Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Levný benzin láká k jízdě

Češi si letos užívají cestování autem. "Máme nejlevnější benzin ve střední Evropě, takže lidé jezdí. Nakupují však u nás i lidé z okolních zemí," soudí Jiří Holovač z OMV. Prodej pohonných hmot už od května roste takovým tempem, že táhne vzhůru tržby celého maloobchodu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

iuos

hmm
teď ještě zlevnit auta a můžu vyrazit do ulic
nevšimnul jsem si při tankování, že by nějak zlevnili - asi nečtou idnes
0/0
3.10.2003 14:11

belg

Daň z daně
Milí redaktoři, od nového roku PHM nezdraží z důvodu vyšší berní zátěže o Vámi uváděných 1,20 / 2,20, ale o 1,47 / 2,69. Částky, které uvádíte, jsou pouze spotřební daně! Konečný spotřebitel však musí zapaltit navíc ještě daň z daně (DPH ze Spotřební daně). 
 
0/0
2.10.2003 21:12

Daňový soumar

Předražený benzín
Skutečná cena benzínu je 10 Kč za litr, stejně jako u LPG, protože náklady jsou stejné. Všechno navíc je jen státní solidární okrádačka ve jménu šokialismu. Tak nevím, nad čím tu tak jásáte jak blázni?!?!?
0/0
2.10.2003 9:30

Otto

levný benzín
No, a o tom to je...
pokud bude levný (relativně ovšem) benzín, tak není tolik důvodů ke zdražování všeho ostatního.
Drahý benzín brzdí ekonomiku!
0/0
2.10.2003 8:14

babča

Levný benzín?
Zeptejte se invalidů a podobných lidí, odkázaných na jízdu vozem, zda je benzín "levný". Jsem jeden z nich a měsíně mi tahle "levná" položka dělá i 1/3 příjmů.Jenže abych měl vůbec nějaké, musim je narvat zpátky státu formou benzínu.Někdo namítne, že dostáváme příspěvek na provoz vozidla. To je pravda. Od roku 1992 stále stejný. .. Ale spotřební daň šla mezitím asi 10x nahoru.Ach jo, tohle je zase kyduplnej článek...
 
0/0
2.10.2003 8:03

Rado

Národ uplakánků....
Benzín je v současnosti o dvě koruny levnější než před 5.5 lety. Když jsem v dubnu 1998 kupoval své první auto, tankoval jsem za 24,90. Od té doby s výjimkou chvilkového poklesu v zimě téhož roku jeho cena neustále stoupala až na nějakých 34 korun v 2000 a pak zase klasá.. Nyní tankuji za 22,90 což je o dvě kačky levněji než v 1998. Tak si nestěžuj, že je drahý, ale asi je to Tvá zakořeněná vlastnost, jíž se směju a odpoledne opět natankuji plnou.
0/0
2.10.2003 8:44

babča

Re:
v době kdy se naposledy zvyšoval příspěvek na provoz vozidel stál cca 13Kč.
Takovejm jako ty bych přál bejt invalidou na ten vůz odkázanej...
Ty si hovado...
0/0
2.10.2003 10:50

Filip

Re:
Babco  on ma fakt klapky na ocich a bude vsemu kyvat jako bulik!(jaky pak jako,ze?)
0/0
2.10.2003 15:33

Jarda

Re:
Rado tak tohle muze napsat jenom primitivni blbecek ktery ma klapky na ocich a rozhled tak za humna.Bez si natankovat Ty Pako!!!
0/0
2.10.2003 15:23

Tonda

Re:
Já bych uvažoval stejně jako Rado. V 1998 jsem vydělával 180 tisíc hrubého ročně, nyní 350 a s výjimkou růstu nákladů na bydlení cca 25000 ročně jsou všechny náklady na živobytí včetně nákladů na benzín nižší, takže souhlas.....
0/0
3.10.2003 14:02

Čech

Levný benzin a vysoké platy lákají do té zaslíbené země cizince!!!
To ten dnešní den začíná zase pěknými bláboly.
0/0
2.10.2003 7:46

rudlanka

cena benzinu
Až bude u nás benzin stát tolik jako v USA bude se jezdit ještě více.
0/0
2.10.2003 6:53

guara

Re:
Ne.Az si obycejny dlovek vydela za hodinu tolik aby si mohl koupit tolik benzinu jako american.
0/0
2.10.2003 15:20

Martas

Muzem si jen mnout ruce...
Jen houst, alespon se priplni nas deravy statni rozpocet i od cizincu.
0/0
2.10.2003 6:30







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.