Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Z indické továrny vyjedou nové octavie

Největší česká automobilka Škoda Auto rozšiřuje výrobu v Indii. Ve městě Aurangabad otevřela novou montážní halu, v níž se má každý měsíc vyrobit 800 vozů. V letošním roce chce Škoda v Indii vyrobit asi 8500 automobilů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

škodovák

!
škodovka zbytečně vyhazuje peníze za platy, kdyby radši nachytali v džungli 100 opic, stačí je dobře zaučit a ony by tu oktávku taky poskládaly
0/0
25.2.2004 19:18

sasa

Jen tak dál...
Účast českého kapitálu v zahraničí je důležitá !
0/0
25.2.2004 18:47

René, já a Rudolf

ceske auto??
Muze mi nekdo z mistnich odborniku na problematiku narodnostniho puvodu aut vysvetlit, jakeze narodnosti je takova Skodovka vyrobena v Indii?? Nebo na Ukrajine???
Je CESKA, INDICKA, NEMECKA....??? Tuhle jste tu kritizovali byv. pana Prezidenta Havla za jeho vyrok o tom, ze Skoda je vlastne Volkswagen... tak jsem zvedavy, jak se vyporadate s timhle :o))
0/0
25.2.2004 14:50

škodovák

Re:
esli se domníváš, že automobil má nějakou národnost, tak se nech vyšetřit...a Havel už rok prezident není
0/0
25.2.2004 14:56

René, já a Rudolf

Re:
asi pred mesicem se tu nekteri byli schopni do krve pohadat, zda je skodovka CESKE CI NEMECKE auto... tak jen chci, aby mi toto osvetlili ve vztahu ke skodovkam vyrobenych v Indii...
a ja napsal "byvaly p. Prezident"
0/0
25.2.2004 15:19

škodovák

Re:
no tak dobrá, tak třeba podle sídla vedení firmy, soudruzi šéfové  Škody a. a. s. šéfujou v MB (možná i v Praze) takže škodovka je česká,
0/0
25.2.2004 16:35

ada

Re:
uz bude pomalu cas, aby cesi uplaceli dluhy vw!!!!
0/0
25.2.2004 15:09

škodovák

?
hlavně aby ten miliardovej indickej trh nezahltili
0/0
25.2.2004 14:48

Fina

Blazni
Musime se pripojit k tomu svetovemu blaznovstvi?Nestaci, ze "zapad" vykoristuje nas?Tak my budem vyrobou Skodovek vykoristovat Indy? Jsme my Cesi opravdu tak draha pracovni sila, ze se vyplati presouvat vyrobu do Indie? Ptam se, neni to tak trosku na hlavu?
0/0
25.2.2004 14:48

René, já a Rudolf

Re:
Ja nevim,jak ty, ale ja Cesko povazuji za "zapad" A takovi Slovaci ci Ukrajinci  urcite taky
0/0
25.2.2004 14:51

ivan

Re:
:-)) ty si nejak fandis
0/0
25.2.2004 18:52

ada

Re:
souhlas s tim, ze cesi jsou drahy!! uz je videt ze ten trh jde dale na vychod- a cesko nebude NIC. nic jsme nebyli, a nic nebudem. jo, jo je to na h....!!!! uprijmou sousrast!!
0/0
25.2.2004 15:14

škodovák

Re:
ty seš drahej i zadarmo, uniklo ti, že v Kolíně se staví automobilka s roční produkcí 40 krát větší než indická škoda
0/0
25.2.2004 16:41

Pepan

Re:
kdyz 1000 rupii je tam mesicni plat... neco kolem 900 kc...
0/0
25.2.2004 16:16

werwer

Re:
No ja nevim - zrovna dneska byl v hospodarskych novinach clanek o investricich do Indie a byla tam uvedena tabulka kolik si prumerne vydela pocitacovy odbornik za mesic v USA, GB, Indii a CR. No hadejte kde byl plat nejmensi - v CR, v Indii byl ten mesicni plat na urovni cca 56 tisic Kc ....
0/0
25.2.2004 16:33

bLOBOST

Re:
blbost - tam pruměr větší :)
0/0
25.2.2004 17:32

chetgar

Re:
Když o něčem nemáte páru, držte raději svá slova zkrátka. Indický trh je chráněn vysokými cly, takže octavia z MB by tam byla neprodejná. Proto se tam otevřela fabrika, z jejíž produkce se clo platit nemusí.
0/0
26.2.2004 11:17

username

zaměstnanost
u nás prhlásili že letos propustí tuším 1500 lidí. Řekněme že 10% z nich nenajde dlouhodobě práci. Tedy je bude muset živit stát. Co by se stalo, kdyby stát nabídnul daňovou úlevu ve výši 150 platů?! Vyplatilo by se stále stavět nějakou továrnu v indii?
0/0
25.2.2004 14:43

škodovák

Re:
nezmatkuj, škoda propouští externí zaměstnance, hlavně poláky a slováky
0/0
25.2.2004 14:58

ada

Re:
aha? a cesi zustanou na vecni casy!!!!!
0/0
25.2.2004 15:17

Amik

Konecne..
se delaji kam patri.S mejd misto ryksi a tuktuk.
0/0
25.2.2004 14:39

Tyler_Durden

Indie
Pekne zamestnaji 300 lidi v Indii a u nas je tak vysoka nezamestnanost, ale samozrejme chapu, ze je to pro ne levnejsi.
0/0
25.2.2004 14:33

pipuk

Re:
No nevim, ale slysel tady nekdo neco o dopravnich nakladech? I kdybychom nakrasne ty nase skodovky vyrobili v Mlade Boleslavi, tak je proste do te Indie musime nejak dostat. A to neni zadarmo.
Za druhe, myslim, ze zrovna Indie ma u aut docela prisna protekcionisticka opatreni, takze pokud bychom tam ta nase auta chteli dovazet, tak si k cene pripoctete nejen dopravni naklady (nekteri businessmani z techto prispevku by to nejradsi posilali letadlem, coz), ale i pekne mastne clo.
0/0
25.2.2004 15:11

macho77

Re:
vidis asi to jeste nikoho nenapadlo - jsi proste hlava
0/0
25.2.2004 15:45

škodovák

Re:
nechápeš nic, 8 tisíc aut je asi tak týdenní produkce škodovky, nehledě k tomu, že se v indii nebude vyrábět ale pouze montovat
0/0
25.2.2004 15:13

Tyler_Durden

Re:
Polib si prdel. Me nejde o to kolik se bude vyrabet, ale ze je skoda, ze neni tech 300 prac. mist u nas. A chapu, ze se to proste vyplati.
0/0
25.2.2004 15:15

ada

Re:
co???? co to je pro vw??? nic!!!! a bude jich vice- to si zapis, jsme DRAHY!!!!!!!!!!!! KAPITO???????
0/0
25.2.2004 15:20

René, já a Rudolf

Re:
no, to je Škoda
je to normalni podnik, zadny zaopatrovaci ustav pro nezamestnane...
0/0
25.2.2004 15:21

škodovák

Re:
tupče, kvůli smontováni 8 tis škodovek ročně by firma nezaměstnala ani jednoho člověka navíc,
0/0
25.2.2004 16:23







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.