Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Uberte reklamy v televizi, žádají Češi

Na většině míst by se Češi s vytrvalou reklamní masáží ještě nějak srovnali. Jen kdyby ubylo šotů v televizi a ze schránek už nevypadávala záplava letáků. Právě těmi jsou totiž lidé přesyceni nejvíce. Zároveň ale připouštějí, že bez reklam by řada médií nemohla existovat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Thyronx

Reklamy a letaky....
Reklamy v Americkych TV stanicich jsou nepomerne delsi a castejsi nez na TV Nova. Jd opravdu jen o zvyk,protoze z reklam se TV zivi.Samozrejme existuje mez kterou hlida nadrizeny organ a vydava kazdy mesic zpravy o poctu reklam a oblibenosti jednotlivych TV a Radii. Reklamy nema asi rad nikdo,ale nikdo z Vas take nechce aby se zvysil poplatek za TV. Jak si tedy predstavujete kvalitni TV stanici a z ceho ma byt dotovana? Bud klesne na uroven verejne TV v USA coz je studio s desitkou zamestnancu a programy z kterych vyrostete a nebo zanikne uplne. OK tak at se najde dalsi soukroma TV a at je konkurence (financni a programova) ,tam muze byt vyhercem jedine divak. CT1 ma sanci na preziti bud ve zvyseni smesne nizkych poplatku a nebo zvysenim poctu reklam. To dalsi reseni je - zavrit kram.
0/0
23.1.2004 0:56

KRISHOT

jm
Přestat vysílat na ČT reklamy - tím pádem by stačil jeden program. Dále vyhodit hlasatele, jsou příliš velkým luxusem pro veřejnoprávní televizy. ČT stačí pro funkci, kterou byla zřízena pouze jeden program.
0/0
21.1.2004 13:55

Podnikatelka

Letáky jsou k ničemu,nikdo je nečte, škoda papíru a nákladů.
Nejlepší je reklama v televizi,třeba na pešoury-každý týden mám jiné, nové, lepší, bezpečnější.A už ani ta moč není tak cítit- hrůza.Je třeba takové tvůrce reklamy střílet na místě a ne jim dávat prostor na veřejnosti.
0/0
21.1.2004 13:23

Joe

Reklama není špatná
Nechápu, jak někomu může reklama vadit. Když jsem rozjižděl firmu tak jsem taky dělal letáky a inzeroval v novinách a to především proto, že mám lidem co nabídnout!!! Naopak mě uráží, když vím, že nabízím nejlepší služby za nejlepší ceny a lidi leták bez přečtení vyhodí!!! Jsou sami proti sobě!
0/0
21.1.2004 9:43

dadak

bravo osle
Franto Flinto tys to opravdu vystřelil a pak si na to myslel nebo nemyslel vůbec.Je pravda že reklama je součastý kalkulace prodejní ceny ale kdyby  nebyla ereklama asi zas o tolik lrvno to nebude nejvetší náklady jsou totyž ty na distribuci.Navíc dnes bez reklamy se nové věci neprodají.Možna by ses měl vrátit do doby kdy dělnící níčíli svoje tkalcovské stány tam tré reklamy asi moc nebylo
0/0
20.1.2004 20:56

Franta Flinta

Letaky
Mam jenom takovy navrh - ohledne zbaveni se letaku. Neslo by vyrobit schranky tak, ze do nich nelze nic vhodit (proste bez toho otvoru nahore). Klic od schranky by mel majitel a od celeho bloku schranek postak, aby do nich mohl davat dopisy. Myslim, ze by tim spousta problemu s letaky odpadla.
A jeste pro ty, kterym reklama a letaky nevadi - uvedomte si, ze kdyby vyrobce netiskl letaky a nedaval reklamu do televize, bylo by zbozi, ktere propaguji levnejsi prave o naklady na reklamu.
Jo a s CT - jednou je to nekomercni televize, takze bez reklam (kdyz uz chteji koncesionarske poplatky) a nebo at se zkomercionalizuji ale nevybiraji poplatky. Kdyz delaji oboji, tak to neni dobre.
0/0
20.1.2004 16:06

cejkis

reklamy
Také vám vadí reklamy na idnes ?
0/0
20.1.2004 15:58

Smudla

Re:
JOJOJJOJOJOJOOJOJOJOJJOOJJOOJOJJOOJOJJOOJOJJO
0/0
24.1.2004 1:01

stará Blažková - uklízečka

Zrušte ČT
Nechápu proč mám na veřejnoprávní, drahé a nechtěné ČT čučet na reklamu a ještě si povinně platit koncesi.
0/0
20.1.2004 15:19

APW

Re:
Tak se nedívej. Nikdo tě nenutí. Já ne naopak podívám rád.
0/0
20.1.2004 15:27

Zlej

Re:
ale poplatky platíte oba a vvo tom to je  
0/0
20.1.2004 17:02

tjuska

Pokud se někdy dívám
na německé satelitní kanály, říkám si, že u nás je ještě dobře. Když tam běží nějaký film, tak je reklama každých 20-25 minut a trvá 8-10 minut. Filmy tímto stylem sledovat prostě nelze, pokud člověk nechce skončit v blázinci. Pokud něco chci mermomocí vidět, musím si to nahrát a pak reklamy rychle přeběhnout. Doufám, že nás něco podobného časem nečeká na našich komerčních kanálech.
0/0
20.1.2004 15:19

Ať žije Česká veřejnoprávní komerční televize
Děkuji našim poslancům, že mi za placení koncesionářských poplatků na ČT1 i na ČT2 nabízejí čím dál tím více TELESHOPINGU!!!!!!!!! 
0/0
20.1.2004 14:57

k

Re: Máš pravdu...
Toho blba s Henckelbachem,bych už nejradši kopnul do řiti!
0/0
20.1.2004 15:46

zlý fořt Emil

Re:
Na Horsta mi nešahej !!!
0/0
20.1.2004 16:02

KELDAS

CT a reklama v tisku
Zajímalo by mne, jakto, že ČT, která pořád žadoní, že má málo poněz, si nechává dávat komerční reklamu do tiskovin. Udivuje mne, že si mohou dovolit dát celorepublikovou reklamu do deníků na celou stránku, bilboardy po komunikacích? Za to my platíme konsesionářské poplatky? Za to aby přispívali do reklamního kolotoče. ČT by reklamu vysílat neměla. Někdy se mi i zdá, že pokud by nebyly reklamy tak oni nemají co vyslítat, protože by jim naskočila minimálně jedna hodina volných prostředků za den. Když se dívám na programovou skladbu ČT tak tak bych se nedivil, kdyby místo reklam byli nuceni vysílat koťata. Problém je zakopán uvnitř celé ČT! Je třeba provést pořádný úklid, nejlépe, kdyby v pořadu Fakta poodkryli zákulisí ČT, její financování. Udělali si něco jako televizní audiot v přímém přenosu! Raději nezapínat ČT!
0/0
20.1.2004 14:29

JetFly

Letáky klidně, ale ne na lesklým papírů špatně to hoří!!!
0/0
20.1.2004 14:13

Ridic Tatry 815

CT by mela byt bez reklam
i za ceny vyssich poplatku. Pak by se nestavalo, ze by ji mohl vydirat STBak Husak. A to je asi jenom spicka ledovce. Klidne budu platit dvojnasobne mesicni poplatky s vedomim, ze na CT1 a CT2 neuvidim jedinou reklamu.
0/0
20.1.2004 13:32

Gottwald

Re:
To pro nás bude opravdu prospěšné, až bude mít Nova absolutní monopol na reklamním trhu. ČT by naopak měla mít povoleno víc reklamy, aby konečně vznikla nějaká konkurence a ceny reklam se snížily. No a když klesne cena reklamy, mohou klesnout i ceny.
0/0
20.1.2004 14:47

a

Re:
co se takle divat treba na primu, tam mas taky reklamy, kdyz by Ti tak chybely.
0/0
20.1.2004 15:09

pipa

reklama
Reklamy asi opravdu musi byt. Kdyz je zacnou vysilat prepinam. Vice me ale rozciluje, kdyz verejnopravni televize uvadi v programu, ze film zacina ve 20:00 ale do 20:05 bezej reklamy.
0/0
20.1.2004 13:31

Ridic Tatry 815

Re:
A film podle programy bude trvat pres dve hodiny.....cisteho casu jen ale hodinu a pul. Tech 30 minut do tebe perou novy vlozky a jak prat zarucene nejlip na 40 v ruce
0/0
20.1.2004 13:35

Loner

Re:
to se ovsem CT netyka, nebot ta filmy reklamou neprerusuje.
0/0
20.1.2004 15:29

cejkis

reklamy
1) na idnes a jiné reklamou zahlcené servery používám filtr a filtruji všechno od společností bbmedia.cz ajim pdobné
2) rádio typu zlatá praha nebo jak se teď jmenují neposlouchám z důvodů nechutných a častých reklam.Misto toho si radeji pustim na internetu radiovalc.cz ktere je bez reklam a ma vlastni prehravac
3) reklamy na TV NOva ok, ale proc je musi zesilovat oproti normalnimu vysilani fakt nechapu. Samo, ze novaci budou rikat ze to neni pravda bla bla..všichni víme svoje. Řešením je na TV NOva se nekoukat a raděj se věnovat něčemu lepšímu.
4) když se podíváte na reklamy třeba na cnn a pak na čt1 nebo nově či primě tak vidíte až neuvěřitelný rozdíl.
5)Jen málo reklam, které vznikají v ČR na světové úrovni. Místo toho slyšíme z českých reklam třeba třikrát za sebou jedno telefonní číslo ..a ještě jednou.. člověk by z toho zvracel. Vzkaz pro zákazníky reklamních společností..kdo chce tam pomozme mu tam..
0/0
20.1.2004 13:23

trotlX

spam a letaky
jak se lisi spamming na internetu od letaku, ktere kazdy den nachazim ve sve schrance? Nemel by se na oboji vztahovat vicemene stejny zakon? Vyhazuji tydne kila papiru z letaku, ktery mi nekdo cpe do schranky a ktery me nezajimaji a ktere stejne nectu. Jestlize existuje ta "silna skupina", ktera tyto letaky vyhledava, tak pro jejich obstarani budou ochotni neco udelat a mohou si o ne napsat. Nicmene letaky ve sve schrance bych jeste prekousnul, ale co mi opravdu vadi jsou letaky, ktery nekdo proste jenom hodi pred dvere baraku a vitr je rozfouka po sidlisti. Vsude po ulici se pak vali rozmocene katalogy nesmyslu, ktery musim sbirat a hazet do popelnic. (no nemusim, ale sere me to tak, ze s tim proste neco delat musim - v takovym bordelu se mi totiz tezko stastne zije) :(
0/0
20.1.2004 13:22

fido7787

Re:
napis si na schranku, aby ti je tam nevhazovali; u nas na sidliste je zamcenej vchod a letaky hazej do krabice povesene na vchodovych dverich; postacku pousti do baraku duchodci, co jsou porad doma; nejde to udelat vsude, ale ...
0/0
20.1.2004 14:30

john_book

Proč?????
Že reklama je nutné zlo a většina médií je na ní závislá, to je jasné a tak to taky beru. Ale co neberu jsou dvě věci:
1/ reklamy na serverech (např: iDnes ), které  zaplaví celou obrazovku a já buď čekám až zmizí nebo je obtížně likviduji
2/ hlasitost televizních reklam (podnět třeba pro Radu pro...... - nelze stanovit, že hlasitost televizních reklam bude stejná jako u ostatních pořadů?  )
To je asi tak vše..........
0/0
20.1.2004 13:06

bubo

Snižte hlasitost
Proč je úroveň hlasitosti reklam vyšší než ostatních pořadů? (budí mě to)
0/0
20.1.2004 12:54

trotlX

Re:
mas naprostou pravdu....ale v tvem pripade by bylo mozna lepsi televizi vypnout a jit se v klidu vyspat :o)))))
0/0
20.1.2004 12:56

Slávek

Re:
Naprosto souhlasim.Rozdil hlasitosti mezi mluvenym slovem(i hudbou) a znelkou je neprijmne veliky. Rano mne televizor budi a ty znelky jsou jak rana do bubnu. Plati to vsak pro cely den.Tzn i u vecernich zprav a podobne Je to opravdu neprijemne. A co se tyka reklamy, jsem spise pro zvyseni poctu reklamy (ne uprostred filmu)  nez pro zvyseni koncesionarskych poplatku. 
0/0
20.1.2004 13:07

P.

Re:
To je totiž ten účel, aby tě to vzbudilo...když tě 5x vzbudí reklama s křidélky, tak si koupíš, abys moh dělat co chceš, třeba i spát :-)))
0/0
20.1.2004 14:14

Arčí Gejts

ČT
Názor mladýho člověka: Když nejsem zrovna v práci a dá se říct že mám volný čas tak - jedu za přítelkyní a něco podniknem, třeba sex:). Když nejedu za přítelkyní tak si jdu většinou zacvičit, zahrát halovej fotbálek, zaplavat nebo jen tak na pokec za kámošema. Když ani jedno z toho, tak si pustím comp a serfuju na netu, aktualizuju web. stránky, nebo třeba jen tak pařím nějakou gamesu nebo si pustím v divX nějakej filmeček (v půjčovně už jsem nebyl asi rok a půl:)). Občas se jdu ale taky najíst a to si třeba pustím telku. Jdu na  kanál Spectrum a kouknu na teletext jaký dokumenty půjdou a na ty si udělám čas, nebo si je nahraju na video - ty nejlepší choděj v noci, Rudý kapitoly apod. Pak kouknu na Discovery a pokud mi to nezaujme, tak tam pustím klipy a po jídle si najdu jinou zábavu. Na ČT sleduju pokud jsem doma jen večerní zprávy. Při tý příležitosti je mi nabídnuta večerní nabídka která mi zaujme jen velmi zřídka, to už spíše ČT2 (a její třeba včerejší Kubánská krize, výbornej dokument, nebo přenos z Vysičiny zlatá lyže). Tod vše. Reklamu na ČT jsem viděl...ani nepamatuju:) a když tam skočí, tak to okamžitě přepínám na hudební kanál kterých mám asi 5 takže si vždy vyberu a reklamní čas mezi tím vyplním sledováním klipu. Když je to hrůza, tak většinou zajdu v době reklamy na teletext a kouknu na 200 co je novýho ve sportu.. ČT by mi nas**la, pokud by reklamy cpala do prostřed pořadu, což se neděje, takže ok. Myslím, že pro mladýho člověka je v dnešní době česká televize přežitek, zaujme nás jen Prima když dá nějakou pecku jako jsou Homolkové, Slunce seno, a prostě klasika, to můžu říct že sledujem (teda já plus moje okolí:) Letáky dostávám, rovnou vyhazuju, jen někdy projdu letáky s elektronikou, ale ještě nikdy jsem nic podle letáku nekoupil. Politiku nesleduju vyjma zpráv - jsou to všichni šašci, kteří zklamali zejména mladou generaci, volit jsem byl za svůj život 2x a pochybuju že příště půjdu.. A bohužel třeba mí kámoši to cejtěj stejně, hlavně mít good
0/0
20.1.2004 12:51

Arčí Gejts

Re:
.. job za trochu slušný prachy, což není problém pokud trochu chcete a jste snaživý a ne uplně blbý, no a pak si jen užívat života nezávisle na těch kokotech tam nahoře...  Je mi 26
0/0
20.1.2004 12:54

JAxx

Re:
Prosimtě koho tady zajímá tvůj životopis???
0/0
20.1.2004 13:27

fido7787

Re:
ja byl pomalu nasranej, ze jsem to precet az do konce ...
0/0
20.1.2004 14:25

Horst Fuchs

teleshoping
Já se dívám rád n ateleshoping, vždycky se při něm výborně bavím, hlavně když je v něm účinkuje zlatem ověšený Horst Fuchs, to je pak komedie...
0/0
20.1.2004 12:41

King

Re:
My ti rozumíme...
0/0
20.1.2004 12:43

modry_karku1

Re:
jo, taky to mam rad, je to super  ale meli by uz natocit naky novy dily ... tyhlety s tim mixerem me uz moc nebavej ...
0/0
20.1.2004 13:06

JAxx

Re:
Jooo Horst je super. je na něm krásně vidět jak mu to sype
0/0
20.1.2004 13:28

Loner

Re:
Horst je bombastickej :)) Ta duveryhodna tvar :)
A co treba Svudna Sance na Prime??? to je tedka neovy masakr, svetsky rozjeli poradnou pout i v televizi (hlavne ty prupovidky)
0/0
20.1.2004 15:40

prejety_medvidek_koala

Re:
mam tu pro vas krasnych dvacet tisic, kdyz vylustite tu krasnou hadanku, a uhodnete kolik krasnych micku je v teto krasne krabici .... to je taky dobry
0/0
20.1.2004 16:12

Honza

Nevadí mi reklama, ale TELESHOPPING.
Čert vem reklamu, z něčeho ta televize musí žít (ještě kdyby nebyla tak děsně nahlas oproti normálnímu programu..), ale co mě nejvíc vytáčí, je ten nesmyslný TELESHOPPING - Trvá nekonečně dlouho a nabízejí samé nesmyslně předražené nesmysly..
...a taky mi lezou na nervy ty reklamy na iDnes, co překrývají text a člověk je musí pracně rušit..
0/0
20.1.2004 12:24

Superťuhýk

Re:
iDnes z něčeho žít musí. Z našich komentářů těžko.
0/0
20.1.2004 12:35

Honza

Re:
Fajn, ale když mě reklama zaujme, tak na ni stejně kliknu.. Ale když mě nezajímá, tak jen nesmyslně otravuje tím svým roztahováním přes text a kliknu na ni jedině náhodou (jestli to tedy není účel.. ).
0/0
20.1.2004 12:39

pravyidnes

Re:
Presne.
Hlavne CT1 je na to expert. Teleshoping davaji pomalu za kazdym programem. A za to jim jeste platit? No, nechci bejt sprostej, ale at si........
0/0
20.1.2004 12:41

fido7787

Re:
nerekl bych, ze zrovna CT1, tak treba -Chytry prachy nebo Svudna sance taky stoji za to a to se fakt bavim, ze tam nekdo vola ...
0/0
20.1.2004 14:21

Loner

Re:
Kdyz to lidi kupujou (a jako ze se o to primo derou :) )
0/0
20.1.2004 15:42







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.