Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Finančníci se znovu utkají o titul Banka roku

Osmnáct peněžních ústavů se utká ve druhém ročníku ankety MasterCard Banka roku o titul nejlepšího finančního domu na českém trhu. Třísetčlenná odborná porota bude kromě ceny pro nejlepší banku rozhodovat i o umístění v kategoriích jednotlivých finančních produktů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

X.Y.

odejmout licenci Spořitelně!
  Po  přečtení  níže  uvedených  příspěvků  i  po  vlastních  zkušenostech  s  tímto  ústavem  jsem  dospěl  k  názoru,  že  by  Česká  národní  banka  a  Ministerstvo  financí  měly  zapracovat  na  odejmutí  bankovní  licence  České  spořitelně.  Vždyť  vše  je  naprostý  amatérismus  schovaný  za  pozlátko  šilinků.  Zůstala  v  ní  pracovat  jen  banda  oddaných  tupců,  co  dovedou  jen  lhát,  hlavně  když  z  toho  pro  ně  nekape,  ale  teče  proudem!
Jinak  jsem  viděl,  že  logo  "banka  roku  2003"  používají  s  úspěchem  i  jiné  banky,  neboť  v  rámci  dílčích  kategorií  uspěly  i  další  banky.  Spořitelna  byla snad  jen  v  jedné  kategorii  první,  v  dalších  kategorích  vítězily  zase  jiné  banky  -  není  mi  jasno,  proč  právě  spořitelna  vyhrála  v  úhrnu  za  všechny  kategorie.  Snad,  že  vydává  platební  karty  společnosti  Master Card - a tam jde o kvantitu,  ne  o  kvalitu!
0/0
24.11.2003 15:56

klient Zivnostenske banky (nas

Okradaji vas v Zivnostenske bance?
Mne okradli. Pry hned 2 pracovnici banky za sebou nekde udelali chybu. Jeste stesti, ze jsem si toho vsiml! Az kdyz jsem rusil Zivnostenskou bankou okradany ucet, nekteri pracovnici se omluvili, ale za zruseni uctu jsem presto musel zaplatit. Vubec jim to nebylo blby, neznaji reklamaci poskytovanych sluzeb. Jeste stesti, ze to co nakradli, tak nakonec vratili. P.S.: Na zaver bych chtel klienty ZB upozornit, ze do schranek obdrzite upozorneni o zmene loga. To ze zcela zmenili sazebnik, samozrejme nahoru, se dozvite podle sdeleni pracovnice ZB "drive nebo pozdeji".
0/0
19.10.2003 16:11

česká spořitelna

¤
Díky  za  postřehy.  Taky  si  myslím,  že  spořitelna  si  hraje  na  něco,  na  co  ale  vůbec  nemá.  Je  to  jen  propaganda ...  a  pracují  tam  jen  přisluhovači  Rakousku-Uhersku.
0/0
10.10.2003 22:35

:

ODKAZY
 
Anketu,  kde  se  spořitelna  umístila  až  snad  na  6.  místě,  dokonce  za  poštou,  nemohu  nikde  najít.  Ale  že  tomu  tak  skutečně  bylo!  V  tomto  případě  se  jedná  o  anketu  firmy  "Master Card",  tudíž  titul  nemůže  vypovídat  o  skutečném  stavu  banky  a  oblíbenosti  u  lidí.  Z  řady 4 - 5 milionů klientů české spořitelny je tam naprostá lidí z donucení!!!  Vysoké  poplatky  za  zrušení  čehokoliv  dokonale  odradí!!! A  nekvalitní 
0/0
10.10.2003 12:28

:

Re:
Jen  jsem  chtěl  ještě  dodat:  O  nekvalitních  službách     spořitelny  informovat  na    :  ombudsman@csas.cz !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
0/0
10.10.2003 12:33

Stack

nevěrohodnost Spořitelny - konkrétně II. - dokončení
Dokončení  níže  uvedeného příspěvku  "nevěrohodnost Spořitelny - konkrétně II.":
Není přece policie, aby po mne mohla chtít  občanku či pas při  vkladu  (zákon umožňuje  identiffikaci,  ale  až  od  100   500  tisíc  Kč).  Navíc jsem měl zjištěno, že operace, které nemohou klienti udělat elektronickou cestou, jsou pro vkladatele bez poplatku. Tak jsem jim pohrozil spořitelním ombudsmanem   ombudsman@csas.cz ,  tel   +420 221 010 202,  fax  +420 221 010 503,  Kancelář  ombudsmana  ČS, a.s., Václavské  nám.  56  (Palác  laník),  110  00  Praha  1  -  a  šlo  to  bez poplatku.
Proto:  spořitelna  bankou  roku  -  NIKDY!!!  "Odbornost"  psychologicky  školených  prodavačů  je  mizerná.  Jde  jim  jen  o  to  plnit  plán  prodeje  a  za  to  získávat  tučné  odměny.  Třeba  i  přes  mrtvoly,  jak  se  říká ...
0/0
10.10.2003 10:55

Stack

nevěrohodnost Spořitelny - konkrétně II.
Ještě jednu perličku:  chtěl jsem složit na účet slovenské  firmy  vedený právě u spořitelny nějaký malý obnos  v  SKK,  a  to  ještě  v  mimoemisní  pobočce.  Jelikož  jsem  předtím  pátral  v  několika  liniích,  jak  jde  složit  v SKK  na  účet  v  České  spořitelně,  zjistil  jsem,  že  tato  banální  operace  je  pro  spořitelnu  takřka  neřešitelný  problém.  Ńa  různých  pracovištích  se  mi  dostávalo  rozdílných  informací! Na jednom to nešlo vůbec, na dalším mi nebyli schopni říci, kolik tam mám dát přesně v Kč, že prý se přepočítává kurzem v jiný den, tudíž  se na slovenském účtu  objeví jiná suma v SKK,  než  jsem  chtěl  já  v  jiný  den,  někde  mi  řekli,  ať  si  od nich na směnárně koupím  SKK (akce - bez poplatku) a  na  jiném  pracovišti  je  vložím  na účet.  Samozřejmě  by  mi  prodali  jen  papírové,  a  to  ještě  velké,  ale  já  potřeboval  vložit částku  i  na  koruny  a  haléře  slovenské.  Tím  pádem  by  mi  nebyli  schopni  zase vrátit.  Když  jsem  na  jedné  pobočce  konečně  uspěl  (takřka  polopatě  jsem  jim  říkal,  co  mají  dělat),  tak  chtěli na mne zaplacení poplatku, že prý nejsem majitel účtu. Jak ale spořitelna může poznat, že nejsem majitelem ani disponujícím? Není přece policie, aby po mne mohla chtít  občanku či pas při  vkladu  (zákon umožňuje  identiffikaci,  ale  až  od  100 /  500  t
0/0
10.10.2003 10:52

Stack

nevěrohodnost - konkrétně I.
Konkrétní příklad neschopností  u  České  spořitelny:
Byl  mi  vnucován  "výhodný"  balíček  služeb.  Nikdo mne neráčil informovat o tom, že při zrušení tohoto balíčku zaplatím obrovský poplatek.  Kdybych se to nedověděl od známé, tak si balíček snad založím. Při dotazu, zda jsou u balíčků ještě nějaké jiné poplatky, než spořitelna prezentovala, se mi vždy dostalo záporné odpovědi. Ani na Internetu ve "výňatku" ze sazebníku není nic takového uvedeno.  Pokud přímo neuhodím na bankovního prodavače, zda tam je či není ještě něco k placení, tak mi božskou  nekápne. A ani se  asi nedá nijak dokázat, že  mi  byly  poskytnuty  neúplné  či  lživé  informace  - to by se celé jednání muselo nahrávat. Jinak při další konfrontaci je vše ze strany ČS a.s. zapřeno! Já jako klient bych s pořízením záznamu souhlasil, peněžní ústav však  odmítá  možnost pořídit si záznam. Proč? Přitom ale bezpečnostní kamery snímají všechny, i k dyž s tímto natáčením  taky každý nemusí souhlasit  (asi hlavně lupiči, že ehm)  -  a  nebo  jsou  to  jen  atrapy  kamer?
Co na taková  křivá jednání ČNB nebo ministerstvo financí?  Natáčení  jednání  bychom  uvítali  i  při  pojišťování,  při  uzavírání  penzijního  připojištění,  stavebního  spoření  či  obeznámení se s podmínkami  připojištění u platebních karet.  Různé  tištěné  "Podmínky"  totiž  umožňují  jak  nejasný  výklad  ze  strany  prodavače,  tak  nejasné  pochopení  ze  strany  klienta. A  zde  je  právě  důležité  dokázat,  že  prodejce  vyloženě  lhal!
0/0
10.10.2003 10:49

Stack

Nevěrohodnost České spořitelny - I.
No, jde-li jen o anketu společnosti vydávající platební karty EM / MC, nevím, jakou to může mít vypovídající schopnost,  zvláště  pokud  hodnotí  "odborníci",  kteří  nevidí,  jaký  brajgl  je  tam  dole,  na  přepážkách.  Připadá  mi,  že  Master Card odměnila  v  r.  2002  titulem banku, která vydala nejvíce jejich karet. A tento titul, který spořitelna s úspěchem využívá, je vlastně reklamou zdarma. Takových anket a ocenění se může v této republice vyprodukovat ...
Není mi ale jasné, jak společnost vydávající platební karty mohla udělat průzkum a vyhodnotit oblasti, kde vůbec nepůsobí. Bankovnictví nejsou jen karty, ale i platební styk, zaĺožení, zrušení účtu, trvalé příkazy atd.  A právě v těchto oblastech spořitelna vůbec nepodává věrohodné informace. řešil  jsem několik  banálních  bankovních  operací.  Bohužel,  rozdílných informací se mi dostávalo od různých pracovníků spořitelny na různých pracovištích včetně bezplatné informační telefonní  linky.  A  na  internetových stránkách není  např. k dispozici  vůbec  kompletní  ceník  pro  soukromé  osoby.  Jen  tam  jen  jakýsi  "výtažek".  Než  však  zjistíte,  že  jde  jen  o  výtažek,  tvrdě  se  spálíte  a  penězi  draze zaplatíte.  Jelikož  se  mi  sem  více  textu  nevejde,  uvedu  konkrétní  příklad  v  dalším  příspěvku,  který  bude  řazen  nahoře,   nad  tímto  příspěvkem.
0/0
10.10.2003 10:47

?

nehlasujet pro Českou spořitelnu!!!
V  tomto  případě  se  jedná  o  anketu  firmy  "Master Card",  tudíž  titul  nemůže  vypovídat  o  skutečném  stavu  banky  a  oblíbenosti  u  lidí  -  co  se  týče  vyhodnocení  "odborníky".  "Odborníci"  nemají  přehled,  co  je  děje tam  dole,  u  přepážek.  Z  řady 4 - 5 milionů klientů české spořitelny je tam naprostá lidí z donucení, protože  jim zaměstnavetel nechce dávat mzdu hotově a proto,  že na venkově většinou chybí konkurence ostatních bank. A tak aby člověk jezdil 20 - 30 km do nějakého městečka, kde jsou i jiné banky, tak se na to raději vykašle a jde do spořitelny. Řada občanů též nemá náležitý rozhled a tak bere  to, co pamatuje ještě před r. 1989 - že pro občany je tu jen jediný pěněžní ústav - Česká (státní) spořitelna.  A  z  lenosti  a  konzervativnosti  dosavadní  klienti zůstávají, promrhaný čas  a poplatky   za  zrušení a přechod jinam  zatím  perfektně  odrazují!!!
0/0
10.10.2003 10:02

lukinoo

hmmm
Jedině GE Capital Bank.
0/0
26.9.2003 16:37

williamm

Stejně je to jedno...
Moc tomu sice nerozumím proč se "závod" o nej banku vůbec pořádá. U nás mají banky stejně obecně dražší služby než jide v Evropě nebo Americe. Služby sou sice na relativně vysoké úrovni, ale za to si "klient" připlatí. Osobně je mi sympatická Živnostenská banka - díky svému propracovanému internetovému bankovnictví, které je zdarma a taky pro svou dlouhou tradici,  ČSOB - je velká banka, služby jsou rozsáhlé, ceny přijatelné, spousta poboček a bankomatů, jediné mínus je spousta lidí na pobočkách a neochotný personál, když nemusím, tak tam nejdu, používám internetové a GSM bankovnictví - účet mám u ní a Spořky a jsem docela spokojenej...
0/0
25.9.2003 15:20

Turun

Já dal hlas ČS
Je to silná bezpečná instituce, "too big to fall".
Mám tam internet banking ke sporku, takovou tu "kalkulačku" na bezp. kód a na placení/výběry mezinárodní EC/MC a jsem v klidu.
A poplatky nejsou nijak závratné a minulost (družstevní záložny s vysokým úrokem) mě naučila: za kvalitu se platí..
0/0
25.9.2003 11:52

Anonym

Re: Já taky,
protože jsem taky z PR ČS! A kdo tvrdí, že IPB byla taky "too big to fall" a padla, je demagog. A takovou kalkulačku jako mám já a my ostatní klienti ČS na bezpečnostní kód (skoro zadarmo), mám ti zoufalci z ostatních bank můžou jen závidět!
0/0
25.9.2003 14:45

Rado_

Volové
Umíte jen brečet, přitom správný výběr banky je jen a jen na vás. Já mám účet u Živnobanky. Měsíčně dva příchozí platy, šest trvalých a tak nějak tři jednorázové příkazy, inkaso, internetbanka, dva výběry z bankomatu gratis. To vše myšleno měsíčně za cenu cca 18-28 korun, výše jsem se s poplatkem nedostal. V tom je samozřejmě i vydání a vedení VISAkarty. Od loňska jsem na pobočce nebyl, vše dělám přes klávesnici za ony dvě pětky měsíčně. Tak přestaňte houpě tlachat a najděte si tu svou nej banku.
0/0
25.9.2003 11:29

Kaja

To je prasarna
Co takhle "banka na odstrel"? Je mi na zvraceni z ceske blbosti, tedy spise blbosti ceskych novinaru. Kdyby meli alespon minimalni prehled o "nalade" obyvatel v CR, tak by s takovouto prasarnou nikdy neprisli!!!
 
Jdete se bodnout idnes! Bulvarnich platku je tu jiz vice jak dost.
0/0
25.9.2003 8:39

to_mass

Re:
A Kája to rozsekl. To byl teda příspěvek. Jeho intelektuálská hodnota se dostává mimo hyperprostor a jeho poselství se dál šíří vesmírem... Pane Bašta - Vy už raději nereagujte... 
0/0
25.9.2003 12:43

Tomy

Průšvih roku
Chybí ještě kategorie: "Průšvih roku" a "Nejvyšší úrok" .  Tam by bylo určitě nejzajímavější hlasování.
0/0
25.9.2003 7:35

Fred

závody zlodějů
nic víc ....
0/0
25.9.2003 6:56

Gogo

Komedie
At se ty nase banky jdou bodnout. Delaji si z nas srandu? Podle meho je vice nez 80% lidi s nasim bankovnim sektorem nespokojeno a oni delaji takovou saskarnu. Proste a jasne, nase banky jsou bida a utrpeni a az se vratim do Cech, tak ten ucet u CSOB proste zrusim. Zdrazovat a zdrazovat, nic jineho neznaji.
0/0
24.9.2003 13:46

Jimi

Re:
Naprosto souhlasím.  Jedinné co bankám přinesli zahraniční vlastníci je snaha ušetřit na nákladech (což je jistě do určité míry chválihodné)  a dále snaha co nejvíce získat na poplatcích.  Příkladem budiž ČS, která má spoplatněnou i klientskou linku servisu 24.  Takže když čekám na konec jejich uvítacího pozdravu a na nesmyslné informace o naovinkách u ČS tak za to platím telekomu či komu jinému.  I poslední snaha zdražit přímé bankovnictví je jenom výsledkem jejich krátkozrakosti.  Nejdříve ho všude propagujou a pak ho pěkně zpoplatní.  Shrnuto a podrtženo, nejlepší bankou dneška je slamník!  Tomu však hlas poslat nemůžu.
0/0
24.9.2003 14:28

Fred

Re:
 slamník rulez
Kdyby ho autoři soutěže zařadily do soutěže jistě by vyhrál
0/0
25.9.2003 7:02

to_mass

Re: komedie
Milý Gogo. Děkuji ti, že tak velmi pěkně bráníš těch 80% mlčících nespokojenců. Navrhuji opět variantu matrace či jiné podobně suprové místo pro uložení peněz. Jinak si určitě ten účet u CSOB zruš, ale do Čech se vracet nemusíš, zvládáme to tady bez tebe celkem v poho. Dík
0/0
25.9.2003 12:40







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.