Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Příval ojetin málem pokořil rekord

Mnoho nechybělo a dovozci ojetých aut mohli oslavovat rekordní rok. V roce 2003 se z ciziny přivezlo 145 233 ojetých osobních vozů. Za rekordem z roku 1999 tak import zaostal o pouhých 165 aut. Průměrná deklarovaná celní hodnota dosáhla 57 584 korun.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Roko

dovoz
Nevím co melete o konci dovozců.
Individuální dovoz funguje x let a nemusíte čekat na vstup do EU jak na smilování boží. Když si nějaký génius myslí, že tady jsou auta předražená a ještě si nepřivez pro sebe auto, tak je sám tupej jak prdel :)  Ještě technická poznámka - ceny aut určuje pouze nabídka a poptávka. Když dám na auta cedule s dvakrát většíma cenama než u konkurence, tak nebudu mít autobazar, ale parkoviště :)
0/0
30.4.2004 21:04

Naxon

Re:
Je pravda, že naše ceny  v porovnání s Německem a Rakouskem předražené nejsou, ALE rozdíl mezi nabídkou u nás a vedle na západě přece jen je a pořádný! Rozdílná je totiž kvalita nabízených vozů.
 
Do Česka se tahají takřka výhradně bouračky, které se potom u nás podomácku flikují, auta se omlazují stahováním tachometru, atd... Ono je to celkem pochopitelné - jak jinak by naši kšeftaři mohli nahnat na autě nějaký zisk, že ?! Když je to u sousedů za stejné ceny.... Musí prostě koupil lacinou havárku... 
Proto bych si ojetinu v Česku nikdy nekoupil!!! Vždy si radši vezmu pár dní dovolenou a zajedu si auto koupit sám. Už jsem byl takhle 2x nakupovat ve Švýcarsku. Za stejné peníze, jako doma jsem dostal neporovnatelně větší kvalitu. Uznávám, ale že to není řešení pro každého.... Většina lidí se asi nikdy nevydá nakupovat auto do ciziny a tak se musí spokojit se zakamuflovanou bouračkou koupenou v českém bazaru...... 
0/0
1.5.2004 13:44

Dr. Fee

A která není vojetina?
Víte vo nějáký pěkný nejetý? Platím dobře.
0/0
26.1.2004 8:30

mts

balkan
Prumerna celni hodnota 57584 CZK? Tak to se sem bud tahaj totalni vraky nebo podvadi na cle. Asi oboji. Kazdopadne spatna zprava. Populisticka vlada a zkorumpovany policajti nechaj dovezt a jezdit po silnici neuveritelny sracky. Dalsi kapitola jsou mraky starejch stodvac a wartaku – tvrde je likvidovat na STK. Dovoz vraku bych uz z principu na 10 let zakazal, at se to tu trochu procisti. Nemas na auto, jezdi vlakem.
0/0
22.1.2004 10:13

Sagy

Re:
Ty seš ale ČURAMEDÁN........
0/0
23.1.2004 14:41

Bruno

Re:
Ne on není čuramrdán je to provokatér z řad prodejců nových automobilů co jim leží v žaludku dovoz ojetin. Takže vlastně máš pravdu je to ČURAMEDAN.
0/0
23.1.2004 18:53

Dr. Fee

Re:
Potvrzuji. Je to čuramrdán!
0/0
26.1.2004 8:31

vaclavIII.

Re:
Naprosto přesně jste to vystihl,kdyby vláda dotovala každou novou škodovku 50 tis Kč a tyto zlodějské gangy dovozců zrušila,tak by na tom stát ještě vydělal.Při prodeji nových aut je všechno průhledné,při prodeji ojetin se šidí na cle,na daních atd.Ještě by jim měla být vyměřena částka na likvidaci těch vran co sem tahají.
0/0
29.1.2004 13:28

Jan

INDIVIDUÁLÍ DOVOZ AUT Z EU
P O K U D   N Ě K D O   M Á   Z Á J E M   Z N Á T    V E Š K E R É    P O D M Í N K Y    N Y N Í    A   P O   V S T U P U   D O   E U    P Ř I    I N D I V I D U Á L N Í M   D O V O Z U   N A P I Š T E   M I  .   J I Ž   N E B U D E   Ž Á D N É   Š I Z E N Í   S   B O U R A N Ý M I    A U T Y  ,  A U T A   S   P O C H Y B N Ý M I    P Ů V O D Y    A P O D.  N Ě J Á K É   I N F O R M A C E    B Y L Y    V  T I S K U   A L E   N Ě C O    J E   I   N A    W E B U    N A     WWW.AUTOTRIUMF.CZ    .   M Ů J    M A I L   J E   JAN.HUDLER@SEZNAM.CZ      
0/0
20.1.2004 23:54

Dr. Fee

Re:
Ty běž hrát hokej detróte!
0/0
26.1.2004 8:32

dadak

ale ale
To se nám dovozcí nových aut a prodejcí Škodovek nám zase snáží něco namluvit ,co?Každý rok se lámou rekordy v prodeji nových aut ale jelíkož jsou členové SDA aktivními přispěvatelé do reklamních rubrik novin tak se vždycky dočteme jak si p.Slawisch a jeho kumpany zase napěchovali kapsy/pro neznalce-p.Slawisch je předsedou sdružení dovozců ojetin/
0/0
20.1.2004 21:01

řidič

JAK NA TO ???
Měl bych návrh: mohl by někdo, kdo se v tom vyzná, zpracovat článek, který by PRAVDIVĚ A SROZUMITELNĚ srovnal podmínky dovozu (individuálního) motorového vozidla ze země EU do ČR dnes a po vstupu ČR do EU (hlavně papírování, co musím mít, kdo mi to vystaví atd.) a umístil to někam na internet? Myslím, že by to hodně lidí zajímalo (stačil by i odkaz, pokud něco takového někde na netu už je). Dík
0/0
20.1.2004 16:06

AJI

Re:
Tento clanek bohuzel zatim neni mozne napsat, protoze dosud neni schvalena novela zakona  č.56/2001, ktery tuto oblast upravuje, vice informaci na http://www.mdcr.cz/text/forum/faq-eu-ost.html#030523e.
0/0
20.1.2004 16:14

řidič

Re:
Dík za ten odkaz, stačí první věta a člověku je hned jasný, že to nebude jednoduchý ... "Problematika dovozu ojetých vozidel je velmi citlivá otázka a legislativa v této oblasti se vyvíjí" ... snad ten vývoj k něčemu rozumnému dospěje.  
0/0
21.1.2004 11:17

jirka

EU
Nevite nekdo prosim, zde bude mozne az budeme v EU privest si auto sam z ciziny po vlastni ose?Pripadne znate nejake www v nemecku kde je dobry vyber ojetin?
 
 
0/0
20.1.2004 15:30

choséé

Re:
tady jden máš
tady serfuju,vybírám a hledám
0/0
20.1.2004 15:38

AJI

Re:
Jasne ze jo, akorat budes muset zaplatit poplatek za prevozni znacku + pojisteni, nevim presne kolik to je, zda se prece jenom financne nevyplati privezt to na traileru, pravdepodobne tam stejne asi nejakym autem pojedes, i kdyz taky si dovedu predstavit borce, jak jedou vlakem s 5000 eury pod polstarem :-]]].
0/0
20.1.2004 16:07

JanDub

dovoz po květnu?
Jak to bude fungovat po květnu 04, až se staneme členy EU? Cla? Poplatky? Díky za fundovanou radu.
0/0
20.1.2004 15:02

Sketech

Re:
Bohuzel, temer uplne stejne jako doposud. Na auta se uplatnuje vyjimka ;-(
0/0
20.1.2004 15:33

choséé

Re:
To se mýlíš pane kolego, auta budou taktéž osvobozeny od celních poplatků. V květnu si pro jedno jedu.
Autobazary buď  půjdou s ceny dolu anebo do kopru..
0/0
20.1.2004 15:40

Sven

Re:
Jaka vyjimka? Je to neco specielniho co si Cechy dohodly s EU?
0/0
20.1.2004 15:41

choséé

Re:
Vždyť kecá, je to jen další z dovozců aut který se bojí, že přijde o živnost. Máš smůlu kámo teď si pro auto dojede každý sám.
AUTO ( OJETINY ) BUDOU OSVOBOZENY OD CLA !!!!!!!
0/0
20.1.2004 15:45

Sven

Re:
No jasne! Presne tak to funguje tady ve Svedsku. Ted si muj kolega byl v Nemecku pro Renaulta Lagunu kombi. Prives 1999, za kterou dal 70 000 SEK + poplatky asi 5 000 Sek. Tady by stala uplne stejna okolo 100 - 120 tisic. Tak proc ne?
0/0
20.1.2004 15:51

Honza

Re:
A DPH zaplatis z pouziteho zbozi v Nemecku t.j. 16 %. Ne 22% Spidlistanu. Takze zadny odecet v rajchu a platba u nas. Aspon by to tak melo byt. System prevodu stejny jak z okresu do okresu. Otazka zni co si jeste na nas ty mrchy vymysli. Mluvilo se o 20.000,- za prihlaseni.......
0/0
20.1.2004 22:45

jíra

Re: Objev ameriky
HURÁÁÁ. jenom jsi si nevšiml, že už jsou bez cla dva roky (vyrobené v EU). A doporučuji se před návštěvou www.mobile.de nebo www.autoscout24.de naučit Turecky. Dost ti to v nákupu pomůže. Jinak znám jednoho, co rád ráno v koupelně zpívá a taky není zpěvák, protože i přesto že zpívá, tak to prostě neumí.  Čau - Jeden z těch co se tím živí 13 let. 
P.S. Nevím co děláš, ale asi v tom stojíš za ho.... , pokud si myslíš o ostatních, že to stejně dobře to zvládnou i oni.
0/0
20.1.2004 23:37

Emil

Re:
Můžeš mi tedy prosím tě poradit?
Chtěl by jsem si po vstupu do EU dovézt z Německa "nové" auto ( kolem roku 2000 ). Pokud si tam nějaké vyberu co vlastně zaplatím krom ceny auta.
Děkuji za fundovanou odpověď
Emil
0/0
21.1.2004 10:30

Dome

Re:
Kdyby ses trochu zajímal v automobnilovém trhu tak by jsi věděl že na automobily ,které splnuji puvod v EU se uř 3 roky clo neplatí!!!
A už vidím jak všichni kteří se tam chystáte koupite levněji auto než u nás ,pokud tam nemáš kontakty tak to auto koupiš ještě draž než u nás.
A ty kecy že auta slevní si zaramuj na toaletu,pokud vim tak eu chce do budoucna sjednotit ceny všech aut ( podotýkám nových) ve všech členských statech a dolu s cenou rozhodně nepujdou .
Jinak hodně štěstí s levným autem..  
0/0
22.1.2004 15:52

AJI

Re:
Bude to fungovat jako jinde v EU, vyberes si auto (kdekoliv v EU), sezenes si prevozni znacky + pojisteni (nebo to udela za tebe bazar), sednes do auta a odjedes domu, tady ho pouze prihlasis za poplatek na DI (zadne clo, DPH). A navic ti odpadne ti platit priblbly prekupniky, kteri fixlovali faktury kvuli DPH.
0/0
20.1.2004 15:59

Sven

Re:
Jasny, clovek se ani nemusi zastavovat na hranicich aby neco nahlasil.
0/0
20.1.2004 16:03

jíra

Re:
Přiblblý překupník doporučuje: nech si ho poslat poštou, vyjde ti to ještě levněji. A kdybys poslal německejm pošťákum inkoust, tak ti to pošlou zdarma bez poplatku přiblblejm pošťákum. Čísla si tam u nás dej papírový a pojisti si to u Harvardské kožené pojišťovny. ÁÁ máááám to zadarmooooo.
0/0
20.1.2004 23:47

Sičák

Re:
Seš úplně mimo mísu a jdi blejt někam jinam.
Jo hochu musíš se hold smířit, že pomalu ale jistě přicházíš o živnost a to tě se.e ( teda slušně řečeno štve ) viď?
Skončili vám zlaté časy určování si cen pro náš trh!!!!!!
0/0
21.1.2004 10:10

jira-p

Re:
Skončily, ale s tvrdým y (časy jako hrady). S tvým vzděláním se ti asi nepodaří zrušit obchodníky s jetými vozy od 1.5.2004 v celé Evropě. Čau, jdu bulet. 
0/0
21.1.2004 22:33

Sagy

Re:
Bože můj ty jsi jantar jako poleno. Vždyť má pravdu, že už nevíte co by jste za ty ojetiny chtěli.
Beztak si pro to auto každý raději sjede sám a vy se můžete jít vycpat, anebo srazit ceny dolu, protože vám stejnak nic jiného nezbude. Možná tak oči pro pláč.
 
0/0
23.1.2004 14:50

Kulich

Re:
JASNĚ
ať jdou všichni překupníci aut k ledu.
Běž raději Jíro dělat něco rukama ať jsi trochu prospěšný našemu státu. To se to vydělává na obyčejným zprostředkováním, co? Co takhle vzít do ruky třeba PC a používat trochu mozku, anebo raději začni u lopaty ty LOPATO
0/0
23.1.2004 14:56

Sičák

Re:
Seš úplně mimo mísu a jdi blejt někam jinam.
Jo hochu musíš se hold smířit, že pomalu ale jistě přicházíš o živnost a to tě se.e ( teda slušně řečeno štve ) viď?
Skončili vám zlaté časy určování si cen pro náš trh!!!!!!
0/0
21.1.2004 10:24

pEciss

Re:
Jojo, ses uplne namydlenej wle. Tedka si totiz ten, kdo se o to alespon malinko zajima, z nemecka pro svoji potrebu ato doveze sam. A nebude nato potrebovat takovyho lupice, jako ses ty. Cuz a pro ty, kdo si chteji dojet do nemecka pro auto, hodne zdaru :) ja jedu zitra...
0/0
26.7.2004 12:16

šáfa

KAM??
Poraďte mi pání odborníci. Mám zájem o koupi vozidla( ojetiny )  v cizině tak kolem roku 2000. Kam pro něj: Německo nebo raěji Holandsko. Kde vyjdou levněji???
Díky za radu a tip.
0/0
20.1.2004 14:57

Ex-treme

Re:
Rozhodně Německo. Je to blíž a ojetiny jsou tam levnější než v Holandsku.Mrkni na : http://www.mobile.de/
0/0
20.1.2004 15:02

šáfa

Re:
Díky 
0/0
20.1.2004 15:42

Honza

Re:
Dobry link ! Dik !
0/0
20.1.2004 22:37

Sněhulák

stáří
Je fakt, že průměrné stáří osobního auta je u nás podle www.autosap.cz asi 14 let. To (zhruba) znamená, že na každé auto registrované v porevolučním boomu připadá jedna rachotina z doby před r. 1990. Pokud se tyhle šunky nechají sešrotovat a místo nich si lidi dovezou VW Golf z roku 1993, bude to mít asi spíš pozitivní efekt, než že by se z nás stávalo smetiště Evropy. Podle statistik o stáří voz. parku už tím smetištěm dávno jsme....
0/0
20.1.2004 14:10

Bogan

Re:
Kolikpak stojí golf  z roku 1993, Vono taky z hrusky dolů sněhuláku, za chvíli je březen.
0/0
20.1.2004 14:33

Cihon

Re:
Dovolim si upozornit, ze napr.LAND ROVER, Mitsubischi PAJERO, nebo ja nevim MERCEDES B 124 200-40D, 380, 500 i treba dobra OMEGA A, VOLVO V70 jsou taky auta z doby pred 1990, a nesrovnaval bych je s nejakyma Hyundai, Daewoo i treba Feldou = Plechovy predrazeny rakvicky za spoustu penez, treba ze z r. v. 1995.
0/0
20.1.2004 14:56

Sven

Re:
Omeg A uz moc neni. Vsechny zrezly. A co se tyce V70 tak to preci neni pred 1990?
0/0
20.1.2004 15:43

Franta

Re: stáří
Mám R25 a neodvážil bych se ho sravnat s nějakým porevolučním lidovým vozítkem typu fabie nebo oktavky. Věci, které se začaly montovat do aut v posledních 5 letech jako standard nebo nadstandard tak už tam dávno mám ABS, MPI, atd. Pokud se týká spolehlivosti, tak si troufnu říci, že je větší než u některých kusů v současnosti prodávaných aut.
0/0
21.1.2004 14:08

Alík ;)

ojetiny
Nevidím nic špatného na tom, že si člověk doveze ojetinu. Měl jsem starou škodovku, jel jsem do Německa a dovezl další Škodovku ale rv 95, navíc za poloviční cenu než byla v té době u nás!
Pokud to takhle bude dělat každý tak u nás v životě nemůže být smetište ne?
0/0
20.1.2004 13:58

Kamil

Dost bylo ojetin
Naše země se stane smetíštěm  a odložištěm starých nepotřebných aut z vyspělého světa, navíc ceny bazarových aut jsou přemrštěné.
0/0
20.1.2004 13:47

sam hawkins

Re:
mysli hlavou! "stara a nepotrebna" auta z vyspeleho sveta jsou furt lepsi nez ty rachotiny co jezdi u nas (nepredpokladam totiz, ze by si nekdo kupoval horsi auto nez to, ktere jiz vlastni). a jestli jsou ceny v bazarech premrstene, tak priliv dalsich dovezenych ojetin tyto ceny urcite snizi (poptavka a nabidka).
0/0
20.1.2004 13:57

Celer- Horák

Re: Jo,jo smetiště ale na tom žijeme již mnoho let.
Ceny v bazarech jsou přemrštěné,nikdy se kupující nedozví skutečný stav vozidla,většinou také šunky ale když je neustále velká poptávka tak se holt nedá nic dělat.Pravda,že Škoda 105,120 a jim podobné nemají v dnešní době na silnici už co dělat.
0/0
20.1.2004 14:31

Good Will Hunting

Re:
PRoč kupuješ auto v bazaru?? Proč podporovat prostředníka kterej se akorát snaží jak tě natáhnout??? Podle mě nejlepší je koupit auto na inzerát. Nebo si dotáhnout z venku, kde se přeci jenom prodejci v bazarech chovaj trochu jinak než tady v tý džungli...
0/0
20.1.2004 14:52







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.