Diskuze

Klienti bank mizí od přepážek na internet

Rozvoj nových technologií a vyšší poplatky za služby na přepážkách nutí klienty bank používat ke správě účtů stále víc internet či mobilní telefon. U některých bank už používá přímé bankovnictví téměř polovina všech klientů. V uplynulém roce se navíc jejich počty navýšily o desítky procent.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

jouda-bouda

20. 1. 2004 16:10
přenositelné číslo účtu
... když to tak čtu, nejlepší by bylo zavést přenositelné číslo účtu, jako se to chystá u telekomunikací. Aby mohl člověk snadněji měnit banku a nemusel tak zakládat nové účty, předělávat fakturaci ap. Pak by se banky chovali jinak.
0 0
možnosti

Dášenka

20. 1. 2004 8:47
Je to skandál,který je možný pouze v ČR !!!
Nejdříve donutí lidi aby veškeré finanční transakce dělali výhradně formou převodů z jednotlivých kont a účtů a po chvíli začnou zvedat poplatky za cokoliv.Neuvěřitelné ale v zahraničí,tedy v tom normálním fungujícím něco podobného není myslitelné
0 0
možnosti

Gusta

20. 1. 2004 12:52
Pravda
Z něčeho banky žít musí a když to nejde z obchodů s firmami, musí ždímat z retailu. Jeden z důsledků našeho šíleného právního systému a ekonomické situace - zkuste někomu půjčit velké peníze, když víte, že to z něj pravděpodobně nikdy nevymůžete a to málo, co možná vymůžete, vymůžete tak za sto let.
0 0
možnosti

Don Quijote

20. 1. 2004 7:55
Jak na to?
když jsem jel dnes do práce, opět v rádiu mluvili o vysokých poplatcích tuzemských bank, konkrétně při rušení účtů. Zajímalo by mně, co by se muselo stát, aby si banky přestaly účtovat vysoké poplatky (ve srovnání se zahraničím). Myslíte, že by pomohl impuls na Úřad pro hospodářskou soutěž - kartelová dohoda!
0 0
možnosti

Vaclav Hanus

20. 1. 2004 9:37
Re: ..neprokazes...a navic - ucastnikem kazde dore udelane kartelove dohody je i UoHS
0 0
možnosti

ruprttt

19. 1. 2004 19:16
Souhlas se Stone i woodak
eBanka je v tomto bezkonkurenční, a to jak v podpoře kvalitních prohlížečů (tj. založených na gecku), tak v kvalitě on-line služeb
0 0
možnosti

woodak

19. 1. 2004 18:02
A co podpora alternativnich prohlizecu
Chtelo by to jeste udelat porovnani, jak ktera banka podporuje alternativni prohlizece - to by mohlo byt mnohem zajimavejsi sorvnani, ne? Neni k tomu potreba zadne vyjadreni banky a cisla z jejich statistik, takze to muze udelat prakticky kdokoliv a kdykoliv. A hlavne by to chtelo projit vsechny banky a ne jen nekolik malo vybranych... No, treba se casem dockame a nejaky takovy clanek vyjde a s poradnou kritikou a pripadne i nejakou kampani - treba se pak banky probudi a zacnou mit weby, ktere jsou spravne napsane a jsou tedy zobrazitelne na vsech prohlizecich. Nektere banky, myslim, ze eBanka, dokaze zobrazit svuj ucet i v textovem rezimu - zde je videt, ze u nekterych bank plati "Nas zakaznik, nas pan". U jinych bohuzel plati (napr. KB): "Bud pouzivej vse, co je spolecneho s M$, nebo na nasem bankovnictvi co pohledavat", a kdyz se jim posle mail, tak prijde odpoved, ze to uz testuji, ale bohuzel, kdyz takoveto maily chodi rok, tak to moc valnou hodnotu asi nema :'(( Takze i konverzace s bankou by v tom clanku nebyla vubec k zahozeni - u nekterych emailu vstavaji vlasy na hlave z toho, jake veci tam dokazi vymyslet.
0 0
možnosti

woodak

19. 1. 2004 18:06
Re:
V nize uvedene vete mi vypadlo slovo "nemate", takze zde jeste oprava: "Bud pouzivej vse, co je spolecneho s M$, nebo na nasem bankovnictvi nemate co pohledavat"
0 0
možnosti

Stone77

19. 1. 2004 17:10
U nekterych bak
pouziva prime bankovnictvi temer 100% klientu. Nojo eBanka je eBanka, takze ji zase ignorujeme, ze? A pak jeste: je prime bankovnictvi a prime bankovnictvi. U eBanky jsem kvuli svemu uctu na pobocce nebyl nekolik let ....
0 0
možnosti

Honza

20. 1. 2004 16:19
Re:
Já ano a byl jsem dost zklamaný. Chování těch mladých "bankéřek" bylo dost nedůstojné jejich pozici... Do té doby jsem eBanku jen chválil, ale mám pocit, že zejména co se ceny týče je na tom dost špatně. Dřív nikdo ebanking neprovozoval, dneska je to něco úplně jiného a oni by si to měli uvědomit. A jejich akce "nechci slevu zadarmo", kdy za to, že budete mít (část) měsíčních poplatků za vedení účtu za nulu, mě vysloveně znechutila. Změna měsíčního programu služeb stojí asi trojnásobek obvyklého měsíčního poplatku a nazývá se "administrativní poplatek". Za co? A proč tolik, když se vše děje elektronicky? A proč při změně na a mezi placenými programy služeb se tento poplatek neplatí?! Ostuda! Koukejte zlevnit.
0 0
možnosti

aduano

19. 1. 2004 15:33
tak!
a jsme tam, kde nás banky chtěly mít. teď už nastává vhodná chvíle pro zvýšení poplatků za elektronické bankovnictví a za elektronicky zadávané transakce
0 0
možnosti

Tomáš

19. 1. 2004 15:56
Re:
Nene, teďka nastává ta doba, kdy je zase potřeba přilákat lidi na přepážky. Protože tam je možno poplatky řádně osolit. Mi přišla nabídka nové služby, když donesu příkaz na přepážku dopoledne, tak se na cílový účet peníze připíšou ještě týž den :-) Do konce února za zaváděcí cenu :-)
0 0
možnosti