Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Rodiny za rok zaplatí až 13 tisíc navíc

Až tisíc korun měsíčně navíc budou muset letos zaplatit rodiny s dětmi v důsledku změn, které vláda schválila nebo teprve plánuje. Dvojí vlna zdražení, daňové změny či vyšší nájemné, to vše letos patrně přibrzdí chuť lidí nakupovat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Venca

O co tu jde?
Celé mi to připadá že se všichni mstí všem.Šlechta a církev českému státu že po roce 1918 přišli o tituly a statky.Socani komunistům za to že s nimi nesdíleli stejné nadšení když socani po vítězných volbách v r.1919 vyměnili naděje lidu za mísu šošovice.Komunisti to byla odbojná socanská frakce co se v 1921 udělala sama pro sebe.Před druhou světovou válkou vládli ve všech evropských státech socani a měli i svoji nadnárodní organizaci.A všude tam kde vládli byl hlad,bída a nezaměstnanost.A v Německu to bylo obzvlášť kruté.proto si němci ve volbách v 1933 zvolili kancléřem někoho kdo jim dal naději,jistotu nacionálního socialismu.V současné době jsou v celé evropě ve vládách či vládních koalicích jednotlivých států socani zas.Vývoj zase začíná nabírat podobný kurs jako po roce 1919.Musíme znát minulost,abychom věděli kdo jsme a mohli odhadnout budoucnost.
0/0
10.2.2004 13:35

vaclav

"pouze" odpocet ze zakladu dane
Ono snizeni odvodu o 6 tis. prestava byt vyhodne pro lidi, kteri plati dane v pasmu 25% a vyssi. Tedy misto valorizace odecitatelnych polozek, aby byla podporena stredni vrstva se zavadi uleva na dani, ktera je mene vyhodna pro lidi s nadprumernym prijmem (ve smyslu nad celostatnim prumerem). V nemecku si lze aspon vybrat z obeho podle individualni vyhodnosti. ne tak ve Spidlistanu, kde budou mit vsichni stejne...malo.
0/0
9.2.2004 16:21

Dášenka

Reakce na tu optimistickou zprávu:
Nas.at do krku těm zk.rve.ejm socanům zlodějskejm
0/0
4.2.2004 10:16

kodlik

Kudy chodil, tudy krad Sociální demokrat!
0/0
3.2.2004 22:53

ELEF

NENÍ NÁM POMOCI
Vážení spoluobčané,jak to tu sledují zjištují,že všichni jsme proti všem.My mladší a střední ročník to odnášíme v teto republice nejvíce-mimo zlaté mládeže.Chtěl bych všem rozumným vzkázat - bude nejlepe abychom se sebraly a odešly z naší milované vlasti směrem do evropy,kde sice nic není zadarmo,ale alespoň,tám za práci plati tak,že člověk není poslední z poslednícha má apoň minimální životní úroveň.V NAŠÍ MILOVANÉ VLASTI ná říkají,že minimální plat popř. o trochu vyší podprůměrný plat nám musí stačit,protože naše vrchnost  včetně pánů ředitelů,nejvyších podnikatelů atd.nemůže dovolit abychom si mohli vydělat víc a tím pádem si žili nad úroveň.PROTO JEŠTĚ JEDNOU VŠICHNÍ CHYTŘÍ ,VZDĚLANÍ ALE NEJENOM TI POJĎME ..........ať se   ti vychytrali tady sežerou sami mezi sebou
0/0
3.2.2004 22:46

Jeff

Re:
Problem je, ale kam a taky se bojim, ze clovek si vzdycky veze kus sve vlasti sebou at chce nebo nechce. Podivejte se na ty vsechny rusy a ukrajince, kteri tady taky neprekroci vlastni stin a krome spatne povesti jsou tady (a nejenom oni) obeti vlastnich grazlu.
Ja uz jsem v zahranici stravil hodne casu a jak to tak pozoruji, zase se tam chystam, ale neni mi moc jasne, kam. Jak uz mi nekdo napsal nize, krome UK a Danska (myslel jsem, ze i Svedska, ale nevim) zatim neni moc kam. A mimo Evropu, s ohledem na klima, kulturu a jazyk pripada v uvahu snad jedine Kanada. Jenom se obavam, aby to nebyli stejne natury jako vetsina obcanu US, ktere opravdu nemusim. 
0/0
4.2.2004 8:54

Marie

Dostanou až v roce 2005?
Tak ať platí také až v roce 2005. To jsou zase jenom sliby Špidly boysů a jejich klaky. Když dostanou rodiny s dětmi, co potom důchodci, kteří již dnes žijí díky ČSSD, KDU-ČSL a Unii pod hranicí normálního přežívání? Doopravdy to chce již jenom psychiatrickou léčebnu pro tuhle partu zlodějů a násilníků, kteří budou všem diktovat jak a podle čeho mají žít. Sami sobě ale poručit neumí, takže imunitu i mimo území parlamentu a senátu, platy tak vysoké, že by stačily dvěma rodinám s dětmi nebo třem rodinám důchodců. Káží vodu a pijí víno. Je to prostě chamraď a komančové byli břídilové s nevalnými znalostmi.
0/0
3.2.2004 22:38

Blackshield

Jak
tak sleduji politiku naší vlády, začínám litovat, že válku nevyhrál Hitler. Z k u r v i t tuhle zemi víc než komunisti a socani by nezvládl ani on. Otázkou je, jestli by likvidací cikánů vůbec něco pokazil, spíš by to jen prospělo. Kecy o vyhlazení českého národa jsou hovadina, navíc když člověk čte příspěvky některých lidí, tak mu to ani nepřijde jako špatný nápad... Inteligentní a pracovité lidi zachrání jen emigrace.
0/0
3.2.2004 22:31

endru_

Re:
Ja sem odeesak, ale tohle ne. Cikani by meli zacit pracovat a ne je hned strilet. V tomhle state to tak bohuzel nejde, protoze spidlovo vlada tento kocovnicky kmen a jim podobne podporuje(tim samozrejme nechci urazit normalne pracujici romy). A emigraci se nic nevyresi. Chtelo by to zmenit mysleni cele spolecnosti a ne jenom 20%. Az se to zmeni, coz bude az tak za 2 generace, tak bude fajn....
0/0
4.2.2004 12:43

Willy Konicek, MBA

Vladimír Iljič Špidla, mašinfíra Stáňa a spratek od Sobotků
Chce-li vláda podpořit ekonomický růst, zvýšit investice do nových projektů, zvýšit tak zaměstnanost a v příjmy obyvatelstva, má k tomu jeden jednoduchý nástroj: snížení daní. Co říci na to, že naše socialistická vláda pod vedením Vladimíra Iljiče Špidly a jeho pohůnka, rychlokvašeného ekonomického spratka Sobotky dovedla naši zemi na nulový hospodářský růst, dvoumístnou nezaměstnanost, krach desítek tisíc živnostníků během posledních pár měsíců a nárůst zadlužení země na historickou úroveň BEZ jakýchkoli sebemenších známek zlepšení makroekonomických ukazatelů? Toto: jste čú-ráci, kdo jste socany volili.
0/0
3.2.2004 21:32

Nasranej

Re:
Jsem živnostník. Dosud úspěšný. Bude -li vláda takto pokračovat mám návrh: vyhlašte socialismus, vrátím vercajk na obecní úřad a je to! To co předvádějí silně zavání socialismem!! Ovšem s kapitalistickou tváří!
0/0
4.2.2004 20:51

Nasranej

Re:
Bude hůř !!!!!! Nesmrdí to už socialismem?
0/0
4.2.2004 20:55

Willy Konicek, MBA

Vladimír Iljič Špidla, masinfíra Stáňa a spratek od Sobotků
Chce-li vláda podpořit ekonomický růst, zvýšit investice do nových projektů, zvýšit tak zaměstnanost a v příjmy obyvatelstva, má k tomu jeden jednoduchý nástroj: snížení daní. Co říci na to, že naše socialistická vláda pod vedením Vladimíra Iljiče Špidly a jeho pohůnka, rychlokvašeného ekonomického spratka Sobotky dovedla naši zemi na nulový hospodářský růst, dvoumístnou nezaměstnanost, krach desítek tisíc živnostníků během posledních pár měsíců a nárůst zadlužení země na historickou úroveň BEZ jakýchkoli sebemenších známek zlepšení makroekonomických ukazatelů? Toto: jste čú-ráci, kdo jste socany volili.
0/0
3.2.2004 21:32

Daňový soumar

Re:
Příteli,máš naprostou pravdu,je to banda vydřiduchů a ekonomických hlupáků jeden vedle druhého.Největším hlupákem je pochopitelně Špidla,který snad ani neví co to HDP a PHM je.Raritou této bandy je ovšem to,že o eknomických otázkách rozhoduje banda nevzdělanců v oblasti financí a ekonomie a výsledek jejich rozhodování bude mít katasrofální důsledky pro náš národ.Reforma veřejných financí nemá nic společného s reformou,ale deformací a okrádání nás všech všetně nemluvńat na dluhá léta i po odchodu této bandy od válu.Zvýšení daní ze všeho nepřispěje ani tím nejmenším k růstu ekonomiky jako základu a hnacího motoru každého normlního státu reforma nepodpoří,právě naopak,způsobí útlum,protože zdražením se sníží kůpní síla národa dnes hnacího motoru HDP ,zvýší se nezaměstnanost,protože spousta živnostníků bude končit v podnikání,způsobí odchod zahraničních investorů po desti letech daňových prázdnin směrem na východ  a zadlužení země bude narůstat i dál,protože špidladeforma neřeší ani slovem jak dál ve vlastním utrácení naších peněz,jak znižovat zadluženost státu.Špidladeforma nahrává zvýšení podvodů v daňové oblasti,protože většina podnikavců již teď ví jak se daním vyhnout a na vše doplatí jen normální člověk,který je přímo závislý a již nejméně tři krát okraden zdańěním své mzdy.Špidladeforma na jedné straně okrádá zdražováním a na straně druhé následně rozdává všem po socialisticku to znamená,že výsledek špidlaformy je nulový efekt.Největším hlupákem je ovšem i Sobotka,protože právnická rychlokvaška bez praxe na postu ministra financí je výsměchen všemu lidu této vlasti.Špidla a jeho banda ale dobře ví,že přestřelil a blíží se konec jeho kralování.
0/0
4.2.2004 5:12

NAPA

Re:
na co stale narikate. mame takovou vladu, jakou jsme si zvolily. to, ze jste je nevolil Vy ani ja nic nemeni.
dokud tu bude polovicka nasi vladnouci kliby byvaly bolsevici, nic nenadelame temighle kecy.
je potreba vyjit do ulic a s temy hajzly uz konecne zatocit.
ale kazdy dokaze pouze nadavat v hospode
jinak bolsevizmu zdar :-(((
0/0
10.2.2004 19:32

fr-mottl

flakl neni komunista ale je svym zpusobem zvlastni
protoze se nespokojil s kecy pana Klause a jemu podobnych. Zminka o tunelarich je tu pouze z duvodu mensi provokace, protoze zastanci turbokapitalismu jsou na toto citlivi. (prispevek musi zaujmout - proto i ta barva)
Pan profesor bohuzel zapomnel vysvetlit, jak to s tou ekonomikou bude, az zmizi vetsina pracovnich mist - budto do Ciny nebo proste z duvodu racionalizace. Flakl to jen rekl trochu nafoukane s temi vyrobnimi vztahy apod. Ale jinak ma samozrejme pravdu, problemy budou narustat.
Jeho medicina - prerozdelovani je take samozrejme nedostatecna, ale alespon neplaca ty pravicove kecy modrych ptaku. Za vsechny nekonvencni narozy nasich spoluobcanu muzeme byt vdecni. Dekujeme.
  
 
0/0
3.2.2004 19:27

Culeto

Re:
Pokud bych chtěl provokovat nebudu psát o tunelářích, protože je jich v zemi strašná spousta.Uvedu příklad : Zetor , nejdříve přichází John Deer všechny Zetory na skladě přemaluje na zeleno žlutou , prodá je v severní africe , inkasuje peníze a mizí, zisk pro Zetor 0, pak přichází Motokov  prodává přes svou servisní organizaci , která má velkou půjčku u jedné již neexistující banky, peníze za prodej zůstávají u té banky, zisk pro Zetor 0, pak přichází úspěšný manažer Desty ( to je firma , která kdysi vyráběla vysokozdvižné vozíky) jako ministr hospodářství, oddlužuje firmu ( dlužné peníze za sociální a zdravotní pojištění zaměstnanců zůstávají nezaplaceny, peníze za vyplacené sociální a zdravotní dávky zůstávají pohledávkou  na straně pojišťoven a státu.) Jinými slovy  jedni kradli  , druzí zneužívali, třetí platí . Rozdíl je v tom že jedni si teď užívají a druzí remcají nad tou chuťkó co vaří prafotr Morava ,jaký byl Klaus dacan a ti zbylí prskají jak křečci.Pokud si pamatuji, tak ODS nikdy nevládla sama a je potřeba si připomenout, kdo, že byl zpravidla ministry privatizace a hospodářství  v letech do roku 97. Souhlasím s tím, že trh práce se bude měnit, ale našel jste v reformě výdajů veřejných financí něco, co by se snažilo tento trend postihnout a připravit se na něj ? Stát vybírá obrovské sumy peněz od jednotlivců . ( např cigarety- očekával bych, že ty peníze půjdou do zdravotnictví, ale když už tam dorazí to směšné procento, je rozkradeno různými lobisty a na rozvoj léčby není nic) Reforma stále řeší příjmy a nikoliv výdaje. Mě osobně vadí, že stát vypůjčené peníze projí a nikoliv investuje, protože nejsem takový grand abych platil někomu hostinu, které se neúčastním a vůbec nevím , proč by ji měli platit Ti, kteří tu ještě nejsou.Co se týče pravicových keců : Co je na tom špatného, když si myslím, že každý člověk je odpovědný sám za sebe.Já jen  žádám a vytvářím si  prostor na svou seberealizaci
0/0
4.2.2004 10:48

Borgir

Vládo.....
už mě fakt začínáte sr.t  Běžte už do hajzluu
0/0
3.2.2004 19:15

endru_

Normalni podmaz
Ja se vubec nedivim tem socialnim komunistum z CSSD. Nechapu co tim spidlovo vlada mysli ze urcite skupine lidi prida a druhe ne. Social kterej je na podpore tam zustane a dostane socialku, ale clovek kterej tvrde maka a stara se o svoji firmu mu tu socialku zaplati smejdovi. A tyhle smejdy vlada podporuje, aby se v ty vlade udrzely co nejdele a pokurvili vsechno co se da.Tech smejdu, ktery nechtej makat je v tehle zemi jeste dost a budou ho volit.  Jednoznacne nesouhlasim se strategii (jestli se to tak da rici) CSSD. Vlada spidly jednoznacne nechape ze kdyz presune veci ktere se obecne pouzivaji do skupiny vyssi a ty co se nepouzivaj do skupiny nizssi tak proste zdrazuje a zatezuje ekonomiku. Vcera sem poslouchal spidlu v udalostech komentare a ten vylozene mlzi. Jen strucne odpovida a nerekne nic konkretniho. Nejhorsi je to, ze nase vlada je odraz nasi spolecnosti a to me nejvice mrzi. Jestli to takhle bude pokracovat tak se toho socialniho komunismu nezbavime  ... dal nic protoze to je na vredy.
0/0
3.2.2004 19:00

Rejpal

Je třeba ještě zdanit vzduch na dýchání.
Potraviny za  5%, voda za 19%, vzduch ? taky za 19%. Podle posledních informací z MF bude se sledovat u každého občana i spotřeba vzduch k dýchání. Odpovědným výběrčím bude ministerstvo životního prostředí, cena za  kubík vydýchaného vzduchu bude stanovena podle místa převážně se pohybujícího subjektu. V městech bude s ohledem na znečištění DPH 5%, na horách pak 19%. Astmatici budou od DPH osvobozeni. Novelu zákona projednají naši politici v příštím týdnu. Myslíte, že to je fikce?
0/0
3.2.2004 18:55

herulinka

Re:
Věřila bych tomu. Rodiny s dětmi vzduchu vydýchají nejvíc, protože jich je moc a k životu je prostě tento element nutný. Už se těším, co ti blb.ci vymyslí dalšího, co zdanit a za co platit...
0/0
3.2.2004 18:58

herulinka

He...
Vážení páni pos.r. anci, dovolte mi říci, že jste dostatečná antikoncepce. Velmi velmi chci mít děti, hrozně moc ráda bych se zasloužila o vzrůst natality v této zemi, ale za těchto podmínek? Mi ani nemůžete vylízat pr.el.
0/0
3.2.2004 18:53

Culeto

Ještě jednou pro flákl
Kterou tu kapitolu socialismu , tak bezděčně obdivujete?
Tu jak komanči popravili, těhotnou ženu a neuvědomělým rolníkům nabízeli dobrodinní JZD, vraždili hrdiny národa, kteří nekolaborovali s nacisty.
( dnes nazýváno též období nějakých přehmatů)
A nebo tu hrdinskou část gulášového socialismu, kdy jsme měli životní úroveň tak vysokou, že jí někteří nedosáhli? Všeho bylo dost ,akorát na kolo favorit jste si mohl vystát dvoudenní frontu.Neříkám všechno nebylo tak blbé, například na 1.Máje ve stáncích prodávali banány  a hned po 10 letech jste dostal byt, jó jó... a Źena za pultem , kterou jistil Major zeman, Blažej ještě nešišlal. Pak to šlo ráz na ráz kůl v plotě se zlomil  a komunismus je v .......
0/0
3.2.2004 18:39

Culeto

To flákl
Asi bych neměl psát barevně.Nicmeně nick flákl mě pobavil.Pane , kde jse se ztihl tak zrubat už v 16 40 ?
Pane nevím čeho jste dosáhl, snad jste nosil dva červené prýmky na té hnusné šedé uniformě.
Chápu VUML to byla škola, ale jenom pro debily.Jináč by jste věděl že anylyzovat se správně spisovně píše analyzovat, ale z toho si nic nedělejte já už nevím kam se dává v ruštině tvrdý a měkký znak.
Píšete níže o rozvoji výrobních vztahů a výrobních sil.
Pokud by jste poněkud důsledněji zkoumal  vztah mezi cenou práce a její hodnotou (kliďně při tom můžete pít anýzovku= pak můžete dojít anýzovému závěru) nutně by jste došel k závěru, že právě ( bohužel nejenom) daně a odpisy na pořízení modernějších výrobních prostředků jsou to, co dusí ten Váš plat, právě proto nemůžete očekávat, že by jste se měl za koalice ČSSD a KSČM  lépe, měl by jste se stejně, blbě jako ostatní , co tu zůstanou.
Taktéž mi není jasno kam jste dokráčel , když jste na své cestě potkal to moudro o tom přerozdělování.
Já Vám nabídnu kšeft: oba dva budeme brát stejně peněz, vy si našetříte na auto, já ten svůj plat prochlastám. Vám pak auto stát vezme a dá ho mě . Co vy na to ?
Mimochodem , pokud znáte a nebo  víte o nějakém tuneláři, proč jste nepodal trestní oznámení a nebo proč jste zde na netu nenapsal já Josef Novák si myslím, že XY okradl stát protože.... .
P.S. Ten VUML a ty noční střelby chybí, že jo .
0/0
3.2.2004 18:24

Kamil A.

DPH ve stravování
O zvyšování DPH se mluví v souvislosti se stravováním v restauracích, jaká bude situace ve školních, zdravotnických a jiných závodních vývařovnách? Zdá se mi nefér pokud by služby v hospodách byly ve zvýšené sazbě a ty ostatní ve snížené.
0/0
3.2.2004 18:05

Olympic

Dobre nam tak!
Na chudy lid je potreba prisnost! Kdo jiny by byl ochotny nacpat vlade do chrtanu tolik penez? Velke firmy a nektere i se spoluucasti statu dluzi na danich miliardy a nic se jim nestane! Ale normalni clovek kdyz neco nekde nezaplati tak uz se po nem statni organy vozi nebo ho rovnou zavrou. Vlastne je to jednoduche, tech velkejch se stat boji a neni ochotny jim slapnout na "kuri oko". Takova firma zamestnavajici tisice lidi klidne do oci statnimu aparatu rekne ze nezaplati, a pokud ji k tomu bude nutit tak ty lidi propusti a state starej se o nezamestnane. Ale co normalni clovek? Co zmuze proti skorumpovanemu a neschopnemu statnimu aparatu? Proste je to tak jako vzdy, vlci zerou ovecky, opacne to nikdy nebylo a nebude!
0/0
3.2.2004 18:00

Krakonos CDN

Socani
a zidaci kruponovy , ty vam ale davaj zahulit , tak ze AH mel pravdu , kdyz to chtel tu sebranku prohnat kominem v Aushwitz , co ?
0/0
3.2.2004 17:41

Dolly B

K vykoristovani
Ziju v Moste, v miste s ohromnou nezamestnanosti. Behem jednoho mesice jsem si dokazal najit praci. Sice dojizdim, ale da se. Delam u firmy, ktera zamestnava MNOHO Slovaku, protoze v Cechach nemuze najit lidi. Plne souhlasim s nazorem, ze ze svych dani platime spoustu budizknicemu.
0/0
3.2.2004 17:40

George33

Re:
Gratuluji , že se vám podařilo sahnat v Mostě práci.Určitě to byla makačka , ale štěstí přeje snaživým a připraveným. Tu práci udržte a až až budete platit danně nemylste na to , že musíte platit stádo vyžírků a vychcandírů. To už tak chodí hodně štěstí sehnat praci v Mostě musela být makačka , ale zdá se , že to jde.Hodně+ štěstí
0/0
3.2.2004 18:55

Flákl

ČSSD alespoň zemi nezplundruje
tak jako tuneláři z ODS! Jejich pravicové výlevy z úst demagoga Tlustého, to je síla, to bychom za chvíli těla mrtvých a starých vozili v dobytčácích jak za hitlera. Vyspělá kapitalistická společnost se nutně musí ubírat cestou většího přerozdělování, aby zachovala sociální smír, neboť prvotní a fatální nespravedlnost vzniká v příjmech obyvatel, kdy tzv. trh určuje cenu práce - leda PRD, trh vždycky určoval jen míru vykořisťování a rozděloval lidi do nesvářených tříd. Spravedlivý trh práce nikdy fungovat nemůže pokud bude existovat kapitalistický výrobní způsob, ve kterém nejsou v souladu výrobní síly a výrobní vztahy, to ví i malé děti!!! A proto i žádná reforma nemůže být spravedlivá. Špidla dělá jen  co může  v rámci koalice, která zde je ale je to stále 100x lepší, než co by předvedli pravicoví tuneláři. Osudnou chybou je, že nevznikla koalice KSČM + ČSSD tak jak si přáli voliči ve volbách a tedy i důsledná levicová reforma.
0/0
3.2.2004 16:40

DJ

Re:
vypozoroval jsem velmi zajímavý efekt, že když někdo píše barevně, tak je to většinou magor.
0/0
3.2.2004 16:49

Flákl

Re:
Když někdo nemá argumenty, které jsou i vědecky podložené, nazývá druhé magory.
0/0
3.2.2004 16:52

DJ

Re:
experiment typu socialismus tu probíhal dostatečně dlouhou dobu, na to aby se potvrdilo že je to nesmysl. Všem ostatním, normálním, píšícím barevně se omlouvám.
0/0
3.2.2004 16:56

pavel

Re:
Tohle nebylo o argumentech.Toto bylo klinické konstatování tvého duševního zdraví
0/0
3.2.2004 17:00

Krakonos CDN

Re: Ses to ale big cock
i s pejzama a tou malou smesnou cepickou , Flakle ja bych Te za ten brainwash ZFLAKAL az bys mel ten zidackej frnak 2x tak velkej ............
0/0
3.2.2004 17:55

Vlkysh

Re:
Je vidět,  že Lenin žil, žije a bude žít ..... ve škole tenkrát měli pravdu.  Akorát bys měl psát rudě,  Iljiči ...víš, krví dělnické třídy.  Modrou ponech  pro  ODS
0/0
3.2.2004 18:35

pavel

Re:
Moje babička říkávala:"To by blbého nenapadlo,i kdyby ho mlátili".Z tohoto pána mluví buď mladická nezkušenost,podpořená četbou díla Marxe,Lenina ,v kroužkusvých rudých kamarádů,nebo totální hloupost.A to je už případ pro Bohnice.To co píše se tady už koušelo a jak to dopadlo.Doporučuji emigraci do Severní Koree nebo na Kubu.Kdyby se dostali k moci lidé tvého zvláštního ražení,nezbývalo by nic jiného,než se postavit na ozbrojený odpor pro záchranu této země
0/0
3.2.2004 16:58

Flákl

Re:
Na rozdíl od většiny diskutujících jsem něčeho v životě již dosáhl a dokážu se na věc podívat  z  teoreticko-anylytického pohledu. Jen hlupák se ohání argumenty z dob minulých a srovnává různá historická období dohromady bez vnějších vlivů. Nemáte tušení, jak se na chodu ekonomiky promítá třídní diferenciace společnosti, vývojové fáze socialismu, rozvoj výrobních sil, výrobních vztahů.
0/0
3.2.2004 17:13

pavel

Re:
Vážený pane,možná,že jste nečeho dosáhl.Ale sám jste se označil za hlupáka,jelikož používáte argumenty z minulé doby.Zkuste své zkušenosti uplatnit v Sev Korei.Já sám podnikám,platím daně a nechci nic jiného,než aby mě tento stát neotravoval.To,ale levicový fanatik jako vy nemůže pochopit.Vždyť levice si osvojuje rozhodovat za každého člověka a potlačuje svobodu jednání
0/0
3.2.2004 17:23

Vlkysh

Re: možná že nejsi Iljič,
Hele,  nejsi ty  Ransdorf  ??
0/0
3.2.2004 18:38

herulinka

Re:
Jen taková nenápadná otázka: výše daní a ostatních poplatků vás neotravuje (v podstatě je to stát)?
0/0
3.2.2004 18:56

DJ

Re:
Ne to opravdu nemám tušení jak se na chodu ekonomiky promítá třídní diferenciace společnosti, já jenom vím, že na nemakačenka vašeho typu doplácím a to denně svými daněmi. Váš slovník by krásně zapadl do 50.let min. století. Teoreticko - analytický pohled vypovídá o tom, že jste pouze teoretik, který toho o životě asi moc neví a tom co jste v životě dosáhl směle pochybuji. Ten Váš pohled bych spíše přejmenoval na : teoreticko - anální pohled.
0/0
3.2.2004 17:27

DJ

Re: pro p. Pavla
Vidím, že se shodujeme, já už na ty kecy nebudu odepisovat.
0/0
3.2.2004 17:29

pavel

Re:
Také ne.To je zbytečné plýtvání časem.Tento typ nepřesvědčíš.Je ovšem smutné,že je jich stále mnoho.Přeji  ti šťastný zbytek dne
 
0/0
3.2.2004 17:38

Krakonos CDN

Re: Flakle
 , Ja sem taky dosah svejch cilu jako jini co sem pisou a dokazou se na veci podivat ze vsech uhlu , ty ses ale tak pitomej ze ta zidule ktera te snad vys*ala te tenkrat radsi mela spolknout
0/0
3.2.2004 18:02

NAPA

Re:
musim Vam trochu oponovat. Jak pravi stary dobry vtip:
komunistou se stava ten, kdo precetl Marxe a Engelse. Antikomunistou ten, kdo je pochopil
:-)))
0/0
10.2.2004 19:44

jyrinec

Re: spidla nedela
vubec nic, co by pomohlo tomuto statu, jenom mlati prazdnou slamu. lidi, co jste si zvolili, to mate. ja volil ods, protoze je to jedina alternativa tohoto statu. kazdy normalni statkar vi, ze na dluh se zit neda a snazi se dluhy nedelat, i kdyz musi utahnout opasky.  klause jste odsopudili, prestoze je to renomovany ekonom prednasejici na svetovych ekonomickych forech. zvolili jsme si cestu blahobytu na dluh a ten se bude muset jednou zaplatit. nevim, jestli by lide v rodinnem rozpoctu doma delali takovy ucty, ze by se v budoucnu musely splacet takovym zpusobem, ze budu muset vsechno doma prodat, abych prezil.  takhle nikdo nechce hospodarit a vlade se to kupodivu dari. jedinou reformou je snizit vydaje statu v oblasti statni spravy, snizit dane a prilakat vyrobu a investice, aby lide tvorili produkt a ne jen pracovali ve sluzbach. pokud to tak pujde dal, skoncime v pekle dluhu a ty se stejne budou muset splatit. bud okamzitym nastartovanim ekonomiky, nebo menou 1:1000, jak to bylo tusim v 1956 roce. tehdy se stat diky komunistum dostal do stejne pasti. vyhnali podnikatele, znicili vyrobu leta zabehlou a pak nevedeli co s tim.  pokud bude spidla u vesla, lod se potopi.  jen cekejme a tesme se, podekujme volicum cssd a komnistum.  je mi z toho nanic  
0/0
3.2.2004 18:34

herulinka

Re:
No ale proč ty opasky musíme utahovat? Je fakt, že kdoví jak by to dopadlo, kdyby se tehdá dostal do čela někdo jiný než Klasu, ale kdoví, třeba...
0/0
3.2.2004 19:01

herulinka

Re:
teda pardon, Klaus samozřejmě, ty dvě souhlásky vedle sebe, nic moc... :-)
0/0
3.2.2004 19:21

endru_

Re:
Ty mas asi chripku, ne ?
0/0
3.2.2004 19:08







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.