Diskuze

Tvrdík připravil plán na tři roky

Exministr obrany Jaroslav Tvrdík, jenž je od září v čele Českých aerolinií, předložil dozorčí radě novou strategii firmy. S tříměsíčním zpožděním a s výhledem do roku 2006, jak vyplývá z informací, které pronikly na veřejnost ještě před středečním projednáváním strategie.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

K.O.

1. 3. 2004 14:57
Souhlas se "zyr"
Taky na iDnes postrádám konkrétnější čísla nebo info o jednání s Malévem koncem minulého týdne nebo alespoň zprávičku, že v dubnu bude vyhlášený tendr na naákup 15 nových letadel! Já beru, že Tvrdíkoj třeba nefandíte, ale místo pitvání toho, co všechno z jeho strategie je opsáno od minulého vedení, bych příště raději trochu přesnější informace! Dík!
0 0
možnosti

KáčKáč

1. 3. 2004 15:19
Re:
No jestli těch letadýlek bude 15 to eště neni jistý, vono eště neni jistý ani to jestli to budou Boeingy nebo Airbusy. Jistý je zatim jen to, že to první bude mít na trupu delfínka! No ty nejdůležitější věci se přece musej vyřešit nejdřív ne?
0 0
možnosti

svobodny obcan

28. 2. 2004 10:59
Lump Tvrdik
To ten lump bude vysavat CSA jeste tri roky  
0 0
možnosti

CuoreSportivo

26. 2. 2004 13:14
Tvrdík jo???
To je k smíchu. Ten nepřipravil nic. Vše připravili zaměstnanci ČSA a ten dosazený přisluhovač ČSSD to jenom podškrábnul. Na víc stejně nemá.
0 0
možnosti

elwood

26. 2. 2004 12:19
werqwer
Banik pico...
0 0
možnosti

Ivan Kramář

26. 2. 2004 12:12
Spolek darmožroutů!
A co vlastně všichni čekáte od pana Tvrdíka a jeho managementu se nedalo nic jiného čekat! Ve vedení společnosti jsou lidé, kteří velmi rozumí autům, ale o provozu takového podniku, jakým je ČSA neví vpodstatě nic a teprve se to učí. Na to jak bude vypadat jejich vysvědčení se velmi těším! Rozhodně si myslím že se jedná o likvidační plán podniku! Jen by mne zajímalo kam se přesunou pak.
0 0
možnosti

zyr

26. 2. 2004 15:05
Re:
Clanek na idnes je bohuzel nekonkretni a neposkytuje dostatecne informace o tom, ceho vlastne chce nove vedeni CSA dosahnout. Z tohoto pohledu je zajimavejsi clanek na ihned (http://www.ihned.cz/3-14016010-%C8SA-000000_d-e3" target="_blank" rel="nofollow">http://www.ihned.cz/3-14016010-%C8SA-000000_d-e3), protoze poskytuje ponekud detailnejsi predstavu o cele strategii (za predpokladu, ze uvedena cisla jsou spravna). Z tohoto hlediska je predstava vedeni CSA silne nadhodnocena a nebere v uvahu realnou situaci v oblasti civilni letecke prepravy. Prilisny optimismus a spolehani se na to, ze vse bude idealne fungovat jiz privedl k problemum nejednu spolecnost. Ostatne, jen rychly pohled do vyrocnich zprav CSA za posledni leta (http://www.csa.cz" target="_blank" rel="nofollow">http://www.csa.cz) ukazuje, ze za poslednich 10 let CSA nikdy nedosahly zisku, ktery je predpokladan na letosni rok, nemluve o predstavach na leta budouci. Bohuzel se ukazuje, ze tato strategie je pripravena lidmi, kteri nemaji predstavu a dostatecné znalosti o oblasti civilni letecke prepravy a naprosto neberou v uvahu fakta a zakonitosti, podle kterych funguje. Je naivni si napriklad myslet, ze v situaci, kdy CSA redukuji sluzby a jejich kvalitu na palube se jim muze podarit nalakat nove cestujici a zvysovat mezirocne pocet prepravenych osob a zisky o 20 a vice procent. Navic, podle verejne pristupnych cisel se predpodklada, ze dvouciferne zvyseni objemu prepravy pripada v uvahu pouze v Asii. Tato strategie "velkych oci", pokud bude dozorci radou schvalena, povede spolecnost do obrovskych potizi, pokud ne do zahuby. Vymyslet vymyslene nebo zavadet to, co se jiz prokazatelne neosvedcilo nebo vedlo ke snizeni celkove urovne sluzeb svedci o fatalni naivite soucasneho vedeni. Bohuzel to navic ukazuje na to, ze ani snaha neco se naucit nebo si zajistit potrebne informace zde zcela chybi.  
0 0
možnosti

Luděk

26. 2. 2004 9:42
Oba Airbusy ??
Dovolil bych si upozornit že ČSA provozují 3 letadla typu A310-300 (nikoliv dvě..). Ne že bych byl fanda ČSA ale jako jediní (z moderních aerolinek) provozují tato letadla na transatlantické lety. Ostatní mají vesměs A330, B767.. Například BA létají s A310 po UK a občas do Evropy, dale ne..
 
0 0
možnosti

jah

26. 2. 2004 9:48
Re:
Ten třetí byl ale pořízen teprve v minulém roce. Tady je řeč o těch dvou starších.
0 0
možnosti

martinfx

26. 2. 2004 9:04
Jen tak dál ...
... protože jen tak je to správné .... Jenom abych doplnil. Tuto sobotu byl kvůli patnému počasí zrušen let OK 5723 z Milána s příletem v 17.10 do Prahy. To, že byl let zrušen jsem se dozvěděl až z informace ČSL, nikoliv od ČSA. A protože jsem potřeboval vědět, jakým způsobem ČSA dopraví mé známé domů, zavolal jsem kontaktní linku, kde mi automat zcela bez zardění odpověděl, že linka přistála podle plánu v 17.10.   Napsal jsem jim e-mail, že cosi není v pořádku, a myslíte že někdo odpověděl ? Asi není zájem o cestujícího .... Není zájem o služby, není zájem o kvalitu, není zájem o slušné zacházení se zákazníkem. A s takovou ideologií chce ČSA expandovat na východ ? Gratuluji ...
0 0
možnosti

Milos

26. 2. 2004 10:08
Re:
mam naprosto stejnou zkusenost. Na maily, ktere jim poslete se stiznosti se nikdo nenamaha odpovidat. Pokud nema CSA zajem o korektni vztah se svymi zakazniky  tak o ne brzy prijde. CSA jde od Tvrdikova nastupu pekne dolu, otazkou je, jestli to neni umysl.
0 0
možnosti

skipper

26. 2. 2004 8:46
Nic dalšího už dělat nelze
Kupovat letadla, otevírat destinace, využít otevřeného nebe v EU, létat charterové lety, provozovat nízkonákladové aerolinie - nenapadá mne už žádná jiná strategická možnost, co by ještě dalšího mohly ČSA dělat. Má to ale jeden háček - spíše než využití všecho možností by strategie měla být volba.
Také by mne zajímalo, k čemu to všechno má sloužit. Mám podezření, že cílem je z ČSA udělat nejlepší leteckou společnost ve střední a východní Evropě (cítím zde nápadnou analogii s tím, co si vytýčil Český Telecom a čehož uskutečnitelnosti mám vážné pochyby).
Letecká doprava je kapitálově náročný a velmi konkurenční obor. Zkrachoval Swissair a Sabena. British Airwais své nízkonákladové aerolinie prodaly. Nemyslím, že by v Evropě by prostor pro takto agresívní plány. Spíš se mi líbíla dosavadní zužování opatrnější expanze a koncentrace na pravidelnou dopravu a SkyTeam.
0 0
možnosti

Aviatik

26. 2. 2004 8:34
LufJarda leta v oblacich
a svoji neschopnsoti rozprca dlasi fungujici firmu. Tohle je jen spicka ledovce, takze az za par let budou aerolinky krachovat, vite komu podekovat
0 0
možnosti

Petr

26. 2. 2004 8:05
No potěš ...
Kolik pokusů (fungujících organizací) ještě zbývá v tomto státě?
0 0
možnosti

Měny

Kalkulačky

Střední školy

Termíny

Vláda

Zaměstnání

Nepřehlédněte