Diskuze

Nabídka ojetin roste, čeká se rekordní dovoz

Tolik ojetých aut jako v letošním roce se do země ještě nikdy nedovezlo. Jen za první tři čtvrtiny roku jich lidé a firmy přivezli 112 tisíc. Pokud příliv vydrží, což se podle odhadů obchodníků dá očekávat, padne letos rekord.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

TDi

19. 12. 2003 20:45
K breku ?
Jedno nove auto valstnim a becim kudy chodim jediny co mne zdzuje od prodeje je jeho prodejni cena. Az budemit pet let nobo sto tisic tak ho prodam .Ale netusim co si potom prodim .Auta co jsou vyrabena na euro 4 jsou vsechna na prt .Ne ze by se vnich spatne jezdilo,plni ekol. limity ale cokoliv se na nich pokazi je to drahe .Samozrejme je to z casti novima technologiema ,ale taky konstrukci zamerne slozitou .Nariklad nahradni dily v bloku soucastek a neopravitelne .Postupem casu se dopracuje automobilvi prumysl k tomu ze nam budou vsechny firmy mnenit blok motoru i s prevodovkou kvuli spatnemu lozisku od spojky.Tak ze bude za chvili vyhodnejsi nove auto nez stare protoze ty stare budou od pateho roku jenom srot.
0 0
možnosti

SNAFU

19. 12. 2003 12:34
á autisti a rozumbradové
0 0
možnosti

rw8bjm

19. 12. 2003 11:33
???
víte někdo jak se promítne vstup ČR do EU do cen zahraničních ojetin?
0 0
možnosti

Vendula

19. 12. 2003 12:03
Re: Já si troufnu odhadovat
nijak. Ceny budou stejné, EU s tím nemá co dělat. Ojetiny se tu prodávají, protože lidi nemají peníze (na nov auto). EU nám nepřidá. Jediné co se stát může, že nastane s přihlašováním stejná situace jako na západě, kde se sice nechá přihlásit všechno (n arozdíl od populárního tvrzení), ale uvést starší vozidlo do stavu, který vyhovuje současným předpisům stojí tolik, že si lidi raději koupí nové (což zase nehrozí)
0 0
možnosti

Bad.Man

19. 12. 2003 10:29
Poplatek na likvidaci?
Cituji: "U novějších typů aut vláda navrhuje poplatky od dvou do čtyř tisíc. Peníze mají sloužit jako rezerva na ekologickou likvidaci vyřazených aut. " - Uz vidim, jak v nasi republice nejake penize "slouzi na pozdeji" - je to zase jen dalsi krok jak zaplnit prazdnou kasu. A kde brat? Dane uz jsou vysoky, poplatky skoro ze vseho, a dalsi se nabizi vyhodnej kseft s ojetinama - tak proc ho nezatizit dalsim poplatkem. Pokud resej problem s likvidaci odpadu - jak budou resit likvidaci tech cca 200.000 skodovek 105 - 130 ktere stale jezdi po silnicich a taky jednou doslouzi ???
0 0
možnosti

Jan Šmíd

19. 12. 2003 10:51
Re:
Na firmu jsem si koupil Audi A4. Mám ji dva roky, brácha si říjnu dovezl z Francie tři roky starého Pasata, nebouraného (prasklý nárazník a odřený kufr - asi při couvání na parkovišti) Se vším všudy ho to vyšlo na půlku než mě. A ta auta jsou zhruba ve stejném stavu, jen ho to vyšlo na půlku co mě a za rok je prodáme za zhruba stejnou cenu. Kdybych v tom netopil svý náklady, tak bych volil taky dovoz.A pořád tvrdím, lepší ojetej tři roky starej Passat, A4 Peugeot, Laguna atd. než nová Fábie.
0 0
možnosti

job

19. 12. 2003 10:27
DPH
......Existují totiž cesty, jak snížit u ojetin daň z přidané hodnoty. Z opotřebovaného zboží se v unii platí daň zpravidla v zemi původu. V Německu je daň 16 procent oproti českým 22....  Mám poněkud jiné informace než redaktor Dnes. V EU toto planí, ale s vyjímkou nákupu os. automobilu fyzickou osobou. Zde se doplácí rozdíl daně danných zemí.
0 0
možnosti

řidič s velkým

19. 12. 2003 10:23
aaah
Taky jsem vyzkoušel jednu ojetinu  - fakt lepší než pěstí do hlavy.
0 0
možnosti

spex

19. 12. 2003 10:33
Re:
No rozhodně jsem se všemi ojetinami, které jsem kdy vlastnil, měl mnohem méně technických problémů (resp. skoro žádné) než kolega teď s jeho novoučkým autíčkem.
0 0
možnosti

Lišák

19. 12. 2003 10:05
prachy
Ať už jdou do  P R D E LE! Se svojí 22% daní z přidané hodnoty, spotřební daní, silniční daní, a dálniční známkou. Co se proboha diví? Kolik z lidí má na koupi nového auta, byť hnusné fábie 1.2 závoďák.  Parlamente probuď se!!!! Ostatní nemají takové příjmy jako vy!
0 0
možnosti

______1

19. 12. 2003 14:36
Re:
Mimochodem, nekdo ty demety zvolil - treba tim, ze nesel k volbam, nebo primo. Pri dalsich volbach mate sanci to zmenit, ale myslim, ze to o moc lepsi nebude. Ten bordel vyhovuje spouste lidi.
0 0
možnosti

Teplous

19. 12. 2003 10:04
Fikani v karach
V ojetych caracgh se to dobre dela. Kdyz ma nekdo zajem at napise.  
0 0
možnosti

Otík

19. 12. 2003 10:01
Je to hrůza.Slepená bouraná auta na silnicích.Zrušte dovoz těch střepů.
To co v zemích západní Evropy nesmí na silnice se doveze do Čech a velmi dobře prodá.Případně rozkrade.Tak hurá do Evropy na vracích dovezených právě odtamtud.V kšeftování s harampádím jsme určitě nejlepší na světě,no možná za Poláky a Rusáky a Rumuny.Hnus.
0 0
možnosti

Vendula

19. 12. 2003 10:11
Re: Otíku
člověk ti musí závidět tvoji příslušnost do lepší rodiny, takže si můžeš dovolit ignorovat, odkud vlastně jseš. My ostaní (a je nás většina) nemáme Německé, Francouzské, Rakouské.... platy a na nové auta prostě není - zrovnatak jako ti Poláci a Rusové. Nebudeš nám taky radit, ať teda nejezdíme vůbec, nebo ať si seženeme job s autem   
0 0
možnosti

rudlanka

19. 12. 2003 9:59
dovoz ojetin
Taky jsem koupil ojetý vůz z Německa se servisní knížkou  a jsem velmi spokojený. Zatím žádné problémy.
0 0
možnosti

Jan Šmíd

19. 12. 2003 10:25
Re:
Na firmu jsem si koupil Audi A4. Mám ji dva roky, brácha si říjnu dovezl z Francie tři roky starého Pasata, nebouraného (prasklý nárazník a odřený kufr - asi při couvání na parkovišti) Se vším všudy ho to vyšlo na půlku než mě. A ta auta jsou zhruba ve stejném stavu, jen ho to vyšlo na půlku co mě a za rok je prodáme za zhruba stejnou cenu. Kdybych v tom netopil svý náklady, tak bych volil taky dovoz.A pořád tvrdím, lepší ojetej tři roky starej Passat, A4 Peugeot, Laguna atd. než nová Fábie.
0 0
možnosti