Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Výdělek škodovky klesl spolu s tržbami

Škoda Auto se po devíti měsících musí spokojit s nižším výdělkem než loni. Mladoboleslavská automobilka vytvořila zisk 1,47 miliardy korun, meziročně o pět procent nižší. Zisk klesá s spolu s tržbami, které se snížily zhruba o procento na 110,8 miliardy korun. Rychleji padá prodej aut doma.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Kryštof

bohužel předražené
Osobně se mi líbí jak Octavie, tak i Fabie. Bohužel motory do Fabií se mi až na turbo diesel nelíbí, a právě s tím turbo dieselem je cena tak přemrštěná, že je nedostupná. Octavia má velký výběr motorů, je sice starší, ale vychytaná. Je obrovská škoda, že se na domácího zákazníka takhle se*e, že ceny jsou ve vztahu ke kupní síle vysoké. Zvlášť u Fabií bych s cenou šel rapidně dolu, být na místě MB !!!!!  Konkurence začíná být silná a bude silnější, a cena a kvalita je alfou a omegou. Přesto fandím MB a rád bych si už něco nového konečně od MB pořídil, tak cena je však děsivá.
0/0
31.10.2003 14:51

mates

Re:
MB nema duvod, kdyz na nasem trhu proda jen asi 5 procent veskere vyroby, a kdyby pro nasince dalsi nizky ceny tak po vstupu do EU by jezdili lidi kupovat k nam, odpadnou sileny cla a DPH pri dovozu....  proste se smirme s tim, ze Skoda uz neni levne auto, to jsou korejci, ale toho si koupi jen silenec.........
0/0
31.10.2003 15:24

DeLipo

Re:
Viděl bych to na 15%.
0/0
31.10.2003 15:48

Daňový soumar

Re:
Zapomeň na předsudky. Ty na trh nepatří. Vzpomeň si na názory na Japonce před 30ti lety! Brzy uvidíš, jak bude těch "šílenců" sakra rychle přibývat a Škoda-peněz se začne hoooodně potit, protože její kvalita není o nic lepší...  
0/0
31.10.2003 16:03

mates

neni se co divit.....
neni se co divit, octavia je uz dnes docela zastarale auto, cenove hodne tezko konkurenceschopna, motory mimo PDI jsou des a hruza (a to jak 1.6 tak i 2.0, ta je jeste horsi, mozna snad 1.8T, ale to uz je taky hooodne stary motor, i kdyz je porad docela supr), mozna ta nova to zase posune dopredu i s FSI motory z VW, u fabii je zase problem s motory, ta nova 1.2 je docela ok, ale ty 1.4, at si tento historicky motor pri tehle parametrech a cenach nechaj, a TDI sou supr, ale ne za tyhle sileny penize, jinak je fabka co se tyce kvality provedeni a podvozku velmi povedene vozitko, pockam na facelift........
0/0
31.10.2003 13:15

dezo

Re: neni se co divit ....
tak ti nevim, ale ve vsem s tebou nesouhlasim, octavia je sice stara ale ma vcelku a na drobnosti vychytane chyby, a to fabka je pekny brak precpany elektronikou - ridicima jednotkama ktery se stale serou.!!! krom toho se tam cpou nekvalitni komponenty vyrabeny v kdový ktery JZD a co se týká kvality, je v pi... , motory ???? ta tvoje 1,2 je pekny ausus - mozna tak do sekacky na travu. a podvozek ???? zapomen na to kaaamo - mozna tak jizdni vlastnosti ale to je vse - za to náklady na opravy to jde do takovych castek ze radeji NO COMMENT - maly dotaz kolikpak ti jich proslo rukama.? vim dost o opravach takze asi budu vedet o cem mluvim nebo ne.? TDI v pohode , 1,8 motory v poho - snad jen ze tam obcas odejde vstrik ale to je cena opravy JEN NECO KOLEM 20.000 jinak v poho ne.??? :-))))) tak dej vedet
0/0
31.10.2003 13:29

mates

Re:
kolik mi jich proslo rukama??  staram se asi o 20 felicii a 30 fabek ve firme, fabky jsme zacali brat od doby pocatku ser. vyroby, a muzu garantovat, mimo servisnich prohlidek ZADNA opakuji ZADNA nutna navsteva servisu ani jedne z nich, 2/3 maj motory MPI 44 a 50 coz je sice OHV historickej humus na ntou, ale  budiz, jinej cenove rozumnej vyber nebyl... tu 1,2 slabsi i silnejsi mame asi v 10 autech, a pohoda, na svuj obsah a ze je to jen trikastrol to zase uplne hrozny neni,  naopak do mesta a obcas mimo nej zcela dostacujici....  takze si to klidne srovnavej s trabosem, ja proti nim nemuzu rict ani slovo, mozna ti lip vyhovuje 206 a podobny sragory, ty by nechtel ani zadarmo....
0/0
31.10.2003 13:45

dezo

Re: neni se co divit
jo pane tak to 1,4 motory jsou urcite min problematicke jak 1,2 - mimo jine me jich projde rukama do 5 do 11 ks Fabek se vsema motorama fa 1,2 rikame sekacka, samo ze i ten zvuk tomu odpovida. Promin ale diky tomu ze se jedna o muj denni "chleb" nebudu ti verit ze z 30-ti kusu Fabek se mimo servisnich prohlidek ani na jedne nic nekazilo z toho co resim denne.??? apropo je to realne, mas pravdu ale to by jste s nima nesmeli cely rok jezdit.!!!! Tak mi zkus vysvetlit proc se rapidne zvýsil pocet hlaseni od SKODY - tzv. aktualmich sdeleni - ve kterych se jedna o hlaseni chyb na skodovkách a v XY % (zamerne neuvadim jakych) jedna o fabie ??? od elektroniky, motoru, prevodovky,PODVOZKU, a dalsich podobných. A mimo jine tve srovnani s trabosem hmmm??? kdyz myslis - na rozdil od fabky do trabiku lejes jen benzin s olejem a jezdis. Jeste k te Fabce - zazil jsem nekolik malo kusu ktere byli vpoho po motoricke strance ale meli to duchodci (popr pred duchodovy vek) a pod kapotou rozhodne nebyl motor 1,2 l !!! cao
0/0
1.11.2003 17:41

dezo

Re: neni se coi divit
zapomel jsem dodat sluvko DENNE - jen ze DENNE jich mam od 5 do 11 , vsetne prohlidek a testovani
0/0
1.11.2003 17:43

Milan

Re:
Co mas proti 1,4 16V? Jine 1,4 se uz nedodavaji... Pokud vim tak se do Fabie montuje nejsilnejsi seriova 1,4 co znam (74kW). Napriklad Ford na tento vykon potrebuje obsah 1,6l...
0/0
31.10.2003 13:35

mates

Re:
co proti nemu mam??  jednak cenu, a jednak vykon, kdyz koukam na ostatni automobilky tak ty za nizsi cenu maj vykonejsi motory i o nizsim obsaku - viz treba ten co davaj do Stila, 1.2 a 60kW, tyhle skodovacky 1.4 sou myslim uz hoooodne out, a za chvili je stejne nahradej 1.6 FSI, nevite nekdo jestli pak do novych fabii, pola atd. se budou davat nejaky jiny nez 1.2 a pak hned 1.6 FSI??
0/0
31.10.2003 14:51

Martin

Re:
vykon neni nic, malokdo jezdi trvale s motorem vytocenym na 5000 ot.  jsou ale 1,2 litrove motory, ktere maji s 1,4 VW srovnatelny tocivy moment...
0/0
31.10.2003 14:56

mates

Re:
ano, myslel jsem samozrejme i kroutak, ten je jeste dulezitejsi, proste vykonostni parametry skodovackych 1,4 jsou nic moc, pri tomhle obsahu jsou u jinych automobilek mnohem vykonejsi a levnejsi motory.....
0/0
31.10.2003 15:17

Milan

Re:
Stilo 1,2 16V - 59kW, 114Nm, 1090kg X Fabia 1,4 16V - 74 kW, 124Nm, 1065kg... Trosku nechapu vase argumenty a komentare...
0/0
2.11.2003 16:52







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.