Diskuze

Úřad vyšetřuje, kolik účtují spořitelny

Stavební spořitelny se svezly na vlně zájmu o dotované smlouvy a hlásí stamilionové zisky. Nyní však musí své dobré výsledky obhájit u antimonopolního úřadu, který začal zkoumat vzrůstající poplatky, z nichž jsou spořitelny živy.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

4-řka

21. 3. 2004 10:30
bohužel
bohužel klient je ve stejném postavení i vůči všem dodavatelům medii.Třeba jak si v Liberce vybrat jiného dodavatele elektřiny než ŠCE a jak je možně odebirat od nich elektřinu a nesouhlasit s jejich podminkami smlouvy.A ještě navíc ten jejich přistup - když nebudeš souhlasit tak ti vypneme proud.A to že jsou jejich předpisy záloh v rozporu s zákonem o DPH naprostý nezájem
0 0
možnosti

JfV

21. 3. 2004 10:10
Důvod
Důvod tohoto jejich jednání je udělat z našich peněz za stejné služby nebo za nikým nepožadované služby jejich peníze. Naše peníze nám bezostyšně kradou před očima, laskavě se usmívají a my jim ještě máme děkovat . Jednostranné změny smluv jsou u slušných lidí přece nepředstavitelné !
0 0
možnosti

Pozorovatel

19. 3. 2004 10:02
Jo bankovní, spořitelní a pojišťovací kartely
To je věc. Jen co to za pakatel a s nafutrovanými státními zárukami koupili vych.ánci ze sousedních států (je fakt, že Ti naši kvazi političtí manažeři ty banky dostali na kolena ve spolupráci s politickými stranami a jejich zájmy), tak hned nasadili poplatky za každý úsměv pracovníka za přepážkou, s tím, že elektronické bankovnictví je zvýhodněno, téměř zdarma. Jen co lidé podepsali smlouvy na elektronické služby, řach, poplatky letí vzhůru. Bohužel kartel několika bank je o to děsivější, že není jiné volby - další banky jsou zaměřeny jen na bohatší klientelu a do ciziny to je zatím komplikované. Tak nás drží pěkně pod krkem a dřou co to jde, vložené investice maj už dávno zpět a ta sebranka která by měla dozorovat proti tomu nehne ani prstem (Ó jak stále slepá jsi dívko jménem Spravedlnost, na ty tvoje váhy si přihodí každý z gaunerů co chce a tak jsou výsledky takové jaké jsou!!!).
0 0
možnosti

Hugo

19. 3. 2004 9:39
Konečně!
Konečně se aspoň něco děje. Je to zcela zjevný kartel.
0 0
možnosti

Celer- Horák

19. 3. 2004 8:53
A samozřejmě,že vyšetří zase HO.NO !!! jako vždy
na takovém úřadě musí být radost pracovat,když nemusíte mít žádné výsledky.Nebo lépe napsáno pro každého máme ten jeho výsledek až podle toho o koho jde
0 0
možnosti

Drs

19. 3. 2004 9:01
Re:
 
Přesně tak, vždyt je to úřad řízen politicky "bývalým" lidovcem Bednářem. Je to naprosto na nic!!!
0 0
možnosti

já přece

19. 3. 2004 8:41
úrokové zvýhodnění
Zajímalo by mě, zda i klienti spořitelen, co si vzali úvěr v době vyšších úroků účtují spořitelnám poplatek za úrokové zvýhodnění. Nebo spíš spořitelny účtují jim poplatek za správu úrokového znevýhodnění.
0 0
možnosti

doob

19. 3. 2004 8:33
Raiffaisen stavební spořitelna lže
A kdo lže ten taky .... Protože kdo před podpisem smlouvy tvrdí, že bude zasílat výpis z účtu po celou dobu trvání smluvního vztahu zdarma a pak po dvou letech si svévolně odečte 20 Kč. A taky kdo tvrdí, že povede účet zdarma a po dvou letech, kdy to tak funguje si najednou vymyslí nový poplatek 90 Kč za Správu úrokového zvýhodnění (kterou bude uplatňovat až po ukončení 5ti letého cyklu) je podle mě lhář a taky zloděj, protože jinak svévolné obohacování nelze nazvat.
0 0
možnosti

Docent

19. 3. 2004 9:13
Re:
Koukám, že jsme oba stejně naivní a myslíme si, že vedení účtu zdarma znamená, že nezaplatím ani korunu. Raiffeisenka mně to vysvětlila takto: "Vedení účtu máte skutečně zdarma, to Vám nezpoplatňujeme, poplatky jsou za jiné úkony než je vedení účtu". Takže asi jako kdyby DP slíbil cestujícím přepravu zdarma a pak jim účtoval pobyt v prostředku MHD :-(.
0 0
možnosti

Docent

19. 3. 2004 6:43
Ach jo
Pan Staňura bude asi magor. Srovnávat hypotéční banku s několika tisíci, max. desítkami tisíc smluv, se stavební spořitelnou, která se sama chlubí tuším dvěma milióny uzavřených smluv, normální člověk nemůže.
0 0
možnosti

Tomáš Marný

19. 3. 2004 6:37
Dostala dopis...
ČMSS už dostala dopis? No výborně, odpověď už má přece připravenou, pro každého klienta stejnou, viz vyjádření jednoho ze členů magormentu: "V případě, že bychom každému klientovi odpovídali individuálně, zvýšily by se významně náklady spořitelny na obsluhu klientů, které jsou kryty poplatky za vedení účtu. Navíc podstata problému je stejná a tudíž i vysvětlení je stejné. Snažíme se šetřit Vaše peníze.".
0 0
možnosti