Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Tvrdík připravil plán na tři roky

Exministr obrany Jaroslav Tvrdík, jenž je od září v čele Českých aerolinií, předložil dozorčí radě novou strategii firmy. S tříměsíčním zpožděním a s výhledem do roku 2006, jak vyplývá z informací, které pronikly na veřejnost ještě před středečním projednáváním strategie.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K.O.

Souhlas se "zyr"
Taky na iDnes postrádám konkrétnější čísla nebo info o jednání s Malévem koncem minulého týdne nebo alespoň zprávičku, že v dubnu bude vyhlášený tendr na naákup 15 nových letadel! Já beru, že Tvrdíkoj třeba nefandíte, ale místo pitvání toho, co všechno z jeho strategie je opsáno od minulého vedení, bych příště raději trochu přesnější informace! Dík!
0/0
1.3.2004 14:57

KáčKáč

Re:
No jestli těch letadýlek bude 15 to eště neni jistý, vono eště neni jistý ani to jestli to budou Boeingy nebo Airbusy. Jistý je zatim jen to, že to první bude mít na trupu delfínka! No ty nejdůležitější věci se přece musej vyřešit nejdřív ne?
0/0
1.3.2004 15:19

svobodny obcan

Lump Tvrdik
To ten lump bude vysavat CSA jeste tri roky  
0/0
28.2.2004 10:59

CuoreSportivo

Tvrdík jo???
To je k smíchu. Ten nepřipravil nic. Vše připravili zaměstnanci ČSA a ten dosazený přisluhovač ČSSD to jenom podškrábnul. Na víc stejně nemá.
0/0
26.2.2004 13:14

elwood

werqwer
Banik pico...
0/0
26.2.2004 12:19

Ivan Kramář

Spolek darmožroutů!
A co vlastně všichni čekáte od pana Tvrdíka a jeho managementu se nedalo nic jiného čekat! Ve vedení společnosti jsou lidé, kteří velmi rozumí autům, ale o provozu takového podniku, jakým je ČSA neví vpodstatě nic a teprve se to učí. Na to jak bude vypadat jejich vysvědčení se velmi těším! Rozhodně si myslím že se jedná o likvidační plán podniku! Jen by mne zajímalo kam se přesunou pak.
0/0
26.2.2004 12:12

zyr

Re:
Clanek na idnes je bohuzel nekonkretni a neposkytuje dostatecne informace o tom, ceho vlastne chce nove vedeni CSA dosahnout. Z tohoto pohledu je zajimavejsi clanek na ihned (http://www.ihned.cz/3-14016010-%C8SA-000000_d-e3), protoze poskytuje ponekud detailnejsi predstavu o cele strategii (za predpokladu, ze uvedena cisla jsou spravna). Z tohoto hlediska je predstava vedeni CSA silne nadhodnocena a nebere v uvahu realnou situaci v oblasti civilni letecke prepravy. Prilisny optimismus a spolehani se na to, ze vse bude idealne fungovat jiz privedl k problemum nejednu spolecnost. Ostatne, jen rychly pohled do vyrocnich zprav CSA za posledni leta (www.csa.cz) ukazuje, ze za poslednich 10 let CSA nikdy nedosahly zisku, ktery je predpokladan na letosni rok, nemluve o predstavach na leta budouci. Bohuzel se ukazuje, ze tato strategie je pripravena lidmi, kteri nemaji predstavu a dostatecné znalosti o oblasti civilni letecke prepravy a naprosto neberou v uvahu fakta a zakonitosti, podle kterych funguje. Je naivni si napriklad myslet, ze v situaci, kdy CSA redukuji sluzby a jejich kvalitu na palube se jim muze podarit nalakat nove cestujici a zvysovat mezirocne pocet prepravenych osob a zisky o 20 a vice procent. Navic, podle verejne pristupnych cisel se predpodklada, ze dvouciferne zvyseni objemu prepravy pripada v uvahu pouze v Asii. Tato strategie "velkych oci", pokud bude dozorci radou schvalena, povede spolecnost do obrovskych potizi, pokud ne do zahuby. Vymyslet vymyslene nebo zavadet to, co se jiz prokazatelne neosvedcilo nebo vedlo ke snizeni celkove urovne sluzeb svedci o fatalni naivite soucasneho vedeni. Bohuzel to navic ukazuje na to, ze ani snaha neco se naucit nebo si zajistit potrebne informace zde zcela chybi.  
0/0
26.2.2004 15:05

Luděk

Oba Airbusy ??
Dovolil bych si upozornit že ČSA provozují 3 letadla typu A310-300 (nikoliv dvě..). Ne že bych byl fanda ČSA ale jako jediní (z moderních aerolinek) provozují tato letadla na transatlantické lety. Ostatní mají vesměs A330, B767.. Například BA létají s A310 po UK a občas do Evropy, dale ne..
 
0/0
26.2.2004 9:42

jah

Re:
Ten třetí byl ale pořízen teprve v minulém roce. Tady je řeč o těch dvou starších.
0/0
26.2.2004 9:48

Mike65

Re:
Rad bych jen upozornil experta Ludka , ze BA zadne A310 ve sve flotile nema a do jim zminenych destinaci leta A319/20/21 nebo B757, B767 ...
0/0
26.2.2004 10:25

Majkyho_pupik

Re:
Typ A330-200 je treba mladsi nez CSA pouzivany A310-300 takze v cem je pointa? BA by jiste s A310 letat pres atlantik mohli, kdyby meli navic zhruba 200 letadel, ale protoze mysli ekonomicky pouzivaji moderni a vetsi letouny jako treba B 747-400.
0/0
27.2.2004 18:22

martinfx

Jen tak dál ...
... protože jen tak je to správné .... Jenom abych doplnil. Tuto sobotu byl kvůli patnému počasí zrušen let OK 5723 z Milána s příletem v 17.10 do Prahy. To, že byl let zrušen jsem se dozvěděl až z informace ČSL, nikoliv od ČSA. A protože jsem potřeboval vědět, jakým způsobem ČSA dopraví mé známé domů, zavolal jsem kontaktní linku, kde mi automat zcela bez zardění odpověděl, že linka přistála podle plánu v 17.10.   Napsal jsem jim e-mail, že cosi není v pořádku, a myslíte že někdo odpověděl ? Asi není zájem o cestujícího .... Není zájem o služby, není zájem o kvalitu, není zájem o slušné zacházení se zákazníkem. A s takovou ideologií chce ČSA expandovat na východ ? Gratuluji ...
0/0
26.2.2004 9:04

Milos

Re:
mam naprosto stejnou zkusenost. Na maily, ktere jim poslete se stiznosti se nikdo nenamaha odpovidat. Pokud nema CSA zajem o korektni vztah se svymi zakazniky  tak o ne brzy prijde. CSA jde od Tvrdikova nastupu pekne dolu, otazkou je, jestli to neni umysl.
0/0
26.2.2004 10:08

Martin

Re:
CSA se nestaraji ani o cestujici, kteri sedi v letadle, ktere ma prave zpozdeni. Pokud chteji takto expandovat, tak mnoho stesti. Uz ted letam radeji s Lufthansou.
0/0
26.2.2004 10:55

Kelly

Re:
Několikrát měsíčně létám pracovně do Edinburghu a můžu srovnávat palubní servis, přístup k zákazníkovi jak ČSA tak Lufthansy a občas i KLM. ČSA mají zdaleka nejlepší palubní servis, kvalitu podávaného jídla a pití (jedn z mála nerozlévají nealko z velkých pet lahví a donedávna měli i "opravdové" kovové příbory)  možnost upgrade do business class, v 99% případu ochotný a vlídný personál pp.
Lufthansa je ok, ale přeci jenom to jsou studené německé čumáky a taky se mi stalo, že jsem zůstal trčet v Düsseldorfu, ale to už je myslím součást dnešního cestování letadlem. KLM je dost slabý co se týče servisu.
    
0/0
27.2.2004 21:07

skipper

Nic dalšího už dělat nelze
Kupovat letadla, otevírat destinace, využít otevřeného nebe v EU, létat charterové lety, provozovat nízkonákladové aerolinie - nenapadá mne už žádná jiná strategická možnost, co by ještě dalšího mohly ČSA dělat. Má to ale jeden háček - spíše než využití všecho možností by strategie měla být volba.
Také by mne zajímalo, k čemu to všechno má sloužit. Mám podezření, že cílem je z ČSA udělat nejlepší leteckou společnost ve střední a východní Evropě (cítím zde nápadnou analogii s tím, co si vytýčil Český Telecom a čehož uskutečnitelnosti mám vážné pochyby).
Letecká doprava je kapitálově náročný a velmi konkurenční obor. Zkrachoval Swissair a Sabena. British Airwais své nízkonákladové aerolinie prodaly. Nemyslím, že by v Evropě by prostor pro takto agresívní plány. Spíš se mi líbíla dosavadní zužování opatrnější expanze a koncentrace na pravidelnou dopravu a SkyTeam.
0/0
26.2.2004 8:46

Aviatik

LufJarda leta v oblacich
a svoji neschopnsoti rozprca dlasi fungujici firmu. Tohle je jen spicka ledovce, takze az za par let budou aerolinky krachovat, vite komu podekovat
0/0
26.2.2004 8:34

Petr

No potěš ...
Kolik pokusů (fungujících organizací) ještě zbývá v tomto státě?
0/0
26.2.2004 8:05

Venoch

Honem
Proboha zastavte to nekdo, to vazne musi do kazde statni firmy, ktera jeste jaks-taks jede vlezt nejaky korytar z vlady, jaky je rozdil mezi delnickym generalnim reditelem z padesatych let a tim, co se deje dnes? Mame tam opet lidi bez jazykovych znalosti, bez odbornosti...... Vzdyt oni by dosadili i do atomove elektrarny nejakou nulu kdyby jim v tom nezabranilo nejake bezpecnostni narizeni....
0/0
26.2.2004 8:01

Rebel

Osobní přání
No včera byl úspěšný den! Zdá se, že to konečně dořešil - všechno!!!
Přeji optimistický výhled do budoucna, mnoho štěstí a hlavně zdraví!
Tak a konec a víc nebude!
0/0
26.2.2004 7:32

cococopilot

?
to je plán jak noha, to se zase státní pokladna prohne...
0/0
26.2.2004 7:29

radek

panebože
už je to tady - Tvrdík vymyslel návrh a takže to pomalu pujde ke dnu
0/0
26.2.2004 1:15

fleret

Re:
to zase bude neco..........
0/0
26.2.2004 6:05







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.