take jen tak nepusti hrace FC Kotehulky, aby si 'cutli' a trochu zryli travnik. Prakticky na vsech oborech, ve kterych se v Cechach toci penize, parazituji podvodnici - za mrize s nimi! Pausalne to obratit proti golfu, jak pusobi tento clanek a nektere zakomplexovane prispevky, je velmi ubohe. Uz jen schazi, abyste, soudruzi, opet vyjeli v bagrech nicit golfova hriste, jako se tak delo za totality! Preju prijemny den a hezkou hru!
0/0
23.9.2003 9:05

Jarda

golf daňových poplatníků
Vyjadřovat nějaký názor na základě přečtení novinové zprávy považuji za nesmysl.
0/0
21.9.2003 20:31

grospic

Golf není sport je to jen vylepšení kariery
0/0
19.9.2003 9:29

taptak

Re:
Vazeny pane, je videt, ze o golfu a o sportu vubec vite asi jen z televizni obrazovky. Pokud mate pocit, ze je golf malo namahavy nebo fyzicky narocny, muzeme srovnavat napr. s technickymi disciplinami atletiky jako je hod ostepem, to nemluvim o skutecne vycerpavajicim dynamickem sportu, jakym je sportovni strelba. Prosel jsem radou sportu, takze si troufam zobecnit, ze ve sportech jako je basketbal, hokej, volejbal, fotbal, pingpong atd. obecne na rekneme krajske urovni, se trenuje zhruba 3x tydne po dvou hodinach tydne a na vikend vychazi jeden zapas. Obycejny prumerny amatersky golfista stravi golfem obvykle cely vikend, coz znamena obvykle 6 hodin ale bezne i 12 na jeden den. Lide, kteri maji cas a penize tak dokazou travit temer cely tyden. Krom toho, ze se clovek pri golfu trochu nachodi, jsou zde silne dynamicke pohyby, kdy se micek s primerenou presnosti drajvuje nekam za 200 m, ale i mnohem dal, dale zde mame rany od 50 do 200 m, kdy se snazime mic prihrat co nejblize k tyci, presne prihravky z nekolika metru az do desitek metru, vybusne udery z bankru, loby pres prekazky, stromy apod. a obvykle na zaver kazde jamky patovani velmi narocne na presnost a cit. Je to spousta ruznorodych pohybu a pokud je chcete skutecne ovladat brzy zjistite, ze byste na to spotreboval radu hodin denne! Ostatni sporty maji obvykle strandardni hriste s danymi vzdalenostmi, v golfu je kazde hriste jine, takze nevystacite s tim, co se naucite doma. Tolik znamych sportovcu fotbalistu, hokejistu, basketbalistu ... se pokousi golf zkrotit napr. Michael Jordan trenuje denne a ani po letech se nedokaze mezi profesionaly prosadit a presto se v Cechach najde pan 'chytrak', ktery prohlasi, ze golf neni sport. :)))) V golfu narozdil od mnoha jinych sportu, Vas skutecne jen tezko poskodi rozhodci, nauci Vas vazit si soupere (ne jako v kolektivnich sportech, kde pokud jste lepsi, snazi se vas zranit) a dokonce Vas nauci i vychazet s lidmi a to sice neni aspekt primo sportovni, ale podl
0/0
23.9.2003 9:47

DaVinci

A kdo plati fotbal?
Prizname se -- hraju golf. Nejsem clenem na Karlstejne nebo jinem exkluzivnim klubu (za sve clenstvi jsem dal 5000 Kč). Vybaveni me stalo neco okolo 40 tisic. Za mnoho jiny sportu se da zaplatit v pohode vice (jenom si to lidi neuvedomuji).  Myslim, ze si svuj golf platim ze svych poctive vydelanych (zdanenych) penez. A nazev clanku me v podstate urazi. Rekneme mi nekdo, kolik ja rocne platim ze svych dani za napr. takovy masove rozsireny sport jako fotbal? Ty lidi okolo Karlstejnu samozrejme podvodnici, ale je dalsich mnoho tisic golfistu, kteri maji urcite stejny pocit jako. Mame hole v ruce!!!!
0/0
17.9.2003 10:21

pja

Re:
souhlas
0/0
17.9.2003 21:49

TM

Golf je krasny sport, ale...
Tento clanek je bohuzel velmi tendencni a z casti take nepresny. Kuprikladu nema s opravdovou minulosti moc spolecneho. Puvodni iniciatori golfu na Karlstejne (jeste pred prevzetim Chemapolem) staveli hriste jen a jen v dobrem smysleni. Jejich idealizmus v dobrou vec vsak mimo deziluze o korektnim podnikani v CR nic neprinesl. Jiz tenkrat se do celeho projektu zacali michat subjekty, ktere ve vidine snadneho zbohatnuti vyuzili sve pozice na urcitych uradech k osobnimu obohaceni!
Od prevzeti Chemapolem a nynejsimi provozovateli  je situace neprehledna a pravdepodobne take pochybna. O jeji vyreseni a prozkoumani by se mely zajimat statni organy, ale tato cesta je asi v Cechach nemozna (nedokazi to posoudit, protoze ziji v zahranici).
Zminena nepresnost clanku, ktera svedci o dost chabych resersich a slusne receno jemnem zurnalistickem diletantizmu, vede i k pravedpodobne mylnemu spojeni s Vaclavem Klausem (i kdyz jsem nikdy nebyl jeho fanouskem...) a take k nekterym dosud publikovanym reakcim (specielne ve spojeni s hanenim golfoveho sportu). Je vzdy dost jednoduche pouzit nekolik znamych jmen a tim vyvolat reakce, at jiz pozitivni ci negativni. Ale takovyto pristup k veci ma s fundovanym zurnalizmem bohuzel dost malo spolecneho!
Na kazdy pad je toto golfove hriste na Karlstejne urcite jednim z nejhezcich v Cechach, jestlize ne v cele Evrope. Vetsina radovych clenu nema a nemela s temito pochybnymi udalostmi kolem hriste a jeho provozu co delat. Spise naopak... jenom se chteji venovat sportu, ktery s nejakou elitnosti a snobstvim jako sport ma skutecne velmi malo spolecneho! Je smutne, ze jeho povest je takto negativne ovlivnovana, jenom proto, ze je publikovan nepresny a tendencni clanek o tom, jak se nekolik jedincu  pokousi touto cestou o (dalsi) financi zisk...
0/0
15.9.2003 12:34

TM

Golf je krasny sport, ale...
Tento clanek je bohuzel velmi tendencni a z casti take nepresny. Kuprikladu nema s opravdovou minulosti moc spolecneho. Puvodni iniciatori golfu na Karlstejne (jeste pred prevzetim Chemapolem) staveli hriste jen a jen v dobrem smysleni. Jejich idealizmus v dobrou vec vsak mimo deziluze o korektnim podnikani v CR nic neprinesl. Jiz tenkrat se do celeho projektu zacali michat subjekty, ktere ve vidine snadneho zbohatnuti vyuzili sve pozice na urcitych uradech k osobnimu obohaceni!
 
Od prevzeti Chemapolem a nynejsimi provozovateli  je situace neprehledna a pravdepodobne take pochybna. O jeji vyreseni a prozkoumani by se mely zajimat statni organy, ale tato cesta je asi v Cechach nemozna (nedokazi to posoudit, protoze ziji v zahranici).
 
Zminena nepresnost clanku, ktera svedci o dost chabych resersich a slusne receno jemnem zurnalistickem diletantizmu, vede i k pravedpodobne mylnemu spojeni s Vaclavem Klausem (i kdyz jsem nikdy nebyl jeho fanouskem...) a take k nekterym dosud publikovanym reakcim (specielne ve spojeni s hanenim golfoveho sportu). Je vzdy dost jednoduche pouzit nekolik znamych jmen a tim vyvolat reakce, at jiz pozitivni ci negativni. Ale takovyto pristup k veci ma s fundovanym zurnalizmem bohuzel dost malo spolecneho!
 
Na kazdy pad je toto golfove hriste na Karlstejne urcite jednim z nejhezcich v Cechach, jestlize ne v cele Evrope. Vetsina radovych clenu nema a nemela s temito pochybnymi udalostmi kolem hriste a jeho provozu co delat. Spise naopak... jenom se chteji venovat sportu, ktery s nejakou elitnosti a snobstvim jako sport ma skutecne velmi malo spolecneho! Je smutne, ze jeho povest je takto negativne ovlivnovana, jenom proto, ze je
0/0
15.9.2003 12:30

Čech

Klasika-bordel boháčů zaplatí daňový poplatník.Jak jednoduché!
0/0
15.9.2003 9:48

Tom&Jerry

Platili jsme, platíme a budeme platit i nadále...
Splácet úvěr? Proč? Majetek se hezky přelije jinam výměnou za nějaké bezcenné papíry apod.. Úmysl v tom žádný není, prostě špatné rozhodnutí odpovědných managerů. Sorry, lidi, nikdo přece nejsme neomylný, že? Za šest měsíců se jde do konkursu, ale kde nic není, ani Smrt nebere. Pohledávky šupky dupky do konsolidační agentury, máme přece zájem na stabilitě bankovního sektoru, ne? Daňový poplatníci už jsou zvyklí, vytáhnou šrajtofle a zacvaknou její ztráty. A jedeme dál… Mimochodem tzv. kauzou golfového hřiště u Karlštejna se už zajímal Respekt (15.10.2001 – Partička golfu na Karlštejně), moc příjemné počteníčko!
0/0
15.9.2003 9:34

Bastardos

OKO za OKO KAJAK za KAJAK
Jo golf to je super byznys. Pan Syrovatka je majitelem Marily a dalsich ekonomicky propserujicich spolecnosti. Mimo to vim kdo je vlastnikem pudy cca na 16 jamkach na Karlstejne a domnivam se ze to bude mit pan Syrovatka velmi tezke.  Musim ale take rici ze golf je stale vniman ocima ceske verejnosti jako sport pro snoby. Domnivam se ze tomu u nas zatim tak bohuzel je ale napriklad v USA je golf zcela bezne dostupnym sportem a dokonce jej nejvice provozuji duchodci. Jenze v USA jsou vstupy symbolicke a clenske popltaky jsou minimalni. U nas je to stale navonena mrsina a s golfu se umele vytvari exkluzivita i kdyz majitele golfovych hrist se tvari jako ze chteji aby golf hrali cele rodiny a ze strednich socialnich vrstev. Sam jsem si parkrat prosel nekolik hrist u nas a musim rict jedno - je to pekna prochazka a svym charakterem bych golf prirovnal k sachove partii. Je to skutecne zajimava a napinava hra. Jisty klasik ale napsal o golfu ze se jedna o zkazenou prochazku prirodou.
0/0
15.9.2003 9:21

Karel Havlíček Borovský

Re:
Golfová veřejnost se dělí na dvě skupiny. Ta podstatně větší bere golf jako skvělý sport a nijak na sebe neupozorňuje. Ta menší, ale bohužel daleko hlasitější skupina "ředitelů zeměkoule" jej bere jako prestižní a snobskou záležitost. Doporučuji zajít na některý z driving range a porozhlédnout se kolem - uvidíte trénovat studenty, úředníky, podnikatele, důchodce. A ceny ? Podobné či nižší než je jedna partie tenisu. Prosím, nezavrhujte celý golfový sport kvůli pár jedincům, kterých navíc spoustu objevíte v souvislosti s kteroukoliv jinou činností. Hezký den.
0/0
15.9.2003 13:12

TM

Re:
Souhlas. Bravo!
0/0
16.9.2003 19:05

kestrik

Jak tak na to nahlizim,
tak uz je mi jasne, proc neni a nikdy nebude vule politickych stran a jejich spicek s timhle ksindlem zatocit,prosadit par poradnych zakonu a stanovit povinnosti a pripadne sankce pro manazery podniku nakladajicich s majetkem a duverou lidi. Moooc by mne zajimal seznam jmen hracu onoho golfoveho klubu a hriste a oznaceni "kdo s kym".....
0/0
15.9.2003 9:19

fredy z kladna

pro Dali
spis mi pripada divne, ze u nas muzes v klidu nesplacet uver, vsude na svete by soudce obstavil majetek a pokud nekdo zamerne poskodil veritele. tak by sel do vezeni.......problem je v justici.. problem asi tedy nebude v tom, ze jsme Cesi, Ja ziju take v cizine (Londyn) a nijak se za to nestydim, Tedy s tim rozdilem, ze ja jsem zde docela uspesny............
0/0
15.9.2003 8:21

Kocot

Havelka a Melody Boys
Platit by měli Ondřej Havelka, jeho Melody Boys a sportovní redaktoři ČT, kteří do veřejnoprávní TV protlačili v zemi velmi rozšířenou a masově provozovanou hru. Dík!
0/0
15.9.2003 8:06

Anděl

Re:
Melyody Makers?
0/0
15.9.2003 8:30

Anděl

Re:
Melody makers. ....................ach jo, po ranu
0/0
15.9.2003 8:31

Aircooledhead

Re:
Melody Boys bylo uskupení hudebníků kolem R.A. Dvorského 
0/0
15.9.2003 9:58

TM

Re:
... a Mercy Makers byla big-beatova skupina v sedesatych letech :-) ...
0/0
18.9.2003 8:42

Tramvaj T3

Další hřiště
na golf se buduje na pozemcích zrušeného vysílače v Poděbradech a uvnitř budovy bude golfový trenažér. Kdopak to asi zaplatí? Tak si připravte všichni peněženky.....
0/0
15.9.2003 8:03

FP

Re:
V Podebradech stoji hriste uz 30 let, o cem to mluvis ?
0/0
15.9.2003 10:24

CoCs

Opět
budeme platit dluhy za kamarády ODS a Václava Klause... Soudruh prezident by mohl přispět.
0/0
15.9.2003 7:42

VIZE

Vsechno vsech
To je super! Timhle zpusobem bude nakonec vsechno vsech! Jako za komancu.
0/0
15.9.2003 7:26

iuos

paráda
to je fajn, to by mohli pouštět na občanku, resp potvrzení o záměstnání, potvrzení o zaplacení nájmu, případně o zaplacení daní u podnikatelů (tyhle potvrezní by mohly stačit k tomu, aby bylo prokázáno, že se zájemce o hru zasloužil svými příjmy - odvody státu - k získání tohoto hřiště pro stát, tedy pro občany)
0/0
15.9.2003 7:20

PepazBaru

Rád pár desetikaček...
...přidám, nikdy není od věci mít pořádnou golfovou louku !!!! Sssssssshot !!!
0/0
15.9.2003 6:45

***

ale !!!! copak ????
soudruzi z MFdnes již nepožadují registraci? že by? no ještě si počkám - tam kde registrace je povinná - je diskuze opravdu "bouřlivá"  
0/0
15.9.2003 6:24

barrow

Re:
registrace neni pozadovana pouze v oddilu ekonomie.Jinak ano.Bude to asi tim,ze ekonomie neni pro tento stat nijak dulezita.
0/0
15.9.2003 7:37

Stoupa

Re:
0/0
15.9.2003 8:13

barrow

Komunisticke Cesko
a Cesky kapitalismus 21. stoleti.Pomery jsou pry hodne zamotane.Tahaci tlustych car za minulosti.V Iraku budou Cesi radit,protoze pry maji velke zkusenosti z privatizace.Napojeni ST-baku na vladni "spicky".Co sme si,to sme si-luza to zaplati.Cely svet nas pry obdivuje.Komunista Tosovsky se muze potrhat smichy.V prvni rade je nutno pridat soudcum,urednikum a organum verejne bezpecnosti.Kinsky toci s Cechama a s ceskou vladou.Cesko preplneno nezavislymi odborniky.Nejlepsi cesky golfista zustal definitivne v USA.Zavrou se nemocnice,skoly,verejne komunikace a verejne zachodky,protoze nejsou finance.Podame trestni oznameni na neznameho pachatele.Spidla se kazde rano probehne.Klaus mobilizuje a nastydl,coz se mu nikdy predtim nestalo.Obratte se na nezavisle soudy.Najdete konsenzus a zahrajte si golf.Odborari pochoduji Prahou,pritom si muzou jit odpalit par golfovych micku.Blbost jenom kvete,jak tomu zabranit.Jedine az x-ta generace.Havel sam ridi svuj Mercedes a jede s Dagmar na dovolenou na svou haciendu do Spanelska.Nove aranze vladnich eskamonteru a jejich ucedniku.Stredoveke pozdravy z inkvizicnich kuloaru soucasnych ST-baku.Legracni zpravy v absurdnim svete,kde se absurdni legrace stava beznou realitou.
0/0
15.9.2003 5:33

jeen

Re:
Ve svém žlučovitém záchvatu máš poněkud zatemněný rozhled (Blblost jenom kvete, opravdu!!!). Havel - pokud vím, zatím ve Španělsku žádnou haciendu nemá, nýbrž v Portugalsku.
 
0/0
15.9.2003 8:45

otm

Re:
Bez ohledu na žlučovitost a zvláštní formu - nemáš pocit, že ve spoustě věcí má pravdu? Je komické vybrat si věcně nejméně důležitý omyl a ten napadnout!!
0/0
15.9.2003 9:03

UNDER PAR

JSTE MAGORI
NIKDY SE KLOUDNY GOLF V CESKU NEBUDE HRAT.PROC ? PROTOZE JSTE MAGORI...
0/0
15.9.2003 3:26

svobodny obcan

neustale ti komanci
Neustale slysime ta komunisticka jmena:
Junek,  Libor Prochazka, atd.
Chce se mi zvracet ....
0/0
15.9.2003 0:19

dallascowboys

Re:
BLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEE EEEEEEEEE EEEEEEE  EEEE EEE EE
0/0
15.9.2003 2:05

Dali

Re: Ano
Proč mám v rádiu poslouchat stbáka Hejmu a v televizi se dívat na stbačku Bohdalovou???Když nesmí do televize Švorcová tak teda ani ta vobluda Bohdalová,nebo odpornej Hejma.Jsme národ pitomců a jsem rád,že žiju v jiné zemi a k tomu,že jsem čech se radši moc nehlásím.
0/0
15.9.2003 7:38







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.