Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Podnikatele nečeká další snižování daní

Z 31 na 26 procent do roku 2006 a dost. Další snižování daní v příštích letech budou moci čeští podnikatelé očekávat jen jako zbožné přání. Náměstkyně ministra financí Yvona Legierská na investičním fóru v Ostravě prohlásila, že resort další pokles sazeb zřejmě ani nenavrhne.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

breindl

nic nechci
Zrušte Zákoník práce, a já zde na severu zaměstnám jednoho člověka, jinak ne.
Zrušte různá nesmyslná osvědčení a jiné pitomosti, a já zaměstnám druhého člověka , jinak ne.
Stanovte odvody ze soc. pojištění a zdravotního pojištění na polovinu, a já zaměstnám třetího člověka, jinak ne.
Stanovte všechny daňové sazby na jednotnou sazbu 15%, a já zaměstnám čtvrtého člověka, jinak ne.
Bude nás pět, tak že ještě zaměstnám i nějakou paní na účetnictví a jiné činnosti, jinak ne.
Udělejte to, a já dubu platit svým lidem mzdu a jiné. Budou mít na nájemné různé jiné platby, jídlo, oblečení, dovolenou a jiné. Těch šest lidí bude mít i šest manželů a i nějaké děti.
Těch šest lidí bude občas i přizývat na jednorázové akce pro potřebné.
0/0
13.10.2004 19:45

Prorok

Celé se to tam nevešlo - díl 2
 Stát ? Ten pouze peníze spotřebuje pro sebe. To je ten princip - peníze nepatří státu do ruky - to platilo, platí a platiti bude. Platí to všeobecně, ale u nás obzvlášť. Špidlijiřovy reformy vedou k tomu, že podnikatelé krachují, firmy propouští a  stát neustále zvyšuje svou spotřebu peněz. Pochopte už, že stát, ten vás obere a pak vás kopne do...... Podnikatel ten chce samozřekmně taky vydělat, ale je to ON kdo vám dává práci a peníze. A i když vám nedá tolik, kolik by jste chtěli (zkuste podnikat sami a uvidíte) přece jen se s tím dá žít. Stát, ten vás pošle na pracák. A podporu v nezaměstnanosti dostáváte od nás - podnikatelů. Až nebudem a Špidlijičovci se o to všemožně snaží - pak zdechnete hlady. Stát má jen určovat pravidla a ne hospodařit s našimi penězmi. Jen malý příklad pro odboráře a jiné živly s třídním pohledem. Já každoročně přispívám několik tisic (10 -15) na provoz jedné školky.Díky mně mají děti nové hračky, nový dřevěný nábytek a útulné prostředí. A co udělal stát ? Nacpal do školek dřevotřískové skříně plné formaldehydu, zkrouhl učitelkám platy a snaží se zapomenout, že nějaké školky jsou. Stačí vám tento malý příklad ? Už vás vidím, jak křičíte na náměstí, že podnikatelé jsou podvodníci - jsou, ale NE VŠICHNI. Největší podvodník byl, je a bude STÁT. A pokud by se u nás skutečně rozběhlo tržní prostředí - teď je to jen volný socialismus, nikdo si nebude moct dovolit podvádět - konkurence by ho hned zlikvidovala. A jenom bohatí lidé tvoří bohatý stát - stát ten všechno bohatství prostřednictvím státních úředníků prošustruje. Mám na mysli různé předražené dálnice, byty, služební cesty atd atd.....I v podnikatelském světě jsou podvody, ale ne v takovém měřítku jako je dělá stát - ten tím ničí nás všechny. Snad jste pochopili, co jsem chtěl říct.
 
0/0
3.10.2003 10:04

zesq

Re:
souhlas 100% ale tihle cechacci to nepochopili a bohda ze nepochopi, protoze je to povetsinou lina sprosta luza, jen par lidi tady maka, ostatni jsou nemakacenka, socky, duchodci (=super socky), kriminalnici a nezamastana verbez, s takovymi milonovymi zastupy socek vseho druhu se nic nezmeni behem pristich 20 az 30 let, dnesni ctyricatnici musi vymrit a to je otazka na pristi temet 40 let, protoze diky vede, medicine a nasich penez ktere do nich nalevame tu budou do 80, ponauceni: emigrace
PS: divim se a obdivuji te ze v ceskoabsurdistanu podnikas
0/0
3.10.2003 12:03

sisko1

Re:
S Prorokem sice souhlasím, ale Ty jsi SUPERIDIOT.
0/0
3.10.2003 12:20

tupymu sisko1

Re:
pokud ja jsem superidiot, tak ty jsi absolutni vyjadreni MEGAMEGA IDIOCIE, se svym levicactvim jsi se na idnes jiz proslavil ty starej blbej dedku takze uz nema cenu aby se tady nekoho oslnoval svymi invektivami ty smrdutej komousi
0/0
3.10.2003 12:38

tupymu sisko1

Re:
a pro po:  ty jeden z tech rudejch chcipaku kteri po 1989 prevlekli kabat a stali se z nich mafioso podnikatele, pochlub se v cem podnikas ty podnikatelska socko?
0/0
3.10.2003 12:40

Prorok

Re:
Nejsem rudej chcipak a nikdy jsem nebyl a komunisty nenávidím.Před revolucí jsem patřil mezi underground - jestli víš o čem mluvím, pak snad už nemusím nic dodávat. Pokud ne, je to jen důkaz toho, že vůbec nevíš o čem je řeč. A asi nevíš, když jsi nepochopil, že nechci nikoho napadat. O to přece vůbec nejde. Jde o to, aby už lidé v tomto státě pochopili, že bývalí komunisté a STBáci nám pořád říkají jak máme žít a co máme dělat. .Oni zase sedí na těch postech, kde se rozhoduje a navíc se tam dostali jako řádně zvolení zástupci. Toto nejsou naši zástupci, to je všechno stará garda, která u toho byla, když my jsme byli ještě malí. Na tata místa se musí dostat lidé z naší generace, nebo ještě lépe z generace za námi. Ale není možné to udělat postupně, tím by se zase tito lidé dostali do toho jejich kolotoče. Je potřeba definitivně přestat volit všechny ty pány, kteří tam nahoře sedí - o to jde vyměnit všechny zaráz, za úplně nové lidi.Toto není žádná svoboda, ale řízený diktát, který se skrývá za slova jako demokracie apod. Jak může v tomto státě slušný člověk žít, když zákony dělají darebáci,bývalí STBáci a jiní ? Pochopil jsi to trochu ? Mimochodem podnikám v IT - jestli víš co to znamená. A oprav si češtinu .
 
 
0/0
6.10.2003 8:06

miki

re superidiot
i love superidiots
        www.superidiot.com     
luv
miki
0/0
13.10.2004 14:12

Prorok

Re:
No jo, kdyby na mě záleželo už tady nejsem. Ale rodina nechce, tak se tady trápím dál. Horší než tady už to není ani v Ugandě. Už i ti Slováci víc pochopili, kudy vede cesta. I když tam sedí ve vládě stejní lidé jako u nás, přece jen dělají teď spoustu věcí líp než my.
0/0
6.10.2003 8:16

ondra-pro

Re:
chtel bych videt tebe, kdyby ti slo o zivot, jak bys zebral o lek, ktery by pomohl!!!!!!!!!!!!
0/0
10.12.2003 22:44

prý fajn holka

Re:
Ahoj Proroku, svými názory mi tak trochu mluvíš z duše. Nechce se Ti někdy se mnou zajít na kafe? Myslím to vážně, jsem z Prahy.
0/0
3.10.2003 17:58

Prorok

Re:
No moc děkuji za pozvání. Ale já jsem z Brna a na kafe se dostanu, tak ve volné chvíli po půlnoci . Musím vydělávat na socky a flákače.
0/0
6.10.2003 8:19

Prorok

Stát zase krade
Po pátečním hlasování o financích se zase to společenství dutých hlav vyznamenalo a musím říct, že komunisti se svým znárodňováním  v roce 48 jsou úplní žabaři. Špidlijičovci ti si mimo jiné ve stínu zvyšování DPH schválili i to, že si nebudemem moct odepisovat dražší auto než 900 000 ???????. Takže já za svoje peníze (těžce vydělané) - kdo podniká, ví o čem mluvím si nebudu moct odepsat dražší auto ????? Jinak řečeno stát mi bude přikazovat zase o něco víc co můžu a co ne ?????? Zatímco pro státní správu žádná omezení neplatí - viz případ kladenského primátora který si za NAŠE daně koupil Audi A8 s nejlepší výbavou. Takže já, když najezdím i přes deset tisíc kim za měsíc si můžu buď koupit auto max. střední třídy a nebo si koupit půl auta za svoje, zatímco státní správa si koupí to nejlepší za naše prachy aby s tím najezdila pár km a pak to prodala svým známým za pár korun ?????  Pro socky, flákače a podobnou lůzu dodávám, že nejde o to, koupit nebo nekopit si to nejlepší - většina podnikatelů na to stejně nemá, ale o TO, že stát zase strká rypák kam nemá. Co je komu po tom jaké auto si pro podnikání koupím ? Koupím si takové na jaké mám a když na to mám, tak si koupím co nejlepší. Stát sám sobě žádná omezení nedal ale nám bude neustále říkat co ano a co ne. Stát byl, je a bude vždy největší zloděj. Stát to je jen spotřebič, nic neprodukuje, nic pro nás nedělá ale spotřebu peněz má obrovskou. Špidlijič má tolik příznivců proto, protože u nás platí, že všichni jsme si rovni - je mi jasné že při známé české závistivosti není možné abych měl lepší auto než soused i když on v 8 už čumí na bednu a já jdu v 10 teprve domů. Pro duté hlavy - pokud máte pocit, že bohatí budou zase víc platit máte pravdu - jenže na druhou stranu jich ubude a budeme zase tam kde jsme teď. Kdy už konečně pochopíte, že ne stát ale bohatí lidé jsou pro společnost důležití. Oni dávají práci spoustě lidem, oni udržují ekonomiku živou, oni investují, dávají na charitu apod.
0/0
3.10.2003 10:00

CuoreSportivo

Blábol
Snižování daní je fikce. Nic se snižovat nebude. Mnohem důležitější, než vlastní sazba daně, která se asi sníží bude, jaký bude základ, ze kterého se daň bude vypočítávat. A tam se také chystají změny. Ale směrem nahoru. Takže v konečném důsledku se bude platit stejně. To je první věc. Druhý fakt je ten, že pouze 30% registrovaných právnických osob vůbec nějakou daň platí. Takže celá zátěž tzv. rformy je na občanech - nepodniaktelích, případně na malých živnostnících.
0/0
3.10.2003 8:43

Alois Jirásek

Daně ve středoevr. regionu
Proti všem
0/0
2.10.2003 23:16

d0st

tak jak to je
31 mínus 7 je podle mě 24, zatímco vám vychází 26. Někomu se tam vloudila chybička, ne?
0/0
2.10.2003 17:07

NeOVA

Re:
Sorry, ted jsem dlouho z CR, nevim o kolik se zmenily sazby, kdysi to bylo 35% celkem. Omlouvam se jestli se odvody na socialko zdravko snizily na 31% tak pak mate samozrejmne pravdu.
0/0
2.10.2003 17:09

foxy2

Re:
35% jsou odvody za zamestnance, ktere plati zamestnavatel, 31% je dan z prijmu pravnickych osob.
0/0
2.10.2003 17:40

NeOVA

Re:
Tak to zustalo pri stejnem, 26 a 9%. Ja nepochopil tu narazku na nadpis clanku. A porad je neplaceni tech 35% trestny cin za ktery jeste nikdo nedostal zadny trest? to asi taky zustalo....
0/0
2.10.2003 17:52

CuoreSportivo

Re:
Je to trochu jinak. Ne těch 35 %, ale ta částe, kterou svému zaměstnanci srazíš ze mzdy, jako odvod sociálního a zdravotního pojištění. Těch celkem 35 % je to, co platí firma. Dále pak firma strhne zaměstnanci sociální a zdravotní (12%) a to je trestný čin, pokud to nezaplatíš. Proč - protože na výplatní pásce jsi svému zaměstnanci sdělil, že jsi to za něj zaplatil. Takže to skutečně zaplatit musíš.
0/0
3.10.2003 8:45

palador

Re:
Daň bude v roce 2006 24%, proto je tam 7 procent. Kdybyste lidi vice premysleli a hledali informace, tak byste i min nadavali a zilo by se vam lepe.
0/0
2.10.2003 22:22

NeOVA

Mavat snizovanim dani je lacina hra Herr Spidlin!
k cemu dane? vetsina stejne dela optimalizaci, coz je v zakonnych mezich udelat vysledek na nule nebo minus,to je jeste lepsi. Takze tohle ekonomiku moc neozivi. Jde o socialni a zdravotni pojisteni....Vytvorit pracovni misto pro firmu znamena, ze musi platit nejen zamestnance ale plus jeste 35% prirazku. Pokud delaji mzdove naklady dneska tak 40-60% z celkovych treba, tak k z toho 35%jde na Spidlovstinu.... tak to uz je slusny odvod.Dane-snizovani to je placnuti do vody.Navic,chudak zamestnanec, tomu je zvednou. A to znamena ze ze kdyz by chtel se dostat na puvodni uroven mzdy ci platu tak jeho hruba mzda musi byt vyssi, a to je zase naklad pro firmu a vyssi odvod...Maji to dobre vymyslene.Jo, jo snizovani dani pokud nejde o uuplnou zmenu, to je jen takovy Spielchen....  
0/0
2.10.2003 17:02

foxy2

Re:
A tusis vubec, jak je takova optimalizace dani draha?
0/0
2.10.2003 17:06

NeOVA

Re:
Ted nechapu smysl reakce?
0/0
2.10.2003 17:07

foxy2

Re:
Kdyby byly dane nezsi, vyplatily by se vic nez optimalizace. Pak by i stat prisel na sve.
0/0
2.10.2003 17:29

NeOVA

Re:
To je sice pravda, ale velke firmy si stejne budou platit sve lidi v danovem oddeleni, nebo najimat na to poradce, protoze pohnout procenty treba o 7% dolu....to tak moc nedela.Jde mi o to ze kdyz dneska firma plati treba 31% nebo kolik je u nas ted dan, tak porad ji myslim vyjde lepe stahnout to na 0% nebo do danove uplatnitelne ztraty nez kdyz zaplati 26% dane bez optimalizace.Myslim ze to snizeni o nejake procento proste nic neresi....kolik to udela..kdyz mam platit treba 3,1Mio na dani, nebo 2,6Mio na dani, tak ten rozdil je pro mne tak mozna akorat ta cena za to popradenstvi ktere mi muze usetrit celych 2,6Mio dane...
0/0
2.10.2003 17:48

cb

Re:
Jenze kdyby to bylo 19 ci 18% jako Polsku, Madarsku nebo Slovensku, tak by to uz bylo na povazenou.
0/0
2.10.2003 19:58

Tom

Re: Cena pracovní síly je u nás 5x nižší než v EU
když ovšem někdo neumí podnikat, tak by měl z trhu odejít a uvolnit místo jiným, teba právě investorům z EU i ze světa, kterým tzv. "vysoké" zatížení na odvodech nevadí, u nich doba je totiž mnhem vyšší. Zdravím všechny radoby podnikatele a modré ptáky, končíte hošánci, čeká vás pracák...
0/0
3.10.2003 7:44

foxy2

Re:
A procpak nam stoupa nezamestnanost, kdyz zahranicnim investorum odvody nevadi? Je to snad tim, ze si cesti podnikatele dovoluji nekrachovat?
0/0
3.10.2003 12:01







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.