Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Prodej aut loni oživili dovozci

Češi si loni dopřáli nová auta, radost domácí značce Škoda ale neudělali. O meziroční nárůst prodejů o 1,21 procenta na 149 535 osobních vozů se totiž postarali dovozci. Škodovce však stále patří prvenství na trhu. Ovládá 47,7 procenta, předloni měla rovnou polovinu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

KV

Zastavit dovoz šrotu
Je třeba něco hodně rychle udělat s dovozem ojetin do ČR. Omezit, zdanit, zatížit velkými poplatky nebo tak něco. Pomalu se stáváme smetištěm Evropy a ty desetitisíce ojetin posvařovaných z bouraček je jednak ekologická časovaná bomba. Technický stav těch vraků je naprosto šílený a tak není divu, že to nás na silnicich (které jsou na tom obdobně špatně) vypadá tak jak to vypadá.
0/0
17.1.2004 14:28

napálený

Re:
Bohužel je to tak, jenom u nás je možné aby díky situaci na trhu s ojebatinami prosperovali gangstři jako jsou AAA Auto, AutoEsa a jiní jim více či méně podobní.
0/0
17.1.2004 14:38

Mr. autotechnik s.r.o. /brzdo,

Re:
rozhodně mi je tedy milejší řidič v 7 let starém  zahraničním "dovezeném" autě než řidič "nedovezeného" auta tedy Škoda 120 apod.  Samozřejmě neberu v potaz to nejdůležitější a to že rozhodující je řidič samotný a aktuální stav vozu (i to 7 let staré auto může být někdy v horším stavu než zánovní Favorit)
0/0
17.1.2004 16:11

Ernie

Getz - už nikdy více
Koukám, že soused je další v řadě z těch hlupáků co se nechali zlákat (podobně jako moje manželka ) relativně dobrým poměrem cena/výkon u Hnujdaje. Podruhé už takovej šmejd do baráku nekoupíme. Po 14 měsících co ho má, 4 záruční opravy (a to se s nima musíte hádat aby Vám je vůbec uznali) motoru 2x, převodovky 1x a větrání 1x. Dveře řidiče vržou a vrchem do nich při silnějším dešti teče. Původní letní pneu Kumho mají naprosto katastrofální jízdní vlastnosti na mokru a na trochu hrubším povrchu jsou velmi hlučné. Příště bych je snad donutil to ješte jako nové přezout na Continentaly/Barumy. Ale žádný příště už nebude, rozhodně ne u Hnujdaje.
PS: Moje služební Oktávka 1.9TDi 66kW r.v. 2000 má nalítáno 163.000km a šlape jak hodiny, mění se jen pneu a olej.
0/0
17.1.2004 14:21

Mr. autotechnik s.r.o. /brzdo,

Re:
to máš teda super koktávku když přes tři roky a 163.000 km si měnil jen olej a pneu. Když přehlídnu fakt že každé dva roky se má měnit brzdová a chladící kapalina resp. brzdovka po 80.000 km a chladící po 120.000 km tak musíš mít super trvanlivé brzd. destičky, roz. a klín. řemen, filtry apod.
0/0
17.1.2004 15:58

geroc

Re:
Getze neznám, ale Ochcávku do které po 163 000 km leješ jen olej a měníš pneu bych chtěl vidět. Ale spiš si myslím že jseš nekritický obdivovatel Škodovky a tak se ti nějak práší od huby.
0/0
18.1.2004 12:01

Kryštof

předražená ŠKODOVKA
Bohužel ŠKODOVKA je natolik předražená, že je výhodnější koupit cokoliv jiného než ŠKODOVKU. Soused koupil HYUNDAI GETZ 1.3, o FABII prohlásil, že je to žebřiňák, a je spokojen s kvalitou,  komfortem i cenou. Na trhu ojetin jsou např. OCTAVIE natolik drahé, že je levnější pořídit VOLVO, PASSAT, AUDI - jízdní vlastnosti a kvalita je však v jiné dimenzi.
0/0
13.1.2004 11:26

Mr. autotechnik s.r.o. /brzdo,

Re:
jestli používá tu nákupní tašku pro ženský na ježdění na nákupy jednou za týden do 5 km vzdáleného supermarketu, tak se nedivím že je spokojen
0/0
17.1.2004 16:03







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.