Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Výdaje na reklamu přesáhnou 17 miliard

Společnosti utrácejí za reklamu stále víc peněz. V roce 2004 tomu nemá být podle společnosti ARBOmedia jinak a výdaje na reklamu by letos měly překročit 17 miliard korun. To znamená růst o čtyři procenta. Zdaleka největší rozmach ale zažívá internet.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

bechr

fuj Nova
Tak jsem se dočetl, že Nova má z reklamy ročně 4,8 mld. Kč. A pokud se nepletu, tak tomu často za nenasytného molocha označovanému bumbrlíčkovi - veřejnoprávní ČtT, musí stačit asi 4,3. A to musí provozovat dva kanály, platit vlastní tvorbu, alternativní pořady, na které se dívá nula celá, nula jedna procenta obyvatel, plati dost vysoký sumičky za sportovní přenosy atd. Takže teď už docela chápu, kde se na Nově berou prostředky na zjevně fungujícíc lobing ve prospěch zrušení druhého programu a podobně. jojo, žijeme holt v Kocourkově. Já bych měl jiný návrh - jedně ČT dvě procenta reklamního času, ponechme poplatek na 75,- Kč měsíčně a uvidíme, jestli Nova vyjde do černých čísel . A nebo ještě líp - Pokud umím počítat, tak na jeden kanál ČT vychází rozpočet 2,15 miliardy ročně. To musí stačit i Nově, takže by mohla přispívat ročně cca. 2,5 miliardou na arbitráž, a to bych jim dal po tu dobu, než to zaplatí, klidně daňové prázdniny.
0/0
20.2.2004 15:59







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.