Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Sociální demokraté oddalují růst nájmů

Růst nájmů v regulovaných bytech možná nepřijde už letos v září, ale až příští rok. V sociální demokracii sílí hlasy, aby se se zvedáním nájmů počkalo, protože vedle toho budou muset lidé zaplatit o několik set korun více za vodné a stočné.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Dášenka

Jsou to sráči,
kteří jsou ochotni prodat vlastní mámy aby se udrželi u koryt
0/0
9.2.2004 13:17

Bolek

PŘÁTELÉ
Již 11. a 12.6. máme nevídanou možnost to těm socanům neskutečnejm spočítat.Já se na to těším již od teďka
0/0
9.2.2004 11:18

Karl von Bahnhof

Nájemné se kupodivu skutečně reguluje např. v části New Yorku.
Známý  český  "generální nájemník"  poslanec Křeček v poslední době neustále omílá tezi o regulaci nájemného v USA, jmenovitě v New Yorku. Svým způsobem má kupodivu pravdu.Regulací nájemného proslula zvláště čtvrť NY jménem Bronx. Kdo tuto celosvětově proslulou čvrť města navštívil a přežil to, jistě potvrdí, jak taková "regulovaná" část města vypadá. Je to jedním slovem katastrofa až apokalypsa a zdejší domy jsou vesměs zralé na celkovou buldozerizaci. Úroveň sebranky, která se v těchto dotovaných příbytcích zdržuje, raději ani komentovat nebudu. Ne nadarmo také právě v kruzích zdejších správců domů koluje dost smutný vtip, že regulace nájemného je hned po atomové bombě druhá nejúčinnější zbraň hromadného ničení
0/0
9.2.2004 8:27

Správce

Nelze se divit, že bolševici z ČSSD oddalují deregulaci nájmů.
Každý koytář přece pod jakoukoliv záminkou oddaluje svůj vlasní pád.
0/0
9.2.2004 8:06

major Haluška

Co nám vlastně přinese deregulace nájemného, až bude jednou někým opravdu provedena ?
Deregulace nájemného jednoznačně přinese konečné a definitivní vyhynutí zvláštního živočišného druhu, který se nyzývá REGULOVANÝ NÁJEMNÍ PARAZIT. Tento nesmírně pozitivní fakt způsobí nesmírný pokrok pokrok v následujících oblastech: 1) Jelikož se náhle zjistí, že bytů je vlastně dost, poklesnou ceny nájmů v celé ČR, zvláště pak ve velkých městech a speciálně v Praze. Kdo dnes pro vysokou cenu na nájem nemá potom na něj mít bude. 2) Pro mladé rodiny s dětmi nebude problém sehnat střechu nad hlavou. To usnadní dnes nemožné stěhování za prací a jelikož bude i kde v klidu obcovat, populace přestane vymírat ale začne konečně růst. 3) Jelikož majitelé domů s více penězi za nájem začnou také konečně i více investovat do oprav domů, vznikne konjunktura ve stavebnictví a prosperovat začnou i dodavatelé materiálu nářadí, součástek, pracovních oděvů a dalších výrobků. Výrazně vzroste zaměstnanost v celém státě. 4) Od bohatších majitelů domů vybere stát i výrazně větší daně všeho druhu. Současně s tím dojde k posílení obecních rozpočtů celostátně o zhruba 20 MILIARD Kč. na vybraných nájmech. Ty mohou být obratem použity pro sociálně potřebné lidi. 5) Stávající nájemníci, kteří si pořídí bydlení na venkově, přinesou do těchto oblastí obrovskou kupní sílu v řádu desítek miliard korun. Dojde k masivnímu rozvoji podnikání a zaměstnanosti. Obce i stát vyberou více na daních a poplatcích Na druhé straně ovšem někomu vzniknou problémy: a) Regulovaní nájemníci přijdou definitivně o možnost černých pronájmů. Nikdo nebude mít zájem o byt pronajatý na černo, když si jej může pořídit zcela legálně a ještě k tomu levněji. b)ČSSD už beztak zmítaná vnitřní krizí a rozpolcená na \"Špidlovce\" a \"Zemanovce\" přijde ve volbách zhruba o 7 % hlasů regulovaných nájemníků, které její levicové vize jinak vůbec nezajímají. Tím v podstatě ztratí možnost volby někdy v blízkém budoucnu vyhrát. c) O zaměstnání
0/0
9.2.2004 7:40

major Haluška

Re:... a jedeme dál.....
..přijde pěkná řádka státních úředníků, kteří tento paskvil drží pří životě.Tím se ušetří spousta peněz a sníží se míra zaměstnávání jinde nepoužitelných nul a blbečků. d) Slušně řečeno DO HÁJE půjde SON v čele s konečně opravdu dostudovaným dr. Křečkem. Nájemníci už jej potřebovat rozhodně nebudou. Ti se totiž touto jednoduchou kapitalistickou evolucí vyvinou z nežádoucích parazitů ve vážené a všude žádané ZÁKAZNÍKY. Poslanec Křeček přitom jako náhle zcela nezajímavá osoba přijde nejspíš o místo na kandidátce a tím i o svůj poslanecký mandát.
0/0
9.2.2004 8:03

patrik

Re:
dopady deregulace jsou vylíčeny trošičku optimisticky,ale v zásadě souhlasím
0/0
9.2.2004 8:30

Ivana...

Re:
Proč tohle ví většina normálních lidí, se kterými se o tom bavím, ale tam "nahoře" nejspíš vůbec nikdo...
Díky za shrnutí, víceméně je to celé pravda, takže nezbývá než souhlasit.
0/0
9.2.2004 21:17

socan

Gross do čela ÜV ČSSD=ČSD
V případě nástupu tejtrlíka Grosse do čela ÚV ČSSD konší jeho milovaná strana na úrovni ajzlpolňácké ČSD.
0/0
9.2.2004 6:23

jirka04

Jako vždy!
     Socialisté jsou jako vždy ochotni spořit na úkor jiných, tentokráte majitelů domů. Zdražovat jsou ochotni cokoliv, ale pokud je to vynese z vlády, začnou tvrdě spořit, ale ne na sobě. Krásný příklad je křeček, jinak poslanec Křeček. Chudák při svém ubohém poslaneckém platu musí bydlet za regulované nájemné, jinak tedy za peníze nás ostatních. To je demokrat a sociální k tomu. A takových je! A právě ti nejvíce křičí
0/0
9.2.2004 0:11

JfV

Námět pro novináře
Co kdyby si některý novinář dal práci a zjistil, kolik ministrů, poslanců a senátorů nebo jiných vysokých státních úředníků žije v bytech s regulovaným nájemným. Nemáte někdo z vás zájem to zjistit a ukázat na ty ochránce chudých /ale především sebe samých/ ?
0/0
8.2.2004 21:46

zuřivý vlastník domu

Re:
nejsem novinář ale novinářům práci ulehčím : poslanci žijí kde chtějí, ale pokud nejsou z Prahy mají nárok na poslanecký byt za naše peníze, takže regulované nájemné je proti tomu legrácka !
0/0
8.2.2004 22:07

zuřivý nájemník

pakáž megalomanská
Udělat inventuru stavu bytového fondu a domů v soukromém ( kapitalistickém ) vlastnictví. všechny domy posoudí odborná komise, pokud je zanedbán v neúnosné míře, přičemž majitel prokazatelně hýří, jezdí na zahraniční dovolené 2x do roka, má bavoráka a další nechutnosti, okamžitě takovému " podnikateli" dům zkonfiskovat pro porušení základních povinností při správě majetku. Uzákonil bych paragraf, že každý pronajímatel ze zákona musí zaslat na ministerstvo financí přiznání, kolik vybral v posledních 10 letech na nájemném a kolik " investoval" do oprav - a selektovat, konfiskovat, zavírat, likvidovat - vlastnit dům prakticky není žádné podnikání - je to totéž, jako když američtí jestřábi stříhají své kupóny na dividendy, aniž se zvednou z lenošky.
0/0
8.2.2004 20:38

Obyčejný majitel domu s regulo

Re:
Přesně a jednoznačně. Naprosto souhlasím. Každý, kdo používá komunistický dar, zvaný REGULOVANÉ NÁJEMNÉ, tak bude toto viditelně prezentovat na veřejnosti a při všech jednáních, nákupech a při cestách mimo republiku. K tomu bude předkládat vždy platné a aktuelní potvrzení od majitele domu o tom, že nic nedluží. Pokud toto nepředloží ani při nákupu u pokladny supermarketu, tak mu nebude zboží vydáno. Totéž při tankování paliva do osobních aut. Při cestě na dovolenou by v tomto případě nebyl puštěn za hranice.
0/0
8.2.2004 21:09

zuřivý vlastník domu

Re:
lidi v mém domě si žijí na tak vysoké noze, že se divím, kde na to berou ! Auta (každé 2 roky nové), chaty, dovolené, z dvanácti bytů celkem 11 žádostí o umístění satelitu na jednu jistou digitální televizi - to se jim to čumí za moje peníze na televizi ! A ještě budou remcat ! A co se týká potvrzení o zaplacení nájmu - bral bych to, na nájmu mi dluží 3 partaje celkem : 45720,- (do ledna, v únoru to bude o 3810,- víc !)
0/0
8.2.2004 21:26

fr-mottl

Re:
vazeny, naivni spoluobcane. Vase rozhorceni je pochopitelne, ale vase navrhy jsou detinske. Prikladek z historie: kdyz vysidleni Nemci nahlasovali v Nemecku, o kolik hektaru na vychode prisli a pote se to secetlo, tak se zjistilo, ze by ty puvodni nemecke oblasti musely byt 2x vetsi. Co si myslis, ze by na ministerstvo prislo za cisla.  Prostavene opravy by byly urcite 2x vetsi nez cely statni rozpocet. Chce to 1 x plzen a skocit na maminu - to pomaha.
0/0
8.2.2004 21:11

jirka04

Re:
     Františku, že Vy také bydlíte za peníze ostatních
0/0
9.2.2004 0:04

zuřivý vlastník domu

Re:
hochu, ty si myslíš, že majitel domu nedává daňové přiznání, tak naivní jsi ! Komu by si chtěl konfiskovat ? Pokud jsem majitel a v mém domě bydlí takzvaná lůza za 1270,- Kč měsíčně a já mám z toho opravovat dům, tak jestli tohle si myslíš, tak jsi asi upad dost tvrdě na hlavu ! A pokud ti vadí, že mám bavorák a jezdím 2x ročně k moři - tak jseš asi úplně blbej jestli si myslíš, že to mám za pronájem bytů s regulovaným nájmem ! Vlastnit dům není podnikání - to máš pravdu, to je v česku trest ! Jen když si vzpomenu jak ho komouši brali a pak ho zase vraceli - ten rozdíl, z domu úplná troska, všechno zflikovaný jako by to dělalo prase ! A ty závidíš ? To teda nevím co, ty malá ubohá komunistická trosko !
0/0
8.2.2004 21:21

Křeček

Re:
To je slovo do pranice.Přijďte za námi.
0/0
8.2.2004 21:38

kouc

Re: a je to tady
komunisticko socialistická pakáž se ozvala.brát konfiskovat,okrádat zavírat.a nám dát vše zadarmo.my vám vy kapitalisté zakroutíme krkem.bravo pane.
0/0
9.2.2004 8:56

Tomas

Velký návrat socialismu v ČR
Pro všechny socialistický a komunistický koumáky a soudruhy: na slepou víru, že ceny se dají regulovat, dělat si s  nima co se lidem líbí a myslet si, že se to později nikde reálně neprojeví, tak přesně na tuhle neuvěřitelnou blbost naše země doplatila hlubokým propadem ekonomické úrovně oproti v minulosti  ekonomicky cca srovnatelným zemím Západní Evropy. Koukám, že jsme se vůbec nepoučili z chyb a za to nás čeká temná budoucnost .
0/0
8.2.2004 18:55

Adam

Je to na nic!
Co jsme si zvolili, to máme!
CVNM
0/0
8.2.2004 18:40

Petr

jsem pro !
Jsem pro regulovaný nájem - ovšem pod podmínkou, že poslanci budou mít regulovaný plat ve výši průměrného regulovaného nájmu !
0/0
8.2.2004 18:21

noname

Zaplatí to pak jednotlivci z vlády ze svého?
Docela by mi zajímalo jestli  socani pak taky zaplatí všem majitelům ušlý zisk až je dají do Štrasburku za porušování ústavy ČR. Ten  kdo dneska rozhoduje by se sám mněl potom podílet na odškodnění utlačovaných. Tedy osobní zodpovědnost za své soc. činy.
0/0
8.2.2004 18:18

morae

nájmy a náklady
regulovaný nájem v jednotlivých částech republiky je velmi rozdílný, ale náklady na údržbu a rekonstrukce jsou zhruba stejné - tvrzení, že majitelé mohou mít alespoň vyrovnanou bilanci je tedy zcestné.
Zkuste zaplatit nové okno v paneláku (sporák, vanu, linku...)  v Praze, v Českém Krumlově a nebo v Peci pod Sněžkou - cena okna cca 14 000,-- tzn. cca 3,10,resp. 15  regulovaných nájmů - co kdyby chtěli majitelé nemovitostí také adekvátně regulovat ceny nákladů?
0/0
8.2.2004 16:52

humann

ehm
Hm mňo ať žije Václav Havel, Jan Ruml, Vladimír Dlouhý, Karel Dyba a další státníci světového formánu ehm mňo mlask nejsme jako oni.
0/0
8.2.2004 16:43

radek

Re:
jo to he Václavu Hemovi povedlo, nejsme jako oni, jsme o dost chudší, o dost stresovanější a sméně možnostmi než oni. Taky máte pocit že Václav Havel a jemu podobní bylo největší štěstí české republiky jaké m,ohla potkat? .-))
0/0
8.2.2004 16:45

když nemáš na gotthaj tak neže

když nemáš na gotthaj tak nežer šunku. Já bych vypráskal holotu ať táhnou. Na neregulované nájemné n
když nemáš na gotthaj tak nežer šunku. Já bych vypráskal holotu ať táhnou. Na neregulované nájemné nemají ale nové mobily (nejlépe s barevným displejem)mají. Na vánoce se mohli ztrhat pot tíhou nákupů (i třeba na sekeru) ale zaplatit majiteli víc to se kroutí jako by měli obrnu. A co takhle cigára chlast bedny? Na to ještě dostávají přídavky od státu. NASRAT!!!! proč má někdo plati jak mourovatý a holota parazitovat? Jö  to se to bydlí za 500.-Kč na staromáku. Je čas udělat holotě pá pá.
0/0
8.2.2004 14:26

Vašek

Re: Naprostý souhlas
Naprosto souhlasím s výše uvedenými řádky.Jak ještě dlouho budeme muset financovat bezedný koryta Soc-demákům a koaličním řiťolezcům?To samé by měli zavést i v nemocenské.Nemocenské dávky vyplácet v takové výši, aby si nemocný mohl koupit zákl. potraviny k denní spotřebě, ale na alkohol,cigarety a pod. na to ať si našetří ze svých prací vydělaných zdrojů.
0/0
8.2.2004 15:03

Tento človíček organizuje žalo

Tento človíček organizuje žalobu do Štrasburku madera@cewood.cz
Tento človíček organizuje žalobu do Štrasburku madera@cewood.cz  
 
Tento človíček organizuje žalobu do Štrasburku madera@cewood.cz  
 
Tento človíček organizuje žalobu do Štrasburku madera@cewood.cz  
 
Tento človíček organizuje žalobu do Štrasburku madera@cewood.cz  
 
0/0
8.2.2004 14:16

Pane Giormani,

Pane Giormani,
Pane Giormani, děkujeme, že bojujete za Ústavu ČR. Viděl jsem Vás v pořadu ČT. Je komické, jak zlodějská komunismem prolezlá chátra, která nám tu vládne, křičí, že na bydlení zdarma v našich domech si za komunismu zvykla a nehodlá se vzdát pohodlného okrádání majitelů těchto domů. Jen tak dál.
 
 
Pane Giormani, děkujeme, že bojujete za Ústavu ČR. Viděl jsem Vás v pořadu ČT. Je komické, jak zlodějská komunismem prolezlá chátra, která nám tu vládne, křičí, že na bydlení zdarma v našich domech si za komunismu zvykla a nehodlá se vzdát pohodlného okrádání majitelů těchto domů. Jen tak dál.
 
 
Pane Giormani, děkujeme, že bojujete za Ústavu ČR. Viděl jsem Vás v pořadu ČT. Je komické, jak zlodějská komunismem prolezlá chátra, která nám tu vládne, křičí, že na bydlení zdarma v našich domech si za komunismu zvykla a nehodlá se vzdát pohodlného okrádání majitelů těchto domů. Jen tak dál.
 
 
Pane Giormani, děkujeme, že bojujete za Ústavu ČR. Viděl jsem Vás v pořadu ČT. Je komické, jak zlodějská komunismem prolezlá chátra, která nám tu vládne, křičí, že na bydlení zdarma v našich domech si za komunismu zvykla a nehodlá se vzdát pohodlného okrádání majitelů těchto domů. Jen tak dál.
    Pane Giormani, děkujeme, že bojujete za Ústavu ČR. Viděl jsem Vás v pořadu ČT. Je komické, jak zlodějská komunismem prolezlá chátra, která nám tu vládne, křičí, že na bydlení zdarma v našich domech si za komunismu zvykla a nehodlá se vzdát pohodlného okrádání majitelů těchto domů. Jen tak dál.     Pane Giormani, děkujeme, že bojujete za Ústavu ČR. Viděl jsem Vás v pořadu ČT. Je komické, jak zlodějská komunismem prolezlá chátra, která nám tu vládne, křičí, že na bydlení zdarma v našich domech si za kom
0/0
8.2.2004 14:07

Pane Giormani,

Pane Giormani,
Pane Giormani, děkujeme, že bojujete za Ústavu ČR. Viděl jsem Vás v pořadu ČT. Je komické, jak zlodějská komunismem prolezlá chátra, která nám tu vládne, křičí, že na bydlení zdarma v našich domech si za komunismu zvykla a nehodlá se vzdát pohodlného okrádání majitelů těchto domů. Jen tak dál.
0/0
8.2.2004 14:03

ALZHEIMER

iuiu
Regulovane najemne je maximalni svinstvo! Deregulovla bych jeste dneska ... a kdo neutahne trzni cenu, at se odstehuje do Ostravy, tam je bydleni levne. Proste regnaj. je prezitek, ktery stavi trh s byty na hlavu!!!
0/0
8.2.2004 13:36

VITA11

Re:
že Ty jsi nemocný?
0/0
8.2.2004 14:03

Monika KA

btw
Regulace nájmů je donucování skupiny obyvatel podnikat tak, jak podnikat nechtějí. Co kdyby např. vláda od příštího roku přidělila každému občanovi ještě nějakou podnikatelskou činnost podle svého uvážení? Třeba, že bych pronajímala a ještě např. pekla regulované rohlíky po 30 haléřích?
0/0
8.2.2004 12:42

fr-mottl

Re:
postavila jste novy dum, pujcila si na nej 10 milionu a musite splacet nyni pujcku a navic mate v bytech najemniky s regulovanym najemnym?
0/0
8.2.2004 13:30

Monika KA

Re: Ne
Mám starý dům.
0/0
8.2.2004 14:52

fr-mottl

Re:
a ten dum jste postavila za vlastni penize a celou dobu vam patril? Jak se tam dostaly ty "regulovani" najemnici?
0/0
8.2.2004 16:04

Petr

Re:
ne, jejím předkům ho ukradli komouši jako ty a nacpali tam svoje "socky" !
0/0
8.2.2004 18:24

Monika KA

Poslouchám "7" a opravdu se řežu smíchy:-))))
Týdny trvající diskuse smrtelně vážně se tvářících ministrů na téma, zda si budu moci dovolit zvýšit nájemné O CELÝCH 150,-Kč, nebo JEN o 120,-Kč, už snad nemůže vyvolat ani rozčílení, ani pousmání. Poslouchám Sobotku a řežu se smíchy.
Co udělám? No od nájemníků jezdících Mercedesy za několik milionů, i od těch, jejichž průměrný měsíční příjem pro rodinu činí cca 50-70 tisíc Kč, budu prostě pronajímat zdarma.Pak se ohlásím na FÚ a nechám si to dodanit, samozřejmě do výše nájmů v čase a místě obvyklých.
Páni ministři, vzhledem ke zvýšení sazby DPH u účetních a administrativních činností mě jen zaúčtování finančních operací 1 bytu výjde měsíčně na částku cca o 200 Kč vyšší. 
0/0
8.2.2004 12:38

vafla

deregulace
Já nechápu, že majitelé domu řvou, že nemohou vyjít. My v domě s regulovaným nájemným platíme nájem firmě, která se stará o veškerou údržbu. Firma má spoustu zaměstnanců, jejihž platy jsou také z našeho nájmu. A vychází. Tak že problém je někde jinde. Osobně ale souhlasím s deregulací, ono se potom uvolní spoustu bytů, a nájmy  se dostanou na skutečnou tržní hodnotu.
0/0
8.2.2004 11:50

C

Re:
Nojo, tak to se potom všichni pobavíte, až bude potřeba na domě udělat nějakou opravdu velkou opravu. Při dnešním regulovaném nájemném se na baráku dá tak udělat jednou za deset let omítka ...
0/0
8.2.2004 13:30

Monika KA

Re: Omítka jednou za 10 let?
Nová fasáda na 3 pochoďovém domě /ten můj má 4 strany, v chráněné památkové zóně v Praze, pořádně udělaná, mě příjde, včetně záboru chodníku, nejméně na částku 1.5-2 miliony, takovou částku se mi za 10 let vydělat na nájemném nepodařilo. Resp. mohlo se mi to podařit v případě, že bych platila neregulované nájemné sama sobě:-(((
0/0
8.2.2004 15:35

Petr

Re:
Prosimtě co je to za dum, já bych ho chtěl vidět. Komu ten regulovaný nájem vlastně platíte ? Jak víte, že firma má spoustu zaměstnanců žijících z Vašeho nájmu ? Až se probudíte, vyndejte si ruku z nočníku
0/0
8.2.2004 18:20

vafla

Re:
Ta firma se nestará jen o náš dům, ale o spoutu dalších. S tím nočníkem jsem to nepochopil. Já nočník nemám, a i kdybych měl, tak tam nestrkám (na rozdíl od tebe) ruce.
0/0
8.2.2004 18:31

Lucie Bílá

Když nemáš
na gotthaj tak nežer šunku. Já bych vypráskal holotu ať táhnou. Na neregulované nájemné nemají ale nové mobily (nejlépe s barevným displejem)mají. Na vánoce se mohli ztrhat pot tíhou nákupů (i třeba na sekeru) ale zaplatit majiteli víc to se kroutí jako by měli obrnu. A co takhle cigára chlast bedny? Na to ještě dostávají přídavky od státu. NASRAT!!!! proč má někdo plati jak mourovatý a holota parazitovat? Jö  to se to bydlí za 500.-Kč na staromáku. Je čas udělat holotě pá pá.
 
 
0/0
8.2.2004 11:47

ÚS - citace

Ona ČR má jako subjekt právní kontinuitu patrně od roku 1918
Ona ČR má jako subjekt právní kontinuitu patrně od roku 1918 (nevim100%) a je otázka, jestli stejne jako Nemci za nacisty odskodnuji nucene prace (take potirani lidskych prav), tak CR by mela odskodnit za tech 40 let uzivani nasich domu.
0/0
8.2.2004 10:27

ÚS - citace

ÚS - citace
ÚS - citace
13) P rodlužování nastalého protiústavního stavu je nejen nežádoucí, ale i nepřípustné, a tak je protiústavní i předpis, jenž je tohoto prodloužení příčinou.
14) Respekt k názorům Ústavního soudu je ve vyspělých zemích obvyklou součástí politické a právní kultury.
0/0
8.2.2004 10:02

Martin

Najemne se "samovolne" nevyresi
V regulovanych bytech bydli hodne duchodci a duchodci pilne navstevuji volby a voli CSSD a KSCM. No a CSSD je ted u moci a moc dobre vi, ze zvysenim regulovanych najmu prijde o podstatnou cast volicu. Logicky zaver je, ze kdyz se bude zvysovat regulovane najemne, tak jenom kosmeticky. To potvrzuji posledni vyroky Sobotky.
0/0
8.2.2004 9:28

Zdenek Tuma - guverner CNB

Tvrda regulace a nezvysovani nehorazne vysokych reg.najmu pro nas soc. potrebne musi byt zachovana
Ja se svym rocnim platem za rok 2002 121tis USD (ted uz je to zase o neco vic) a pri dnesnim zkurrrvenym kurzu dolaru to dela cca 250tis Kc/mesic   (http://bankovnictvi.ihned.cz/1-10046060-13799730-900000_detail1-1b) si prece nemuzu dovolit platit trzni najem a musim bydlet v regulovanem byte v Praze 6 Dejvicich na namesti Svobody (http://www.homr.cz/?s=seznam). 
0/0
8.2.2004 0:41







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.