Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nový plán vlády: do důchodu až v 65

Vladimír Špidla si do Vánoc bude muset sepsat přesvědčivou řeč, v níž občanům vysvětlí bolestné reformy týkající se jejich stáří. Na jeho stůl už dorazil návrh koncepce, kterou si premiér objednal u vládních úředníků jako podklad pro "druhou fázi" hospodářských reforem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

i78

Kde se odhlásit?
Šmudlo, kde se lze odhlásit ze systému důchodového "pojištění"? Z peněz které bych teď nenechal státem rozházet bych např. platil hypotéku, a když bych chtěl jít do penze, nemovitost bych prodal, koupil menší byt a z výnosu a dalších úspor bych financoval své stáří. Je mi 25, platím berně jako mourovatý, a pokud se dožiju 65 let, řekne stát sorry, prachy nejsou, můžou za to předchozí vlády....  a ještě mi zdaní penzijní připojištění 90%  p.s. možná přijde brzy komanč, vše zase znárodní a budeme opět všichni socialisticky pracovat - socialisticky žít.
0/0
21.11.2003 18:57

buznicka

ooooo lala
dru jak mezek. ale min nez pred 3 roky. ve skole jsme museli drzet hubu a krok, jinak prusery. byl slibovan komunismus. memu dedovi z otcovi strany stat po r. 1948 sebral obchod, mym prarodicum z matciny strany zlikvidoval uspory na duu m menovou reformou, muj otec
skoncil v chemicce, z cehoz se uz nikdy neodrazil. Muzete me nekdo odradit od emigrace? Klidne ji rikejte ekonomicka. me je to uz jedno. hledam duvody pro setrvani. prosim, neohanejte se historii. tento stat si mezi roky 1938 az 1989 svych nejlepsich nejen nevazil.... on je zaslapaval.
 
0/0
21.11.2003 1:01

Svetrik

Miliony statu
Za soucasne situace zaplatim spolecne se svym zamestnavatelem na socialnim (ne zdravotnim a danich) pojisteni za 40 let prace 8 milionu korun. Kdyz bych se dozil 80-ti let, stat mi na duchodech vyplati 1,8 milionu. Nepocitam do toho vynosy z onech 8 milionu. Zdravotni pojisteni bych nechal tak jak je, ale zlepsil bych hospodareni. Skutecnost, ze platim x tisic mesicne a jeste bychom si treba museli priplacet na recepty je hovadina. A dan z prijmu? To snad neni potreba komentovat. Nejlepsi by bylo podepsat nejaky druh reversu, ze statu nebudu odvadet na nicem ani korunu a naoplatku od nej nikdy nebudu nic chtit. Soukromne bych se pojistil a vsadim se, ze bych na tom mnoho vydelal ... Zasrany komunisti a komunisti prevleceny za socany ...
0/0
20.11.2003 13:41

Fofa

On,se snad posralv kresle.
Nevim ,co mu udelal nas stat a proc kazdeho z nas zadluzil takovou castkou.Tim myslim i me deti ktere ho timto pozdravuji a dekuji.Skoda ,ze nas prumerny vek je tak hluboko dole.Pro pana Spidlu a dalsi bych snad pracoval do sta let.Sice ziji par let v USA ,ale nad zpravama nasich politiku se vzdy zameju .Tedy  zatim ,jsem jak se rika za louzi.S pozdravem Tom.
0/0
20.11.2003 1:30

Jack

Socialisme už konečně chcípni !!!
Vypadá to, že stát se rozhodl zničit všechny kdo se ještě snaží a pracují. Potom co platíme tisícové částky na pojištění ( rozuměj daně, žádné pojištění se nekoná, protože se vše hned teď rozdá a na naše důchody nebude) nám ti pitomci řeknou, že si máme našetřit a nebo chípnout. Já říkám chcípněte vy co jste na státu závislí, potom ať chcípne celý stát a pak se mi co se snažíme budeme mít dobře a z peněz co mi zbydou místo odvodů státu si zaplatím skutečné pojištění ( i na lékaře ), svůj důchod a postarám se i o důchodce z řad mé rodiny. Bohužel dokud bude 60% národa lůza závislá na příjmu ze státního rozpočtu ( včetně úředníků atd. ), tak se asi nic nezmění.
0/0
19.11.2003 15:12

mbmb

Špidla je blb
Je to vůůůl všech volů a Vy všichni kdo jste se podíleli na volbě socáků přemýšlejte nad tím kam to jde!Doufám že Vám to stačí a příště budete přemýšlet....
0/0
19.11.2003 11:51

Svetrik

Re:
 Opravdu uz lidickove zacnete u voleb premyslet a hlavne neverte tomu, ze komancove se budou chovat jinak ci dokonce lip ...
0/0
20.11.2003 13:34

s

s
svině sodemácký
0/0
19.11.2003 0:22

mechanický pomeranč

dddddddd
nebojte se nemluvňata, kojenci, plody...až příjde můj čas a já neudržím lopatu, vemu provaz a půjdu na procházku do lesa...já vás opravdu nic stát nebudu
0/0
16.11.2003 16:52

potencionální důchodce

Re: důchody
nebude třeba jít na procházku, poslední cesta z práce bude do márnice
0/0
18.11.2003 7:56

Milionar

Proc si nadavate?
Politici se vam smeji.
Odhlasujte stejny duchodovy program,stejne zdravotni pojisteni  PRO VSECHNY POLITIKY a budete prekvapeni, jak se problem s duchody krasne a rychle vyresi.
Tak zacnete  sbirat podpisy, at uz to vidim v pristich volbach.
0/0
16.11.2003 9:27

Evžen

ČSSD a její ÚV neštěstí národa.
Neštěstím národa je vláda socanů pod vedením hlupáka Špidly a jeho kumpánů-právniků,kteří nemají o ekonomice ani páru a dělají jednu botu za druhou.Nemluvím o moravském bagounovi Škromachovi,který rozdává naše peníze flákačům a nefachčenkům a tak uměle udržuje stav nezaměstnanosti v klidu a fandí si jak je úspěšný,opak je ale pravdou.Poděkujme voličům těchto volů!!!!.
 
0/0
15.11.2003 10:18

Brouk

Ach jo
Špidlo a celá ČSSD. Nepochopili jste, že na to opravdu nemáte? Že jste mentálně ta nejzaostalejší vláda, která za rok svého vládnutí dokázala to, co se komoušům podařilo za 40 let a Zemanovi za 4? Přivedli jste tuto zemi k chudobě a její chudobu dále prohlubujete. I pitomec by pochopil, že už tam nemá smrtdět a má vypadnout. Tak už probohá těhněte.
0/0
14.11.2003 15:44

rewell

v tom to doopravdy není
Jádro pudla je v tom, že všechny evropské státy - zejména EU je tak zesocializovaná a prošpikovaná státními snahami o další a další rozšiřování státních pravomocí, státního rozdělování, prostě státní moci, že je to prostě neudržitelné. Stát si stále více osobuje právo na rozšiřování svých rádoby dobrých a ušlechtilých aktivit přerozdělování peněz. Neustále se snaží hrnout a hrnout moc více pro sebe - pro stát. Toto je však velký omyl všech států EU a obávám se, že na to slavná EU brzy dojede.
Čím bohatší stát, tím chudší obyvatelstvo a naopak.
Takže jednoduchý recept je v tom, že stát naopak musí hubnout a hubnout, aby nezatěžoval obyvatelstvo, které na něj stále ještě dělá. A ta nechuť dělat na stát bude čím dál větší. Co nejvíce osekat nenažraný stát, jeho úředníky, jeho mocipanství spočívající v potlačovatelských funkcích atd. atd. A hned se ukáže, že je hned na důchody - jak starobní, dále pro postižené apod. apod.
0/0
14.11.2003 8:43

paolore

Zrušit důchody!
Bez náhrady bych zrušil všechny důchody. A tím i povinné sociální odvody. Ty peníze, které lidem zůstanou by byly zdrojem životních prostředků v poproduktivním věku. A více bych podpořil ty, kteří si na důchod spoří (odečet z daní celé částky bez omezení, rozšířená progresivní státní podpora, např. do 1000 Kč). Eventuálně by se mohlo uvažovat o povinném penzijním spoření, jako to mají zavedené v Polsku.
0/0
14.11.2003 8:22

Nik

Už máme co jsme chtěli.
Fuj socializmu, společenské vlastnictví výrobních prostředků ?, to přece není In. Majetek jsme rozdali a teď se divíme že není na zdravotnictví, školství, armádu a důchody? A co jsme čekali. Teď ještě prodáme Telecom, ČEZ a Unipetrol a můžeme se chystat na socialistickou revoluci. V Rakousku, Itálii Francii a Německu je už pomalu na spadnutí. A důchod, předcházej důchodu, umři včas.
0/0
13.11.2003 20:04

Kvak

Re:
Jak rozdali? Spíš projedli výnosy za prodej.
Jinak jak vypadá státní vlastnictví podniků jsme viděli pěkně po dobu socialismu, po roce 1989 pak např. u velkých bank.
0/0
14.11.2003 10:44

Firestrater

Špidlův nový plán:
Tak vážení, mám pro vás sqelou nabídku - do důchodu budete mít nárok nastoupit až po smrti, nejdéle však do tří dnů od skonání - jinak nárok na důchod propadá...
0/0
13.11.2003 18:01

EWQ

tupi svejci a la cesko
Stop placeni duchodu a socek dnesnim duchodcum kteri vytunelovali po komunisticku a dale tuneluji po post-socialisticku (dnesni 40-ci az 60-ci) nase tezce vymakane penize, upozornuji vas vy stari dedci a baby vcetne tech kteri se jimi postupne stavate, ze se vam pomstime exkrasne! dostanete od nas velke kulove h**** A TO JIZ BRZO, pokud se ptate proc tak proto ze nas zadluzujete, okradate na nehorazne vysokych danich a jeste si myslite, ze my mladi si budeme kupovat bydleni za market price, ale ten starej komunistickej flakac dedek si dal bude bydlet ve velkem byte s regulovanym najmem, tak cau vy tupi svejci
0/0
13.11.2003 14:11

Venoch

Re:
poslouchej ty jeden perspektivni. Prave mam 40 a pres to, ze je mi zle ze situace u nas se me docela dotyka ta tvoje zaslepenost. Platim na danich okolo 20 tis mesicne a socialnim a zdravotnim ani nemluvim, vis kolik jsem odvedl statu za poslednich deset let??? Kolik jsi zatim odvedl statu ty? Myslis, ze je to alespon procento toho co ja?No a presto musim cist takove hnoje. Jses mlady, mas otevrene dvere do sveta, tak se zbal a padej. Ukaz co v tobe je.
0/0
13.11.2003 16:37

hele starochu 40

Re:
nech si ta tva smrduta kazani, na rozdil od tebe ziju stridave v cizine i v ceskoprdelskem bolsevistanu tak neprud a dojdi si na pivko jako vetsina zakomplexovanych cechacku tobe podobnych, a ty kecy o ukaz co je v tobe si nech pro sve haranty, nejsi muj otec ani guru, jo a nezapomen platit tech dani a socek jeste vic ty skorostarochu, protoze tvuj spidel obecny ti je napari, kokooootte
0/0
13.11.2003 17:15

Venoch

Re:
Do dneska jsem netrpel zadnym komlexem a v cizine jsem pobyl taky nejaky ten rok a to teda ne jako nejaky zametac supermarketu nebo nejaky smradlavy gastarbeiter ale jako kvalifikovana inzenyrska sila, ale vidim, ze je zbytecne to vysvetlovat. Mam statnice z anglictiny a nemciny a na pivo jsem si pracovne zasel jako spravny maly cechacek v Cine,Mexiku,Koreji,Holandsku,Nemecku,Anglii a Spanelsku.Ale nevim proc se tady vlastne obhajuju. Pro tebe jsem a budu kokoooooot.
0/0
13.11.2003 17:28

hi,hi

Re:
Gastarbeiter   velke  GGGGGG   TSCHUSSSSS
0/0
13.11.2003 22:09

venochovi smradochovi rulemu

Re: socka jsi a budes
ty ovado venochsky, co mi podsouvas praci v cizine po supermarketech, ja bych te pretahl remenem ty socilaisticka ceska luzo ze bys videl smejde, hele, koukej si platit ty ceske socky a duchodce a trapne si mysli ze bude na tvuj duchod za 20 let, ja ti to platit nebudu a basta a fakt si nech ty lzi o me kvalifikaci ci nekvalifikaci, na rozdil od tebe mam university a nejsem hlupak ktery bude skakat jak nejaky komous ci socka krakne, skoda, ze uz ve 40 letech mas vymyty mozek, no ale neni se co divit, kdyz jsi vyrustal v tak jete komunisticke spolecnosti a sve vzdelani jis obdrzel taky za komancu, vid vasku Svejku
0/0
14.11.2003 9:34

StandaT

Re:
Takovyhle primitivni hovado a vejsku? Tebe typuju na provokujiciho pubertaka co ma pr**l z toho, ze muze anonyme nekoho vytocit
0/0
20.11.2003 17:23

SOUHLAS

Re:
0/0
13.11.2003 17:11

Brouk

Re:
víš ty imbecile, věk je jediná věc, ktrou neovlivníš a nevybereš si ji. Takže ty hovado , přeju ti, abys zhebnul. Ale abys umíral v bolestech a dlouho. Bez pomoci na kraji silnice, aby si na tebe mohl každý plivnou, aby tě mohl každý pochcat. A nikdo se tě nebud ptát, co komu dáš. Ty totiž nikomu nic nedáváš. Ale my si to od tebe vezmem. Přestože se schováváš pod svou stupidní přezdívku, máš smůlu. Já tě dobře znám a brzy se ti představím. Ale to už budeš litovat dne, kdy ses narodil.
0/0
14.11.2003 15:49

Broukovi imbecilovi

Re:
nic ti ani tvemu odpornemu statu zvanemu cesko platit nebudu ty luzo socialisticka cechacka, takze to ovlivnim, takze si laskave nas**** ten svuj duchod a davky sam, a chcipni ty, ty starej stbaku bolsevickej
0/0
19.11.2003 16:00

DELCOP

Ustava CR
Ustava CR - PREAMBULE
My, obcane Ceske republiky v Cechach, na Morave a ve Slezsku, v case obnovy samostatneho ceskeho statu, verni vsem dobrym tradicim davne statnosti zemi Koruny ceske i statnosti ceskoslovenske, odhodlani budovat, chranit a rozvijet Ceskou republiku v duchu nedotknutelnych hodnot lidske dustojnosti a svobody jako vlast rovnopravnych, svobodnych obcanu, kteri jsou si vedomi svych povinnosti vuci druhym a zodpovednosti vuci celku, jako svobodny a demokraticky stat, zalozeny na ucte k lidskym pravum a na zasadach obcanske spolecnosti, jako soucast rodiny evropskych a svetovych demokracii, odhodlani spolecne strezit a rozvijet zdedene prirodni a kulturni, hmotne a duchovni bohatstvi, odhodlani ridit se vsemi osvedcenymi principy pravniho statu, prostrednictvim svych svobodne zvolenych zastupcu prijimame tuto Ustavu Ceske republiky...
....na co si lidi pořád stěžujete? :-/
0/0
13.11.2003 13:01

Vysoká noha

inzerát v 2006
Hledám práci na vedoucí pozici - obchodní, ekonomickou nebo ve státní správě. Bude mi 63 let, mám 40 let praxe ve vedoucích a referentských funkcích. Momentálně jsem bez zaměstnání. Zdravotní stav vyhovující. Zn: nabídněte. 
0/0
13.11.2003 12:31

Marusja @ Dusja

Re: Vendula
Bohužel, u nás razíme "mladý kolektiv" - max. 55 let.  Navíc - Pokud jste se nedokopal na vedoucí pozici do 63 let a nezabezpečil sebe i vnoučata, tak budete naší organizaci těžko přínosem
0/0
13.11.2003 12:40

marek

volby
jistou možnost nápravy slibuje radikální změna volebního systému.Proč má nefachčenko žijící z podpory a příspěvků všeho druhu stejný hlas jako ten,kdo ročně odvede na přímých daních 50 tisíc?Vypsat referendum na téma změny volebního systému ve smyslu,každý plátce přímých daní dostane další hlas za každých 50 tis.zaplacených daní v mezivolebním období! Myslím,že značná část politické reprezentace by konečně změnila rétoriku i činy!
 
 
 
0/0
13.11.2003 11:48

Marusja @ Dusja

Re: Vendula
No a co třeba, kdyby mohl hlasovat pouze ten, který odvede nejméně, dejmetomu, milion
0/0
13.11.2003 12:12

marek

Re: Vendula
to neni o konkretnich castkach ale o principu!Cely svet jiz respektuje nazor ze o investici rozhoduje investor.Tento princip je zivotaschopny a prinasi nejvyssi efekty. Co jineho je statni rozpocet nez aktiva a pasiva ekonomickeho organismu?Plni jej platci dani,at tedy rozhoduji i jejich pouziti v rozhodujici míře!
0/0
14.11.2003 14:09

Vaclav Hanus

Re: Ne! Ne! Ne!
Ja zase navrhuji novy hlas za kazdych odvedenych 47360.; Kc...tam se totiz vejdu zase ja
0/0
13.11.2003 12:23

marek

volební systém
0/0
13.11.2003 11:39

vic

prumerna delka zivota
Kolik ze je ted prumerny delka zivota muzu? 68 let? Parada 3 roky napenzi. Uz se tesim. Je mi 24 let
0/0
13.11.2003 11:09

Honza

Re:
skoro o 10 víc
0/0
13.11.2003 11:43

Kir

Re:
Mě je o šest víc, mám za sebou několik let na šachtě. Pro lidi z těžkých provozů, podzemí, sléváren a podobně je 60 téměř nedosažitelný věk. Pokud se chceš dozvědět konkrétní průměrný věk, kdy se u nás umírá, přečti si lékařskou literaturu. Dozvíš se dost úděsný věci. No a to je to o co tady jde : abys do rozpočtu pouze přispíval.
 
0/0
14.11.2003 10:09

já přece

penzijní fondy
já bych peníze do penzijních fondů nikdy nedal. při současném způsobu hospodaření státu přijde den, kdy stát už nebude mít jak zvýšit daně a bude muset něco znárodnit. první budou na řadě penzijní fondy. prozíravý člověk si peníze spravuje v tomto státě sám a ještě jich část ukádá do instrumentů v cizích měnách, aby ho neohrozila měna či devalvace koruny. smrt socialismu!
0/0
13.11.2003 10:50

Vendula

řešení
by se našlo, ale chce to náturu. Jak zde někdo píše, někteří důchodci mají tuhý kořínek a jsou jaksi pánembohem zvýhoněni vůči těm, kteří na tom nejsou zdravotně tak dobře. Řešení je následující - pokud důchdce není bohat, ve věku 70 let by jeho život byl ukončen nějakým vládním orgánem. Samozřejmě i potom by záleželo na financích - pokud by si důchodce "na smrt" našetřil (nebo mu jí někdo zaplatil), tak by umíral hezky a při muzice (Soilen Green) a naopak taková  babička, která prostě všechno prožrala, nikoho nemá a spolehá, že se o ní postará vyčerpaný daňový poplatnít a uštvaná vláda by se protě natáhl igelitový pytlík přes hlavu  
0/0
13.11.2003 10:44

Dozen

Re:
Soudruzko Vendulo, vy jste presedlala z bolsevismu na fasismus ?
0/0
13.11.2003 10:58

Marusja @ Dusja

Re: Vendula
Já chci vždycky jen to nejlepší
0/0
13.11.2003 11:15

Vaclav Hanus

Re: ...trochu vic humanismu
Ja bych tvou teorii trochu privylepsil. V zajmu odpareni fasistickych nadechu, a vpeceteni rysu humannosti bych to spise zavedl tak, ze po dosazeni prumerneho veku doziti by se vsem duchodcum proste zastavilo vyplaceni. Byly by proste ze systemu vyrazeni. Na druhe strane by se stat postaral o verejnou vystavbu kanalovych mestecek v odlehlich koncinach. Byly by to kanaly s parovody a vkusnymi ozdobnymi nerezovymi mrizkami na vpustich. No, a aby byla takovato legislativni uprava komplexni (aby se to dalo nazvat reformni balicek..) tak by se soucasne s tim povolila eutanazie...to pro ty, ktrerym by nerezove mrizky na kanalovodech nebyly dost dobre....
0/0
13.11.2003 11:42

buznicka

Re:
buddy, sjiždim tvy pecky tak dva měsice, ten našlehanej cynismus beru, vždycky je treba nekdo kdo stoucha do vosiho hnizda. obcas ses docela hustej. diky venco.
0/0
21.11.2003 1:20

XY

zrušit zvrácenou solidaritu
Problém je v průběžném financování důchodů. Odvody nejsou pojištění, ale prachobyčejná daň, která se hned prožere. V situaci, kdy důchodci vydělávali v komunismu (většina z nich držela hubu a krok) a nyní dostávají a měli by dál dostávat důchody ve vazbě na současné mzdy a ceny, a současně se nerodí dost dětí, je to neudržitelný systém navíc nespravedlivý. Odnese to mladší generace (dnešní 20-35 letí), zaplatili nebo budou muset zaplatit bydlení v tržních cenách potom zaplatit všechny důchodce po dobu svojí práce, spořit si na vlastní důchod a doufat, že budou zdraví, a že je žádný zaměstnavatel nevyhodí z práce po dobu dalších 10 let, když bude jejich výkon sotva poloviční v 60 letech. I kdybych akceptoval, že současná střední delka života u mužů je 72 let (v mém okolí příbuzných a známých se toho dožili pouze dva a ti se narodili roku 1900- jaký paradox) tak pořád ať počítám jak počítám, obržený důchod bude směšná částka oproti zaplaceným odvodům. Co když zemře živitel rodiny před odchodem do důchodu? Zase celou částku prožerou jiný, třeba ti co mají větší štěstí na tuhý kořínek, nebo třeba ti co tu jsou, přotože se 40 let nehonili, přestože by značnou část měli dostat alespoň příbuzní (dnešní vdovské a sirotčí důchody jsou k smíchu). Zrušit průběžný systém, vše nastavit na zásluhovost nebo osobní odpovědnost a dnešní důchodce financovat z privatizačních příjmů (lidi od 40 let výš pak kombinovaně). Anebo většina mladých skončí v šedé ekonomice a ti poctivý (zaměstnanci) půjdou do důchodu ve 165 letech.       
0/0
13.11.2003 9:59

Lister

Konecne rekne lidem nekdo pravdu :)
Tohle vim uz dlouho, asi pred 7 lety sem si precetl, ze muj rocnik 1976/1977 muze jit do duchodu az v 72 letech, takze tohle je uz dlouho znamo, koukam, ze se to ted trochu posunulo. Chapu, ze si musim na svoje stari vydelat a vicemene s tim i souhlasim, kazdemu dle jeho schopnosti a snazeni. Co se mi ale nelibi je to, ze si mam vydelat na sebe a pritom jeste dal platit na ty, co sou v duchodu ted a jeste v nasledujicich desetiletich do nej odchazet budou. Proc si mam platit duchody dva nebo tri za lidi, kteri svuj zivot prokolaborovali v socialismu. :(
0/0
13.11.2003 9:40

vime

Re: kolaborovali?!
Mily Listere, jsem ročník 1960 a celý život dělám. Nikdy jsem v žádné straně nebyl, ale také jsem nebyl žádný bojovník za svobodu. jsem dle tvého soudu kolaborant? A takových jako já je mnoho, to si piš.
A z mých daní příspívám na nynější důchodce tak jako oni přispívali na ty předchozí. Nynější důchodci nemohou za to, že se rodí málo dětí a máme vládu (a měli jsme vlády) které prošustrovali co se dalo. Jistá solidarita být musí a generace která se neumí postarat o své předky je špatná. je to jako bys své rodiče chtěl vykopnout na smeťák ať se o ně postará kdo chce.
Fuj!
0/0
13.11.2003 10:02

awerf

Re:
ja souhlsim s Listerem a ne s tebou ty populisto, ja nechci a nebudu platit ty komunisticke generace do kterych patris i ty, tak si uvedom ze si na svoji penzi budes sporit beze mne, nazdar pako!
0/0
13.11.2003 14:07

ViMe

Re: awerf
myslím, že tvoji rodiče mají z tebe radost a budou na tebe náležitě pyšní
0/0
13.11.2003 15:53







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.