Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Lidé horečně nakupují i po Vánocích

Češi prokázali svou vášeň pro nakupování a po svátečních dnech opět zaplnili obchody. Jen se místo vánočních dárků poohlížejí po slevách. Povánoční výprodeje dosahují vrcholu. Ceny jsou mnohdy poloviční, zboží ještě není úplně přebrané a prodejny zažívají druhé Vánoce.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

kart

Jak se dělají slevy
Přes léto koupíte zboží xy za 999Kč. Před vánocemi to samé za 1099Kč a v lednu za 1049Kč, ale je u toho napsáno sleva 50% a přeškrtnutá cena 2199Kč. Běžte se se slevami vycpat. Zvláště Tesco, opravdový mistr na drahé nákupy.
0/0
5.1.2004 10:08

Globalis

Opravdu vždy slevy???
Praxe z Electroworldu: Televize Philips, která byla ještě v listopadové akční nabídce za 8490, je ve vánoční akční nabídce nabízena za 10990, v lednu je opět zlevněna, ovšem na 9990.  A iDNES/MF DNES na takový trik skočí a uvede jej jako příklad výhodné povánoční slevy, kterou doporučí svým čtenářům (viz dnešní MF DNES). 
0/0
5.1.2004 9:43

abc

Re:
to je jasny... 8490 - 9990 = -1500,-
500,-  EW
500,-  MF
500,- do reklamy ...
 
Ale jsou to bridilove, takovy Electrocity to ma mnohem vymakanejsi: neprve zvedne cenu z 10.000 na 20.000 a pak sup na 10.100... tomu rikam 99% sleva...
:-)))
0/0
5.1.2004 10:04

Pavla

Ale jo...
Možná, že je článek trochu přehnaný, ale jsem jedna z těch, která kupuje oblečení po Novém roce. A mohu potvrdit, že stejně jako po létě, v letním výprodeji, koupím pěkné věci i za více než polovinu z ceny. Ale fronty ani tlačenice jsem v obchodech opravdu ještě neviděla... :-) Možná to vidí jen ten, komu se to hodí "do krámu". :-) Ale jinak krásný a hlavně klidný Nový rok.
0/0
5.1.2004 9:28

:)

kdysi to bývaly
slušné noviny.Teď už je to škvár, který se od blesku odlišuje je množstvím potištěného papíru. Kam na ty informace chodíte ?Co Vás vede k tomu oblbovat národ. Máte snad zájem na tom dělat z čechů blbce ? Než tenhle plátek koupil investor, tak měl úrověň, teď už je po slávě! Páni redaktoři zamyslete se, slinty, slinty, slinty ... Běžte do ulic, podívejte se !Pokud píšete o jednom nebo dvěma hypermarketech, tak budiž, ale jinak - já jsem za posledních 40 let neviděl Prahu tak prázdnou a hlavně, kde jsou ty slevy, napište adresu , rád se podívám. (ale hlavně nepište Tesco, tam totiž nic není a nebylo - pokud nemyslíte těch pár hadrů a pár znuděných lidí, konec koncův jako všude jinde) Proberte se, takhle nikoho nedonutíte aby se choval jak vy píšete) Už mi trochu přpomínáte Rudé Právo před 20 lety, tam bylo taky přání otcem myšlenky ! Ještě trochu zajásejte nad úspěšným završením pětiletky a uveďte rozhovor s kombajnérem ,který si nadšeně přijel do Prahy nakoupit zlevněný textil !!
0/0
5.1.2004 6:19

Petr V.

Bla Bla
Vsechno pri starem. Zadne horecne nakupy se nedeji - jen ten bulvar dela svoji praci ....
0/0
5.1.2004 6:05

my_kl

Jirko,
řetězec hypermarketů je TESCO, Tesko dělá počítače, od redaktora (tj profesionála) čekám lepší práci.
0/0
5.1.2004 1:04

Freud

Re:
Rozum a chtíč nemohou být v opozici natrvalo.
0/0
5.1.2004 2:30







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.