Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Továrny na Ústecku chystají velký nábor lidí

Nezaměstnaným v Ústeckém kraji by ve druhé polovině roku mohl pomoci připravovaný rozsáhlý nábor pracovníků do nových továren. Ty v současnosti rostou v průmyslových zónách některých měst. I přes obrovskou nezaměstnanost se ale mnohé z nich už začínají potýkat s problémy při hledání zaměstnanců.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

drevak_patlak

Omluva
Omlouvám se za dva příspěvky, ale po odeslání se systém tvářil, že tam můj příspěvek není, tak jsem ho napsal znovu.
0/0
10.3.2004 16:20

drevak_patlak

Železnice na Ostravsku
Ostravsko sice nemá dálnici (zatím), ale má zase modernizovaný železniční koridor a na něj napojenou kvalitní železniční dopravu po celém kraji v hodinovém taktu (zhruba podobně to funguje např. ve Švýcarsku). I nádraží na Ostravsku už jsou většinou modernizována do kulturní podoby, s tím se zbytek ČR také nemůže rovnat (já jsem z Chomutova, v celém Ústecké kraji jsou na úrovni jen nádraží v Děčíně, Mostě a Lovosicích).
Z Ostravy se nyní dostanete vlakem srovnatelně rychle jako autem např. do Brna, Zlína, Olomouce, Přerova, Břeclavi, ze zahraničních např. do Bratislavy nebo Vídně. 4,5 hodiny do Prahy taky není pomalých, za dva roky by měl být dodělán i zbývající úsek koridoru mezi Českou Třebovou a Přerovem, jízdní doba do Prahy pak klesne na 3,5 hodiny (bez zastávky možná i pod 3 hodiny) a vlak bude rychlejší jak auto po dálnici.
0/0
10.3.2004 15:14

marta

Re: pravda
Souhlasím. Navíc na co dálnici napojíte Ostravští? je potřebné napojení na Polsko, abychom mohli cestovat nejen po ČR, ale po celé Evropě. Občas do Ostravy jezdím a není to zase taková tragédie. Problematický je úsek Vysočina - Ostrava, ale znám horší.
0/0
10.3.2004 16:16

drevak_patlak

Dálnice vers. železnice
Ostravsko sice nemá dálnici (zatím), ale má zase modernizovaný železniční koridor a na něj napojenou kvalitní železniční dopravu po celém kraji v hodinovém taktu (zhruba podobně to funguje např. ve Švýcarsku). I nádraží na Ostravsku už jsou většinou modernizována do kulturní podoby, s tím se zbytek ČR také nemůže rovnat (já jsem z Chomutova, v celém Ústecké kraji jsou na úrovni jen nádraží v Děčíně, Mostě a Lovosicích).
Z Ostravy se nyní dostanete vlakem srovnatelně rychle jako autem např. do Brna, Zlína, Olomouce, Přerova, Břeclavi, ze zahraničních např. do Bratislavy nebo Vídně. 4,5 hodiny do Prahy taky není pomalých, za dva roky by měl být dodělán i zbývající úsek koridoru mezi Českou Třebovou a Přerovem, jízdní doba do Prahy pak klesne na 3,5 hodiny (bez zastávky možná i pod 3 hodiny) a vlak bude rychlejší jak auto po dálnici.
0/0
10.3.2004 15:12

LA88

Je to skvělé
že se otvírají nové fabriky v severních Čechách. Teď ještě kdy se dočkají nějaké investice 2 miliony lidí v Moravskoslezském kraji, který nemá dálnici, letiště na něj stát nechce převést a od státu nedostává ani tolik co mu odvádí? Možná po olympiádě v Praze? Anebo, prosím, Pražáci, kupte si u nás v Jeseníkách a Beskydech chaty, věřím, že potom se bleskově dočkáme i dlouhé roky slibovaných investic do infrastruktury.
0/0
10.3.2004 14:23

rudlanka

Re:
Z Bratislavy do Žiliny bude dálnice otevřena do konce roku 2006. Tedy právě v době, kdy se rozjede automobilka firmy Hyundai. Dálnice z Lipníku do Ostravy bude otevřena asi v letech 2007- 2009(průběžně). Do té doby Ostravsko bude izolováno od ostatního světa.
0/0
10.3.2004 14:45

drevak_patlak

Re:
Ostravsko rozhodně není izolované od ostatního světa. Sice nemáte dálnici, ale zase máte modernizovaný železniční koridor, vlakové spojení po celém kraji v hodinovém taktu a nejvíc zmodernizovaných nádraží v ČR. Já jsem z Chomutova a např. železniční spojení do Prahy není nic moc (proti Ostravsku). Za takové dva roky bude dodělán i úsek Česká Třebová-Přerov, vlak z Ostravy do Prahy pojede 3,5 hodiny a dálnici ani nebudete potřebovat, vlakem to bude rychlejší. Už dneska je vlak srovnatelně rychlý jako auto např. z Ostravy do Brna, Zlína nebo Břeclavi.
0/0
10.3.2004 15:03







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.