Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Do Prahy se derou další levné aerolinie

Do Prahy se chystají další letecké společnosti, které nabízejí levné letenky. K devíti nízkonákladovým aeroliniím se připojí švýcarská Helvetic a maďarská Wizz Air. Mapu míst, kam bude možné létat levněji než s klasickými aerolinkami, rozšíří o Budapešť a polské Katovice.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Patrik Chrz

Mnichov, Frankfurt
Celkem by mě zajímalo, jestli se objeví v seznamech i jiná německá letiště. Na dovolenou létám s německými cestovkami a zatím se musím na letiště nechat vozit autem (takže vlastně 4 cesty), letadlem by to vyšlo nastejno a bylo by to pohodlnější.
0/0
19.2.2004 14:56

Petr V.

To je jedine dobre!
To co chteji CSA uz deset let nikde nefrci...... Doufam, ze se treba jednou budu moci podivat z Prahy do Brna letadlem a necumet hodiny na D1.
0/0
19.2.2004 8:25

Daniel

Re:
To spíš tvoje názory jsou tak 10-15 let pozadu! Nízkonákladovým společnostem bezesporu patří dík za rozpoutání cenové války, ale pokud mám možnost výběru tak raději volím ČSA , protože cestování má pak přeci jenom úroveň a kulturu a OKPlus je jeden z nejlepších frequent flyer programů,  minimálně v eropském měřítku. 
Mám zkušenost s Ryanairem, EasyJetem, bývalým BUZZem a Germanwings a cestování s nimi je sice někdy docela cenově zajímavé, ale jinak dost otřesný zážitek, zejména pokud nedej bože musíte měnit cestovní plány a s nimi i rezervaci
Létat 250km je nesmysl, mj. ekologický. Kdyby ČD nebyly tak zoufale nemožný a neflexibilní gigant, ovládaný-vydíraný bolševickými odbory s. Duška jezdil bys z Brna do Prahy nějakým rychlovlakem, který by měl zastávku na hl.n. , někde na periferii a pak samozřejmě na letišti. V Německu je možné se odbavit na nádraží pro následující let s Lufthansou.   
0/0
19.2.2004 9:07

Loner

Re:
To jezdeni vlakem do Brna pres pul republiky je snad zamerna sabotaz :) Naprosta neschopnost, 15 let po bolsevikovi uz se neni na co vymlouvat.
 
Co se tyce "kultury"  cestovani, tak ze to ze mi nekdo da bagetku si 5 litru do Londyna priplacet nemusim.
0/0
19.2.2004 9:53

Kerka

Re:
létám s Ryanair z Hahnu 2x měsíčně a co je otřesného ? prosil bych specifikovat - Samozřejmě nemůžou servírovat při ceně letenek kolem 8 € jídlo o 3 chodech ale servis je normální - máte možnost zakoupit jídlo při letu. A rezervaci si samozřejmě měnit můžete - i když za poplatek. Ani jednou se mi nestalo cosi jako zpoždění/ztráta zavazadel/atd. Pro srovnání - let Hamburg - Tampere v lednu: Ryanair 2€, nejlevnější konkurence 257€.
0/0
19.2.2004 10:05

Foxx

Re:
Nic proti , taky se mi zdaj low-costy jako dobrý řešení , ale Vámi udané ceny letenek jsou nesmysl.  Netvrdím že se za 2 eura nedá letět , ale většinou je to nějaký promo nebo speciální omezená cena.  Je to jako kdybych tvrdil že EasyJet lítá do Londýna zadarmo, i když se letenky za 0,- + taxy daly koupit
0/0
19.2.2004 17:46

Kerka

Re:
nevím zda šlo o promo nebo nepromo, ale když mi zadáte mail, rád Vám přepošlu konfirmační mail od Ryanair letenka Frankfurt-Tampere 2 €. (se všemi poplatky i cestou zpět 42 € - ale je to tam rozepsané)
0/0
19.2.2004 20:52

Majkyho_pupik

Re:
No souhlasim s tim, ze cestovat letadlem z Prahy do Brna je nesmysl. Ale jinak nechapu co je na low costech spatnyho? taky s nima mam bohaty zkusenosti a nevidim zadny podstatny rozdil /tedy takovy, ktery vyrovna rozdil v cene letenky/ mezi napr. Ryanairem a CSA. Pokud nemate nejaky dobry tarif, tak mate se zmenou letenky problem ci uplnou smulu i s CSA..
0/0
19.2.2004 10:33

Daniel

Re:
Jako student jsem procestoval spoustu zemí a nalétal nějakých 150.000 mil (včetně bonusů) - to číslo byl stav mého freq. flyer konta OK Plus v roce 2001. Pokud člověk někam letí pracovně a má po příletu být aktivní a něco předvést po stránce duševní, tak mám za to, že harcování natřískaným LCC je přeci jenom neadekvátní. Na druhou stranu cestovat business třídou po Evropě je zase zbytečný luxus na dálkových tratích téměř nutnost. Já cestuji v 75% let; economy, ale s ff kartou mne v naprosto drtivé většině případů upgradují.
Za poslední rok můžu srovnávat zejména linku Praha-Edinburgh popř. PRG-AMS-EDi, PRG-FRA-EDI a PRG-STN-EDI neboli ČSA , KLM , Lufthansa a EasyJet  a 2x Ryanair. ČSA: vynikající palubní servis, příjemný personál, dobré časy příletů/odletů a relativně dochvilné spoje, KLM: mizerný palubní servis a na kratších tratích Fokkery 70 jsou nepohodlné, jinak OK. Lufthansa: studené neochotné čumáky,  airbusy lepší než boeingy.  EasyJet: letový řád čistě orientační, nutnost přenášet zavazadla na Stanstedu, sežeň si ubytování jak chces pokud Ti uletí spoj, sedadla ve kterých se nedá sedět. Cenově to není zase tak dramatický rozdíl, protože pokud odlétáte/vracíte se počátkem/koncem týdne jsou ceny u LCC stejně drahé ne-li dražší jako u normálních aerolinek  
0/0
23.2.2004 5:30

Majkyho_pupik

Re:
Nemam zadne zkusenosti co se tyce CSA. Slysel sem velmi rozdilne nazory od naprosto pochvalnych az po nikdy vice..Muzu srovnavat na evropskych linkach 2 low costy s nekolika normalnimy aerolinkami a oba typy mi prijdou stejne natriskane a zpozdeni sem rovnez zazil na obou /v tomto vede Austrian/. Prenaseni zavazadel je samozrejme nevyhoda low costu. Ale cenove se mi zatim nestalo, ze by se normalni aerolinky svoji nabidkou jen priblizily nabidce LC. Je ale pravda, ze sme vzdy bukovali letenku zhruba mesic dopredu a rozdil nabidky cen mezi vikendem a ut-ct je u LC znacny. LC jsou zdrava konkurence, ktera nuti klasicke aerolinky k dravjesimu pohledu na cenove nabidky, coz je pro nas zakazniky jen dobre..
0/0
23.2.2004 20:00







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.