Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jih Moravy získá letecké spojení s Prahou

Zlínský kraj se od března dočká leteckého spojení s Prahou. Společnost Discovery Travel chce už za pár týdnů zahájit pravidelné lety na trase Praha-Kunovice. Na linku nasadí své proudové letadlo BAE 146-200 "Jumbolino" s kapacitou 96 lidí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

alois

jak se dostat z Brna
na letiste? Spojeni jsou otresna, autobus - jedine CSA, jezdi jen 3x denne a je drahy. to by mi nevadilo, ale uz mi nekolikrat ujel, i kdyz jsem mel koupeny listek, protoze letadlo melo zpozdeni. Dalsi CSA bus jede tak za 3-4 hodiny. Proste super. Proto hodne Brnaku lite z Vidne - tim podporujeme akorat zase skopcaky. Stejne do Vidne to trva 1,5 hod autem, kdyz se je dobry provoz. Zadne dobre reseni v dohlednu nevidim, linku Br-Pha zrusili, bodejt, kdyz to zase litalo jen jednou za den. To prece kazdemu nevyhovuje. Brnaci by se meli zamyslet jakym zpusebem spojeni urychlit, spousta zahranicnich manageru nechce travit tak dlouho cestovanim.
0/0
18.2.2004 15:38

MC

proč ne ?!
třeba to někomu pomůže a ostatním neuškodí, ne ?? Kdybych bydlel u Kunovic a chtěl letět do světa,tak bych neváhal. Kdybych ale chtěl jen do Prahy, tak bych to v autě určitě vydržel. Navíc člověk někam přiletí a není mobilní. Maximálně taxík a MHD, což je drahé resp. nepohodlné. A za 2tis. je to dost. Já bych navrhoval kolem 1400kč...to by stálo určitě za to !!! Jinak podporuju jakýkoliv rozvoj letecké vnitrostátní dopravy !!!
to nejsou letadla, ale taky se to může někomu líbít :-)
0/0
18.2.2004 11:40

nemusi te zajimat

NO COMENT
Nektery prispevky sou fakt hodny "inteligentnim" lidem, jestli se jim lidi da rikat. Nechapu proc se lidi tak nesnasite, je to fakt hnus, cim dal vetsi!!! Dal uz me to nerazvadim, nema to cenu, zase se toho stejne chytne nejakej imbecil.
0/0
18.2.2004 1:05

zmoozie

No nevim...
Budte radi, ne? Lidem s proudovym letadlem asi ale bohuzel uslo jak dopadla linka Praha - Brno - Praha. Sice mela mizerny letovy rad, ale prece jen ty letadla nezaplnili ani pomoci pul milionu brnaku. Ale v lete tu linku urcite zkusim, jestli do te doby prezije :)
0/0
17.2.2004 21:57

cool99

Re:
Rozdíl je v tom, že z Brna je Praha mnohem dostupnější než ze Zlína. Ve Zlínském kraji není zatím postavený ani km dálnice. A pokud z Brna trvá cesta do Praha necelé dvě hodiny (v poklidu), tak ze Zlína stejným tempem více než 4 hodiny.
0/0
18.2.2004 9:06

MEFLL

Re: špatný marketing
Linku Praha-Brno-Praha pohřbily ČSA vysokými cenami...
0/0
18.2.2004 10:26

delray

Prazaci ja Vas nechapu.
Stejne jsme vsichni zabedneni a jeden bez druheho nebudeme nic ,tak se vzpamatujte....vsichni.Misto aby jste se podileli na rozkvetu nasi male CR tak se tady napadate...hanba...a pryc ze slovaky
0/0
17.2.2004 21:46

juho

je to moc rublů
Do Gottwaldova za tyhle prachy
0/0
17.2.2004 20:00

acylpirin

Re:
Pokud se časem vejdou do 2.000 za zpáteční letenku tak je to OK. Autem teď při trochu svižnější jízdě z Prahy do Zlína a zpět projedu taky skoro dva litry.
Zatím nedomyšlené je ale spojení z Kunovic např. do Zlína, zas tak blízko to není (možná tak vzdušnou čarou, ale ne pocestě nebo vlakem).  Navíc z Ruzyně do centra Prahy je to přes den cca hodinu, k tomu je třeba přičíst čas na odbavení.
Pokud vím tak jsou stále v provozu letiště v Otrokovicích a v Holešově, pro Zlíňáky bylo by to podstatně blíž.
Pěkný projekt, ale bojím se aby velmi rychle nedopadl jak slavný SC Zlín-Praha-Zlín, kte bylo personálu víc než cestujících.
Pokud nejsou příliš ucpané cesty trvá cesta Zlín - Praha autem cca 2,5 hodiny, pokud vemu, že do Kunovic to je min. 30 min (autem) + odbavení dalších 30, let 30, odbavení cca 15 + cesta do centra 45 jsem na stejném čase. Komfort spojení je samozřejmě nesrovnatelný, navíc je to podstatně bezpečnější.
0/0
17.2.2004 21:10

modafen

Re:
A jak jsi přišel na to, že tu linku zřídili pro Zlíňáky? Jestli sis nevšiml, tak dva kiláky od Kunovic je Uherské Hradiště.
0/0
18.2.2004 0:11

acylpirin

Re:
Klidně se vsadím, že kdyby bylo vhodné letiště blíž Zlínu tak by si na UH nikdo ani nevzpoměl. Na druhé straně bude linka aspoň vytížena fotbalovými týmy jedoucími na Synot a do Zlína - napadá mě min. Sparta, Slavia, Příbram, Plzeň, Teplice, Žižkov a Blšany (ne nadlouho). 
Zaletět si na Synot pro tři body,  na to se peníze určitě najdou.  
0/0
19.2.2004 22:42

cool99

Re:
No vOtrokovicích přistane tak sportovní letadlo, tam je krátká dráha a navíc žádná další infarstruktura pro takové lety a v Holešově by mohlo to letadlo přistát jedině na trávě.
0/0
18.2.2004 8:54

euroflex

Re:
Letenka vyjde pod 2000, to co je za touto částkou jsou poplatky letiště , které s cenou za provoz letadla mezi Kunovicemi a Prahou nesouvisí. Kromě toho letiště Holešov a Otrokovice jsou travnatá a neumožňují přistání proudového letadla . Odbavení v Kunovicích je do 20 minut a na terminálu JIH v Praze rovněž. Sám jsem jel v Praze z letiště Jih jel do centra MHD (autobus 119 na metro Evropská) a byl jsem u Muzea na Vác. náměstí za 35 minut.. Doprava na letiště Kunovice ze Zlína se řeší.
0/0
19.2.2004 12:25

acylpirin

Re:
O trávě v Holešově i Otrokovicích jsem nevěděl, s tím, že na těchto letištích chybí infrastruktura jsem bohužel počítal, byla to jenom řečnická otázka.
Držím palce aby tento projekt vyšel a sám ho rád podpořím (stejně jako zmíněný SC). Sandwich a uhlazeného stewarda tentokrát klidně oželím.
 
 
0/0
19.2.2004 22:32

MEFLL

a co ČSA ?
Škoda, že ČSA nepřišly s nějakou podobnou nabídkou, když už mají ve Zlíně kancelář...Myslím, že by to hodně lidí uvítalo, tak 2 lety denně na Ruzyň, kde by byl zajištěný přestup na ostatní linky. Zlín je dost velké město na to, aby vytvořilo dostatečnou klientelu. Jen jde o to, aby ty letenky byly za dobrý peníze, např. 990 Kč jako z PRG do KLV ( K.Vary ) - nejnižší fare (V). Pak si myslim, ze by takovej ATR42 měli plně vytíženej, protože ten kdo dál letí z Prahy, tak nerad stráví 4 hodiny v autobuse na Florenc a min. dalších 45 na Ruzyň přeplněnou pražskou MHD.
 ČSA by o tom měly uvažovat...
0/0
17.2.2004 18:51

cool99

No tak nevím
Když se podívám na majitele, tak Discovery travel vlastní FOX AZ, tu vlastní Roman Vaškůj, který figuruje i v Discovery travel. Podle jejich webu by měla letenky prodávat Discovery Link,a.s., ta vůbec neexistuje. Ale můžete tam požádat o práci. Zajimavé, ale nedůvěryhodné.
0/0
17.2.2004 18:30

Evilman

Re:
A kanceláře budou mít v tom centru na Čepkově, co Fox taky vlastní.
Spiteful Evilman
0/0
17.2.2004 19:25

cool99

Re:
Už dávno nevlastní.
0/0
17.2.2004 20:38

acylpirin

Re:
Nebyl náhodou Vaškůj jeden z hlavních protagonistů aféry s LTO?
0/0
17.2.2004 21:11

cool99

Re:
Ne. Ale údajně stojí za podobným problémem, kdy celníci chtějí zaplatit clo za PHM po řidičích cisteren co vozili PHM ze Slovenska pro Vaškůje. Těch řidičů je, co vím, cca. 20 a jejich dluhy vůči státu jdou kvůli tomuto kšeftu do statisíců až miliónů a to pro každého. Ale zatím mu nic prokázáno nebylo.
0/0
18.2.2004 9:03

fredy

Re: TO NAPROSTO STAČÍ..
...podvodník Vaškuj a megalomanské plány ve spojení se Soskou a Štefánkem z Leteckých závodů,a navrch 10melcků od kraje...bože,bože
0/0
18.2.2004 9:50

euroflex

Re:
Vidíte, sám jste narazil na to jak pomalu pracuje rejstříkový soud. To co říkáte že neexistuje, vyplácí mzdy několika desítkám zaměstnancům a 12.2. 2004 v letadle cestovalo 75 lidí..... myslíte že jde o mystifikaci ? Jinak R.Vaškůj není výlučným majitelem, má zhruba 5% ve vlastnické struktuře akcionářů Discovery Group. Ale myslet si můžete co chcete a přeji Vám co nejméně neočekávaných situací a zácep na dálnici do Prahy.
0/0
19.2.2004 12:30

cool99

Re:
Myslím, že se jedná o mystifikaci.
0/0
19.2.2004 18:01

cool99

Re:
Ze současných informací z obchodního rejstříku jasně vyplývá, že jediným vlastníkem Discovery Travel je v podstatě Roman Vaškůj.
Discovery travel - jediný akcionář FOX AZ, a.s.
FOX AZ, a.s. - jediný člen představenstva Roman Vaškůj - takový postup obchodní rejstřík povoluje pouze v případě, že  předseda představenstva je zároveň jediným akcionářem.
 
Ostatně by mě zajímalo odkud máte informace o akcionářské struktuře Discovery Travel? Jste snad akcionářem? Nebo je máte přímo od Romana Vaškůje.
0/0
19.2.2004 18:16

Pražák

Re:
Praha bude zaneřáděná moravákama ještě víc než teď ! No FÚÚÚJ
0/0
17.2.2004 18:16

Jan

Re:
Nekdo pracovat musi. Vetsina lidi, kteri neco v Praze dokazala je mimoprazska.
0/0
19.2.2004 18:55

Evilman

Dobré zprávy
Už se o tom mluví dost dlouho a pokud je toto pravda tak je to hned několik dobrých zpráv:
1. je to dobrá zpráva pro ty, kterým závazím na dálnici jedouc svých cca 200 - 230 km/h. Do Prahy musím a nechci na hnusných českých cestách prožít svůj život.
2. dobrá zpráva pro mne: nebudu muset trpět na cestách a riskovat, že mě sestřelí nějaký kamion.
Za tu cenu by to bylo super, vždyť i za benzin dám víc.
Spiteful Evilman
0/0
17.2.2004 18:13

Lhamer

To dlouho fungovat nebude
Skvěle jsem se nasmál. Už vidím jak každý den poletí 200 lidí z nějaké díry do Prahy a ještě k tomu za 2 litry
0/0
17.2.2004 17:06

Luminol

Re:
Možná máte pravdu, ale když si vezmu vzdálenost Kunovic od Zlína, je to skoro jako z centra na Ruzyň. Vzhledem k tomu, že vlakové spojení do Zlína je komplikované, autobusové také nic moc, naděje na úspěch tu je. Být Zlíňanem, určitě bych ten let někdy absolvoval.
0/0
17.2.2004 17:21

cool99

Re:
Souhlas. V tomto problém nebude. Ten člověk evidentně nezná mapu. Kunovice jsou hned vedle Uherského Hradiště a Starého Města, do 30km jsou Otrokovice a Zlín a kousek dál třeba Kroměříž, na druhou stranu to není daleko třeba do Hodonína. Dohromady když to sečtu a podtrhnu tak je to aglomerace min. 150 000tis. lidí.
Samozřejmě zhlediska Prahy nic moc, ale jinak na ČR slušná kupní síla.
0/0
17.2.2004 20:45

Evilman

Re:
Možná jsem z díry, ale tebe si koupím 100x.
Spiteful Evilman
Tortola, BVI
0/0
17.2.2004 18:15

V

Re:
Budu lítat a rád, za hoďku budu z Prahy ve Zlíně, pěkně v pohodě a bez rizika jízdy po příšerné D1. Už se na to těším. Pohodička, klídek a za 1,5 hodiny od baráku k baráku
0/0
17.2.2004 18:20

Evilman

Re:
Přesně tak!
0/0
17.2.2004 18:23

Klokan

Re:
neziji v cz ale sem tam zavitam do cz a cesta Praha Brno to je tedy neco!! Takze malej 146 to je O.K. Hodne stesti!!!!!
0/0
18.2.2004 14:16

Janča

Re:
Z nějaké díry? Očividně nejste Moravák, jinak by jste věděl, co za díru to je...nicméně Zlín Vám očividně nic neříká...asi jste Pražák....
0/0
17.2.2004 18:40

Pražák

Re:
Praha bude zaneřáděná moravákama ještě víc než teď ! No FÚÚÚJ
0/0
17.2.2004 19:00

Jan Spaleny

prazska prasata
U Kunovic se totiz stavi koncentracni, vyhlazovaci tabor s modernimi plynovymi komorami pro Prazaky. Budou tam odvezeni vsichni prazaci nemoravskeho puvodu. A aby to dlouho netrvalo, tak letecky. Proto ta nova linka. To na vysvetlenou.
0/0
17.2.2004 19:08

prazacka

Re:
prazaci nemoravskeho puvodu???  chudacku..
0/0
17.2.2004 19:37

kunovjanka

Re:
Nejdřív tam ale šópnem ty poslanecký prasata (většinou moravský)
0/0
17.2.2004 19:49

Evilman

Re:
To byla reakce na mě? Neměl jste to spíš adresovat o level výš?
Spiteful Evilman
0/0
17.2.2004 19:22

level

Re:
vzdyt to tam adresoval....oci uz moc neslouzi co?
0/0
17.2.2004 19:38

barnabas_666

Re:
Spíš tobě slepejši
0/0
17.2.2004 22:54

barnabas_666

Re:
A jestli furt nevidíš, jak jsi blbej, tak si na to vem třeba pravítko
0/0
17.2.2004 22:56

barnabas_666

Re:
Odvolávám co jsem odvolal a slibuji, co jsem slíbil
Za to může ten rum, trošku jsem se přehlédl(trošku víc), omlouvám se a už jsem zticha
0/0
17.2.2004 23:01

TNX

Re:
To fungovat bude, protoze to hlavne budou vyuzivat urednici zlinskeho kraje na cesty do Prahy. Takze jim to pekne zacvakame z dani.
0/0
18.2.2004 11:42

marantha

Re:
tak ty jsi slusne mimo......
0/0
17.2.2004 17:13

Pražák

Re:
Praha bude zaneřáděná moravákama ještě víc než teď ! No FÚÚÚJ
0/0
17.2.2004 18:14

Jan Spaleny

Spinavci z Prahy
U Kunovic se totiz stavi koncentracni, vyhlazovaci tabor s modernimi plynovymi komorami pro Prazaky. Budou tam odvezeni vsichni prazaci nemoravskeho puvodu. A aby to dlouho netrvalo, tak letecky. Proto ta nova linka. To na vysvetlenou.
0/0
17.2.2004 19:08

clovek

Re: hmmm
tak ty a prazak a vam podobni mate dost... podivejte se na sebe do zrcadla a neleknete se z ty hruzy co tam uvidite
Venujte se radsi sexu at se uklidnite a neotravujte sobe a ostatnim zbytecne zivot, chudackove....
0/0
17.2.2004 21:19

vseved

Re:
ty vole sexu neeee, co když se rozmnoží
0/0
18.2.2004 0:02







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.