Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Slevy začínají, vrchol přijde v lednu

Mezi obchody a zákazníky začala psychologická válka o to, která strana déle vydrží. Zatím vedou obchodníci. Prodejci jsou na koni a se slevami zatím šetří, protože zákazníci nyní tahají za kratší konec a musí koupit dárky. Obchodům nahrává i mimořádná chuť lidí utrácet.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Bivoj

Nechci slevu zadarmo
Chtěl jsem k tématu poznamenat něco zásadního, ale nějak mi to vypadlo...
0/0
17.12.2003 20:17

Kajetan11

Slevy
Treba si jednou i FU vsimnou ze na sleve se da vydelat a konecne snizi dane.
0/0
15.12.2003 9:56

Hugo Boss

Sleva zleva
Dostal jsem jednou (omylem?) sportovní výbavu zn.NIKE s velkoobchodními cenovkami. Jednoduchou matematikou jsem zjistil, že se od ceny maloobchodní liší více než dvojnásobně. Takže i sleva na 50 % je stále zisk, i když třeba jen 10 %. A lidi si pod dojmem slevy koupí mnohdy i to, co by jinak zůstalo bez povšimnutí, takže je to stále velká výhoda (pro obchodníka). Inzerovaným slevám v IKEA se musím smát (dobře zvládnuté PR), protože z vlastní zkušenosti vím, že tam za koupi ve slevě stálo minimum věcí, většinou drobností. To, co běžně člověka zajímá a co potřebuje, do slev v IKEA neputuje. Ale když už tam lidé jedou světa kraj, koupí něco jiného a peníze tam utratí tak jako tak. Dobrý tah.
0/0
15.12.2003 9:40

Bosch

Re: i
Já jsem v Ikei koupil jeden rok za dobrou cenu dobrý zahradní nábytek. Je ale pravda, že to se museli nákupčí seknout, protože jiný roky jsem nic takovýho neviděl. Ikea má ale slev několik, nejvýhodnější jsou letní, kdy se dá taky za dobrý ceny nakoupit i dobrý věci. Jenže ty jsou rychle pryč a zůstanou ležáky. Ještě k IKEA. Ta má ceny ve všech zemích stejný (viz jejich www.stránky), což samozřejmě znamená, že my si tady nemůžeme tak vyskakovat, jako bohatší země. Pro mě nejsou 3000,- Kč stejný, jako pro Němce 100 Euro. 
0/0
15.12.2003 10:22

Jin

Jdu do toho
Tak se letos prejim zelnacky! No a co? Za korunu? Neber to! To bude plna restauracka a v obchode nikdo. Musim si posppisit nez dojde.
0/0
15.12.2003 8:36

kil

co se skrývá za slevami?
tyhle slevy zbožnuju. Oni si to klidně zlevní o 50% a někdy i ještě více a přitom stále vydělávají. Tak jaký asi musí být zisk z okrádání zákazníka, když je cena původní, nezlevněná??
0/0
15.12.2003 8:27

Anonymous

Re:
No, ono je na na centrale jednoho nejmenovaneho retezce notoricky zname, ze ostatni oddeleni vydelavaji na oddeleni s oblecenim,proto ta sleva...a jinak? ve vsech retezcich je marze min 18%, coz si kazdy muze spocitat sam.
0/0
15.12.2003 8:44

????

Díky za vysvětlení ..... :o)
To bych rád věděl, jak jsi tohle zajímavé procento docílil. Budu rád, za vysvětlení, díky. Jinak souhlasím s tím, že článek opět informuje o něčem, co je notoricky známé, každý ví, že v lednu budou slevy. Z idnes se stává pěkný bulvární plátek. Úroveň článků začíná rychle konvergovat k nule. Nu což, přejdeme jinam :o)
0/0
15.12.2003 9:30

bosch

Re:
Supermarkety mají marži 20, 22%, ale hobymarkety mají marže podstatně vyšší 70% i víc.
0/0
15.12.2003 9:39

Anonymous

Re:
Jednoduché...pracoval jsem ve třech nadnárodních společnostech.
0/0
15.12.2003 11:11

Borilon

Re:
Jo slevy! Nekdy se mi dokonce stalo, ze zbozi tesne pred slevou zdrazili o 20 procent a pote zbozi asi do 14 dnu opet zlevnily a ¨zakazniky lakali na zbozi 30-50 procent, takze porad jeste vydelavaji...Tomu se rika obchodovani....
0/0
15.12.2003 10:16

Jan

?
To tedy pisatel objevil Ameriku !
0/0
15.12.2003 8:23







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.