Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Reklamní letáky ročně pohltí 7,5 miliardy

Z peněz, které loni obchodní řetězce investovaly do letákových kampaní, by se dal rok financovat chod ministerstva kultury. A ještě by přes miliardu korun zbylo. Podle analýzy společnosti Incoma totiž v minulém roce utratili obchodníci za letáky 7,5 miliardy korun.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

dadak

ekologové a ostatní haveť
ekologové a ostatní haveť,nechte distribuci a výrobu stranou a bežté si do hor nebo do težko dostupných míst,kterých je ještě spoustu a postavte si tam primitivně pospolní společnost.Konzumenty dle vlastního výběru nechte na pokoji oni vám do vaších názorů taky nemluví.
0/0
7.2.2004 20:27

zadak

Re:
  Víš co? už mě to neba  - primitivni konzumenti  ani nadnarodni monopoly a uz vubec ne drzet hubu a krok.
0/0
7.2.2004 22:25

Jarda

Platí dodavatelé
Vážení přátelé,na vydávání letáků se musí podílet hlavně dodavatelé velkých super a hypermarketů,pokud do nich chtějí dodávat.Pokud jsme tak naivní a pomáháme velkýn nadnárodním společnostem vydělávat tím,že u nich nakupujeme a přitom jim jěště snižujeme náklady-vždyť jde jenom o peníze!
Supermarket nám sebere místo,na kterém stojí-tam už v životě(alespoň ne v tom našem)nevyroste nic k jídlu.
Nechá nás přijet až ke dveřím(k nákupu si koupíme auto a staráme se o něj)-jinak přece nenakoupíme!
Sebere nám svým naprosto nadbytečným výběrem čas a potažmo i peníze,když a ž doma zjistíme,co všechno nepotřebujem-to se těžko přiznává!
A když chceš prodávat-zaplať nemalý obnos za každý druh zboží(řádově statisíce),dodávej,jak potřebujem-přesně načas(aby nebyl potřeba sklad) a v průměrné kvalitě-aby zákazníci neřvali.
Tedy nechávají si platit za to,jak nás dokonale ovládají-nabídku zašlou až domů,aby si se nerozhodl si dojít někam jinam-a my jim to financujem a jak rádi!
Tedy -dobře nám tak,když jsme peníze použitelné na cokoli jiného tak výhodně odevzdali.
0/0
6.2.2004 18:38

Alex John

Dělat reklamu ekologicky
Ne, že by to tuto zem vytrhlo z obrovské spotřeby papíru na ty všechny letáky, které se i tak vlastně převážně jen posunují a nakonec vyhazují. A málo kdy splní původní účel. Ale za pováženou stojí, nová jednoduchá věc, kterou jsem v těchto dnech viděl: www.chytrevizitky.cz Je to skutečná reklama i PR v jednom a bez papíru, namouduši!
0/0
6.2.2004 18:20

karel

ziram
Srovnavat, jak by se daly vyuzit cizi penize jide je naprosta nehoraznost. Kazdy podnikatel si muze investovat do ceho chce. A kazdy, i sebemensi zivnostnik, udela vse pro to, aby nemusel platit nehorazne dane. A pokud se mi jeho konani nelibi, nebudu ho podporovat a jeho nabidky akceptovat.
0/0
6.2.2004 17:19

im-georg

Re:
Samozrejme, ze dane jsou vzdy z pohledu podnikatele, zinostnika i spotrebitele nehorazne. "Vydělané peníze za průměrnou kvalitu nabízeného průměrného zboží za jakoby nízké ceny a následná likvidace malých a středních živnostníků hypermarketovými, nebo stánkovými trhovci je mimo jiné způsobena dumpingovými cenami více než průměrného zboží. V tomto případě markety se zahraniční účastí v Čechách "rejžují!" nejenom na spotřebiteli, dodavatelích i v daňových odvodech, protože mají odpočátku svého vstupu do naší země zelenou v legislativě a samozřejmě své, schopné ekonomy a daňové poradce. JB.
0/0
6.2.2004 21:13

Alex John

Dělat reklamu ekologicky
Ne, že by to tuto zem vytrhlo z obrovské spotřeby papíru na ty všechny letáky, které se i tak vlastně převážně jen posunují a nakonec vyhazují. A málo kdy splní původní účel. Ale za pováženou stojí, nová jednoduchá věc, kterou jsem v těchto dnech viděl: www.chytrevizitky.cz Je to skutečná reklama i PR v jednom a bez papíru, namouduši!
0/0
6.2.2004 17:07

blue-1

Re:
Je to zajímavé a vcelku příjemné, ale není jen jiný způsob ukládání kontaktů? Každopádně zajímavá věc.
0/0
9.2.2004 8:54

Destroyer7

Nevěřím,
že by to stačilo na chod ministerstva. Úředníci se chovají jako ženská, dokáží rozházet jakoukoliv částku. Tyhle peníze za reklamu jsme sice jako zákazníci zaplatili v ceně zboží, ale pořád mi to je milejší, než je nacpat do bezedného, ale především naprosto neefektivního a nepřínosného chřtánu státu.
0/0
6.2.2004 16:50

platič

To je celkem síla,
napadá mne spousta věcí, co by se dalo s takovýma penězma dělat - i z pohledu řetězců. Půlku by mohly dát na něco užitečného a z toho zbytku by mohla být ještě hora super marketingových akcí, který by nalákaly víc zákazníků než všechny letáky dohromady ...
0/0
6.2.2004 16:44

Destroyer7

Re:
Tak jim to jdi říct. Třeba přijdeš s opravdu revoluční myšlenkou, na kterou západ a lidi studující reklamu a její vliv na zákazníka za ty desítky let opravdových reklam (ne pan Vajíčko a Pramen) nepřišel. Třeba jsi opravdu tím géniem, na něhož všichni čekají. Třeba jsi tím pravým Mesiášem, jenž ukáže všem nýmandům jak se má správná reklama dělat. Držím ti palce.
0/0
6.2.2004 16:53

Jiri

Re: To lze skloubit
Líbí se mi nápad, který měli na Slovensku.  Marketingové náklady jsou ve většině případů daňově neuznatelné, takže z toho něco má i stát. Takže ať si ti idioti tisknou letáky, bude i na kulturu.
0/0
6.2.2004 17:38

ekonom

Re:
 Tak to je super
0/0
7.2.2004 13:21

Jirka B.

7,5miliard za letáky ?
Je to odraz dnešní hospodářské poliky, kdy není žádné, ani úřední moci získat normální odvedené daně do státní pokladny a tak velké, předevsím zahraniční hypermarkety, markety a další  obludy šikovně využijí možnosti naplnit nám naše domovní schránky letáky s pochybnými slevami. Osobně bych přivítal, kdyby namísto  vymýšlení a používání všelijakých fíglů a kliček  jak neplatit daně a následného vyplácení horentních sum reklamním agenturám došlo postupně k tomu, že sumy v miliardách darují každoročně, prosperující hypermarkety potřebným - např. zdravotnictví, charita , dětské domovy , stacionáře atd. A potom ať mi klidně dál cpou do schránky  ty letáky, na kterých ale bude napsáno, že když udělám nákup v XY obchodním domě, půjde část mé útraty na dobročinné účely a ne na drahý, ale bezcenný leták a k tomu přisátý komplex více, nebo méně zpřízněných reklamních agentur.   
PS.Nicméně význam vlivu podbízivé reklamy v tržním hospodářství dobře znám, takže tenhle příspěvek je vlastně souboj s větrnýmy mlýny. 
0/0
6.2.2004 15:59

im-georg

7,5 miliard za letáky?
Je to odraz dnešní hospodářské poliky, kdy není žádné, ani úřední moci získat normální odvedené daně do státní pokladny a tak velké, předevsím zahraniční hypermarkety, markety a další  obludy šikovně využijí možnosti naplnit nám naše domovní schránky letáky s pochybnými slevami. Osobně bych přivítal, kdyby namísto  vymýšlení a používání všelijakých fíglů a kliček  jak neplatit daně a následného vyplácení horentních sum reklamním agenturám došlo postupně k tomu, že sumy v miliardách darují každoročně, prosperující hypermarkety potřebným - např. zdravotnictví, charita , dětské domovy , stacionáře atd. A potom ať mi klidně dál cpou do schránky  ty letáky, na kterých ale bude napsáno, že když udělám nákup v XY obchodním domě, půjde část mé útraty na dobročinné účely a ne na drahý, ale bezcenný leták a k tomu přisátý komplex více, nebo méně zpřízněných reklamních agentur.   
PS.Nicméně význam vlivu podbízivé reklamy v tržním hospodářství dobře znám, takže tenhle příspěvek je vlastně souboj s větrnýmy mlýny. 
   Jiří Bednář Plzeň      
0/0
6.2.2004 16:22

im-georg

Re:
Jsem právě čerstvě vytočenej, tak jsem se ještě dodatečně podepsal pod svůj názor. Tak někdo smažte tenhle příspěvek, bez podpisu , ať z toho neni spam. díky. JB.
A souhlasim s tím, že jakýkoli spam a obzvláště letákový bych zakázal .
0/0
6.2.2004 16:31

Kazbunda

750 korun na hlavu
Takze rodina, ktera ma 4 cleny zapalti rocne ve vyrobcich o 3000 Kc navic, aby ji kdejakej vosoust mohl hazet letaky pred dvere ci jima zasirat schranky
0/0
6.2.2004 15:52

trotlX

jeste by se...
k tomu mela pricist miliard za to, ze ty letaky nekdy na sidlistich vysbira a uklidi. Vetsinou jich totiz stos hodi pres dvere a vitr se postara o plosne doruceni. :( Je to normalni spam, melo by se to zakazat. Kdo je chce at si je zdarma objedna.......
0/0
6.2.2004 15:23

pingu

Re:
0/0
6.2.2004 15:27

c

Re:
Stačí na schránku nalepit "nechci reklamní letáky" a opravdu to přestane chodit. Já už jsem to ale zase sundal, poněvadž jsem potom nevěděl, kam mám jít nakoupit abych ušetřil :)
0/0
6.2.2004 16:12

ekonom

Re:
Presne tak ! Zakazat jako SPAM ! Je to obtezovani, ktere jeste musime zaplatiti.
0/0
7.2.2004 13:24

JIBorg

Re:
No jo, ja bych si je treba rad objednal,ale nevim kde :-(
0/0
8.2.2004 23:52







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.