Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Konkurence ohrožuje Čebus

Do některých míst České republiky se člověk dostává jen stěží. Na lince Praha-Brno se ale dopravci o cestující vyloženě perou. Konkurenci dočasně podlehla nejstarší soukromá firma na trati Čebus. Jejích 31 linek převzal Český národní expres.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Julius

0/0
9.2.2004 14:09

Student Agency

dobře mu tak
Nevím, jakým způsobem se mu s těmi jeho vraky daří přebírat zákazníky ČD...
Je celkem jasné, proč padl ve chvíli, kdy se objevili autobusy kvalitou a cenou srovnatelné s vlakem...
(Co ale lidi vede k tomu, že dávají přednost autobusu před valkem? Že by přeplněné vlaky? Nebo příliš dlouhý interval?)
0/0
9.2.2004 14:02

husband

Re:
Já dávám přednost autobusu před vlakem proto, že je to rychlejší (vlakem jedu 3,5 - 5 hodin), autobusem 2,5 hodiny, levnější, úroveň cestování je mnohem lepší a o kvalitě ani nemluvím, žádné zpoždění...... Pokud bych ale jel např. z Ostravy do Prahy, pojedu raději vlakem.
0/0
9.2.2004 14:59

Lukas

Re:
Vlaky jedou prilis dlouho a o pohodli se zas az tak moc mluvit neda. Jedina rozumna moznost je jet EC-ckem, ktere jede jenom o cca 15 minut dele nez bus. Vyhody to pak ma, sice je to pro studenta o 30 a pro normalniho pracujiciho o 10 Kc drazsi nez bus, ale vlak jede a neklepe se podle povrchu dalnice, nezastavuje necekane apod, neobjizdi ucpane casti dalnice po okreskach apod. Ja casto jezdim v patek do Brna EC-ckem, protoze jeste ve vlaku muzu neco udelat, a v nedeli jezdim z Brna busem, protoze to cestu vetsinou prospim.
0/0
9.2.2004 16:40

Datel

Re:
Mno nekdy pred dvema lety prohlasily CD ze o obcasny zakazniky nestoji a napalkovali jim dvojnasobny jizdny. Tak holt od te doby jezdim busem.
0/0
9.2.2004 17:33

vavr

Název konkurence
a proč nenapsali název te konkurenční společnosti. Typl bych si na GTS
0/0
9.2.2004 13:54

aaaa

Re: konkurence
student agency
0/0
9.2.2004 13:57

Student Agency

Re:
0/0
9.2.2004 13:57

Jaroslav

recompensa
Domnivam se ze tento problem s autobusy by mnela vyresit jednoduse , vlada . Vzhledem k tomu , ze se vy ktere trate jsou nejvynasivejsi a  ktere nevynasi , nutit zakonem ze za kazdou trat ktera vynasi mnohem vyc nez ostatni , musi zabezpecit provoz v zonach kde nevynasi ..
0/0
9.2.2004 13:15

V1kt0r

Re:
Spravne! A kazdy, kdo je chytrejsi a schopnejsi nez ostatni, by mel prispivat na odpovidajici pocet lemplu. To se vezme podil uspesneho jedince na celkove produktivite a vynasobi se poctem lemplu. Tim dostanemem pocet lemplu, ktery onen uspesny jedinec bude spravedlive povinne podporovat. Taktez vyrobci toaletniho papiru by meli podporovat vyrobce zeleneho kalisku na zuni kartacek z napisem "extra", protoze druzi jemnovani zarucene neprodaji tolik, co prvne jmenovani. Jo a nauc se vyjmenovana slova - protoze "vyc" je o rakovinu oci...
0/0
9.2.2004 13:32

ssssssss

Re: s
0/0
9.2.2004 13:52

George V.

Re:
Ach ta pravicová ideologie, ta lidem úplně zatemňuje mozek... Tohle není  o chytrosti a schopnosti. Rejžovat na výnosné lince umí každej blbec. Ale co takhle provozovat při tom ještě linku do Horních Kotěhůlek a ztrátu financovat z linek výnosných. To by se ušetřilo peněz z obecních rozpočtů na dopravní obslužnost... Zkuste se na to podívat i takhle.
0/0
9.2.2004 13:56

V1kt0r

Re:
Proc hned zatemnene mozky? Vyjadril jsem cokoliv, co by tim smerem smerovalo? Ano, na vynosne lince umi podnikat kazdy blbec. Ale ne kazdy si umi vynosnou linku najit a podnikani na ni rozjet. Ne kazdy se umi udrzet v konkurenci... Ano, dopravni obsluznost je jisty problem, ale priznejme si, vsechno je v lidech. Misto fnukani bych radsi koupil mikrobus a ty vesnice objel - verim, ze by se to dalo ufinancovat. Nebo jako v Nemecku - lidi se proste spoji a deti si odvezou navzajem, nebo spolu dojizdeji do mesta. Proc nasi lidi misto prazdneho narikani radsi nepremysleji, jak by si pomohli sami? A tam, kde to opravdu s rozumnym hospodarenim utahnout nejde, by mel zaskocit stat - ovsem ne tim, ze by to platil nejaky CNE, kteremu jsou, celkem popravu, Horni Stodulky silne ukradene.
0/0
9.2.2004 14:07

Lukas

Re:
Souhlas, hlavne bych zduraznil, ze nevidim duvod, proc by dopravdu do Hornich Kotehulek mel platit cestujici na trase Praha-Brno, kdyz o te vesnici nikdy neslysel.
0/0
9.2.2004 16:45

George V.

Re:
A nevyjádřil snad? Cituji:  A každý, kdo je chytřejší a schopnější než ostatní, by měl přispívat na odpovídající počet lemplů... Tohle slyším z úst pravicových politiků a jejich fan klubu ( i na těchto stránkách) dnes a denně, a začíná mi z toho býti blivno. Jsou lidé chytřejší a též vychytralejší, jsou lidé schopní a též všehoschopní. Rozlišujme tyto pojmy a věnujme podporu těm, kteří si to skutečně zaslouží...
 Je podnikání a podnikání. Buď podnikám proto, že mne to baví, že chci udělat i něco užitečného pro lidi, a nemusím na tom hned zbohatnout, a nebo jenom proto, abych rejžoval prachy. A linka Praha - Brno je právě ten případ. Snadné podnikání s velkým ziskem a bez rizika.
0/0
10.2.2004 5:59

V1kt0r

Re:
Takze podle Tebe je pravicove ladene smysleni dukazem vymyteho mozku. Juh! Je radost s Tebou diskutovat, clovece! Co jsi tedy ty? Zastydly levicovy (mimo jine) intelektual? Promin, ale idealy jsou pekna vec, ale nemuzes trestat lidi za to, ze je nemaji, eventualne nejsou smyslem jejich zivota. Proc bych mel podporovat neci nefunkcni podnikani jenom proto, ze on (udajne) ma idealy? Pokud se nekdo chce venovat charite, je dost podnikatelu, kteri jej podpori. (radeji nebudeme resit odkud jdou takove penize) Jen se nesmi michat charita a podnikani... A podnikani jen pro prachy take neni trestne. O moralce se muzeme bavit, ale potom bych rekl, ze linka praha-brno je absolutne nemistny priklad. Vezmi si investicni bankovnictvi, pokud uz se chces do neceho opirat. "vychytrale" a "vseho schopne" jsi sem zatahl ty, bez jakehokoliv duvodu. Ja o nich nerekl ani slovo. A trestani uspesnych uz jsme tady take meli...
0/0
10.2.2004 10:29

Phickus

Re:
Aha, takze CEBUS financne neustal provozovani vynosne linky ...
Myslite nekdy, nebo vzdycky pouze pisete o zatemnenych mozcich? Jedina sance, jak vydelavat "s velkým ziskem a bez rizika" je mit monopol. A toho se vetsinou dosahuje tunou zvastu typu "že chci udělat i něco užitečného pro lidi, a nemusím na tom hned zbohatnout". Zalezte nekam a hlavne, prosim, NIKDY nechodte k volbam.
0/0
10.2.2004 13:04

Ftipnejj

Re:
Jen at nase soc-demacka vlada nic neresi .... cim mene pracuje, tim lepe pro lidi ! ! !
0/0
9.2.2004 13:33

:-)

Re:
jednou je malo... Tesat do kamene.
0/0
9.2.2004 13:58

:-)

Re:
to byla reakce na V1kt0ra.
0/0
9.2.2004 14:00

DJ

Re:
Nejlépe by bylo regulovat vládou souložení, tak aby někteří nebyli vůbec počati.
0/0
9.2.2004 18:22







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.