Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Továrny na Ústecku chystají velký nábor lidí

Nezaměstnaným v Ústeckém kraji by ve druhé polovině roku mohl pomoci připravovaný rozsáhlý nábor pracovníků do nových továren. Ty v současnosti rostou v průmyslových zónách některých měst. I přes obrovskou nezaměstnanost se ale mnohé z nich už začínají potýkat s problémy při hledání zaměstnanců.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

drevak_patlak

10. 3. 2004 16:20
Omluva
Omlouvám se za dva příspěvky, ale po odeslání se systém tvářil, že tam můj příspěvek není, tak jsem ho napsal znovu.
0 0
možnosti

drevak_patlak

10. 3. 2004 15:14
Železnice na Ostravsku
Ostravsko sice nemá dálnici (zatím), ale má zase modernizovaný železniční koridor a na něj napojenou kvalitní železniční dopravu po celém kraji v hodinovém taktu (zhruba podobně to funguje např. ve Švýcarsku). I nádraží na Ostravsku už jsou většinou modernizována do kulturní podoby, s tím se zbytek ČR také nemůže rovnat (já jsem z Chomutova, v celém Ústecké kraji jsou na úrovni jen nádraží v Děčíně, Mostě a Lovosicích).
Z Ostravy se nyní dostanete vlakem srovnatelně rychle jako autem např. do Brna, Zlína, Olomouce, Přerova, Břeclavi, ze zahraničních např. do Bratislavy nebo Vídně. 4,5 hodiny do Prahy taky není pomalých, za dva roky by měl být dodělán i zbývající úsek koridoru mezi Českou Třebovou a Přerovem, jízdní doba do Prahy pak klesne na 3,5 hodiny (bez zastávky možná i pod 3 hodiny) a vlak bude rychlejší jak auto po dálnici.
0 0
možnosti

marta

10. 3. 2004 16:16
Re: pravda
Souhlasím. Navíc na co dálnici napojíte Ostravští? je potřebné napojení na Polsko, abychom mohli cestovat nejen po ČR, ale po celé Evropě. Občas do Ostravy jezdím a není to zase taková tragédie. Problematický je úsek Vysočina - Ostrava, ale znám horší.
0 0
možnosti

drevak_patlak

10. 3. 2004 15:12
Dálnice vers. železnice
Ostravsko sice nemá dálnici (zatím), ale má zase modernizovaný železniční koridor a na něj napojenou kvalitní železniční dopravu po celém kraji v hodinovém taktu (zhruba podobně to funguje např. ve Švýcarsku). I nádraží na Ostravsku už jsou většinou modernizována do kulturní podoby, s tím se zbytek ČR také nemůže rovnat (já jsem z Chomutova, v celém Ústecké kraji jsou na úrovni jen nádraží v Děčíně, Mostě a Lovosicích).
Z Ostravy se nyní dostanete vlakem srovnatelně rychle jako autem např. do Brna, Zlína, Olomouce, Přerova, Břeclavi, ze zahraničních např. do Bratislavy nebo Vídně. 4,5 hodiny do Prahy taky není pomalých, za dva roky by měl být dodělán i zbývající úsek koridoru mezi Českou Třebovou a Přerovem, jízdní doba do Prahy pak klesne na 3,5 hodiny (bez zastávky možná i pod 3 hodiny) a vlak bude rychlejší jak auto po dálnici.
0 0
možnosti

LA88

10. 3. 2004 14:23
Je to skvělé
že se otvírají nové fabriky v severních Čechách. Teď ještě kdy se dočkají nějaké investice 2 miliony lidí v Moravskoslezském kraji, který nemá dálnici, letiště na něj stát nechce převést a od státu nedostává ani tolik co mu odvádí? Možná po olympiádě v Praze? Anebo, prosím, Pražáci, kupte si u nás v Jeseníkách a Beskydech chaty, věřím, že potom se bleskově dočkáme i dlouhé roky slibovaných investic do infrastruktury.
0 0
možnosti

rudlanka

10. 3. 2004 14:45
Re:
Z Bratislavy do Žiliny bude dálnice otevřena do konce roku 2006. Tedy právě v době, kdy se rozjede automobilka firmy Hyundai. Dálnice z Lipníku do Ostravy bude otevřena asi v letech 2007- 2009(průběžně). Do té doby Ostravsko bude izolováno od ostatního světa.
0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů

22. dubna 2024  15:55

Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...

Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí

15. března 2024  15:02,  aktualizováno  24.4 9:32

Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Hello Kitty slaví padesátiny. Celý svět si myslí, že je to kočička, jenže není

25. dubna 2024  11:25

Kulatý obličej se dvěma trojúhelníkovýma ušima, drobný čumáček, vousky a červená mašle na uchu....

Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko

23. dubna 2024  10:37

Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh

22. dubna 2024

Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...

České dráhy hledají nové sídlo. Musí být v docházkové vzdálenosti od vlaku

26. dubna 2024  15:26

Po tříleté pauze se České dráhy pokoušejí najít nové sídlo a vystěhovat se z ministerského podnájmu...

Akcie autopůjčovny Hertz rekordně klesly. Může za to i rozlučka s teslami

26. dubna 2024  13:38

Společnost Hertz Global Holdings, která po celém světě provozuje síť autopůjčoven, vykázala téměř...

Mráz v Německu hubil švestky, třešně i vinice. Skepse svírá i moravské pálenice

26. dubna 2024  12:17

Dubnové noční mrazy nezlikvidovaly úrodu ovoce jen v Česku, ale i v sousedním Německu. Zasažené...

Německý Thyssenkrupp prodá pětinu ocelárny Křetínského investiční skupině

26. dubna 2024  9:57,  aktualizováno  10:57

Německá společnost Thyssenkrupp prodá 20procentní podíl ve svém ocelářském podniku investiční...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!