Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Vláda chce další změny cen

Troje volby na obzoru, preference klesají, přesto vláda chce v novém roce pokoušet voliče dalším zvýšením daní a nepříjemnými zprávami o oddalování důchodu. Koaliční strany intenzivně zkoumají, zda dokážou vybrat více peněz novými úpravami daně z přidané hodnoty.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Marie

Nikdo vám nemůže dát to
co já vám můžu slíbit.
Toto je oblíbené heslo Špidly boys. A proto bude slibovat a následně podraží vše ale úlev se dočkají pouze velké podniky řetězce supermarketů a další tito příznivci Špidly boys.
Zřejmě by se měl zadat mezinárodní inzerát znění:
Hledá se dostatečně velké  psychiatrické zařízení spojené s nápravně výchovným zařízením za účelem vyšetření vlády, poslanecké sněmovny a parlamentu. Kdo bude shledán duševně zdráv bude přemístěn do nápravně výchovného zařízení kde pod dohledem občanů bude napraveno jeho nerealistické myšlení a náhled na jejich způsob života.
Pane Špidlo! Že se nestydíte! Jste horší než Klaus a komunisté dohromady. Nejenom, že dnes na každého občana ČR připadá dluh ve výši 48000-Kč, ale ten stále ještě roste. Odtržen od reality se chováte jako aroantní pitomec, jako takový se i usmíváte a při pohledu na vás si člověk musí myslet že jste dementní.
0/0
9.1.2004 8:45

Kryštof

pořád jenom daně
Zvyšováním daní se nic nevyřeší. Chce to začít šetřit. A začít před vlastním prahem. Proč si všichni ve vládě vozí prdele v autech za miliony ? Proč jsou státní zakázky tak drahé -stavba dálnic, nemocnic, adm. budov , a.j.? Potřebujeme stihačky ? Potřebujeme tolik úředníků, kteří nám jen komplikují život ? Stačí zefektivnit činnost, automatizovat procesy, které automatizovat jdou.  Je to stále dokola. Faktem je, že tu spousta lidí líných jako veš-parazitů, tunelářů a hajzlů všeho druhu  a taky spoutu těch, kteří dřou do úmoru.
0/0
7.1.2004 12:15

Rudolf

Toto by vse jeste zhorsilo
Dobry den,
pisu Vam ze zahranici, kde vse co se v CR deje vnivam jinyma ocima. Je smesne pozorovat, co tato vlada dokaze - bez prilis reakci - prosadit. K tak troufalym a zaroven zoufalym zmenam cen v dusledku zvyseni DPH se maloktera vlada odhodlala, ponevadz by to okamzite povedlo k stavkam, obcanske neposlusnosti i tvdsim incidentum. Myslim si, ze si tako vlada hraje s ohnem, ale ze bohuzel nema na to, aby realizovala nejake sve napady (na to nestaci), napady jsou z dovozu (EU). To co plati v jedne zemi nemusi nutne fungovat v zemi jine.
Vas Rudolf Karlsson
0/0
4.1.2004 23:32

Daňový soumar

Re:
Češi jsou vycvičený tupý stádo...
0/0
5.1.2004 10:17

k

Vláda chce změny cen?
Proč ne?
My ale zase chceme vládní platy!
0/0
4.1.2004 22:46

Rad

v poslední křeči tato vláda
se ještě snaží nakrást co se dá, nebo jak tomuto devastování říkat. je zřejmé, že příští volby nevyhraje a čím víc peněz nyní urve, tím větší problémy bude následující vláda mít a socani budou mít větší šance kritizovat a protože paměť národa je krátká, tak snad i v blízké budoucnoti mohou zasednout opět ve vládě. většina národa jsou asi tupani - zadlužení rodin je průměrně 90 tisíc na 4 člennou rodinu , takže některé nic a jiné mnohem víc(chovají se jak socanská vláda- rozhazují prachy a nemají na to),o minimálně 25 korun na osobu !!!denně!!! roste státní dluh atd. všimnite si, jak se všichni socani pořád smějí v čele se špidlou - to se smějí nám, které okrádají, protože poctivě makáme a snažíme se uživit. v důsledku jsme na tom ale podobně jako socky, protože ti nemají náklady na dojíždění do práce, můžou nerušeně dělat melouchy atd. mě je jasné, že tato vláda je zločinná, jen nechápu, kde se vzalo těch 30 procent voličů, kterým nebylo jasné při volbách, že ty sliby jsou lži a kde se bere těch 10 nebo kolik procent dnes? tito voliči nesou odpovědnost, styďte se! vždyť oni šáhli na prachy všem , i těm sockám, důchodcům, studentům prostě všem, jen soudci, policajti a státní úředníci chrochtaj blahy. nejhorší je, že za ty prachy máme akorát pár legračních policejních akcí (legračních třeba proto, že podle ofic. čísel při akci kryštof zkontrolovala jedna dvojice policistů průměrně 5,5 automobilu denně).jdu koumat, jak ušetřit na daních. hnus fialovej.
0/0
4.1.2004 21:20

černý petr

reforma?
Já si myslím jenom jedno: socani jaksi nepochopili to, že z ovcí se stříhá vlna,  ale  nestahuje kůže. A to, že si neváží lidí, kteří pracují a nic od nich nechtějí ba naopak společnosti přinášejí za to, za jejich pot a následný úspěch pasuje do role zlodějů. To byla ve své podstatě předvolebí propaganda.... úspěch=zloděj. Je potřeba jim to dát jasně najevo dříve , než na nás vyzkoušejí všechny experimenty co náš národ vydrží.
.
0/0
4.1.2004 19:19

Thyronx

Pravice & Levice
Asi takhle: Pravici voli ten kdo chce neco dokazat, kdo ma budoucnost pred sebou a vazi si hodnot. Pravice podporuje bohatsi vrstvu lidi, tedy i podnikatele (kteri Vam davaji praci). Levice.. Tu budou volit predevsim socialni pripady, nepracujici,nemocni a stari duchodci. Tem jde totiz socdem na ruku a rozdava penize tech kteri pracuji a maji uspechy. Podobne jako v Nemecku ale i jinde za vlad socdem je vzdy velka nezamestnanost a prazdna statni pokladna. Kam se penize podeji je snad kazdemu jasne. Kdyby mel byt jednou soud za rozkradani statniho majetku... rad bych videl obe hlavni politicke strany u jednoho soudu a rad bych videl kdo z nich rozkradl ze statni pokladny nejvic. Tahle vlada ma zatim rozkradeno 115 miliard Kc Za ODS nebyl deficit ani tretinovy.
0/0
4.1.2004 17:49

TDi

Re:
Pravici volil inteligent a levici jeste vetsi
0/0
5.1.2004 21:54

Václav

soc. dem: jedinná varianta
Po rozkrádacích letech ODS - rozkradená privatizace a vytunelované banky vše ve výši cirka 1 státního rozpočtu - 600 miliard Kč musí někdo splácet a není to bohužel ODS. ODS  může jen poukazovat na zadlužení republiky  a jak je špatné zvyšovat některé daně a harmonizovat s EU. V pozici zloděje který říká že on nic on muzikant dovede být každý hlupák.Lidé nezapomínají kdo vítal NOMURU a za čí vlády došlo k rozhodujícímu rozkradení státu. Pak je ještě varianta KSČM ale o ní snad nebudu ani psát. Ve volbě mezi zloději a komunisty musí vyhrát nepochybně nepopulární ČSSD.
0/0
4.1.2004 16:56

ppetr

Re:
jsi opravdu jelito.mel jsi dneska poslouchat PRIMU kde na rozdil od pana Sobotky (ten bohuzel nerekl nic) mel pan Tlusty v lecčems pravdu.
jenze to tvuj mozek chapat nemuze a ani nechce
0/0
4.1.2004 17:56

Fool for your loving no more

Re:
Souhlasím, že to Venda Klaus zahájil pěkně amatérsky a pomohl tunelářům k pěkným penězům. Špidla je ale zoufalec a jeho klika pád do propasti několikanásobně urychlila. Je ale pravdou, že až na malé vyjímky by nahoře potřebovali vypráskat všichni včetně dnes již přechytralého pana prezidenta. První kouli do hlavy bych ale věnoval Sobotkovi a hned potom bych štochnul pig Škromacha(to by bylo sádla), Špidla je bronzovej.
0/0
4.1.2004 18:31

Black Oak Arkansas

Soc-dem : nejhorší alternativa
Nechci říct, že ostatní politické platformy jsou na tom nějak výrazně lépe (třeba lidovci se budou lísat i zeleným mužíčkům), ale soc-dem je ta nejhorší sebranka. Nebýt toho, že v r.48 lízal Fierlinger Gottwaldovi konečník, nemuseli jsme absolvovat 40 let rudé vlády s tristními důsledky. A teď  nám  pohrobci těchto lumpů chtějí vykládat o demokracii a ekonomické prosperitě, okrádají i toho nejposlednějšího potřebného a sami si cpou břicha, mlaskají a vysmívají se lidem (Špidla, Škromach). Jedině fyzická likvidace těchto nechutných parazitů přinese změnu
 
0/0
4.1.2004 12:22

Maret

Strašák EU
 
  Koukněte na stránky hospodářských novin je tam článek kolik stojí auta v EU a u nás. Čech vydělává na průměrné auto 3000 hodin a chudák z EU 600.
0/0
4.1.2004 9:34

janek

Re:
a vis taky kolik stoji v Eu najem bytu???? chytraku
0/0
4.1.2004 15:07

Pongo

Ach ty Janku,
nemůžeš mluvit o nájmu, ale o nákladech na bydlení. V EU se na bydlení (tj. jako nájem+inkaso+telefon u nás) vydává zhruba třetina platu. Pokud si vezmeš regulovaný nájem za garsonku v Praze včetně inkasa a telefonu, zaplatíš zhruba 5500, což je kolik ze 17000?
Respektive zaplatíš stejnou třetinu příjmu s tím, že zatímco tady bydlíš v garsonce, tam bydlíš ve 3+1, Janku jeden.
0/0
4.1.2004 15:45

janek

Re:
hi.hui.hi.
mas zahadne pocty  swejku...,tak se to neda pocitat
 
 
 
 
0/0
4.1.2004 19:16

Rad

Re:
a jak bys to chtěl počítat? třeba že neregulovaný nájem v 3+1 ve městě je minimálně 10 000, v praze min 15 000, což je téměř celá průměrná mzda? a k tomu ještě inkaso. regulované nájmy jsou zločin na těch, kteří je nemají, jako třeba já.  
0/0
4.1.2004 20:54

holita

Re:
tady se asi mluvi o najmu  bytu v EU!! praha nas nezajima...je to stat ve state.....
0/0
4.1.2004 22:40

quantto

Re:
3+1 v EU  = 800 euro  (najem+inkasko+telefon) =polovina platu (i vice),tak cest praci rano v sest. .
0/0
4.1.2004 23:40

no comment

pravda
Zástupci této vlády si chystají příjemnou bodoucnost. Národu, který díky jejich krokům bude nevzdělaný a nemocný se lépe vládne !!!!!!!
Tady by pomohla jen defenestrace všech ve vládních postech i s příslušnými úředníky.Když vyhodíte ministra, stejně se nic nestane.V současné době bychom se asi měli inspirovat našimi husitskými tradicemi.
0/0
3.1.2004 23:55

Loner

Pojdme si rict o evropske platy
abychom z nich mohli platit evropske ceny a dane :) Ale to ne, kazdej nadava a pak vezme praci za pakatel. Pak je nas*r*anej a voli komunisty :)
0/0
3.1.2004 21:03

www.KamPoMaturite.cz - letošní

jestli chtějí zavést i vyšší DPH na knihy , tak to jsou hovátka boží
jestli chtějí zavést i vyšší DPH na knihy , tak to jsou hovátka boží a vytvoří další hovátka, která zasednou k TV a budou čumět a čumět........
0/0
3.1.2004 19:42

Dedek NY

Re: Jedno hovatečko
už je tady a čumí, čumí........
0/0
4.1.2004 6:54

huhu007

Jo, jo...
Spotřeba v ČR láme rekordy, na Vánoce nakoupí každý průměrně za 15 litrů, počet uživatelů mobilních telefonů roste geometrickou řadou, ale my jsme chudáci a máme se pořád hůř...
Horší už to být ani nemůže. Hlavně pro soustu tunelářů, kterým se v první polovině 90. let "zhaslo" a nadělali maňasa 720 mld. No to se pak nedivte, že to musíte zaplatit, když jste bezmezně věřili panu profesorovi a jeho tahu na branku
0/0
3.1.2004 17:42

Dan1

A jinak zdraví slouží?
Ekomika "roste" díky zadlužování domácností, které kopírují chování vlády a žijí na dluh. Na  vládním serveru je věta, že situace neni způsobena transformačními náklady. Takže žádný profesor, ale socani.
0/0
3.1.2004 19:47

Mirek

Pořádná vláda tady ještě nebyla.
Za čtrnáct let žádná vláda ať si říkala, že je  pravicová, nebo levicová nebyla schopna provést deregulaci nájemného a dál v rozporu s platnými zákony (dobré mravy, diskriminace) dělí občany na ty, kteří mají výsadu levného nájmu a na ty, kteří si musí náklady na bydlení platit v plné výši. Dále žádná vláda nebyla schopna provést reformu zdravotnictví, reformu důchodovou a sociální. Žádná vláda nebyla schopna omezit nekontrolovatelnou moc státní byrokracie, která lidem nejenom, že neslouží ale podle komunistického vzoru občana naopak s velkou chutí dusí (stavební úřady a pod.). Žádná vláda neprovedla reformu soudnictví (vymahatelnost práva). A tak by se nechalo pokračovat dál. Problém této politické bídy spočívá v české povaze. Předpodělanost, zbabělost, neochota riskovat a úporná snaha udržet se u koryta.
0/0
3.1.2004 17:33

Petr

Re:
Uvedom si clovece ze vetsina rodin v teto bananove republice je rada ze se naji, kdyz nasi super podnikatele vetsinou neplati vic nez je minimalni mzda. Je rozhodne mnohem vic rodin, jejichz otcove a matky dostanou 6.5K mesicne. Maximalne 10K mesicne. Nezli je tady rodin s prijmy takovymi, aby dali dokupy aspon tady udavanou vysi prumerne mzdy. Tak z ceho by ti lide platili deregulovany najem?
0/0
4.1.2004 0:31

rk

Re:
A co je majiteli domu po tom? On musi platit udrzbu za neregulovane ceny.
0/0
4.1.2004 10:27

Pongo

Re:
Máš na mysli těch 800 korun měsíčně za úklid? V našem domě je majitel z restituce již 13 let a za celou tu dobu byla jediná investice do domu v tom, že nechal jednou vymalovat chodby a přestavěl dva byty 1+1 na 4 garsonky po 20m2, ze kterých vybírá po 7000 měsíčně. Tak tady neplácej hlouposti, protože za rok se vybere na nájemném v průměrném domě okolo 1 mil Kč.
0/0
4.1.2004 16:05

rk

Re:
Kdyz se ti tam nalibi, tak proc tam bydlis? Najdi si neco jineho.
0/0
4.1.2004 17:19

Pongo

Re:
pokud neumíš pořádně číst, tak si polib špidel.
0/0
4.1.2004 23:27

Thyronx

Co jste si zvolili.. to mate.
Socany jste prece volili skoro vsichni tak co si narikate? Ti co nevolili vubec je podporili take. Co dodat? Vlada je neschopna resit problemy,nema ekonoma, a nevi co dela.Nechapu proc jsou nutne 2 sazby DPH. Proc se vsechno dela tak slozite? Proc nemate 6% DPH jako ji mame my v nasem state a proc nemate dan ze mzdy 20% jako my ??? Ceska vlada si potrpi na klicky a hacky, doplnky k zakonum,predpisy a narizeni,smernice a co ja vim co jeste a v tom gulasi zjisti ze stejne bude prodelavat kazdy dalsi mesic dalsi penize. Celou tu svoji neschopnost resi tahanim, penez z kapes poctivych pracujicich.Ta vlada je otevrena skodlivina, je jako rakovina ktera se drzi zuby nehty (a 101 hlasy) u moci. Dokud tahle vlada ceskou zemi neznici, bude se drzet vsemi moznymi zpusoby. Doufam ze ji nekdo jednou postavi pred lidovy soud.
0/0
3.1.2004 16:13

TDi

Re:
dYk je to jedno koho jdete volit je to jedna pakaz.DEMOKRATICKYMI volbami to nezmenite to mohou jen penize ktere jsou potreba na kampan a kdyz je mate jste za ne nekomu vdecnej .Jde o to jak moc je to v ktere zemi videt.
0/0
3.1.2004 22:09

odo

Re:
Já chlapče nevolil,promiň.Ale ty bys měl ze sledování doktora Železného vědět , že vzorek populace (asi 600 rodin ,viz. peoplemetery) naprosto přesně změří sledovanost , potažmo rozhodnutí národa v řádu setin procent.Takže podle chytrých vysokoškolských statistických hlav je naprosto jedno jestli volí 600 rodin nebo 55%,či dokonce 100% národa.Výsledek je podle nich stejný ,i když zdravý selský rozum říká něco jiného.
0/0
4.1.2004 1:34

kodlik

Berme každé další volby jako pomstu-nejbližší příležitost v červnu !!!
0/0
3.1.2004 15:47

Maret

Re: Koho volit ?
 
 Jsem pro koho budem volit ?
0/0
4.1.2004 9:36

Kir

Re: volba je daná
Komunisty! Je jedno z které strany. 
0/0
5.1.2004 10:27

navsteva

Ne to se proste neda pochopit
Od te doby co jsem zacal vnimat svet kolem sebe, se snazim pochopit myslenky socialismu potazmo socialni. (velky rozil mezi spidlismem a komunismem neshledavam)
Vse co se Tito snazi produkovat a prosazovat je temer vzdy naprosto nelogicke a proti prirode a zdravemu rozumu. Kdy uz to konecne pochopi i Ti co jim neustale perou sve hlasy.
Cesta je jenom jedna:
1. minimalizace vyberu smerem obcan --- stat.
2. (pokracovani 1) minimalizace vydani smerem stat --- obcan.
Spidlovci a jejich spojenci (vcetne dob Milose) neustale prosazuji 2 antibody.
Tak uz je proboha zastavte.
0/0
3.1.2004 15:46

P.Z.

Horší už to ani být nemůže
Kde jsou ti Blaničtí rytíři?!!!!!
0/0
3.1.2004 14:34

Blaničtí Rytíři

Re:
Co se nás dovoláváte, blbečkové?  Co jste si zvolili, to máte. Tak neřvěte a držte huby, debilové.
0/0
3.1.2004 15:35

huhu007

Re:
0/0
3.1.2004 17:34

TDi

Ja vam preji stastny novy rok
Nejvice jsem nastvany ze jsem tady zustal nemusel bych na vojnu .Dvaroky zdarma statu (debil). Pak prisla ta skvela revoluce a rikal jsem si ze uz nikam nemusim .Dalsi chyba uz jsem mohl 15 let v klidu koukat jak se vam tu vede .Je to jen moje chyba ze jsem tu zustal . Ale mozna jeste neni pozde ?
0/0
3.1.2004 14:26

paltt

Ne neni pozde !!!
Pokud odpovim na tvou otazku, tak skutecne neni pozde nekam se presunout. Ja jsem taky absolvoval ty kravske dva roky vojny a pomalu patnact let drzel hubu a krok. Mel jsem toho akorat dost. Rozezrany Skromach, skvely muz cislo jedna - Spidla, vypaseni komunisti, s kterymi je kazdy kamarad. Dalsi hory nechutnosti - ostatni partaci z parlamentu. Kazdy bambula pozna, ze timto zpusobem nelze hospodarit. Pokud bych ja vedl takhle spolecnost, tak jsem davno zkrachoval. Bohuzel vsak prisla "velka voda" - [nasi slavni politici], a vsechno mi vzala {obrazne, ale de-fakto tam vse zustalo}. A tak jsem si rekl, chvala bohu mam dve zdrave ruce a hlavu na krku, jak dlouho muze trvat nez clovek dostane vizum? Nechal jsem tam vsechno, mimo osobnich veci. At se mim majetkem klidne zadavi.
0/0
3.1.2004 16:47

Čech

Re: Kočovnická mentalita
Jdete tam, kde to "někdo" lépe "zařídil", když to "někdo" není schopen "zařídit" tady. Pohodlné, ale pak ze zahraničí nekritizujte. Nic jste pro tuto zemi neudělali.
0/0
3.1.2004 17:47

Marcela

Re:
Pro tuto zemi nebo pro Čechy, kteří čekají , že pro ně někdo něco udělá ?
0/0
3.1.2004 21:45

TDi

Re:
pro tuhle republiku uz jsem odevzdal tolik dani ze si s toho dobre zije jeden policajt nebo dva duchodci .Politiku jsem take skousel asi ve spatne strane a od te doby chapu ze muzu sice chodit k volbam ,ale o tom to neni.
0/0
3.1.2004 22:01

paltt

Re: predstav si, ze ne
Mili "Cechu" (omlouvam se, ale opravdu nemam nainstalovane Ceske fonty). Pokud beres jako kritizovani to, ze nazyvam ty «darmozrouty» tak velice mirne, tak pred tebou smekam. Nevim co jsi chtel rict tim, ze to "nekdo" neni schoen zaridit. Ja jsem platil na tu sebranku poctive dane a mel jsem za to kulovy ... Rocne jsem poctive odevzdaval statu na danich cca cvtrt milionu + dalsi fiskalni davky, ktere jsou ukyty pod ruznymi nazvy jako "duchodove pripojisteni, zdravotni pojisteni, odvod za zamestnance - tim myslim ted za sebe, proto jsem byl ve sve firme take poctive zamestnan. {Nefungoval jsem pouze jako spolecnik, ci jednatel.} Takze pokud pouze odhadnu, slo pro stat dalsiho ctvrt milionu. A co jsem z toho mel? Platite malo na danich pane! - Doslova tyhle slova jsem slysel primo z ust urednika na Financim uradu. A ze jsem pro mou rodnou zemi nic neudelal? Hochu az udelas polovinu toho co ja, tak se muzes potom ozvat. Ale do te doby bych si dovolil tobe osobne doporucit, aby jsi nesoudil lidi podle toho jak se na prvni pohled jevi, z tveho subjektivniho pohledu. Mam rad svoji rodnou zemi, ale dokud tam u vesla budou tito "mili stryckove", zustanu v emigraci.
0/0
4.1.2004 8:23

Marcela

Re:
Nikdy není pozdě.
0/0
3.1.2004 21:44

M.P.M.

Re: Meli jsme to lehci
Zalezi na tom kolik je ti let. Ja jsem emigroval ve 44 letech ( s manzelkou a dvemi detmi) a jeste jsem to zvladnul. I kdyz jsem v Kanade pracoval jen 18 let, mam zde slusny duchod a spokojene stari. My jsme to rozhodovani za komunistu meli lehci a kdyz jsme se ocitli za hranicemi, mysleli jsme si, ze nejaka moznost navratu neprichazi v uvahu a tak jsme se soustredili jen na budoucnost v nove zemi.   Dnes se muzete v podstate stehovat podle sve vule ale protoze vam bude chybet takova motivace, jakou jsme meli my, budete to mit o to horsi. Kdo vsak vi co chce, ten se vzdy na Zapade prosadi.
 
0/0
3.1.2004 23:51







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.